KIEROWNIK ADMINISTRACJI OSIEDLA Gdynia oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk"


Największy wybór odzieży

Stanowisko: KIEROWNIK ADMINISTRACJI OSIEDLA

Wynagrodzenie: 5 600 - 5 860 PLN

Zakres obowiązków: M.in kierowanie pracą wyodrębnionego pod względem organizacynym Osiedla, nadzorowanie pracy podległym pracownikom

Data publikacji: 2020-02-14

Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)

Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk"

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zgoda 8, 81-361 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
M.in kierowanie pracą wyodrębnionego pod względem organizacynym Osiedla, nadzorowanie pracy podległym pracownikom

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 5 600 - 5 860 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ADMINISTRACJI OSIEDLA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 5 600 - 5 860 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
przy wykształceniu wyższym wymagane minimum 4 letnie doświadczenie (w tym 2 letnie na stanowisku kierowniczym), przy średnim minimum 8 lat w danej specjalności. PRaca w pełnym wymiarze czasu na terenie Gdyni w godzinach 07:30-15:30.

Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk"

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Adres pracodawcy:
Zgoda 8, 81-361 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdynia

Gmina pracodawcy: Gdynia

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdynia

Ulica pracodawcy: Zgoda

Numer budynku pracodawcy: 8

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego

Data dodania oferty pracy: 14.02.2020

Oferta pracy ważna do: 13.03.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2b44c107f13023b7dfe4e583003f82d7

Podobne oferty pracy

KIEROWNIK DZIEKANATU - od 1 850 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; pracodawca zachęca emerytowanych nauczycieli i nauczycieli rencistów do aplikowania na w/w stanowisko; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-15
WYŻSZA SZKOŁA INŻYNIERII GOSPODARKI W SŁUPSKU - 2016-02-18 - Słupsk (pomorskie)

STOLARZ - od 3 800 PLN

wyksz. zawodowe,praca przy obróbce drewna
GRUPA FESTA RUSZTOWANIA RENATA PRZYBYLSKA - 2019-07-17 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

KIEROWNIK BUDOWY (DOPOSAŻENIE STANOWISKA PRACY) - od 2 000 PLN

kierowanie budowami, wykonywanie samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, prowadzenie dokumentacji budowy, realizacja zleceń wpisanych do dziennika budowy, przemieszczanie się między różnymi budowami
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Libusza (małopolskie)

KIEROWNIK ZMIANY - od 2 000 PLN

Praca w sklepie Intermarche (Os. Bohaterów Września), rozliczanie dokumentów i kasjerów. Praca na dwie zmiany, 5 dni w tygodniu (pon.-niedz.) w godz. 6:30-14:30, 14:30-21:30. Wynagrodzenie 2000 zł brutto + premia.
Corleone Sp. z o.o. - 2017-06-30 - Kraków (małopolskie)

KIEROWNIK DZIAŁU - 3 500 - 4 000 PLN

Branża wojskowa, alpinistyczna, trekingowa - militar24. Kierownik działu w handlu detalicznym.Miejsce pracy: Łódź, ul. Piotrkowska.
WOJSKOWE.EU - 2017-08-09 - Łódź (łódzkie)

113U - PRACOWNIK BIUROWY D/S KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Radom (mazowieckie)

KIEROWNIK SKLEPU - od 2 780 PLN

Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, zapewnienie zgodnej ze standardami ekspozycji, organizowanie i nadzorowanie pracy personelu, prowadzenie dokumentacji sklepu, rozliczanie utargów, przygotowanie i uczestniczenie w inwentaryzacji, organizowanie sprzedaży w sposób umożliwiający realizację planów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Bytów (pomorskie)

KIEROWNIK STATKU I KATEGORII - 4 000 - 5 500 PLN

Praca na jednostkach pływających w równowaznym systemie czasu pracy tj. 15dni pracy/15dni wolne.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O. - 2019-09-26 - Gdańsk (pomorskie)

