KIEROWNIK KLUBU SENIOR+ Leśna oferta pracy Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Leśnej
Stanowisko: KIEROWNIK KLUBU SENIOR+
Wynagrodzenie: od 1 500 PLN
Zakres obowiązków: Kierowanie bieżącą działalnością Klubu Senior+, prowadzenie polityki senioralnej w Gminie Leśna i współpraca z radą Saniorów, koordynowanie spotkań i zajęć Seniorów, organizowanie form wsparcia dla seniorów, realizacja programu działalności Klubu Senior+.
Data publikacji: 2020-07-02
Lokalizacja: Leśna (dolnośląskie)
Pracodawca: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Leśnej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pocztowa 10, 59-820 Leśna, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierowanie bieżącą działalnością Klubu Senior+, prowadzenie polityki senioralnej w Gminie Leśna i współpraca z radą Saniorów, koordynowanie spotkań i zajęć Seniorów, organizowanie form wsparcia dla seniorów, realizacja programu działalności Klubu Senior+.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: jedna zmiana 10-14
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK KLUBU SENIOR+
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Leśna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubański
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0210
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Leśna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy w instytucjach opieki nad osobami starszymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Praca socjalna
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe - specjalność z zakresu organizacji pomocy społecznej, 5-letni staż pracy, w tym co najmniejj 3-letni staż pracy w pomocy społecznej
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy:
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Leśnej
danePracodawcy_nip: 6131385357
danePracodawcy_regon: 003271277
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Adres pracodawcy:
Pocztowa 10, 59-820 Leśna, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv -mgops (at) lesna.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: lubański
danePracodawcy_kodPowiatu: 0210
Gmina pracodawcy: Leśna
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Leśna
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0936121
Ulica pracodawcy: Pocztowa
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy: Opieka socjalna bez zakwaterowania.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|134390
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy w instytucjach opieki nad osobami starszymi
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 03.07.2020
Oferta pracy ważna do: 16.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b1afab752a2a4b11e6dde28722e35960
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie nowych klientów i rynków dla firmy, prowadzenie negocjacji handlowych, utrzymywanie kontaktów z klientami, nadzór nas siecią sprzedaży, kontakty z zagranicznymi podmiotami handlowymi
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, szkolnych; umowaz-zlecenie 4h/dzień;
DPFA EUROPRYMUS SP. Z O.O. - 2020-06-01 - Zgorzelec (dolnośląskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Wykonywanie kapturów oraz elementów izolacji przemysłowych takich jak kolana, sztuce,trójniki z cieńkościennych blach takich jak blachy nierdzewne,aluminiowe, ocynkowane, praca zgodnie z zasadami BHP oraz polityką jakości firmy, dbanie o porzadek w pracy.
BENARX SOLUTIONS POLAND SP Z O O - 2020-02-13 - Gościcino (pomorskie)
nadzór nad realizacją inwestycji budowlanych z umiejętnością kosztorysowania
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. - 2016-09-05 - Przemyśl (podkarpackie)
1. ROZDZIELANIE ZADAŃ PRACOWNIKOM2.KONTROLA I NADZÓR NAD PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĄ ROBÓT BUD. 3.NADZÓR NAD PODWYKONAWCAMI4.NADZÓR NAD JAKOŚCIĄ WYKONANYCH ROBÓT, TERMINOWOŚCIĄ5. REALIZACJA PRAC ZGODNIE Z HARMONOGRAMEM I BUDŻETEM
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2018-02-06 - Rzeszów (podkarpackie)
- opracowywanie analiz nakładowo-kosztowych oraz wstępnych założeń budżetowych, jak również monitorowanie realizacji budżetu projektu z uwzględnieniem niezbędnych korekt i modyfikacji w trakcie trwania projektu,- merytoryczne nadzorowanie realizacji usług świadczonych przez dostawców zewnętrznych, w tym wkład techniczno-ekspercki na etapie wyboru dostawcy oraz udział w negocjacjach w ramach umów ramowych, - nadzorowanie członków zespołu dedykowanych do współpracy z dostawcami, - planowanie zamówień i zapytań, współpracę przy zbieraniu ofert i wyborze dostawców,- administrowanie kontraktem z dostawcąidentyfikowanie działań, ustalenie kolejności działań, szacowanie czasu trwania poszczególnych zadań, opracowanie harmonogramu projektu, kontrolowanie zarządzania czasem w projekcie, - identyfikowanie ryzyk i zarządzanie nimi- współpracę z inwestorem, uzgodnienia, propozycje zmian i rozwiązań technicznychKontakt kandydatów z pracodawcą: kariera (at) tpteltech.pl z podaniem w nagłówku korespondencji WROCŁAW lub http://tp-teltech.talentbase.pl/cp/j/4367/a/9/instalator-okablowania-swiatlowodowego-cala-polska Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Informacja o ofercie w sali D, H, B
TP TELTECH Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
1) Współpraca z Zarządcą nieruchomości, związana z koordynowaniem zapewnienia sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynku i urządzeń terenowych,2) współpraca i dokonywanie rozliczeń finansowych z Głównym Księgowym,3) zarządzanie i kontrola pracy pracowników obsługi, podległych bezpośrednio kierownikowi gospodarczemu,4) ewidencjonowanie wyposażenia i pomocy dydaktycznych w księgach inwentarzowych,5) zaopatrywanie szkoły w materiały, sprzęt i urządzenia w porozumieniu z Dyrektorem Szkoły i Głównym Księgowym,6) przygotowywanie dokumentacji przetargowej oraz przeprowadzanie przetargów,7) prowadzenie książki kontroli i zaleceń Sanepidu,8) prowadzenie dokumentacji dotyczącej kontroli stanu bezpieczeństwa pożarowego oraz BHP budynku szkoły,9) prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem,10) opracowanie planu remontów budynku szkoły i jego realizacja,11) wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Szkoły.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 W LEGIONOWIE - 2017-10-31 - Legionowo (mazowieckie)
Składanie, montowanie, rozkładanie rusztowań. Zatrudnienie od zaraz na podstawie umowy o pracę na okres próbny - 3 miesiące, praca na jedną zmianę od 7.00-15.00.
