KIEROWNIK PROJEKTU (M/K) DYGITALIZACJA Elbląg oferta pracy PZP PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK PROJEKTU (M/K) DYGITALIZACJA
Wynagrodzenie: od 17 200 PLN
Zakres obowiązków: Praca w delegacji (Dolna Saksonia / Niemcy, Osnabruk, Melle, Bad Oeynhausen).Nadzór i wsparcie projektów cyfryzacji w różnych fazach jego rozwoju, udzielanie pomocy operacyjnej kierownikom projektów i decydentom w zakresie planowania, koordynacji i strukturyzacji klasycznych i zwinnych projektów w środowisku cyfrowym.Wynagrodzenie od 17200 zł brutto / mc Godziny pracy do indywidualnego uzgodnienia (I zmiana/II zmiany)Dojazd do Niemiec oraz pokrycie kosztów mieszkania po stronie pracownika. Pracodawca pokrywa koszty dojazdu do pracy na terenie Niemiec oraz pomaga w zakwaterowaniu.
Data publikacji: 2020-04-15
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: PZP PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hetmańska 3N, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w delegacji (Dolna Saksonia / Niemcy, Osnabruk, Melle, Bad Oeynhausen).Nadzór i wsparcie projektów cyfryzacji w różnych fazach jego rozwoju, udzielanie pomocy operacyjnej kierownikom projektów i decydentom w zakresie planowania, koordynacji i strukturyzacji klasycznych i zwinnych projektów w środowisku cyfrowym.Wynagrodzenie od 17200 zł brutto / mc Godziny pracy do indywidualnego uzgodnienia (I zmiana/II zmiany)Dojazd do Niemiec oraz pokrycie kosztów mieszkania po stronie pracownika. Pracodawca pokrywa koszty dojazdu do pracy na terenie Niemiec oraz pomaga w zakwaterowaniu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 17 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Czy pracodawca zapewnia zakwaterowanie?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK PROJEKTU (M/K) DYGITALIZACJA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2861
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik projektu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 17 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu: Pakiet MS OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem, inżynerii informatyki, ekonomii, wymagane doświadczenie w zawodzie w zakresie zarządzania projektami klasycznymi i Smart w środowisku IT/cyfrowym, doświadczenie w narzędziach Smart zarządzania projektami, bardzo dobra znajomość programów MS Office, PowerPoint, Excel, Word, znajomość języka angielskiego i niemieckiego - komunikatywnie. Wymagane prawo jazdy kat. B + własny samochód.
Nazwa pracodawcy:
PZP PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 5783136556
danePracodawcy_regon: 38305419200000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Hetmańska 3N, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVkontakt osobisty, tel.: 552304441 w godz. 10.00-17.00 lub email.: elblag (at) pzp-personel.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 10.00 - 17.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
danePracodawcy_kodPowiatu: 2861
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0932703
Ulica pracodawcy: Hetmańska
Numer budynku pracodawcy: 3N
danePracodawcy_nrKraz: 21871
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121904
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik projektu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|812
Data dodania oferty pracy: 15.04.2020
Oferta pracy ważna do: 15.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?15567291a27455942136fe81dcb73c45
Podobne oferty pracy
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Lelice (mazowieckie)
- Kontrola i prowadzenie ewidencji księgowej kosztów, opracowywanie kryteriów księgowań automatycznych, uzgadnianie wyników nieruchomości zgodnie z ustawa o spółdzielniach mieszkaniowych, przygotowywanie wewnętrznej i zewnętrznej sprawozdawczości oraz raportów, współpraca w budowie planów, monitowanie obiegu faktur.- Wynagrodzenie: od 3000 do 3500 zł brutto + dodatki (do uzgodnienia zgodnie z Zakładowym Układem Zbiorowym). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony (1 rok). Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 07:00-15:00 od poniedziałku do środy, 07:00-17:00 w czwartek, 07:00-13:00 w piątek. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość lub finanse) lub ukończone kursy/studia podyplomowe (preferowane III stopnia lub ew. II stopnia) w tym zakresie, lub w zakresie kontroli, rewidenci, audytorzy. Kilkuletni staż pracy w służbach księgowych. Mile widziane uprawnienia do prowadzenia ksiąg. Umiejętności: wyciąganie wniosków na podstawie analiz, umiejętność zarządzania zespołem, doświadczenie w zakresie sporządzania analiz i raportowania, sporządzania sprawozdań finansowych, kreatywność, dobra znajomość excel i word office, umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność, zaangażowanie, obowiązkowość i terminowość w realizacji zadań. Kontakt telefoniczny (32-251-96-71 w. 103) w godzinach: 07:00-15:00 w piątek w godzinach: 07:00-13:00 lub e-mail: katarzyna.szeniec (at) smgornik.katowice.pl
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "GÓRNIK" - 2017-07-06 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie budów w zakresie obowiązków wynikających z prawa budowlanego,Koordynacja prac podwykonawców,Nadzór nad pracami pracowników budowlanych,Reprezentowanie pracodawcy w kontaktach z inwestorami,Zamawianie materiałów we współpracy z działem przygotowania produkcji,
DAN POL Sp. z o.o. - 2018-03-19 - Tychy (śląskie)
dbanie o dobro firmy, kontrola przyjęcia i rozchodów towarów, rozliczanie kasjerów, dążenie do osiągniecia plany sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, monitorowanie oraz zamawianie zapasów, wykonywanie poleceń przełożonego, kierowanie podległym zespołem, dbanie o porządek na miejscu pracy, znajomość obsługi Punktu Obsługi klienta oraz systemu kasowego, kontrola dyscypliny pracy, monitoring działania konkurencji, prowadzenie zeszytu zadań.
