KIEROWNIK GOSPODARCZY Legionowo oferta pracy SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 W LEGIONOWIE
Stanowisko: KIEROWNIK GOSPODARCZY
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: 1) Współpraca z Zarządcą nieruchomości, związana z koordynowaniem zapewnienia sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynku i urządzeń terenowych,2) współpraca i dokonywanie rozliczeń finansowych z Głównym Księgowym,3) zarządzanie i kontrola pracy pracowników obsługi, podległych bezpośrednio kierownikowi gospodarczemu,4) ewidencjonowanie wyposażenia i pomocy dydaktycznych w księgach inwentarzowych,5) zaopatrywanie szkoły w materiały, sprzęt i urządzenia w porozumieniu z Dyrektorem Szkoły i Głównym Księgowym,6) przygotowywanie dokumentacji przetargowej oraz przeprowadzanie przetargów,7) prowadzenie książki kontroli i zaleceń Sanepidu,8) prowadzenie dokumentacji dotyczącej kontroli stanu bezpieczeństwa pożarowego oraz BHP budynku szkoły,9) prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem,10) opracowanie planu remontów budynku szkoły i jego realizacja,11) wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Szkoły.
Data publikacji: 2017-10-31
Lokalizacja: Legionowo (mazowieckie)
Pracodawca: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 W LEGIONOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Broniewskiego 7, 05-120 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) Współpraca z Zarządcą nieruchomości, związana z koordynowaniem zapewnienia sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynku i urządzeń terenowych,2) współpraca i dokonywanie rozliczeń finansowych z Głównym Księgowym,3) zarządzanie i kontrola pracy pracowników obsługi, podległych bezpośrednio kierownikowi gospodarczemu,4) ewidencjonowanie wyposażenia i pomocy dydaktycznych w księgach inwentarzowych,5) zaopatrywanie szkoły w materiały, sprzęt i urządzenia w porozumieniu z Dyrektorem Szkoły i Głównym Księgowym,6) przygotowywanie dokumentacji przetargowej oraz przeprowadzanie przetargów,7) prowadzenie książki kontroli i zaleceń Sanepidu,8) prowadzenie dokumentacji dotyczącej kontroli stanu bezpieczeństwa pożarowego oraz BHP budynku szkoły,9) prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem,10) opracowanie planu remontów budynku szkoły i jego realizacja,11) wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Szkoły.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK GOSPODARCZY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Legionowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: legionowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Legionowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Ukończone studia wyższe i co najmniej 2-letnia praktyka na stanowisku kierownika gospodarczego w jednostkach samorządowych - w szkole;ukończona szkoła średnia i co najmniej 6-letnia praktyka na stanowisku kierownika gospodarczego w jednostkach samorządowych - w szkole. Znajomość ustawy - Prawo zamówień publicznych, znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o rachunkowości, znajomość Kodeksu Pracy - w zakresie wykonywanych obowiązków.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 6
Nazwa pracodawcy: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 W LEGIONOWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie
Adres pracodawcy:
Broniewskiego 7, 05-120 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: telefonicznie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: legionowski
Gmina pracodawcy: Legionowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Legionowo
Ulica pracodawcy: Broniewskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy: Szkoły podstawowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania oferty pracy: 31.10.2017
Oferta pracy ważna do: 14.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 31.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 31.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pomoc przy montażu mebli
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Samborowo (warmińsko-mazurskie)
w szczególności kompleksowa zarządzanie salonem w każdym zakresie jego funkcjonowania wg. obowiązujących procedur, zarządzanie zespołem, dążenie do osiągnięcia postawionych celów sprzedażowych, zarządzanie czasem pracy pracowników, zarządzanie dokumentacją pracownicza i salonu, planowanie urlopów w zespole, rekrutacja pracowników, odpowiedzialność za mienie powierzone, praca w C.H., więc godziny pracy salonu takie, jak godziny otwarcia galerii, czas pracy Kierownika po 8h 5 dni w tygodniu lub pełne zmiany w razie potrzeby, praca w weekendy, przygotowywanie konwojów, obsługa systemy księgowego i magazynowego, prowadzenie inwentaryzacji nocnych, wykonywanie instrukcji VM, szkolenia pracowników w tym BHP wstępne. Brak możliwość wykorzystywania urlopów w okresie wysoko-handlowym w firmie. Bieżące raportowanie wg. obowiązujących formularzy i terminów. Kontakt osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznie w godz. 10-16
JOBMAN GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-21 - Słupsk (pomorskie)
Planowanie i organizacja placu budowy. Tworzenie harmonogramów budowy oraz budżetów. Pakietowanierobót dla wykonawców. Współpraca z działem zakupów przy negocjacjach z wykonawcami i dostawcami. Bieżąceraportowanie i kontrola jakości prac i ich odbiór. Terminowość, harmonogram i budżet projektu. Nadzór nad przestrzeganiem prawa budowlanego i przepisami BHP. Prowadzenie dokumentacji formalno - prawnej budowy.