NOVA TERM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-02-20 - Piła (wielkopolskie)
doradca klienta - sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Zielona Góra (lubuskie)
operator koparki
HYDROMAK Spółka z O.O. - 2019-03-26 - Poręby (łódzkie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Zielona Góra (lubuskie)
Kierowanie robotami - konstrukcje budowlane.
"IGLOOBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-21 - Dębica (podkarpackie)
Obsługa gości.
WMS GRUPA S.C. Marek Śliwiński, Wiesław Śliwiński - 2016-11-16 - Grajewo (podlaskie)
obsługa klienta
MER Marek Kirkiewicz - 2018-03-15 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
do uzgodnienia z pracodawcą
SZWED IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-05 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Kontrola i nadzór nad prawidłową realizacją robót,2. Zarządzanie pracownikami,3. Przestrzeganie harmonogramu robót,4. Rozliczanie okresowych przerobów,5. Nadzór nad jak jakością wykonanych robót
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2019-06-26 - Mielec (podkarpackie)
praca w charakterze nauczyciela przedszkola z grupą trzylatków
Biblioteka i Ośrodek Kultury Gminy Kruklanki - 2017-06-22 - Kruklanki (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad pracami budowlanymi
JUNKA PIOTR "PROGRESS" - 2018-12-17 - Połomia (śląskie)
1. Organizowanie pracy Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej, 2. nadzór nad wykonywaniem badań zzakresu diagnostyki laboratoryjnej, 3. nadzór nad zapewnieniem odpowiedniej jakości usług laboratoryjnych, 4. organizowanie prawidłowego przepływu informacji związanych z procesem diagnostyczno-laboratoryjnym, 5. nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji medycznej, 6. systematyczne samokształcenie i prowadzenie szkoleń dla pracowników, 7. konsultowanie wyników badań, 8. dbanie o dyscyplinę pracy i przestrzeganie przez personel Praw Pacjenta, 9. współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi SP ZOZ MSW w Koszalinie, 10. zapoznanie i kontrolowanie podległych pracowników w zakresie realizacji ich zadań i obowiązków oraz odpowiedzialności, 11. organizowanie, motywowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW w Koszalinie - 2017-06-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
ZARZĄDZANIE DZIAŁEM KONTROLI JAKOŚCI, NADZÓR NAD PROCEDURAMI KONTROLI DOSTARCZANYCH MATERIAŁÓW, ODBIORU GOTOWYCH ELEMENTÓW, WDRAŻANIE I KONTROLOWANIE SYSTEMÓW KONTROLI JAKOŚCI, WYSTAWIANIE JAKOŚCIOWEJ DOKUMENTACJI POWYKONAWCZEJ, OBSŁUGA REKLAMACJI KLIENTÓW, NADZÓR NAD PRZYRZĄDAMI KONTROLNO-POMIAROWYMI.PRACA JEDNOZMIANOWA W GODZ 7-15.
