KIEROWNIK ZMIANY W OBSZARZE SPRZEDAŻY Bogatynia oferta pracy "POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA"
Stanowisko: KIEROWNIK ZMIANY W OBSZARZE SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 3 280 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Kierowanie zespołem pracowników urzedu; zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów i ciągłości sprzedaży usług na zmianie; nadzór nad jakością świadczonych usług, w tym prowadzenie kontroli dokumentów; nadzór nad bezpieczeństwem obrotu pocztowego i powierzonych wartości; zapewnienie właściwej komunikacji w urzedzie, kształtowanie pozytywnego wizerunku PP; jedna zmiana (08.00-16.00); I umowa na okres próbny 3 m-ce (docelowo na czas nieokreślony);
Data publikacji: 2018-02-09
Lokalizacja: Bogatynia (dolnośląskie)
Pracodawca: "POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pocztowa 1, 59-920 Bogatynia, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierowanie zespołem pracowników urzedu; zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów i ciągłości sprzedaży usług na zmianie; nadzór nad jakością świadczonych usług, w tym prowadzenie kontroli dokumentów; nadzór nad bezpieczeństwem obrotu pocztowego i powierzonych wartości; zapewnienie właściwej komunikacji w urzedzie, kształtowanie pozytywnego wizerunku PP; jedna zmiana (08.00-16.00); I umowa na okres próbny 3 m-ce (docelowo na czas nieokreślony);
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 280 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ZMIANY W OBSZARZE SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bogatynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgorzelecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bogatynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 280 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.02.2018
Data zakończenia pracy: 18.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa pakietu MS OFFICE/OPEN OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
profesjonalna obsługa klienta; znajomość usług oferowanych przez Pocztę Polską SA oraz prawa pocztowego; znajomość podstawowych zagadnień z zakresu prawa pracy, zasad rozliczania czasu pracy oraz ochrony danych osobowych; samodzielność i dobra organizacja; gotowość do pracy zmianowej; mile widziane doświadczenie na stanowisku kierowniczym
Nazwa pracodawcy: "POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Adres pracodawcy:
Pocztowa 1, 59-920 Bogatynia, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: zgorzelecki
Gmina pracodawcy: Bogatynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bogatynia
Ulica pracodawcy: Pocztowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.02.2018
Data dodania oferty pracy: 08.02.2018
Oferta pracy ważna do: 07.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zamawianie, przyjmowanie i ewidencjonowanie towarów. Wydawanie towarów.
Hecht Polska Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Bogdaniec (lubuskie)
Organizacja i zarządzanie skladem opału
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Radziszewo (zachodniopomorskie)
Sprzedaż towaru. Dbanie o towar. Wykonywanie kompozycji kwiatowych. Utrzymywnaie czystości w miejscu pracy. Obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Płock (mazowieckie)
-
Atelier Fryzjersko-Kosmetyczne DEGGER Justyna Witalis - 2016-07-12 - Żory (śląskie)
Organizowanie i prowadzenie robót zgodnie z zawartymi umowami, dokumentami projektowymi, opisem technicznym oraz wymogami sztuki budowlanej.