KIEROWNIK DZIAŁU TECHNICZNEGO - 3 000 - 6 000 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW-CZYNNOŚCI1. Kieruje całokształtem prac zgodnie z zakresem działania, który umożliwia realizację zadań wynikających z planu gospodarczego, bieżących decyzji i uchwał Rady Nadzorczej i zarządu oraz potrzeb warunkujących sprawne funkcjonowanie Spółdzielnia) wydaje stosowne do obowiązujących przepisów decyzje i polecenia oraz udziela wskazówek podległym pracownikom, nadzoruje prawidłowe i terminowe wykonywanie obowiązków przez podległych pracowników b) organizuje i nadzoruje pracę w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy, jak również osiąganie przez pracowników wysokiej wydajności i należytej jakości pracyc) opracowuje i aktualizuje zakresy czynności dla podległych pracowników, ustala plany urlopów i przestrzega ich realizacji2. Sporządza okresowe analizy ekonomiczne z całokształtu działalności wraz z wnioskami mającymi na celu poprawienie wyników, a w szczególności analiz w zakresie:a) kosztów gospodarki zasobami mieszkaniowymib) Funduszu Remontowego3. Odpowiada za przestrzeganie zasad dokonywania przeglądów wiosennych i jesiennych zasobów mieszkaniowych i terenów uczestniczy w planowych przeglądach budynków i elementów małej architektury w celu określenia potrzeb i pilności prac na remontowych. Opracowuje i uzgadnia z Zarządem roczne plany gospodarcze, w zakresie konserwacji, remontów i modernizacji zasobów i urządzeń technicznych, czuwa nad właściwą gospodarką środkami finansowymi przeznaczonymi na eksploatację podstawową i remonty.4. Sprawuje nadzór nad poprawnym, bieżącym prowadzeniem książek obiektów budowlanych oraz starannym zapisywaniem w nich wszystkich robót i przeglądów zgodnie z prawem budowlanym i Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie warunków technicznych i użytkowych budynków mieszkalnych.5. Opracowuje i przygotowuje materiały niezbędne do zlecenia robót konserwacyjnych, remontowych oraz modernizacyjnych wykonawcom wybranym na drodze przetargu, konkursu ofert bądź negocjacji.6. Odpowiada za stan techniczny i estetyczny zasobów prawidłową realizację zadań wynikających z zasad właściwego utrzymania zasobów spółdzielni w zakresie:a) wymogów określonych w Ustawie z dnia 7.07.1994 Prawo Budowlane (Dz. U. Nr 85, poz. 414 z późniejszymi zmianami)b) dokonywania przeglądów budynków/mieszkań, oceny stanu technicznego, ustalania na tej podstawie w porozumieniu z Zarządem Spółdzielni planów i harmonogramów robót remontowych wraz z kalkulacjami kosztów odrębnie dla remontów głównych, bieżących i konserwacjic) organizowania i nadzorowania bieżącej konserwacji budynków i napraw urządzeń związanych ze wspólnym użytkowaniemd) utrzymania w należytym stanie porządku i czystości pomieszczeń w budynkach służących do wspólnego użytku, terenu nieruchomości oraz właściwego przygotowania i utrzymania Zasobów w okresie zimowyme) zawierania umów na dostawę energii cieplnej, wody i odprowadzania ścieków, energii elektrycznej, wywóz nieczystości, utrzymanie porządku, konserwację i eksploatację urządzeń dźwigowych itp.f) niezwłoczne usuwanie awarii związanych z eksploatacją budynków i lokali mieszkalnych oraz urządzeń z nimi związanych7. Kierownik działu ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowy przebieg prac które wykonuje się przy pomocy wykonawców zewnętrznych oraz służb Spółdzielni. Terminowe i rzetelne sprawdzanie faktur za usługi remontowe, konserwacyjne z punktu widzenia zgodności zakresu rzeczowego robót objętych kosztorysem powykonawczym ze stanem faktycznym.8. Kierownik działu odpowiada za prowadzenie gospodarki zasobami mieszkaniowymi i użytkowymi oraz sprawne zarządzanie i administrowanie nieruchomościami stanowiącymi mienie Spółdzielni, a także nieruchomościami wspólnymi w rozumieniu Ustawy z 24.06.1994 o Własności Lokali, Ustawy o Spółdzielniach Mieszkaniowych w ramach powierzonych zadań na swoim stanowisku pracy.9. Kierownik działu zobowiązany jest zapewnić właściwy poziom ekonomiczny swojego działania między innymi poprzez:a) prawidłowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań i dokumentów oraz ich należyte przechowywanieb) wprowadzanie w życie umów eksploatacyjnych oraz ich kontrolę, między innymi poprzez kontrolę faktur