KIEROWNIK DZIAŁU INWESTYCYJNO- REMONTOWEGO Łomża oferta pracy Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU INWESTYCYJNO- REMONTOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Podstawowe obowiązki na zajmowanym stanowisku: Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem w należytym stanie technicznym obiektów Uczelni i ich wyposażenia, a w szczególności: analiza i planowanie potrzeb remontowych, przygotowywanie, zlecanie, nadzorowanie i rozliczanie prac remontowych, planowanie i dokonywanie zakupów niezbędnego wyposażenia obiektów Uczelni. Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z realizacją procesów inwestycyjnych obejmujących zarówno przygotowanie, prowadzenie jak i rozliczenie inwestycji. Sporządzanie dokumentów dotyczących postępowań realizowanych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie swojego działania, w tym opisów przedmiotu zamówienia i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Sporządzanie sprawozdań, planów i analiz oraz prowadzenie pozostałej dokumentacji dotyczącej w/w zakresu działania zgodnie z uregulowaniami wewnętrznymi obowiązującymi w Uczelni. Współpraca z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi PWSIiP w Łomży na zasadach określonych w regulaminie organizacyjnym.
Data publikacji: 2020-05-29
Lokalizacja: Łomża (podlaskie)
Pracodawca: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Akademicka 14, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Podstawowe obowiązki na zajmowanym stanowisku: Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem w należytym stanie technicznym obiektów Uczelni i ich wyposażenia, a w szczególności: analiza i planowanie potrzeb remontowych, przygotowywanie, zlecanie, nadzorowanie i rozliczanie prac remontowych, planowanie i dokonywanie zakupów niezbędnego wyposażenia obiektów Uczelni. Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z realizacją procesów inwestycyjnych obejmujących zarówno przygotowanie, prowadzenie jak i rozliczenie inwestycji. Sporządzanie dokumentów dotyczących postępowań realizowanych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie swojego działania, w tym opisów przedmiotu zamówienia i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Sporządzanie sprawozdań, planów i analiz oraz prowadzenie pozostałej dokumentacji dotyczącej w/w zakresu działania zgodnie z uregulowaniami wewnętrznymi obowiązującymi w Uczelni. Współpraca z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi PWSIiP w Łomży na zasadach określonych w regulaminie organizacyjnym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU INWESTYCYJNO- REMONTOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 20
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2062
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łomża
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali kierownicy w instytucjach edukacyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Data zakończenia pracy: 31.03.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: budownictwo lub pokrewne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania dotyczące kandydata: Wykształcenie wyższe techniczne, kierunek budownictwo lub pokrewny. Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze realizacji zadań zbliżonych do zawartych w podstawowych obowiązkach na zajmowanym stanowisku. Znajomość prawa budowlanego. Posiadane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub projektowania bez ograniczeń. Praktyczna znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem i remontami obiektów budowlanych wraz z elementami ich wyposażenia. Praktyczna znajomość procesów inwestycyjnych w budownictwie w tym trybów i postępowań administracyjnych, postępowań związanych ze stosowaniem ustawy Prawo zamówień publicznych oraz tematyki przygotowywania i rozliczania inwestycji. Umiejętność czytania i analizy dokumentacji technicznej w zakresie projektów budowlanych. Umiejętność analizy kosztorysów. Umiejętność posługiwania się aplikacjami MS Office, programem AutoCad oraz programami do kosztorysowania robót. Prawo jazdy kat. B.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
danePracodawcy_nip: 7181947148
danePracodawcy_regon: 451202740
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Adres pracodawcy:
Akademicka 14, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
