KIEROWNIK BUDOWY-SPECJALISTA D/S TECHNICZNYCH Przemyśl oferta pracy Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o.
Stanowisko: KIEROWNIK BUDOWY-SPECJALISTA D/S TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: nadzór nad realizacją inwestycji budowlanych z umiejętnością kosztorysowania
Data publikacji: 2016-09-05
Lokalizacja: Przemyśl (podkarpackie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mikołaja Kopernika 58, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór nad realizacją inwestycji budowlanych z umiejętnością kosztorysowania
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BUDOWY-SPECJALISTA D/S TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przemyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Przemyśl
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przemyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik budowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.09.2016
Data zakończenia pracy: 31.12.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Kierownik budowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: uprawnienia budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Uprawnienia budowlane wymagane do realizacji robót ogólnobudowlanych wraz z umiejętnością kosztorysowania.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Adres pracodawcy:
Mikołaja Kopernika 58, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Przemyśl
Gmina pracodawcy: Przemyśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przemyśl
Ulica pracodawcy: Mikołaja Kopernika
Numer budynku pracodawcy: 58
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data dodania oferty pracy: 05.09.2016
Oferta pracy ważna do: 30.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
: Zarządzanie Gastronomią hotelową, koordynacja pracy pracowników obsługi restauracji hotelowej, konferencji i bankietów w hotelu zlokalizowanym w centrum Rzeszowa. Przygotowywanie i realizacja imprez okolicznościowych. Kontrola jakości serwowanych dań oraz standardów obsługi klienta.Prowadzenie rekrutacji i szkoleń pracowników, planowanie czasu pracy w Dziale Gastronomia. Obsługa programu komputerowego do obsługi gastronomii. Opracowywanie raportów, inwentaryzacji, zamówień. Planowanie, kontrolowanie oraz optymalizacja kosztów działalności restauracji. Proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze gastronomii.
GRAND HOTEL RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-13 - Rzeszów (podkarpackie)
PROWADZENIE KADROWEJ I PŁACOWEJ BAZY DANYCH PRACOWNIKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PERSONALNEJ ORAZ JEJ AKTUALIZACJA, SPORZĄDZANIE UMÓW, ŚWIADECTW PRACY, ZGŁASZANIE DO ZUS, REKRUTACJA PRACOWNIKÓW, NALICZANIE WYNAGRODZEŃ ZGODNIE Z REGULAMINEM WYNAGRADZANIA, SPORZĄDZANIE LISTY PŁAC, PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY, BADAŃ LEKARSKICH, DOKUMENTACJI WYPADKOWEJ, PRZYGOTOWYWANIE MIESIĘCZNYCH DEKLARACJI PODATKU I ZUS
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacja planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2017-03-15 - Błonie (mazowieckie)
- Roboty demontażowe instalacji elektrycznych/sanitarnych, kucie bruzd dla przewodów elektrycznych/sanitarnych, drobne roboty budowlane (zaprawienie bruzd, przebić), pomoc dla elektromontera/montera instalacji sanitarnych itp. Praca na budowach na terenie województwa śląskiego.- Wynagrodzenie: 14,00 zł brutto/h. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 07:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. zawodowe. Min. 1 rok doświadczenia zawodowego. Obsługa elektronarzędzi. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (32-793-69-71) w godz.: 07:00-15:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą.
FS INSTALACJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Katowice (śląskie)
Samodzielne prowadzenie zmiany w markecie.
