KIEROWNIK DS. GOSPODARKI ODPADAMI Trzebnica oferta pracy GZGK TRZEBNICA ERGO SP Z O.O.
Stanowisko: KIEROWNIK DS. GOSPODARKI ODPADAMI
Wynagrodzenie: do 6 575 PLN
Zakres obowiązków: - nadzór nad prawidłowym gospodarowaniem odpadów
Data publikacji: 2020-10-27
Lokalizacja: Trzebnica (dolnośląskie)
Pracodawca: GZGK TRZEBNICA ERGO SP Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:M.J.Piłsudskiego 1, 55-100 Trzebnica, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- nadzór nad prawidłowym gospodarowaniem odpadów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 6 575 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DS. GOSPODARKI ODPADAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Trzebnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: trzebnicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0220
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Trzebnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
inżynier inżynierii środowiska - oczyszczanie miast i gospodarka odpadami
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 6 575 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), specjalizacja: gospodarka odpadami
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: GZGK TRZEBNICA ERGO SP Z O.O.
danePracodawcy_nip: 9151788769
danePracodawcy_regon: 021793317
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Adres pracodawcy:
M.J.Piłsudskiego 1, 55-100 Trzebnica, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: trzebnicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0220
Gmina pracodawcy: Trzebnica
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Trzebnica
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0987383
Ulica pracodawcy: M.J.Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214305
Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier inżynierii środowiska - oczyszczanie miast i gospodarka odpadami
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.10.2020
Data dodania oferty pracy: 27.10.2020
Oferta pracy ważna do: 26.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b8a68b53ca14a93601e1a58e28d54c65
Podobne oferty pracy
Organizowanie pracy z uwzględnieniem zasad BHP, prowadzenie dokumentacji budowy, planowanie i kierowanie budową, przygotowywanie dokumentacji powykonawczej, zgłaszanie robót do odbioru
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Babice Nowe (mazowieckie)
kierowniksalonu
MEDIA EXPERT - 2016-02-22 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
analiza dokumentacji technicznej, projektowej i warsztatowej, koordynacja prac projektowych, prefabrykacji oraz dostaw i montażu konstrukcji stalowej, tworzenie harmonogramów, projektów organizacji robót oraz planowanie montaży, prowadzenie uzgodnień z Inwestorem oraz Kierownictwem Budowy, bieżące rozwiązywanie problemów i analiza zagadnień technicznych, bezpośredni nadzór nad realizacją budowy, odpowiedzialność za jakość oraz termin wykonania prac
P.P.U.H "PROMUS RUDA ŚLĄSKA" Sp. z o.o. - 2017-10-16 - Ruda Śląska (śląskie)
Praca biurowa przy obsłudze klientów
"ABIES" KUCZYŃSCY S.C. - 2019-03-20 - Miecze (podlaskie)
nadzór nad prawidłowym realizowaniem zadań w terenie, kierowanie pracownikami, organizowanie pracy, sporządzanie dokumentacji powykonawczej, uczestnictwo w odbiorach robót. Praca na pełny etat w godzinach 8-16. Umowa na czas określony następna umowa na czas nieokreślony.