III. Wymagane dokumenty: - podanie, - list motywacyjny, - życiorys zawodowy (CV), - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zawierający informacje, o których mowa w art. 221 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 917 ze zm.) (formularz do pobrania na stronie internetowej Uczelni w zakładce pracownicy), - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, - kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia, - kopie innych dokumentów poświadczających spełnianie przez kandydata wymogów określonych w pkt II, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym, CV lub innych załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO lub jeżeli są to dane inne, niż zamieszczone w kwestionariuszu osobowym i są udostępniane z własnej inicjatywy przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie (art. 221a1 i §3 oraz art. 221b §1 K.P.), *w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez PWSIiP w Łomży prosimy o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez PWSIiP przez okres 12 miesięcy od zakończenia obecnego procesu rekrutacji. (formularze oświadczeń, o których mowa w pkt. 7 i 8 do pobrania na stronie internetowej w zakładce pracownicy). IV. Oferty należy składać: w terminie do: 15.06.2020r. do godz.16.00 ,w miejscu: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży 18-400 Łomża, ul. Akademicka 14, Dział Spraw Osobowych (pok. 138 ) - w formie: papierowej, w zamkniętej kopercie z podaniem nr referencyjnego ROs.1102.6.20 oraz dopiskiem: konkurs na stanowisko kierownika Działu Inwestycyjno-Remontowego
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 20
Powiat pracodawcy: m. Łomża
danePracodawcy_kodPowiatu: 2062
Gmina pracodawcy: Łomża
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łomża
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957241
Ulica pracodawcy: Akademicka
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy: Szkoły wyższe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|134590
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kierownicy w instytucjach edukacyjnych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 29.05.2020
Oferta pracy ważna do: 15.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?515ddcd7823b32e9e70cf0c700696eef
Podobne oferty pracy
Kierowanie pracą pracowników w czasie trwania zmiany, praca w godz. 6-14/14-22
Tomi Markt Sp. z o.o. - 2019-11-21 - Opole (opolskie)
1. Kierowanie pracami Referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej w zakresie prac i zadań wyznaczonych Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Gminy w Malanowie, uchwałami Rady Gminy Malanów, zarządzeniami Wójta Gminy Malanów.2. Planowanie, organizowanie oraz nadzór nad realizowanymi przez pracowników Referatu zadaniami należącymi do ich obowiązków, prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań, przestrzeganiem dyscypliny pracy, tajemnicy ustawowo chronionej i służbowej oraz przepisów BHP i p.poż.3. Nadzór nad prowadzonymi w Referacie sprawami m.in. z zakresu:a) prowadzenia spraw związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym Gminy;b) prowadzenia spraw związanych z opłatami planistycznymi i roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego;c) prowadzenia spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulici obiektów fizjograficznych oraz numeracji porządkowej nieruchomości;d) planowania, prowadzenia i nadzoru nad inwestycjami realizowanymi przez Gminę;e) poszukiwania zewnętrznych źródeł finansowania, przygotowywania wniosków pozyskiwania tych środków, realizacji i rozliczania inwestycji realizowanych przez Gminę ze źródeł zewnętrznych;f) ustalania i naliczania opłat za zajęcie pasa drogowego, opiniowania lokalizacji obiektów budowlanych w pasie drogowym, zjazdów i ich przebudowy oraz ułożenia w pasie drogowym urządzeń infrastruktury nie związanejz utrzymaniem drogi;g) prowadzenia spraw związanych z użytkowaniem wieczystym, dzierżawą nieruchomości gminnych, w tym przygotowywanie umów na dzierżawę nieruchomości oraz ustalania i naliczania należnych opłat, ich ewidencjonowanie i egzekwowanie;h) ustalania i naliczania opłat rocznych za użytkowanie wieczyste, zarządi użytkowanie nieruchomości, ich ewidencjonowania i egzekwowania;i) prowadzenia spraw z tytułu bezumownego korzystania z majątku Gminy;j) tworzenia zasobu gruntów i gospodarowanie nim, w tym: komunalizacja gruntów, zamiana i zbywanie gruntów, oddawanie w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie, trwały zarząd;k) zbywania i nabywania nieruchomości związanych z realizacją zadań Gminy;l) prowadzenia spraw związanych z ewidencją gruntów i budynków oraz prowadzenia ewidencji dróg