EVEREST DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 2 SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
utrzymanie ruchu
Spółdzielnia Mleczarska KaMos - 2018-06-19 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Przygotowanie zbrojenia, kruszywa, form dla prefabrykatów. Udział w produkcji prefabrykatów z wykorzystaniem maszyn do dozowania polimerobetonu. Odformowanie prefabrykatów i przygotowanie ich do transportu. Prace porządkowe. Dorywcze prace transportowe ręczne. Praca w ogrzewanej hali produkcyjnej.
BRIDGER Mateusz Knera - 2018-05-15 - Rotmanka (pomorskie)
kierowanie pracami budowlanymi - instalacje sanitarne
Przedsiębiorstwo Transportowo-Sprzętowe Budownictwa "PYZAK" Anna Pyzak - 2017-10-27 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
1.Bieżące utrzymanie: obiektów, urządzeń, aparatury i otoczenia SPZ ZOZ w stanie technicznym funkcjonalnym umożliwiającym realizację zadań statutowych.2.Przygotowywanie dokumentów do urzędów w sprawach administracyjnych związanych z przygotowaniem, prowadzeniem i oddaniem do użytkowania inwestycji.3.Przygotowywanie dokumentacji wstępnej, programów funkcjonalno- użytkowych, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji i innych niezbędnych do zaplanowania i wdrożenia danego zadania.4.Uzyskiwanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych i użytkowania obiektów.5.Organizacja procesu inwestycyjnego i remontowego zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.6.Organizacja napraw i remontów w placówkach szpitala.7.Dokonywanie zakupów na bieżącą działalność SPZ ZOZ zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.8.Kierowanie i organizacja pracy podległego personelu.Praca w godz. 7-14.35
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej - 2017-04-20 - Nowa Dęba (podkarpackie)
praca w godzinach od 07:00 do 15:00 i od 14:00 do 22:00; zarządzanie grupą pracowników, obsługa klienta, aktywna sprzedaż towarów, dbałość o estetykę, porządek i higienę na stacji
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "OAZA" SP. Z O.O. - 2017-07-17 - Motaniec (zachodniopomorskie)
inicjowanie działań handlowych i utrzymywanie kontaktów z klientami w kanale tradycyjnym i nowoczesnym; sporządzanie strategii sprzedażowej i zakupowej; określanie celów sprzedażowych Działu oraz poszczególnych pracowników działu; nadzór nad realizacją wyznaczonych celów oraz kosztami pracy Działu; aktywne pozyskiwanie klientów i sprzedaż produktów firmy; analiza rynku i działań konkurencji; negocjacje umów z dostawcami oraz z kluczowymi klientami firmy; współpraca z Działem logistyki i Działem Marketingu; znajomość technik sprzedaży i negocjacji; umiejętność ustalania strategii sprzedażowej i zakupowej; sumienność, dokładność, rzetelnośćgotowość do uczenia się; zarządzanie zespołem pracownikow; tworzenie i koordynacja procedur wewnątrzfirmowych; zarządzanie stanem magazynowym, aktualizacja i archiwizacja dokumentacji handlowo-marketingowej; przygotowywanie budżetów; sporządzanie ofert i wizualizacji; poszukiwanie i wprowadzanie nowych dostawców i produktów do oferty; dbałość o wysoką jakość obsługi klienta; rozpatrywanie reklamacji klientów; nadzór nad dokumentacją handlową; tworzenie raportów i budowanie baz danych klientów; opracowywanie analiz na potrzeby Zarządu
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2015-11-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie Zintegrowanym Systemem Zarządzania jakością.Inicjowanie zmian, doskonalenia istniejącego systemu zarządzania jakością, wdrażanie działań korygujących i zapobiegawczych związanych z niezgodnościami w procesie.Reprezentowanie firmy w zakresie jakości.Uczestnictwo w audytach.Wykorzystywanie narzędzi jakościowych.