AGADENDRON Agata Szymańska, Bożena Szymańska Sp. Jawna - 2017-03-27 - Rybie (mazowieckie)
Zarządzanie pracownikami, przyjmowanie i rozładunek towarów, prowadzenie dokumentacji
OLEŚNICADIS Sp. z o.o. - 2019-04-18 - Oleśnica (dolnośląskie)
27. Ogólny zakres obowiązków:Koordynowanie prac związanych ze sporządzaniem jednostkowychsprawozdań finansowych polskich i zagranicznych spółek GrupyKoordynowanie prac związanych z audytem jednostkowych sprawozdańfinansowych polskich i zagranicznych spółek GrupyNadzór i wsparcie przy opracowywaniu plików (pakiet konsolidacyjny)wypełnianych przez spółki Grupy, służących do sporządzania sprawozdańskonsolidowanychNadzór nad prawidłowym i terminowych przepływem informacjifinansowej związanej ze sporządzaniem sprawozdań skonsolidowanych wobrębie Grupy CAN-PACK, w szczególności pakietów konsolidacyjnych zewszystkich spółekSporządzanie skonsolidowanych sprawozdań finansowych zgodnych zPolskimi Standardami Rachunkowości (PSR)Współpraca z audytorami i udzielanie informacji w zakresie sprawozdańskonsolidowanych wg PSRSporządzanie skonsolidowanych sprawozdań finansowych zgodnych zamerykańskimi standardami rachunkowości (US GAAP)Współpraca z audytorami i udzielanie informacji w zakresie sprawozdańskonsolidowanych wg US GAAPPrzygotowywanie dodatkowych informacji i wyjaśnień dla odbiorcówskonsolidowanych sprawozdań finansowych wg PSR i US GAAPPrzygotowywanie wspólnie z odpowiednim specjalistą informacji dlaamerykańskiego urzedu skarbowego (IRS) dla każdej ze spółek GrupyoddzielnieWdrożenie raportowania w Grupie zgodnie z międzynarodowymistandardami rachunkowościPomoc przy sporządzaniu sprawozdań skonsolidowanych niższego szczebla(konsolidacja wielostopniowa)Wspieranie audytu wewnetrznego w zakresie kontroli jednostek GrupyPrzygotowywanie informacji oraz prezentacji dotyczących sprawozdańfinansowych Can-Pack S.A. oraz spółek Grupy dla potrzeb władz GrupyInne dotyczące praktycznego zastosowania standardów rachunkowości np.współpraca i szkolenie pracowników w zakresie stosowania rachunkowościzabezpieczeńInne z zakresu finansów przedsiębiorstwa, np. uczestniczenie w duedilligence w przypadku przejęć spółekWspółpraca z zespołem odpowiedzialnym na konsolidację wyższegoszczebla (GGH) w celu zapewnienia poprawności danychWsparcie wdrożenia nowego systemu księgowego S4 Hana w spółkachGrupyWsparcie wdrożenia nowego modułu konsolidacyjnego (Group Reporting)dla konsolidacji spółek Grupy CANPACK
kontakt przez PUP - 2019-10-28 - Kraków (małopolskie)
Praca w delegacji (Dolna Saksonia / Niemcy, Osnabruk, Melle, Bad Oeynhausen).Nadzór i wsparcie projektów cyfryzacji w różnych fazach jego rozwoju, udzielanie pomocy operacyjnej kierownikom projektów i decydentom w zakresie planowania, koordynacji i strukturyzacji klasycznych i zwinnych projektów w środowisku cyfrowym.Wynagrodzenie od 17200 zł brutto / mc Godziny pracy do indywidualnego uzgodnienia (I zmiana/II zmiany)Dojazd do Niemiec oraz pokrycie kosztów mieszkania po stronie pracownika. Pracodawca pokrywa koszty dojazdu do pracy na terenie Niemiec oraz pomaga w zakwaterowaniu.
PZP PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-04-15 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
nauczyciel zajęć rewalidacyjnych - prowadzenie zajęć z uczniem z autyzmem w klasie VIII
Szkoła Podstawowa w Żakowoli Poprzecznej - 2020-09-01 - Żakowola Poprzeczna (lubelskie)
PIEKARZ
PIEKARNIA KUBIK Paulina KUBIK - 2017-04-03 - Pilzno (podkarpackie)
Kompletowanie i porządkowanie aktów prawnychRejestrowanie pism zgodnie z rzeczowym wykazem aktPrzygotowywanie korespondencji do wysyłki
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
wycena kosztów, wykonywanie elewacji, remontów mostów i waiduktów, praca na miejscu i w terenie
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa gości
Ośrodek Wczasowo-Kolonijny "REZYDENCJA" - 2017-02-23 - Dziwnówek (zachodniopomorskie)
W/g zawodu.
