STANOWISKO DS. OBSŁUGI MEDIALNEJ W GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE PRASOWYM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI MEDIALNEJ W GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE PRASOWYM

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: 1)kontakt z prasą, radiem i telewizją, w tym organizowania konferencji prasowych,2)udzielanie odpowiedzi na krytykę,3)informowanie o działaniach i zamierzeniach podejmowanych przez Prezydenta,4)koordynacja komunikacji wewnętrznej i działań informacyjnych Urzędu we współpracy ze wszystkimi Departamentami,5)współpraca z Departamentami oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie przepływu informacji medialnej oraz wdrażania i realizacja nowych zadań i przedsięwzięć związanych z ogólnie rozumianą kulturą i promocją Miasta,6)koordynowanie zadań związanych z tworzeniem i prowadzeniem urzędowego publikatora teleinformatycznego Biuletynu Informacji Publicznej, zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej,7)prowadzenie strony internetowej miasta oraz sprawowanie w tym zakresie funkcji koordynacyjnej w stosunku do wszystkich Departamentów,8)zapewnienie asystentury Prezydentowi oraz Zastępcom Prezydenta.

Data publikacji: 2019-06-14

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)kontakt z prasą, radiem i telewizją, w tym organizowania konferencji prasowych,2)udzielanie odpowiedzi na krytykę,3)informowanie o działaniach i zamierzeniach podejmowanych przez Prezydenta,4)koordynacja komunikacji wewnętrznej i działań informacyjnych Urzędu we współpracy ze wszystkimi Departamentami,5)współpraca z Departamentami oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie przepływu informacji medialnej oraz wdrażania i realizacja nowych zadań i przedsięwzięć związanych z ogólnie rozumianą kulturą i promocją Miasta,6)koordynowanie zadań związanych z tworzeniem i prowadzeniem urzędowego publikatora teleinformatycznego Biuletynu Informacji Publicznej, zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej,7)prowadzenie strony internetowej miasta oraz sprawowanie w tym zakresie funkcji koordynacyjnej w stosunku do wszystkich Departamentów,8)zapewnienie asystentury Prezydentowi oraz Zastępcom Prezydenta.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI MEDIALNEJ W GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE PRASOWYM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: umiejętność interpretacji przepisów prawa

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
umiejętności: redakcyjne, sporządzania opracowań pisemnych, pozyskiwania informacji, poprawność i estetyka wypowiedzi publicznej, współpracy z ludźmi, organizacji pracy własnej, kreatywność, lojalność, zdyscyplinowanie.

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe lub średnie i 1 rok stażu pracy 2. Wymagania dodatkowe:1) mile widziane doświadczenie dotyczące współpracy z mediami,2) umiejętność interpretacji przepisów prawa,3) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,4) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej,5) umiejętności: redakcyjne, sporządzania opracowań pisemnych, pozyskiwania informacji, poprawność i estetyka wypowiedzi publicznej, współpracy z ludźmi, organizacji pracy własnej, kreatywność, lojalność, zdyscyplinowanie.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)kontakt z prasą, radiem i telewizją, w tym organizowania konferencji prasowych,2)udzielanie odpowiedzi na krytykę,3)informowanie o działaniach i zamierzeniach podejmowanych przez Prezydenta,4)koordynacja komunikacji wewnętrznej i działań informacyjnych Urzędu we współpracy ze wszystkimi Departamentami,5)współpraca z Departamentami oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie przepływu informacji medialnej oraz wdrażania i realizacja nowych zadań i przedsięwzięć związanych z ogólnie rozumianą kulturą i promocją Miasta,6)koordynowanie zadań związanych z tworzeniem i prowadzeniem urzędowego publikatora teleinformatycznego Biuletynu Informacji Publicznej, zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej,7)prowadzenie strony internetowej miasta oraz sprawowanie w tym zakresie funkcji koordynacyjnej w stosunku do wszystkich Departamentów,8)zapewnienie asystentury Prezydentowi oraz Zastępcom Prezydenta.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,87 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 1 rok stażu pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi medialnej w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prasowym w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 24 czerwca 2019 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi medialnej w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prasowym w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 13 czerwca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).Chełm, dnia 2019-06-13KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi medialnej w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prasowym w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 13 czerwca 2019, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi medialnej w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prasowym w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 13 czerwca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Urzędu Miasta Chełm: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=9078