PG BUDOWA S.C. - 2017-07-14 - Rogowiec (łódzkie)
ORGANIZACJA I NADZÓR NAD PRACĄ ZESPOŁU PRACOWNIKÓW DZIAŁU FINANSOWEGO;-WERYFIKACJA ZAPISÓW KSIĘGOWYCH, W TYM SPRAWOWANIE KONTROLI WEWNĘTRZNEJ DOWODÓW KSIĘGOWYCH -ROZLICZENIA W ZAKRESIE PODATKU VAT, CIT I INNYCH, W TYM SPORZĄDZANIE I WERYFIKACJA DEKLARACJI PODATKOWYCH -SPORZĄDZANIE RAPORTÓW FINANSOWYCH NA POTRZEBY ORGANÓW SPÓŁKI -SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ DLA INSTYTUCJIZEWNĘTRZNYCH -WSPÓŁPRACA Z AUDYTORAMI, KONTAKTY Z URZĘDAMI SKARBOWYMI, BANKAMI I INNYMI INSTYTUCJAMI ZEWNĘTRZNYMI -NADZÓR NAD ZAMKNIĘCIEM OKRESÓW ROZLICZENIOWYCH (MIESIĄCE) -NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM OBIEGIEM DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH W FIRMIE -SPRAWOZDAWCZOŚĆ GUS W WYBRANYM ZAKRESIE ZASTĘPSTWO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
POLKOWICKA DOLINA RECYKLINGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-18 - Polkowice (dolnośląskie)
Kierowanie zespołem
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Puławy (lubelskie)
Zakres obowiązków: • Przyjmowanie , składowanie i wydawanie materiałów zgodnie z dokumentacją, • Załadunek i rozładunek materiałów,• Kompletowanie dokumentów magazynowych,• Prowadzenie ewidencji stanów magazynowych• Wysyłka towarów poprzez firmy kurierskie,
Globale Resssource Humaine Sp. zo.o. - 2017-11-29 - Rzeszów (podkarpackie)
nadzorowanie pracy działu sieci wod-kan: nadzór nad budowaniem sieci i usuwaniem awarii, kierowanie brygadą robotników, sporządzanie zestawień na potrzeby zakładu, nadzór nad grupą awaryjną w czasie dyżurów
Zakład Wodociągów, Kanalizacji i Oczyszczalnia Ścieków "WOD-KAN" Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Mława (mazowieckie)
bieżący nadzór nad funkcjonowaniem sklepu
"U RAFAŁA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-06 - Ruda Śląska (śląskie)
Wypisywanie faktur, obsługa komputera, kasy fiskalnej i terminala płatniczego, obsługa klienta biznesowego i indywidualnego, prowadzenie dokumentacji firmy.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Mielec (podkarpackie)
wymagane osoby zarejestrowane w PUP w Rzeszowie z określonym II profilem pomocy ( program 50+)praca w biurze i w terenie , spotkania z kluczowymi klientami , architektami, projektantami, monitorowanie pracy podległego zespołu handlowego, dbanie o dobry wizerunek firmy na rynku .
MELDOM S.C. - 2016-02-19 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie towaru, dbanie o porządek,
"U RAFAŁA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-08 - Tarnowskie Góry (śląskie)
sprzedaż produktów i usług firmy, raportowanie wyników pracy do przełożonego, dbanie o pozytywny wizerunek firmy
KONKRET Sp. z o.o. - 2017-02-21 - Ostrołęka (mazowieckie)
Nadzorowanie placu budowy (chłodnie kominowe, przemysłowe, wentylatorowe, obiekty przemysłowe) - nadzór nad bezpieczeństwem na placu budowy, prowadzenie rozliczenia budowy, organizaowanie placu budowy.
SAVEX ZGORZELEC SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-02 - Legnica (dolnośląskie)
Kontrola nad postępem prac konserwatorskich, nadzór nad pracownikami, współpraca z podwykonawcami. Miejsce pracy: powiat kartuski.
NEW-INVEST BOGDAN PETRIV - 2016-10-26 - Kiełpino (pomorskie)
odpowiada za wynik finansowy, nadzoruje i koordynuje działania zatrudnionych pracowników, zarządzanie operacyjne lokalem gastronomicznym z uwzględnieniem spraw pracowniczych, zaopatrzeniowych i administarcyjno-technicznych, uczestniczenie w procesie naboru, motywowanie i rozliczanie pracowników, szkolenie i nadzorowanie, opracowywanie grafików pracy zespołu, uczestniczenie w targach i spotkaniach biznesowych
FOOD VILLAGE ASSOCIATE Sp. z o.o. - 2017-02-18 - Poznań (wielkopolskie)
Kierowanie zespołem pracowników na stolarni. Nadzór nad pracami stolarskimi
"CHOJMEX" Moś Roman - 2016-03-14 - Chojęcin (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie gospodarki uzbrojeniem.ZADANIA PODSTAWOWE1)planowanie zaopatrzenia oraz potrzeb finansowych;2)prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w zakresie prowadzonej gospodarki;3)prowadzenie gospodarki i ewidencjonowanie rzeczowych składników majątku szkoły;4)realizowanie zaopatrzenia w materiały i sprzęt;5)zlecanie usług u podmiotów zewnętrznych.