PRZEDSIĘBIORSTWO ELEKTROMONTAŻOWE ELSTAR ELECTRIC ARTUR BYGAR - 2020-06-30 - Kielce (świętokrzyskie)
Zarządzanie restauracja z uwzględnieniem spraw pracowniczych, zaopatrzeniowych, administracyjnych; kierowanie podległymi pracownikami; bieżąca kontrola funkcjonowania restauracji; prowadzenie rekrutacji pracowników i managerów; ponoszenie odpowiedzialności za powierzone mienie; sporządzanie grafików czasu pracy podległych managerów; tworzenie raportów; konieczność przemieszczania się pomiędzy restauracjami należącymi do Pracodawcy.Praca na umowę o pracę (24 miesiące) w równoważnym systemie czasu pracy wg grafika miesięcznego w godz. 7-15, 15-23, 23-7 w Kołobrzegu, również w soboty, niedziele i święta.
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
kierowanie grupą kilku do kilkunastu osób, dbałośc o czystość i obsługę podczas zmiany
P. H. U. "NIKE" DARIUSZ WOJTASIAK - 2017-03-02 - Luboń (wielkopolskie)
Organizowanie prac administracyjnych, dokonywanie zakupów oraz prowadzenie księgowości i kadr.
GIMNAZJUM NR 1 W OLEŚNICY - 2016-07-18 - Oleśnica (dolnośląskie)
Dostarczanie potraw do klienta, pomoc na kuchni(przygotowywanie sałatek, obróbka warzyw, porządkowanie stanowiska pracy)
Tomasz Błocki "FACTOREX" Handel-Usługi - 2019-09-05 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: 1. Identyfikacja i rekomendacja potrzeb optymalnej poprawy infrastruktury w celu osiągnięcia stabilności sieci. 2.Opracowywanie i zarządzanie planem ciągłości działania. 3.Instalacja szerokiej gamy urządzeń sieciowych w oparciu o wymagania biznesowe 4.Ciągła aktualizacja i zabezpieczanie infrastruktury sieciowej. 5. Rozwiązywanie problemów z różnymi sieciami, wpływanie na rozwiązania i współpraca z personelem i dostawcami zewnętrznymi w celu rozwiązywania złożonych problemów.
kontakt przez PUP - 2019-12-16 - Kraków (małopolskie)
doświadczenie w branży meblowej
P.P.H.U. MEBLE Woźniak Plus - 2016-04-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- Odpowiedzialność za wszystkie procesy produkcyjne prefabrykowanychelementów płyty betonowe z rdzeniem styropianowym - Współpraca przywdrażaniu nowych produktów i technologii - Kierowanie pracą zespołu iplanowanie ich pracy, do 10 pracowników; - Zamawianie i zapewnienie dostawsurowców na odpowiednim poziomie jakościowo-ilościowym; - Utrzymywaniezapasów surowców na poziomie niezbędnym do realizacji planu produkcyjnego;- Sporządzanie i koordynowanie planów produkcyjnych; - Zapewnienienajwyższego poziomu przestrzegania BHP; Praca w godzinach 7-15
AKSBUD SYSTEM Sp. z o.o. - 2017-06-14 - Schodnia (opolskie)
Wykształcenie kierunkowe, spec. mechatronik, technik elektronik lub elektryk z doświadczeniem w utrzymaniu ruchu; min. 2 lata doświadczenia zawodowego; uprawnienia Sep do 1 kV; prace w utrzymaniu ruchu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, Strefa Ekonomiczna;
BUDREM STANISŁAW BALA - 2020-06-25 - Gliwice (śląskie)
W ZAWODZIE
"ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W ZIĘBICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2018-11-07 - Ziębice (dolnośląskie)
Kierowanie całościową działalnością ośrodka;gospodarowanie majątkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami i przeciwdziałanie powstawaniu szkód;organizowanie i nadzorowanie funkcjonowania wszystkich form działalności i komórek organizacyjnych ośrodka, w tym kształcenia, szkolenia i przygotowania zawodowego zgodnego z potrzebami rynku pracy oraz opieki i wychowania uczestników;dbanie o pozytywny wizerunek ośrodka i o korzystne relacje wewnątrz oraz na zewnątrz jednostki;systematyczna współpraca z rzecznikiem prasowym Wojewódzkiej Komendy OHP,prowadzenie grupy wychowawczej, sprawowanie opieki nas uczestnikami OHP oraz stwarzanie warunków dla ich harmonijnego rozwoju