KOFAMA Koźle S.A. - 2015-11-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
TYNKOWANIE, SZLIFOWANIE TYNKÓW MASZYNOWYCHWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE BUDOWLANE, DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE;PRZEZ SPOTKANIEM KONTAKT TEL. Z PRACODAWCĄ 601792732
Przedsiębiorstwo Budowlane AN-BUD ANNA KUCZMA - 2017-10-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Więcej informacji na stronie: http://bip.metropoliaztm.pl/article/ogloszenie-nr-do-ukosnik-on-ukosnik-32-ukosnik-2019- Główne obowiązki:1. Planowanie i nadzór sprzedaży w obszarze działania ZTM.2. Opracowywanie oraz przygotowywanie zmian Taryfy przewozu osób i bagażu środkami komunikacji organizowanej przez ZTM w zakresie dotyczącym cen i rodzajów biletów.3. Zgłaszanie nowych rozwiązań taryfowych.4. Prognozowanie kierunków rozwoju metod i sposobów sprzedaży biletów wraz z podejmowaniem niezbędnych działań zmierzających do wzrostu wpływów ze sprzedaży biletów.5. Organizowanie i zarządzanie siecią sprzedaży biletów oraz niespersonalizowanych kart ŚKUP, w tym zawieranie umów na prowadzenie sprzedaży biletów, zarządzanie i nadzór nad punktami obsługi pasażera.6. Przygotowywanie i wdrażanie nowych rozwiązań w sprzedaży.7. Zasądzanie, eksploatacja oraz nadzór nad modułem dystrybucji kart.8. Nadzór nad prowadzeniem szkoleń osób obsługujących punkty obsługi pasażera w zakresie Taryfy przewozu osób i bagażu w komunikacji miejskiej organizowanej przez ZTM oraz agentów sprzedaży w zakresie Taryfy opłat i obsługi terminala ŚKUP.9. Przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących sprzedaży biletów.10. Budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi oraz klientami.11. Zapewnienie wsparcia dla klientów w zakresie operacyjnym.- Wynagrodzenie: 6500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie: wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, marketing, zasądzanie, transport)Wymagania niezbędne:1. Obywatelstwo polskie.2. Znajomość przepisów i ustaw - ustawa o związku metropolitalnym w województwie śląskim, o samosądzie województwa, o publicznym transporcie zbiorowym, o pracownikach samosądowych, Prawo Zamówień Publicznych, Kodeks postępowaniaadministracyjnego, Kodeks cywilny.3. Umiejętność obsługi komputera i posługiwania się biegle programami Word, Excel, PowerPoint oraz obsługi usądzeń biurowych.4. Umiejętność pracy w zespole.5. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne psestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne psestępstwo skarbowe.6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz kosystania z pełni praw publicznych.7. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania pożądane:1. Umiejętność prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych.2. Odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu.3. Wysoka kultura osobista.4. Znajomość zasad psychologii spsedaży i technik prezentacji.5. Doświadczenie w sprzedaży usług.6. Wysokie umiejętności w zakresie zasądzania zespołem, motywowania i wspierania rozwoju pracowników.7. Zdolności analityczne.8. Komunikatywność, sumienność, skrupulatność, odpowiedzialność, punktualność.
ZARZĄD TRANSPORTU METROPOLITALNEGO - 2019-08-16 - Katowice (śląskie)
zakup surowca, sporządzanie umów kontraktacyjnych
"ALLMIZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-03 - Leonów (lubelskie)
Odpowiedzialność za BHP. Kontrola regenerowanych części formujących. Inicjowanie i wdrażanie zmian optymalizacyjnych. Dbanie o realizację procesów produkcyjnych.
HEINZ-GLAS DZIAŁDOWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-09-17 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
opracowywanie strategii reklamowej, promocyjnej i jej wdrażanie, kreowanie rozpoznawalności firmy na rynku, współpracowanie z odbiorcami produktów i usług, uczestnictwo w targach, konferencjach, organizowanie wystąpień promujących firmę
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Jarosław (podkarpackie)
Kierowanie zespołem doradców. Realizacja planów, rozwój firmy na powierzonym terenie. Windykacja terenowa. Realizacja działań marketingowych.
Pro Domo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. - 2018-02-09 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Praca pod ziemią na terenie Polski. Kontakt osobisty z pracodawcą.
LINTER MINING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sklepu
RHS SP. Z O.O. - 2018-09-13 - Olesno (opolskie)
- zarządzanie pracą zespołu konsultantów- kompleksowa znajomość działalności prowadzonej przez Google- kontrola wyników pracy podległego zespołu i prowadzenie spotkań oceniających i motywujących- raportowanie Kierownikom Operacyjnym stanu zatrudnienia, wyników i bieżącej sytuacji w zespole- wsparcie merytoryczne zespołu w sytuacjach trudnych i rozwiązywaniu problemów technicznychPraca w godz. 9-17Kontakt z pracodawcą e-mail: Patrycja.Filipczak (at) majorel.pl
MAJOREL POLSKA Sp. z o.o. z siedz. w Warszawie Oddz. MAJOREL KRAKÓW w Krakowie - 2020-08-28 - Wrocław (dolnośląskie)