KIEROWNIK GOSPODARCZY Chełm oferta pracy IV Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie
Stanowisko: KIEROWNIK GOSPODARCZY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: nadzór nad pracownikami obsługi, opracowywanie planu remontów, nadzór nad remontami, zakup sprzętu szkolnego i pomocy naukowych zgodnie z przepisami prawo zamówień publicznych, prowadzenie spisów inwentarza szkoły oraz okresowych inwentaryzacji majątku szkoły, organizowanie akcji porządkowych, gospodarka odpadami, ubezpieczenie budynków
Data publikacji: 2020-08-24
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: IV Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Św. Mikołaja 4, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór nad pracownikami obsługi, opracowywanie planu remontów, nadzór nad remontami, zakup sprzętu szkolnego i pomocy naukowych zgodnie z przepisami prawo zamówień publicznych, prowadzenie spisów inwentarza szkoły oraz okresowych inwentaryzacji majątku szkoły, organizowanie akcji porządkowych, gospodarka odpadami, ubezpieczenie budynków
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + dodatek stażowy i dodatek funkcyjny
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK GOSPODARCZY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kontakt telefoniczny: 825653889 lub mailowy: lo4chelm (at) poczta.fm
Nazwa pracodawcy:
IV Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie
danePracodawcy_nip: 5631764169
danePracodawcy_regon: 110004292
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Św. Mikołaja 4, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Chełm
danePracodawcy_kodPowiatu: 0662
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chełm
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902
Adres strony pracodawcy: http://www.4lochelm.pl/
Ulica pracodawcy: Św. Mikołaja
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: edukacja
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121901
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.08.2020
Data dodania oferty pracy: 20.08.2020
Oferta pracy ważna do: 27.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?518a2c555b19e65b76323971c65fe3e9
Podobne oferty pracy
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Boleszyn (warmińsko-mazurskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Konin (wielkopolskie)
Praca w szkole na terenie Wyszkowa
ELŻBIETA HACZEWSKA NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ GAMMA - 2016-07-12 - Wyszków (mazowieckie)
Murowanie ścian, stropów, fundamentów oraz przygotowanie terenu pod w/w prace. Pracodawca zapewnia samochód słuzbowy, niezbędne narzędzia, zakwaterowanie.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE DOBROCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-10-09 - Kalisz (wielkopolskie)
1)kontakt z prasą, radiem i telewizją, w tym organizowania konferencji prasowych,2)udzielanie odpowiedzi na krytykę,3)informowanie o działaniach i zamierzeniach podejmowanych przez Prezydenta,4)koordynacja komunikacji wewnętrznej i działań informacyjnych Urzędu we współpracy ze wszystkimi Departamentami,5)współpraca z Departamentami oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie przepływu informacji medialnej oraz wdrażania i realizacja nowych zadań i przedsięwzięć związanych z ogólnie rozumianą kulturą i promocją Miasta,6)koordynowanie zadań związanych z tworzeniem i prowadzeniem urzędowego publikatora teleinformatycznego Biuletynu Informacji Publicznej, zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej,7)prowadzenie strony internetowej miasta oraz sprawowanie w tym zakresie funkcji koordynacyjnej w stosunku do wszystkich Departamentów,8)zapewnienie asystentury Prezydentowi oraz Zastępcom Prezydenta.
Urząd Miasta Chełm - 2019-06-14 - Chełm (lubelskie)
obsługa ładowarki- miejsce wykonywania pracy Nowy Dwór Gd. , Dzierzgoń
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe RAF-POL Rafał Piotr Lew - 2019-07-15 - Orłowo (pomorskie)
Pracodawca zapewnia dojazd do miejsca pracy z Jankowic. Kontakt osobisty z pracodawcą po godzinie 17.00 (proszę umówić się telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną).
ALFA BUD DAMIAN SZCZUREK - 2020-07-01 - Jankowice (śląskie)
-Przygotowywanie śniadań-Dbałość o czystość w kuchni-Dbanie o wizualny wygląd bufetu śniadaniowego.-Doraźne zakupy spożywcze.
ASTRA TECHNOLOGY S.C. WIESŁAW BOGACZ-RYSZARD BOGACZ - 2018-01-11 - Oświęcim (małopolskie)
- pomoc przy produkcji wszelkich wyrobów ciastkarskich i cukiernicznych,- pomoc przy gotowaniu półproduktów,- rozliczanie przyjętych i wydanych surowców oraz produktów,- utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy,- przestrzeganie warunków sanitarnych.
CUKIERNIA - CUKRUŚ Tomasz Bartkowski - 2021-04-23 - Sieraków (wielkopolskie)
Bieżąca współpraca z klientem, przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją, uzgadnianie dostaw, monitorowanie stanów magazynowych.Wymagane min. 2 letnie doświadczenie zawodowe.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE PAWEŁ TYMIŃSKI - 2019-09-10 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Podstawowe obowiązki na zajmowanym stanowisku: Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem w należytym stanie technicznym obiektów Uczelni i ich wyposażenia, a w szczególności: analiza i planowanie potrzeb remontowych, przygotowywanie, zlecanie, nadzorowanie i rozliczanie prac remontowych, planowanie i dokonywanie zakupów niezbędnego wyposażenia obiektów Uczelni. Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z realizacją procesów inwestycyjnych obejmujących zarówno przygotowanie, prowadzenie jak i rozliczenie inwestycji. Sporządzanie dokumentów dotyczących postępowań realizowanych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie swojego działania, w tym opisów przedmiotu zamówienia i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Sporządzanie sprawozdań, planów i analiz oraz prowadzenie pozostałej dokumentacji dotyczącej w/w zakresu działania zgodnie z uregulowaniami wewnętrznymi obowiązującymi w Uczelni. Współpraca z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi PWSIiP w Łomży na zasadach określonych w regulaminie organizacyjnym.
Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży - 2020-05-29 - Łomża (podlaskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za analizę ryzyka finansowego wynikającą z działalności handlowej banku HSBC ze szczególnym uwzględnieniem rynków kapitałowych. Kluczowymi obowiązkami będzie tworzenie zestawień i raportów w zakresie analizy ryzyka, uczestniczenie w projektowaniu i testowaniu silników ryzyka, w celu zapewnienia wychwytu wszystkich jego rodzajów, takich jak PVBP, VaR, CS01, EAD itp., działanie zgodnie ze standardami i polityką HSBC oraz zewnętrznymi regulacjami.
kontakt przez PUP - 2020-03-17 - Kraków (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2020-09-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
terapia pedagogiczna
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Tupadły (pomorskie)
Prace ogólnobudowlane na wysokości
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Litwinki (warmińsko-mazurskie)
położna środowiskowa/rodzinnapraca na dwie zmiany:07.30-19.00
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "BIELMED" - 2019-12-20 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
Brak danych
Przedsiębiorstwo Handlowe Chudak - 2016-12-06 - Śmigiel (wielkopolskie)
Obowiązki:Bieżąca obsługa maszyn i urządzeńDbałość o jakość produktuUsuwanie drobnych awarii maszyn i urządzeń produkcyjnychOferujemy:Pracę w firmie posiadającą stabilną pozycję na rynkuMożliwości rozwoju oraz awansu w strukturach firmowychPakiet szkoleń wprowadzających (istnieje możliwość przyuczenia)Dodatkową miesięczną premię frekwencyjną i produkcyjnąMożliwość uczestnictwa w konkursach z nagrodami finansowymiPrzyjazną atmosferę pracyMożliwość uczestnictwa w programie Multisport.Kontakt telefoniczny 58-76-75-933
ASSEL SP Z O.O - 2016-05-30 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- pomoc przy produkcji wszelkich wyrobów ciastkarskich i cukiernicznych,- pomoc przy gotowaniu półproduktów,- rozliczanie przyjętych i wydanych surowców oraz produktów,- utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy,- przestrzeganie warunków sanitarnych.
CUKIERNIA - CUKRUŚ Tomasz Bartkowski - 2021-04-23 - Sieraków (wielkopolskie)
Ochrona osób i mienia. Miejsce wykonywania pracy: Poligon Lipa obok Radomyśla nad Sanem. Wymiar czasu pracy: do 12 godzin. Praca na dwie zmiany w godzinach: I zmiana 06:00-18:00, II zmiana 18:00-06:00.
"DERSŁAW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-20 - Lipa (podkarpackie)
koordynacja pracy pracowników męskich w magazynie klienta, praca w godz. 6-14
SPECTRUM Monika Pocztowska - 2018-10-25 - Tyniec Mały (dolnośląskie)
Praca w środowisku samopomocy z osobami chorymi psychicznie i/lub niepełnosprawntmi intelektualnie
BONIFRATERSKA FUNDACJA DOBROCZYNNA - 2020-07-20 - Konary (małopolskie)
Obsługa klienta, układanie towaru w sklepie, utrzymywanie porządku na sklepie (odzież używana). Zatrudnienie od zaraz na podstawie umowy o pracę na okres próbny - 3 miesiące, praca w godzinach: pon. - pt. 9.00-18.00; sob. -nd. 10.00-14.00.Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
RUMPIX S.C. PAWEŁ CIMACHOWICZ, TOMASZ STEFANIK - 2019-09-02 - Piła (wielkopolskie)
Ekspedient
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Głowaczów (mazowieckie)
Montaż konstrukcji, stawianie słupów, naciąganie drutów, wieszanie siatki przeciwgradowej
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Chynów (mazowieckie)
Prace lakiernicze przy produkcji mebli.W okresie próbnym mowa zlecenie przez okres do 3 miesięcy, następnie umowa o pracę
Koncesjonowany Zakład Handlu Zagranicznego Export-Import Mebli Pracownia Konserwatorska ART-RENO - 2018-09-25 - Zabrze (śląskie)
Montażysta z doświadczeniem z zakresu: montażu kominków, montażu elementów kamiennych(blaty, parapety, schody)
GIRRA JAKUB TOMIRSKI - 2016-02-19 - Suchorzew (wielkopolskie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Kalisz (wielkopolskie)
kompletacja towaru do wysyłki, dbałość o porządek na magazynie
kontakt przez OHP - 2017-10-24 - Chorzów (śląskie)
TWORZENIE MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH ATRAKCYJNYCH WIZUALNIE I ZGODNYCH Z NAJNOWSZYMI TRENDAMIPROJEKTOWANIE GRAFICZNE I PRZYGOTOWYWANIE MATERIAŁÓW DO DRUKUUSTALANIE PROJEKTÓW GRAFICZNYCH Z KLIENTAMI
AGENCJA REKLAMOWA BILLY BOARD - 2017-10-12 - Rzeszów (podkarpackie)