gminnych;m) prowadzenia spraw związanych z gospodarką gruntami i administrowaniem drogami publicznymi, będącymi własnością Gminy;n) prowadzenia spraw związanych z bieżącym utrzymaniem oświetlenia ulicznego i drogowego;o) prowadzenia postępowania i przetargów na roboty, usługi i dostawy zgodniez przepisami ustawy o zamówieniach publicznych;p) zapewnienia zgodności prowadzonych procedur zamówień publicznychz regulacjami ustawowymi i przepisami obowiązującymi w Gminie; q) pomocy i współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu w prowadzeniu zamówień publicznych w zakresie wyboru trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;r) realizacja zadań Gminy w zakresie zaopatrzenia w energię elektryczną, ciepłoi paliwa gazowe,s) prowadzenia spraw związanych z ewidencjonowaniem i egzekwowaniem opłat za zajęcie pasa drogowego.4. Nadzór nad przygotowaniem projektów decyzji administracyjnych i postanowień w sprawach należących do kompetencji Referatu.5. Współdziałanie z inspektorami nadzoru w zakresie nadzoru nad inwestycjamii remontami oraz projektantami będącymi kontrahentami Gminy Malanów.6. Nadzór nad przygotowaniem materiałów przedprzetargowych zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.7. Udział w pracach komisji przetargowej i komunalizacyjnej.8. Dokonywanie okresowej oceny pracy pracowników Referatu oraz występowanie do Wójta Gminy z wnioskami dotyczącymi wyróżnień, nagród, awansów oraz regulaminowych kar dla pracowników Referatu.9.Nadzorowaniem przygotowywania projektów uchwał Rady Gminy oraz Zarządzeń Wójta Gminy z zakresu spraw prowadzonych przez Referat.10. Współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowania projektu budżetu.11. Przygotowywanie projektów materiałów, sprawozdań, analiz, ocen oraz informacji dla Rady Gminy oraz dla potrzeb Wójta Gminy.12.Nadzór nad prowadzonym przez podległych pracowników zaangażowaniem środków budżetowych.
URZĄD GMINY W MALANOWIE - 2018-09-14 - Malanów (wielkopolskie)
planowanie, organizacja i nadzór nad wykonywaniem prac związanych z budową sieci światłowodowej
TELETECHNIKA I Marcin Kliś Czernichów - 2016-06-17 - Czernichów (śląskie)
Obsługa klientów. Przyjmowanie dostaw. Obsługa sklepu internetowego. Dbanie o czystość, wygląd i ekspozycję. Praca w godzinach: 08.00-16.00.
Firma Handlowa AB-BIS Głośnicka Władysława - 2016-01-27 - Opole (opolskie)
PROJEKTOWANIE NOWYCH ORAZ MODYFIKOWANIE ISTNIEJĄCYCH WYROBÓW, POSZUKIWANIE INNOWACYJNYCH ROZWIĄZAŃ, PODWYŻSZANIE JAKOŚCI WYROBÓW
kontakt przez PUP - 2020-08-27 - Namysłów (opolskie)
sprzedaż usług DDD
INSEKTPOL TOMASZ ZAWACKI - 2016-06-27 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
organizacja pracy na szwalni, zarządzanie grupą pracowników, stanami magazynowymi, wycena projektowa pracy
AB VISION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-11 - Turek (wielkopolskie)
świadczenie pracy socjalnej w środowisku; przeprowadzanie rodzinnych wywiadów środowiskowych; współpraca z instytucjami rządowymi, samorządowymi oraz innymi instytucjami, ktorych działalność wspiera formy pomocy udzielanej klientom pomocy społecznej; dokonywanie analiz i ocen zjawisk, które powodują zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrzeszowie - 2020-03-02 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
samodzielne prowadzenie kawiarenki;kompleksowe zarządzanie; odpowiedzialność za wyniki finansowe; organizacja czasu pracy podległego personelu; dbanie o jakość usług i obsługi;
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Chorzów (śląskie)
samodzielne prowadzenie budów
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Trzebinia (małopolskie)
przygotowanie przedmiarów, wycen, ofert, kosztorysów; analiza dokumentacji przetargowej; kontakt z dostawcami, wykonawcami.Godziny pracy: 7.30-15.30
Euro-Step Sp. z o.o. - 2019-02-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Kierowanie placówką handlowa - sklep Stokrotka,- Wysokość wynagrodzenia do ustalenia z Pracodawcą,- CV należy przesłać na adres: bartlomiej.hasa (at) psbmrowka.com.pl z dopiskiem "STOKROTKA",- CV można dostarczyć również do sklepu STOKROTKA, Tczew przy ul. 30-go Stycznia 2- Kontakt telefoniczny 605-858-897
STOKROTKA TCZEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-19 - Tczew (pomorskie)
odpowiedzialność za funkcjonowanie sklepu i jego wyniki, zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, magazynowej i sanitarnej sklepu, bieżąca obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, dbanie o prawidłową ekspozycję towaru.