MAJSTER SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-20 - Kamienna (opolskie)
doświadczenie na ww stanowisku,praca w delegacji na terenie kraju
Spiżak Adam AS-BUD - 2017-01-12 - Radłów (wielkopolskie)
Konstruowanie układów hydraulicznych. Rysowanie dokumentacji konstrukcyjnej układów hydraulicznych i konstrukcji maszyn. Wykonywanie technologii warsztatowych obróbki części oraz montażu. Konstruowanie układów pneumatycznych. Opracowywanie układów sterowania obrabiarki.Wynagrodzenie 3000 zł brutto podczas okresu próbnego. Po okresie próbnym zmiana wynagrodzenia na 4000 - 5000 zł brutto.
Firma Produkcyjno - Handlowa ,,Brydex - B" J. Burzyński i wspólnicy sp. jawna - 2017-03-28 - Chocznia (małopolskie)
Nadzorowanie i koordynacja robót elektrycznych, współpraca z podwykonawcami , inwestorem i projektantami, kontrola budżetu i rozliczeń robót. Praca na terenie kraju. Pracodawca zapewnia dojazd i zakwaterowanie.
"Park-M" sp. z o.o. - 2016-03-18 - Stary Sącz (małopolskie)
nakładanie powłoki lakierniczej
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
zarządzanie i obsługa składu wegla
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Wieluń (łódzkie)
ZARZĄDZANIE RESTAURACJĄ I KOORDYNACJA PRACY PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI W FIRMIE PROCEDURAMI OPERACYJNYMI, PERSONALNYMI, SZKOLENIOWYMI I OCHRONY ŚRODOWISKA,WYMAGANIA: PONOSZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA POWIERZONE MIENIE RESTAURACJI, KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW NA OBSZARACH RESTAURACJI W TYM: OBSZER PRODUKCJI, OBSZAR SPRZEDAŻY, ZAPLECZE, SALA RESTAURACYJNA I TEREN ZEWNĘTRZNY, WYKONYWANIE I NADZOROWANIE CZYNNOŚCI ZWIĄZANYCH Z OBROTEM GOTÓWKĄ ZGODNIE Z ZASADAMI BEZPIECZEŃSTWA RESTAURACJI I OBOWIĄZUJĄCYMI PROCEDURAMI, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW I ANALIZ DOTYCZĄCYCH DZIAŁALNOŚCI OPERACYJNEJ RESTAURACJI, NADZÓR NAD SZKOLENIEM NOWOZATRUDNIONYCH I MŁODSZYCH STAŻEM MENEDŻERÓW, OBSŁUGA POSZCZEGÓLNYCH STANOWISK PRACY W RESTAURACJI - W RAZIE POTRZEBY, WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, UMIEJĘTNOŚĆ KIEROWANIA ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KASY FISKALNEJ, ODPORNOŚĆ NA STRES, ŁATWOŚĆ PODEJMOWANIA DECYZJI, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU, POSIADANIE KSIĄŻECZKI DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU W RESTAURACJI TYPU FAST FOOD MINIMUM 1 ROK, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO LUB UKRAIŃSKIEGO, PRACA RÓWNIEŻ W WOLNE DNI, WYNAGRODZENIE BRUTTO 17,00 ZŁ/H
SDH SYLWIA DIAKÓW-HRYCYK - 2019-03-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
załadunek i rozładunek towaru (mięso, wędliny), rozwiezienie towaru do klientów, rozliczenie z klientami
GRANDPI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-23 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
REALIZACJA ZAMÓWIEŃ, ZARZĄDZANIE W FIRMIE GRUPĄ PRACOWNIKÓW, KTÓRZY WYTWARZAJĄ GOTOWE PRODUKTY Z DREWNA
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE MSDW - 2015-12-16 - Bełchów (łódzkie)
Obchód zakładu, obserwacja monitoringu zakładowego, wpuszczanie i wypuszczanie samochodów i ludzi z terenu zakładu
ARELAN SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-19 - Łódź (łódzkie)
Sprzedawca-kasjer
Dino Polska S.A - 2017-04-03 - Wykroty (dolnośląskie)
odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe sklepu, zarządzanie zespołem sprzedawców, zarządzanie asortymentem, zapewnienie jak najwyższych standardów obsługi klienta, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, dbanie o wystrój sklepu zgodnie z założeniami firmy
EURO-NET Sp.z o.o. - 2016-03-30 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Przygotowanie planów produkcyjnych, zarządzanie zespołem pracowników, gospodarka materiałowa, przygotowanie dostaw do klientów
BASIT Sp. z o.o. - 2020-03-02 - Trzebnica (dolnośląskie)
Dobre umiejętności komunikacyjne, dyspozycyjność, umiejętność współpracy w zespole.