pod względem zgodności z zawartymi umowamic) sprawdzanie rozliczeń kosztów usług świadczonych przez firmy dostarczające media /woda i kanalizacja, gaz, energia elektryczna, wywóz nieczystości, energia cieplna, ciepła woda/ i innych oraz nad prowadzeniem kalkulacji wynikowej kosztów stanowiących podstawę do ustalania stawek opłat za lokale mieszkalne i użytkowed) prawidłowe i rzetelne sprawdzanie i potwierdzanie obciążeń z tytułu odszkodowania od firm ubezpieczeniowych /Filar, PZU itd./10. W zakresie realizacji zadań związanych z użytkowaniem lokali odpowiada za zawieranie i rozwiązywanie umów, wydawanie lokali i ich odbiór, powiadamianie użytkowników lokali o zmianach w wysokości opłat czynszowych i opłat za świadczenia.11. W zakresie eksploatacji zasobów mieszkaniowych sprawuje nadzór nad:a) zabezpieczeniem majątku Spółdzielni /budynki, urządzenia, maszyny, itp./ przed zniszczeniem, dewastacją i kradzieżąb) prowadzeniem kontroli w zakresie poprawnego użytkowania pomieszczeń w budynkachc) prowadzeniem stałego nadzoru nad stanem sanitarno-porządkowym budynków i terenów zewnętrznychd) dbaniem o utrzymanie zasobów w technicznej sprawności dążeniem do poprawy warunków zamieszkiwania w zasobach mieszkaniowyche) prowadzeniem w sposób staranny książek zgłoszeń, rejestrowaniem w nich wszelkich uwag związanych z eksploatacją zasobów12. Sprawuje nadzór nad właściwym przygotowaniem inwestycji do eksploatacji poprzez doglądanie i kontrolowanie przebiegu prac, terminowość i jakość wykonywanych prac. Uczestniczy w odbiorach końcowych obiektów mieszkalno-usługowych, przekazuje swoje uwagi i spostrzeżenia osobie odbierającej.13. Uczestniczy w przyjmowaniu i przekazywaniu nowododanych lokali mieszkalnych i użytkowych do eksploatacji; prowadzi zasiedlania mieszkań zgodnie z obowiązującą procedurą w tym zakresie, odpowiada za zabezpieczenie niezbędnych dokumentów związanych z zasiedleniem.14. Przygotowuje, sprawdza i opiniuje umowy najmu, dzierżawy, remontowe w oparciu o obowiązujące przepisy prawne. Każda umowa powinna być zaopiniowana przez radcę prawnego i posiadać wszelkie klauzule formalne. Prowadzi całość spraw związanych z wynajmem lokali użytkowych.15. Współpracuje z firmami prowadzącymi rozliczanie energii cieplnej w zakresie uzgodnień zasadności i prawidłowości rozliczeń, przekazywania danych itp.. Koordynuje wprowadzanie zasad rozliczania. Prowadzi pełną dokumentację z tego wynikającą.16. Współpracuje z radcą prawnym w zakresie toczących się spraw sądowych oraz innych wynikających z zakresu swojego stanowiska. Prowadzi korespondencję z mieszkańcami Spółdzielni, przedsiębiorstwami, instytucjami i urzędami w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji.17. Do obowiązków Kierownika należy udzielanie wyjaśnień i formułowanie opinii dla potrzeb Rady Nadzorczej, Zarządu, Urzędów i innych instytucji z którymi Spółdzielnia współpracuje z wyłączeniem spraw zastrzeżonych dla Zarządu lub nadzorującego Członka Zarządu.18. Obowiązany jest do inspirowania i opracowywania działań niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Spółdzielni w zakresie prowadzonych spraw, wdrażania możliwie najlepszych rozwiązań. Informuje mieszkańców o wszystkich ważnych dla nich sprawach i odpowiada na ich pytania, reklamacje, skargi.19. Opracowuje i aktualizuje regulaminy, instrukcje itp.Kandydat skałada następujące dokumenty: 1. Podanie zgłaszające udział w konkursie;2.CV ( życiorys ze zdjeciem);3.Kwestionariusz osobowy;4.Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, wykształcenie i kwalifikacje;5. Aktualne ( do 3 miesięcy) zaświadczenie lakarskie stwierdzające zdolność pracy na stanowiskach kierowniczych, wydane przez lekarza medycyny pracy;7.Adres i telefon kontaktowy.Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2002r. Nr 101 poz.926 z późniejszymi zmianami).Oferty konkursowe należy składać w sekretariacie Spóldzielni mieszczącym się przy ulicy Bajana 31a we Wrocławiu, w zamkniętych kopertach, z napisem "Konkurs na stanowisko Kierownika Działu Technicznego w SML-W "Szóstka", w terminie do dnia 29.01.2016r. do godz. 15.00.Terminy rozmów dotyczących konkursu będą ustalane bezpośrednio z kandydatami.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2016-01-08 - Wrocław (dolnośląskie)