psychofizycznego;monitorowanie, analizowanie i ocenianie efektów działalności kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczej oraz innej działalności ustawowej;organizowanie systemu kontroli w ośrodka, wprowadzenie do użytku wewnętrznego jej zasad oraz wdrażanie wniosków/zaleceń z niej wynikających;wspomaganie kadry w realizacji zadań kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczych i doskonalenie ich jakości;zgodne z obowiązującymi terminami zgłaszanie do Wojewódzkiego Komendanta wniosków do organów prowadzących szkoły o zapewnienie kształcenia ogólnego i zawodowego, co jest związane z planowaniem i organizacją nauczania przez organy prowadzące szkoły;udzielanie pracodawcom informacji nt. refundacji kosztów szkolenia młodocianych pracowników;wskazywanie młodzieży możliwości dostępu do usług świadczonych przez jednostki rynku pracy podległe CEiPM OHP;reprezentowanie ośrodka na zewnątrz;rozwijanie współpracy ze środowiskiem lokalnym;
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie Gospodarstwo Pomocnicze - 2017-09-21 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Kierownik produkcji w firmie zajmującej się obróbką skrawaniem- I zmiana 6:30-14:30
DUL MAR s.j. - 2017-04-28 - Mielec (podkarpackie)
Analiza raportów i prognoz dotyczących rynku i weryfikacja planów sprzedaży, tworzenie strategii sprzedaży firmy, poszukiwanie nowych rynków zbytu, nadzór nad prawidłowością zawieranych umów oraz sporządzanie raportów, realizacja powierzonych planów sprzedaży, zarządzanie zespołem, utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami.
REAL CAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ - 2019-03-28 - Kraków (małopolskie)
1) kierowanie, nadzorowanie i uczestniczenie w prawidłowej i terminowej realizacji zadań ujętych zakresem działania Przygotowania Dokumentacji;2) pełna znajomość zadań rzeczowych Wydziału Inwestycji i Remontów w odniesieniu do zakresu działania Referatu Przygotowania Dokumentacji;3) koordynowanie inwestycji i remontów pod względem merytorycznym, rzeczowym, technicznym i administracyjnym;4) uzyskiwanie niezbędnych decyzji administracyjnych, pozwoleń, uzgodnień i warunków technicznych;5) organizowanie posiedzeń Komisji Oceny Projektów Inwestycji i Remontów (KOPIR); 6) przygotowywanie danych technicznych do postępowań przetargowych i zamówień na opracowanie dokumentacji i innych opracowań wraz z harmonogramem realizacji;7) weryfikacja pod względem technicznym dokumentów przedkładanych przez wykonawców;8) koordynowanie działań miejskich jednostek organizacyjnych niezbędnych dla pełnej realizacji projektów.
URZĄD MIASTA TORUNIA - 2018-10-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Produkcja papieru falistego i tektury falistej, produkcja opakowań z papieru i tektury falistej, produkcja składanych opakowań z tektury, produkcja opakowań z tektury twardej, produkcja pozostałych opakowań z papieru i tektury, produkcja worków i toreb papierowych, produkcja segregatorów biurowych i podobnych artykułów
PRACA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-09 - Bielkowo (zachodniopomorskie)
• Zarządzanie asortymentem marketu, • Zapewnienie funkcjonowania marketu pod nieobecność Kierownika • Prowadzenie marketu zgodnie z obowiązującymi standardami firmy • Reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców
DINO POLSKA - 2018-04-06 - Gniewoszów (mazowieckie)
Prowadzenie syntez organicznych, oczyszczanie produktów syntezy, interpretacja widm spektroskopowych, zgodnie z założonymi ramami czasowymiKierowanie pracą członków zespołów projektowychKontrola przestrzegania zasad BHP w laboratoriumPrzygotowywanie opisu merytorycznego do ofert oraz konsultacje z klientami firmy
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Kraków (małopolskie)