Gilem Spółka z o.o. - 2018-09-19 - Tarnów (małopolskie)
Kierowanie działem zajmującym się zatrudnianiem ludzi, znajomość języka rosyjskiego wynika z konieczności kontakt z potencjalnymi kandydatami na pracowników z rynku wschodniego.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie prac stolarsko-budowlanych
ALBERT WAWRZYNIAK - AMA - 2017-05-19 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
obsługa klienta w sklepie spożywczym, przyjęcie towaru, dbanie o czystość na swoim stanowisku pracy itp.
F.H.U. "MAŁGOSIA" Małgorzata Zakrzewska - 2017-01-16 - Waleriany (mazowieckie)
- Instalacje elektryczne w budynkach- Sieci kablowe nn, SN- Instalacje fotowoltaiczne
PAWEŁ WYRWICH ELEKTROSERWIS - 2018-05-04 - Chocianowice (opolskie)
Zarządzanie projektami elektrycznymi i teletechnicznymi, nadzór nad realizacją projektów. Przekazywanie systemów do klienta, nadzór nad realizacją kontraktów związanych z instalacjami teletechnicznymi oraz instalacjami automatyki budynków i BMS, przygotowywanie dokumentacji, realizacja przeglądów okresowych, bieżące raportowanie z zakresu prowadzonych projektów. Zarządzanie i rozwiązywanie bieżących problemów związanych z realizacją projektów. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
KSEBEK Sp. z o.o. Sp. k. - 2020-11-30 - Gdańsk (pomorskie)
Organizacja pracy oddziału- serwis i wynajem maszyn budowlanych ( podnośniki koszowe) ofertowanie, spotkanie z klientami. Miejsce pracy: ul. KarkonoskaKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny w celu umówienia się na spotkanie: 608-64-81-69.Oferta znajduje się w sali: B, F,
SKY LIFT SP. Z O.O. - 2016-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej - głownie wady postawy u dzieci, dbanie o stanowisko pracy. Pracodawca oferuje wynagrodzenie w wysokości 15,34 zł brutto za godzinę. Praca na 1/2 etatu.
LARDO REHABILITACJA Magdalena Bogucka - 2017-03-31 - Siedlce (mazowieckie)
kontrola procesu produkcji mebli tapicerowanych,realizacja zamówień, rozliczanie pracowników, kontrola stanów magazynowych
Platan Meble Sp. z o.o. - 2019-11-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Zawiercie (śląskie)
Branża wojskowa, alpinistyczna, trekingowa - militar24. Kierownik działu w handlu detalicznym.Miejsce pracy: Łódź, ul. Piotrkowska.
WOJSKOWE.EU - 2017-08-09 - Łódź (łódzkie)
Planowanie, nadzorowanie i koordynowanie dzialań związanych ze sprzedażą w punkcie gastronomicznym. Prowadzenie rozmów handlowych z dostawcami, zamawianie produktów oraz negocjowanie cen i warunków dostaw z dostawcami. Kierowane zespołem podległych pracowników, zwłaszcza kucharzy i kelnerów.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Praca z dziećmi z klas iv-vi jako nauczyciel przyrody w szkole podstawowej.
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Dobrem - 2016-10-25 - Dobre (mazowieckie)
Projektowanie części do maszyn i nowych narzędzi, nadzór nad pracami produkcji i remontów.
Zakład Mechaniki Precyzyjnej "KRYZBYT" Sp. z o.o - 2017-07-27 - Bieruń (śląskie)
MALOWANIE ELEMENTÓW METALOWYCH METODĄ NATRYSKOWĄ
SITEK ALDONA RÓŻA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE "SEKO" - 2018-06-29 - Dębica (podkarpackie)
Zarządzanie podległym zespołem pracowników - wyznaczanie i kontrolowanie zadań. Sprawowanie kontroli nad produkcją.
"TAMIR" - PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-23 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Kierownik stacji
TAKS OIL Sp. z o.o. - 2016-05-04 - Łukanowice (małopolskie)
Przygotowywanie ofert do przetargów.Nadzór nad budowanymi obiektami. Praca terenie Małopolski.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "Zrąb" sp. z o.o. - 2017-11-24 - Piwniczna-Zdrój (małopolskie)