"FELIPA" Spółka z o.o. - 2015-12-02 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
Kontrola rozładunku i załadunku towarów, kontrola ilościowa i jakościowa przyjmowanych towarów, koordynowanie: transportu towarów wewnątrz magazynu, dbałość o prawidłowy obrót towarów w magazynie, utrzymywanie ładu i porządku w magazynie
RADEX Poland Sp. z o. o., Sp. Komandytowa - 2016-10-06 - Iława (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta,sprzedaż art. spożywczo-przemysłowych,obsługa kasy fiskalnej
LIMAR Sp. j. Sikora Marian i Lidia - 2016-12-29 - Trzebinia (małopolskie)
KIEROWANIE PRACĄ ZESPOŁU PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW SEKCJI, NADZÓR NAD PRZYGOTOWANIEM OPINII DO MWWO-U, PI ORAZ PO-U, POSIEDZEŃ KOPIiR, NADZÓR NAD SPORZĄDZENIEM OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DO PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, NADZÓR NAD SPORZĄDZENIEM PLANÓW RZECZOWO-FINANSOWYCH, NAD OPRACOWANIEM ANALIZ, ANALIZOWANIE SPORZĄDZONYCH KOSZTORYSÓW INWESTORSKICH I PRZEMIARÓW ROBÓT, OPINIOWANIE PROGRAMÓW ORGANIZACYJNO-UŻYTKOWYCH I PROGRAMÓW INWESTYCJI, ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z BIURAMI PROJEKTOWYMI W ZAKRESIE OPRACOWANIA DOKUMENTACJI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE BUDOWNICTWO LUB ARCHITEKTURA, DOŚWIADCZENIE W PRACY ZWIĄZANEJ Z ZAMÓWIENIAMI PUBLICZNYMI I PROCESEM BUDOLANO-INWESTYCYJNYM, DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU KIEROWNICZYM O PODOBNYM CHARAKTERZE MIN. 3 LATA, DOBRA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PRAWA W ZAKRESIE ZWIĄZANYM Z PRZEBIEGIEM PROCESU BUDOWLANO-INWESTYCYJNYM, W TYM MIĘDZY INNYMI: PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH, KODEKSU CYWILNEGO, BIEGŁA OBSŁUGA OPROGRAMOWANIA TYPU MS OFFICE
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-01-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego , obsługa stanowiska mięso i wędliny , zarządzanie towarem , dbanie o czystość, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
DINO POLSKA SA - 2016-09-07 - Łódź (łódzkie)
- nadzór nad kontrolą jakości wyrobów- zarządzanie zespołem ludzi- wypełnianie raportów
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Rybarzowice (śląskie)
KIEROWANIE SKLEPEM, KONTROLA WDRAŻANIA OKREŚLONYCH DZIAŁAŃ PRZY WSPÓŁPRACY Z KIEROWNIKIEM REGIONU, KIEROWANIE ZESPOŁEM
MARTES SPORT SP. Z O.O. - 2018-01-10 - Gryfice (zachodniopomorskie)
- Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Kierowanie zespołem projektowym. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. angielskiego i niemieckiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 6884 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata w administrowaniu baz danych, minimum 2 lata w koordynowaniu prac projektowych. Wymagane uprawnienia: certyfikat ITIL. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, Notes. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego i niemieckiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Katowice (śląskie)
dbanie o restaurację
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy "ATVA" Marian Dyczewski - 2017-02-03 - Augustów (podlaskie)
Prowadzenie dokumentacji obecności i rejestru wyjść bezpośrednich przełożonych, odpowiedzialność za przyjmowanie i rozdział pracy dla szwaczek, dbanie o dotrzymanie jakości oraz terminu wykonania produkcji oraz usług przeszycia, kontrola jakości gotowego wyrobuodpowiedzialność za stan magazynu surowca i wyrobów gotowych, krojenie surowca do produkcji oraz uzupełnienia braków elementów w przyjętych zleceniach wraz z kontaktem ze zleceniodawcą przy brakach komponentów do wykonania zlecenia, prowadzenie kartotek dziennej produkcji w rozbiciu na poszczególne szwaczki, wykonanie pierwszego przeszycia przyjętego do wykonania na zlecenie produktu, opracowanie technologii, wykonanie szablonu oraz wykonanie próbnego przeszycia wdrażanego do produkcji własnej nowego produktu, pomoc pracownikom produkcji w prawidłowości, jakości i i terminowości wykonania wyrobów zleconych oraz produkcji własnej, przygotowanie do wysyłki gotowych wyrobów, oznaczenie ilościowe oraz pakowanie w opakowania zbiorcze, sporządzanie dla Zarządu miesięcznych raportów wykonanej produkcji.