DROBNY Sp. z o.o. Spólka Komandytowa - 2016-08-09 - Syrynia (śląskie)
naprawa silników spalinowych; 4 godz. robotnicze/4 godz. kierownicze
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZTATY TECHNICZNE - 2017-07-05 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Koordynacja, planowanie, nadzór oraz odbiór projektów budowlanych włącznie z przebudową.
SÜDPACK KŁOBUCK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Kłobuck (śląskie)
Sporządzanie harmonogramów czasu pracy. Kierowanie pracownikami.Negocjacje z kontrahentami. Zabezpieczenie optymalnego zaopatrzenia działu w towary handlowe.Przygotowywanie gazetek i promocji. Analiza sprzedaży. Przeprowadzanie inwentaryzacji.Rozliczanie dostaw.Kontrola cen.
Zamośćdis Sp. z o.o. - 2020-03-02 - Zamość (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Publiczne Gimnazjum im. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego w Lubichowie - 2016-11-30 - Lubichowo (pomorskie)
M.in kierowanie pracą wyodrębnionego pod względem organizacynym Osiedla, nadzorowanie pracy podległym pracownikom
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk" - 2020-02-14 - Gdynia (pomorskie)
do uzgodnienia
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2016-03-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Nadzór i organizacja pracy sklepu. Praca w Markecie Lewiatan w Bodzanowie.
Krami Sp. z o. o. - 2016-08-24 - Bodzanów (mazowieckie)
Pracownik serwisu samochodowego, wymiana opon, naprawa samochodów. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas określony i na czas nieokreślony. Praca na dwie zmiany w godzinach 08.00-16.00, 10.00-18.00.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "MAKULSKI" BOŻENA MAKULSKA - 2017-07-27 - Piła (wielkopolskie)
jw.
LOGO, Jacygrad, Zawadzki sp.j. - 2017-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad produkcją betonu, zarządzanie grupą osób, kontrola procesów realizacji dostaw materiałów do produkcji, aktywne pozyskiwanie klientów, rozwój sprzedaży, planowanie i kontrola dostaw produktu do klienta, przygotowywanie ofert i umów handlowych, współpraca z laboratorium budowlanym, wystawianie atestów. Wymagania: wykształcenie min. zawodowe, 2 lata na podobnym stanowisku, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera, zarządzanie zespołem. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
ARKA BUD Sp. z o. o. - 2017-03-01 - Luzino (pomorskie)
Nadzorowanie budynku szkoły, prac remontowych, pracowników obsługi szkoły. Zakres czynności jako integralna część umowy o pracę.Umowa na czas nieokreślony.Niepełny wymiar czasu prac - pół etatu, w godzinach: 8:00 - 14:00.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 798 68 49, e-mail: sp30wroc (at) wp.pl
Szkoła Podstawowa nr 30 - 2019-08-05 - Wrocław (dolnośląskie)
utrzymanie porządku w szkole, piecza nad urzadzeniami instalacyjnymi, wydawanie i przyjmowanie kluczy, drobne naprawy, itp.
Zespół Szkół Ekonomicznych im. Stanisława Staszica - 2019-06-26 - Poznań (wielkopolskie)
Zgodny
F.H.U. "Gołębiewski" Krystian Gołębiewski - 2015-12-23 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)