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 1 rok stażu pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 14.06.2019

Oferta pracy ważna do: 24.06.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?efb782e1fd39a8a38cb8fffc0c516eef

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA - od 2 250 PLN

SPRZEDAWCA W SKLEPIE SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYM, OSBŁUGA KASY FISKALNEJ, METKOWANIE TOWARU, UKŁADANIE TOWARU NA PÓŁKACH, ZAMÓWIENIA TOWARU.
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Drzewica (łódzkie)

SPRZĄTACZKA - od 660 PLN

prace porządkowe placówki handlowej/2 godz. dziennie, rano (7.00-9.00),
Amlux Sp. z o.o. - 2017-05-02 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

SZWACZKA W STOCZNI JACHTOWEJ - od 3 500 PLN

szycie tapicerki jachtowej
SEA LIFE SP. Z O.O. - 2019-05-22 - Augustów (podlaskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI (STAŻ) - 1 017,4 PLN

Przygotowywanie dokumentacji emerytalno-rentowej do merytorycznego opracowania, poznanie obowiązujących procedur dotyczących świadczeń emerytsalno-rentowych
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Rawicz (wielkopolskie)

SPRZĄTACZKA - 1 500 - 1 800 PLN

sprzątanie pomieszczeń
Morsik Spółka z.o.o - 2016-04-19 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

SPAWACZ TIG - od 3 500 PLN

Spawanie elementów. Możliwość pracy w delegacji.
STALBUD Mieczysław Stępień - 2019-04-11 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)

NEUROLOGOPEDA, LOGOPEDA - od 40 PLN

praca terapeutyczna z dziećmi z problemami neurologicznymi oraz rozwojowymi
LOGOPEDIS Anna Skulimowska Rogoźno - 2019-01-30 - Rogoźno (wielkopolskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - do 2 000 PLN

prace ogólnobudowalne, wykończenie wnętrz, montaż stolarki otworowej
SERWIS - OKNO Robert Grosicki - 2017-03-22 - Chorzów (śląskie)

OPERATOR MASZYN CNC-LASER - 1 900 - 2 100 PLN

Obsługa maszyny CNC-lasera
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Brzezie k. Sulechowa (lubuskie)

POMOC KUCHENNA - od 10 PLN

- Pomoc w przygotowywaniu posiłków zgodnie z zaleceniami dietetyka.- Wynagrodzenie: 10 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 1 miesiąc, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane od poniedziałku do soboty: 8:00-15:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe, ale niekoniecznie. Wymagana Książeczka sanepidu. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-15:00) (Tel. 664-940-152) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Mieczysława Karłowicza 10, 40-145 Katowice) lub e-mail: gkopcinski (at) gmail.com
Grzegorz Kopciński FRESH DIET - 2016-06-24 - Katowice (śląskie)

SPRZEDAWCA - do 1 850 PLN

Obsługa klienta, dbanie o wizerunek miejsca pracy, pomoc przy wyborze, doradztwo zakupionego towaru
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPAWACZ-SPAWANIE KONTENERÓW - do 2 200 PLN

Spawanie kontenerów o grubości 0,4;0,6;0,8 mm- swpawanie półautomatem. Miejsce pracy: Mirosławice ul. LotniczaKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta znajduje się w saliF
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Wrocław (dolnośląskie)

KUCHARZ - od 2 100 PLN

Przygotowywanie potraw (sałatki, zapiekanki, desery, koktaile).
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW - do 2 300 PLN

praca w systemie równoważnym w godzinach od 14:00 do 22 lub od 22:00 do 06:00; przyjmowanie i opracowanie przesyłek i ładunków, rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej; miejsce wykonywania pracy: Szczecin, ul. Dworcowa 20 / Mierzyn, ul. Welecka 2A
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-03 - Stargard (zachodniopomorskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 1 000 PLN

Prace ogólnobudowlane, wykończenia budynków
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Balice (małopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI (NR 4666) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-07-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS ADMINISTRACYJNYCH - od 2 000 PLN