STOWARZYSZENIE SADYBA - 2017-05-18 - Cienia Druga (wielkopolskie)
obsługa klienta, przygotowanie napojów
Zakład Cukierniczy LINDA Stanisława Głowacz - 2016-02-10 - Chrzanów (małopolskie)
Identyfikowanie i dokumentowanie zadań i działań HR, które mają zostać przeniesione do SSC na podstawie Centralnych Procesów Pracowniczych i poza nimi; Wsparcie działań w zakresie tłumaczeń dotyczących systemu, dokumentacji, jak i materiałów odnoszącychsię do zarządzania zmianą; Zapewnienie skoordynowania działań projektowych z globalnymi zespołami HR, dokumentacją oraz materiałami dotyczącymi zmiany, tam, gdzie ma to zastosowanie;Wspieranie analiz i porad w zakresie projektowania i wdrażaniastruktur i strategii mających na celu poprawę efektywnościorganizacyjnej HR; Współpraca z różnymi funkcjami HR napoziomach lokalnym (HRD, HRM itp.), regionalnym i globalnym /korporacyjnym w celu zapewnienia wysokiego poziomu spójności we wszystkich działaniach w okresie przejścia; Zapewnienie koordynacji na wszystkich szczeblach w ramach organizacji HR w zakresie przyszłego krajobrazu procesów i portali usług; Zapewnienie wymiany wiedzy i wspieranie procesu nieustannego doskonalenia (na szczeblach globalno-regionalno-lokalnym);Przygotowywanie regularnych raportów dotyczących projektów; Wykonywanie pracy zgodnie ze standardami ustanowionymi dla call center / centrum obsługi; Tworzenie, prowadzenie i rozwijanie zespołu przedstawicieli Centrum Obsługi, w tym prowadzenieregularnych działań związanych z zarządzaniem; Praca zekspertami w zakresie prowadzonych spraw oraz kontaktowanie się z klientami w celu udzielenia im ostatecznych odpowiedzi; Objaśnianie innym pracownikom instrukcji dotyczących wykonywania pracy, w razie konieczności adaptowanie zaleceń do bieżących potrzeb.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Kraków (małopolskie)
Zapewnienie funkcjonowania marketu, aktywna praca na sali sprzedaży, delegowanie pracy podległemu personelowi, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
"DINO POLSKA" S.A. - 2016-04-27 - Rzuchów (śląskie)
Sporządzanie kebabów, przygotowywanie dań, krojenie warzyw, obsługa klienta
KEBABISTAN Izabela Alkan - 2016-03-21 - Sopot (pomorskie)
Firma poszukuje kierownika produkcji na warsztacieZakres zadań:- zarządzanie procesem produkcji- nadzór nad pracą podwładnych pracowników- odpowiednie rozplanowanie pracy- rozwiązywanie sytuacji kryzysowych- zarządzanie pracownikami- obsługa komputera Zdolności:- negocjacyjne- przywódcze- odpowiedzialność- komunikatywność- chęć osiągnięcia celów dla dobra firmy- odporność na stres- dyspozycyjność- podstawowa znajomość języka angielskiego- prawo jazdy kategoria B
PPUH Comstal Gołąb Adam - 2017-04-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Kierowanie zespołem pracowników urzedu; zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów i ciągłości sprzedaży usług na zmianie; nadzór nad jakością świadczonych usług, w tym prowadzenie kontroli dokumentów; nadzór nad bezpieczeństwem obrotu pocztowego i powierzonych wartości; zapewnienie właściwej komunikacji w urzedzie, kształtowanie pozytywnego wizerunku PP; jedna zmiana (08.00-16.00); I umowa na okres próbny 3 m-ce (docelowo na czas nieokreślony);
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2018-02-09 - Bogatynia (dolnośląskie)
przygotowywanie podłoża pod inst.elektryczne podłogowe, wykształcenie bez znaczenia, wymagane doświadczenie minimum 1 rok
ELEKTROLECH Leszek Borowiec - 2017-11-22 - Strzelin (dolnośląskie)
Praca na stanowisku kierownika punktu aptecznego.