Rimaster Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-04-11 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykonanie i nadzór prac instalacji pieców przemysłowych:wyrównywanie pieców, mechanika i montaż rurociągów, linii hydraulicznych i pneumatycznych, monitorowanie spawania gazociągów ze stali, montaż automatycznych przenośników. Klasyfikacja i monitorowanie montażu. Remonty pieców, montaż elementów mechanicznych i elektrycznych, testy funkcjonalne złożeń, dokumentacja analizy błędów, montaż urządzeń zgodnie z dokumentacją projektową.
kontakt przez OHP - 2018-02-21 - Niemcy (Niemcy)
Kierowanie podległym zespołem, zarządzanie magazynem - przyjęcia dostawy, wywózki + prawidłowy obieg dokumentów
Novator Spółka Jawna Rajchel & Jelonkiewicz - 2017-06-09 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
Kontrola realizacji robót budowlanych, Sporządzanie obmiarów i przedmiarów, Weryfikacja dokumentacji budowlanej, Podstawowa znajomość prawa budowlanego
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE SPÓŁKA JAWNA TADEUSZ I ARTUR MICHALSKI - 2017-05-11 - Leszno (wielkopolskie)
-
ARIEL LUBIŃSKI WITAL - 2016-09-08 - Mały Klincz (pomorskie)
OPRACOWYWANIE GOTOWYCH PROJEKTÓW MEBLOWYCH,OKREŚLANIE MATERIAŁÓW W OPARCIU O PROJEKT,KOORDYNACJA I NADZÓR NAD KOLEJNYMI ETAPAMI PRODUKCJI,KIEROWANIE PRACĄ ZESPOŁU PRODUKCYJNEGO
GLOBALE RESSOURCE HUMAINE SP. Z O.O. - 2016-09-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzeniem regionalnych inicjatyw marketingowych Zarządzaniem grupą sprzedawców w obrębie powiatuRekrutacją i wdrożeniem nowych członków swojego zespołuAnalizą i raportowaniem wyników sprzedażowychInicjowaniem nowych aktywności sprzedażowych
PROFI CREDIT POLSKA S.A - 2016-01-29 - Bytom (śląskie)
odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie sklepu
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Radomsko (łódzkie)
Przyjmowanie towaru na salę sprzedażową.Sprawdzanie towaru.
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Zawada (wielkopolskie)
tworzenie projektów, ogrodów, małych obszarów zieleni miejskiej, zbiorników wodnych in. na podstawie konsultacji z rosyjskojęzycznym klientem, dobór roślinności, prowadzenie dokumentacji projektowej, współpraca z innymi, rosyjskojęzycznymi architektami zieleni
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż odzieży używanej
Odzież Używana Marta Śliwińska - 2016-03-07 - Nowa Sól (lubuskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
SORTOWANIE PRZESYŁEK KURIERSKICH, ZAŁDUNEK I ROZŁADUNEK TRANSPORTÓW
ANETA KRÓL "TEMPUS A" AGENCJA PRACY CZASOWEJ - 2016-07-07 - Konin (wielkopolskie)
Zarządzanie pracą w sklepie, składanie zamówień.
ARHELAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-09 - Kolno (podlaskie)
- Kierownik działu ochrony. Praca w biurze i w terenie, na obiekatach.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto - do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagana licencja pracownika ochrony I lub II stopnia (Obecnie Kwalifikowany Pracownik Ochrony wciągnięty na listę Komendy Policji). Wymagana niekaralność. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-201-15-14) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jesionowa 9 A, 40-158 Katowice) lub e-mail: katowice.kadry (at) dozorbud.pl
DGP SECURITY PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-13 - Katowice (śląskie)
zarządzanie i organizacja prac pracowników magazynu, obsługa komputera, sporządzanie dokumentacji magazynowej oraz kontrola jej poprawności i terminowości, nadzór i kontrola nad przepływem towaru w magazynie, współpraca z pozostałymi działami firmy, reprezentowanie firmy oraz współpraca z kontrahentami.
Podkarpacki Park Logistyczny OMEGA PILZO Sp. z o.o. w Mokrzcu - 2017-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzątanie biur. Praca na terenie całej Polski.
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE Wiesława Grzenia - 2016-06-06 - Sławki (pomorskie)
Zarządzanie i kierowanie sklepem spożywczym, sporządzanie dokumentacji dotyczącej funkcjonowania sklepu, kontakt z dostawcami i klientami. Praca w Sklepie nr 9 na dwie zmiany w godz. 05.30 - 18.30.
"SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Brzesku - 2017-01-31 - Brzesko (małopolskie)
ustalanie grafiku, planowanie i organizacja imprez okolicznościowych, zarządzanie strategią i promocją, szukanie innowacyjnych rozwiązań, kontakt z przedstawicielami handlowymi etc.
PUB EUFORIA - 2016-03-18 - Lubin (dolnośląskie)
Dozór mienia
Spółdzielnia Usługowa "ARGOS" - 2016-05-19 - Legnica (dolnośląskie)