ROLNIK UPRAW POLOWYCH - 997,4 PLN

prace polowe
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Donosy (świętokrzyskie)

KIEROWNIK ROBÓT ELEKTRYCZNYCH - 3 000 - 4 000 PLN

Analiza dokumentacji technicznej i projektowej, nadzorowanie i koordynowanie robót elektrycznych, przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji związanej z projektem, ścisła współpraca z kierownikiem kontraktu i kierownikiem budowy.
Dorbud S.A. - 2016-04-12 - Kielce (świętokrzyskie)

PRACOWNIK WYKOŃCZENIA WNĘTRZ - 2 800 - 4 000 PLN

Wykończenia wnętrz - ścianki działowe, gładzie, malowanie.
"AMAR" ADAM MARKITON - 2020-03-16 - Żory (śląskie)

KIEROWNIK SKLEPU-SPRZEDAWCA - od 2 600 PLN

obowiązki kierownika sklepu oraz sprzedaż praca w godz. 5:30-13:30-8:30-16:30.
SPOŁEM PSS Niemodlin - 2018-12-11 - Niemodlin (opolskie)

KIEROWNIK REFERATUW REFERACIE INFORMATYCZNYM WYDZIAŁU ORGANIZACJI URZĘDU - od 3 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Koordynowanie pracy Referatu Informatycznego.Ważniejsze zadania: nadzorowanie i kierowanie pracą podległych pracowników referatu; tworzenie i rejestracja korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz prowadzenie Systemu Elektronicznej Obsługi Korespondencji; nadzór nad gospodarką sprzętową i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim; określanie strategii rozwoju środowiska IT zgodnej z założeniami strategii rozwojowej Miasta; nadzorowanie prowadzonych projektów IT; kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych; nadzór nad procesami mającymi wpływ na bezpieczeństwo zbiorów danych; nadzorowanie procesów archiwizacji danych gromadzonych i przetwarzanych w Urzędzie; współpraca z dostawcami i opiekunami serwisowymi sprzętu informatycznego; nadzór nad bezpieczeństwem przechowywania, przetwarzania i przepływu informacji; przygotowywanie oraz stała kontrola nad wdrożonymi procedurami oraz schematami niezbędnymi dla zapewnienia ciągłości działania systemów oraz podnoszenia jakości i niezawodności ich pracy; dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez system IT; nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej środowiska IT Urzędu; nadzór nad prowadzeniem dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania; prowadzenie analiz ryzyka bezpieczeństwa informacji; zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa informacji; przygotowywanie specyfikacji technicznych, prowadzenie dokumentacji i udział w czynnościach wynikających z realizacji procedur zamówień publicznych dotyczących sprzętu, oprogramowania i usług; nadzorowanie realizacji umów w zakresie podległych zadań; opracowywanie, rozliczanie i realizowanie planów finansowych objętych częścią budżetu miasta przewidzianą dla Referatu Informatycznego; koordynowanie informatyzacji jednostek organizacyjnych miasta; współpraca z jednostkami i spółkami Miasta w zakresie rozwoju środowisk IT oraz elementów Smart City; realizacja wniosków wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej.IV. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 3400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-14 - Słupsk (pomorskie)