Centrum Szkolenia Policji - 2017-01-19 - Legionowo (mazowieckie)
obsługa mgazynu przygotowywanie paczek,
ZFM TECHNOLOGY Sp. z o.o. - 2016-06-28 - Bytom (śląskie)
obsługa maszyn - przwijarki i bobiniarki do cięcia papieru
PBM SYSTEM SP. Z O.O. - 2018-04-10 - Kolonowskie (opolskie)
Koordynowanie współpracy z klientem, zarządzanie projektem, zarządzanie dokumentacją projektową, rozliczanie projektu.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Gdańsk (pomorskie)
- Jesteś kreatywny i masz wyczucie stylu. Interesujesz się modą i najnowszymi trendami, dlatego potrafisz doskonale doradzić klientowi w zakresie doboru stylizacji. Spełniasz nasze wysokie oczekiwania w zakresie obsługi klienta. Jesteś zaangażowany i nastawiony na realizację założonych celów. Łatwo nawiązujesz kontakty i umiesz pracować w zespole.- Profesjonalna obsługa klientów Domu Mody zgodnie ze standardami firmy. Indywidualne doradztwo w zakresie obowiązujących trendów, topowych marek i stylu. Dbałość o optymalną ekspozycję towarów na sali sprzedaży. Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych. Rzetelna realizacja transakcji kasowych i zamówień klienta oraz wymiana towarów między filiami. Praca w C.H. Silesia Dom Mody VAN GRAAF.- Wynagrodzenie: około 2500 zł/brutto (łącznie z prowizją). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Potem umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 10:00-21:00 na 2 zmiany. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Minimum 0-2 lata doświadczenia najchętniej w branży tekstylnej. Mile widziana znajomość j. niemieckiego w mowie w stopniu: A2 i w piśmie w stopniu: A2. Kontakt e-mail: anna.czuprynska (at) vangraaf.pl
VAN GRAAF GMBH SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-13 - Katowice (śląskie)
murowanie, tynkowanie, malowanie, prace dekarskie itd. Praca od pn-pt 7-15, umowa na okres próbny na 3 m-ce.
DGC CREATIVE Dawid Graniczny - 2016-10-07 - Paniówki (śląskie)
Kierownik w salonie z odzieżą (Salon 50 STYLE w Mielcu)
P.P.H.U. ,,MORIS'' Piotr Gazda - 2018-04-26 - Mielec (podkarpackie)
dbanie o jakość i wprowadzanie nowych produktów na rynek związanych z przedmiotem działalności
Piekarnia "BOBOWSKA", Jerzy Rogala - 2015-12-07 - Bobowa (małopolskie)
Umiejetność zarządzania ludźmi - praca w fabryce mebli.
P. P. H. U. Kielecka Fabryka Mebli - 2017-01-02 - Kielce (świętokrzyskie)
Kierowanie zespołem kuchnia i bar. Dbanie o gospodarkę magazynową towarów niezbędną do produkcji produktów w gastronomii. Komunikacja z kuchnią i barem. Uzupełnianie braków bieżących towarów.
"Firma Turystyczno Handlowa Wieża pod Bocianem", "Biuro Usług Turystycznych SUNNY-TRAVEL" Kowalski Henryk - 2015-12-28 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie przetarcia drewna do zleceń i planów.Analiza wydajności i efektywności przerobów tarcicy. Koordynowanie pracy wszystkich działów.
KPPD Szczecinek S.A. Zakład Przemysłu Drzewnego Czaplinek - 2017-01-04 - Czaplinek (zachodniopomorskie)