EWELINA WYCISK - 2017-05-04 - Dziergowice (opolskie)
Planowanie, realizowanie i kontrola przepływu oraz magazynowania gromadzonych w magazynie materiałów i towarów.
PONER SP. Z O.O. - 2018-01-16 - Mianowice (wielkopolskie)
• kontrola asortymentowa, ilościowa, wizualna oraz kontrola parametrów wykonania produktów,• ocena zgodności z zamówieniem i dokumentacją konstrukcyjno-technologiczną,• dokumentowanie wyników kontroli,• przygotowywanie analiz i raportów dotyczących stwierdzonych nieprawidłowości.branża: produkcja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku
SEMBLY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Wymagana książeczka sanitarno-epidemiologiczna. Praca przy ul. Budowlanych (MC Donalds). Praca według grafiku. Wynagrodzenie godzinowe. Kontakt z pracodawcą osobisty po umówieniu telefonicznym.
PPHU WANDA BOGUSŁAW MAZIARZ - 2016-12-02 - Rybnik (śląskie)
mycie i dezynfekcja zakładu spożywczego,nadzorowanie pracy podległych pracowników,ustalanie grafików dla pracowników,praca w oparciu o przepisy BHP oraz wytycznymi zakładu produkcyjnego,komunikacja z zakładem oraz bieżące raportowanie,
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Łebcz (pomorskie)
Nadzór nad poprawnym przebiegiem produkcji na powierzonej linii produkcyjnej, kontrole jakości produkowanych wyrobów
"TAMIR" - PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-07 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
organizowanie i nadzorowanie pracy , przestrzeganie realizacjia rocznego programu działalnościi planu pracy , prowadzenie niezbędnej dokumentacji i przygotowywanie wymaganych sprawozdań
Stowarzyszenie Pomocy Potrzebującym - 2017-08-02 - Lubsko (lubuskie)
kierownik składu magazynowo-hurtowego
Spółdzielnia Rzemieślnicza " Wielobranżowa " - 2017-08-17 - Wola Mielecka (podkarpackie)
kierowanie Placówką Wsparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, przygotowanie niezbędnej dokumentacji, instrukcji etc. dot. funkcjonowania placówek w oparciu o wytyczne krajowe oraz unijne. opracowanie planu pracy oraz rozkładu dnia placówki, rozwijanie umiejętności i zdolności edukacyjnych uczestników; współpraca z rodzicami, realizatorami innych zadań w ramach działalności placówki; prowadzenie niezbędnej dokumentacji uczestników zajęć; ogólna organizacja pracy na swoim stanowisku korespondencja, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z terenem, rozpoznawanie autentycznych oczekiwań i potrzeb odbiorców różnych form upowszechniania kultury, zagospodarowanie czasu wolnego mieszkańców dzielnicy prowadzenie kółek zainteresowań w zależności od zapotrzebowania i prowadzenie dokumentacji z tym związanej, prowadzenie zajęć (warsztatów z doskonalenia umiejętności społecznych i obywatelskich, spotkań wychowawczych) i opieka nad dziećmi; organizacja czasu wolnego dzieciom uczestniczącym w zajęciach, pomoc w naucesprawowanie nadzoru nad: wychowankami/realizacją standardu opieki i wychowania/mieniem; współpraca z rodzicami, realizatorami innych zadań w ramach działalności placówki; prowadzenie niezbędnej dokumentacji uczestników zajęć;organizowanie przedsięwzięć kulturalnych w placówce, w plenerze oraz zapewnienie wysokiej frekwencji, rozwijanie umiejętności i zdolności edukacyjnych uczestników; rozbudzanie zainteresowań społeczeństwa w zakresie przedsięwzięć kulturalnych, konsultacje z instruktorami, pomoc w organizowaniu wystaw i imprez MOK.
Miejski Ośrodek Kultury - 2018-06-20 - Żory (śląskie)