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in:- obsługa interesantów;- obsługa połączeń telefonicznych;- przyjmowanie, segregacja i rejestracja korespondencji w księdze korespondencji przychodzącej i wychodzącej z zakładu pracy;- redagowanie i wysyłanie pism w formie drukowanej i elektronicznej (e-mail);- przygotowanie i wysyłka korespondencji za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz innych operatorów przesyłek kurierskich;- wykonywanie kopii ksero i skanowanie dokumentów na potrzeby pracowników;- opieczętowanie i opisywanie przychodzących faktur kosztowych;- kserowanie faktur kosztowych i podział w odpowiednie teczki inwestorskie;- pomoc w dziale księgowości a w szczególności (dekretowanie faktur kosztowych, dekretowanie raportów kasowych).
"PALTECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Jastrowie (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 2 200 - 2 800 PLN

Obsługa systemów sprzedaży internetowej, obsługa kasy fiskalnej, obsługa systemów komputerowych.
Masłowski Wojciech AGRIM- TEC - 2016-04-08 - Janówka (podlaskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

obsługa konsumenta, obsługa urządzeń gastronomicznych, krojenie ciast, przygotowanie deserów itp
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI ŚWIADCZEŃ KRÓTKOTERMINOWYCH - od 2 000 PLN

Obsługę klientów w zakresie świadczeń krótkoterminowych. Praca na czas zastępstwa w godz. 7-15 w ZUS w Kołobrzegu.Więcej informacji nt oferty znajduje się na stronie:http://www.zus.pl/default.asp?p=1&id=12&idz=675602
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu) - 2017-01-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

STAŻNIK DZIAŁU OCHRONY - od 2 795 PLN

służba wartownicza
Zakład Karny w Jastrzębiu Zdroju - 2018-04-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

STARSZY SPECJALISTA DO KABLI ŚWIATŁOWODOWYCH - od 2 400 PLN

spawanie kabli światłowodowych, wykonywanie pomiarów kabli, analizowanie tych pomiarów, badanie tłumienności i reflektancji, likwidacja uszkdzeń kabli, tworzenie dokumentacji pomiarowej
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Mława (mazowieckie)

DORADCA KLIENTA - od 2 000 PLN

Twoja rola: - odpowiadasz za realizację indywidualnych i zespołowych celów biznesowych, - zarządzasz przypisanym prtfelem Klientów detalicznych, - obsługujesz operacje i transakcje gotówkowe w placówce bankowej, - nawiązujesz kontakty z nowymi Klientami i dbasz o utrzymanie relacji, - trafnie identyfikujesz potrzeby i oczekiwania Klientów, - sprzedajesz produkty bankowości detalicznej, - dbasz o wysokie standardy obsługi Klienta
CREDIT AGRICOLE Bank Polska S.A. - 2017-08-09 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)

POKOJOWA - od 2 480,77 PLN

Utrzymanie w czystości wewnętrznych pomieszczeń obiektu. Dbanie o przestrzeń publiczną obiektu.
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK PRZYGOTOWUJĄCY POSIŁKI TYPU FAST FOOD - od 1 125 PLN

PRACA PRZY GRILLU, FRYTKOWNICACH, PRZYGOTOWYWANIE KANAPEK, FRYTEK, SAŁATEK, DESERÓW I NAPOJÓW, PRACA ZWIĄZANA Z OBSŁUGĄ KLIENTÓW, OBSŁUGĄ KLIENTÓW, OBSŁUGĄ KASY I DRUKARKI FISKALNEJ, PRACE PORZĄDKOWE ZWIĄZANE Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU NA OBSZARZE PRODUKCJI JAKI NA SALI GOŚCI, ORAZ NA TERENIE ZEWNĘTRZNYM PRZYLEGŁYM DO RESTAURACJI, PRACE MAGAZYNOWE ZWIĄZANE Z ZATOWAROWANIEM ZARÓWNO STANOWISK PRACY JAK I PRZYJĘCIEM DOSTAWY PÓŁPRODUKTÓW OD DOSTAWCÓW I UMIESZCZENIEM ICH W MAGAZYNACH.WYKSZTAŁCENIE: BRAKWYMAGANIA: WUMIEJĘTNOŚC PRACY W ZESPOLE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI MASZYNY DO LODÓW, FRYTKOWNICY, GRILLA, KASY FISKALNEJ, POSIADANIE KSIĄŻECZKI DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ ZDROWOTNYCH, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO LUB ROSYJSKIEGOWYNAGRODZENIE: 1125PRACA W GODZINACH CAŁEJ DOBY
SDH SYLWIA DIAKÓW-HRYCYK - 2019-04-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 400 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2019-04-15 - Żary (lubuskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 000 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2016-05-18 - Żary (lubuskie)