KIEROWNIK W DZIALE UTRZYMANIA W ZARZĄDZIE ZLEWNI W INOWROCŁAWIU (UMOWA NA ZASTĘPSTWO) (NR 2750) - od 4 500 PLN

Opracowywanie programów wieloletnich i rocznych oraz realizacja zadań w zakresie utrzymania:-wód i urządzeń wodnych,-śródlądowych dróg wodnych,-budowli przeciwpowodziowej na śródladowych drogach wodnych wystepowanie do właściwej jednostki organizacyjnej Wód Polskich o zatwierdzenie wykazu zadań utrzymaniowych;Okreslenie potrzeb finansowych dla planowanych zadań utrzymaniowych i wnioskowanie o środki na realizację;Ocena szkód i opracowywanie planów usuwania skutków powodzi;Dokonywanie okresowych przeglądów urzadzeń wodnych oraz wykonywanie kontroli stanu technicznego,Nadzór nad utrzymaniem wód oraz utrzymaniem i eksploatacją urządzeń wodnych;Prowadzenie postepowań administracyjnych, o których mowa w art. 191 Ustawy;Uzgadnianie projektów decyzji na podstawie art. 53 ust. 4 pkt 6 oraz art. 60 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;Prowadzenie ewidencji urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów;Bieżąca analiza kosztów zadań utrzymaniowych i końcowe rozliczenie zadań;Prowadzenie spraw związanych ze współpracą z innymi podmiotami w zakresie współfinansowania lub partycypacji w kosztach utrzymania wód i urządzeń wodnych;Uzyskiwanie wymaganych prawem decyzji pozwalających na prowadzenie prac utrzymaniowych;Współpraca z podmiotami gospodarczymi prowadzacymi działalność żeglugową w zakresie utrzymania rozwoju śródlądowych dróg wodnych;Prowadzenie ewidencji zeglugowego wykorzystania sluzu i pochylni;Współpraca z komisjami ds. szacowania szkód po wystąpieniu powodzi;Współpraca z właściwymi instytucjami w zakresie zapewnienia wody na potrzeby rolnictwa;Koordynacja działań samodzielnego stanowiska pracy ds. ochrony przeciwpowodziowej;Nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań oraz pracowników działu,Współpraca z Działem Zamówień Publicznych, w szczególności przygotowywanie :wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, dokumentacji technicznej, umów o udzielenie zamówienia publicznego, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, szacowania wartości zamówień, weryfikacji kosztorysów i innych.Wykonywanie innych poleceń zleconych przez przełożonego związanych z zajmowanym stanowiskiem lub pełniona funkcją
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie/Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy - 2019-08-21 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

KIEROWNIK BIURA - 16/1220 - 3 500 - 8 000 PLN

organizacja biura terenowego,zarządzanie podległym zespołem doradców,nadzór nad realizacją planów sprzedażowych.
Profi Credit Polska S.A. - 2016-08-25 - Namysłów (opolskie)

KIEROWNIK GOSPODARCZY - 3 200 - 4 000 PLN

określanie zadań i odpowiedzialności podległych pracowników obsługi, a także stwarzanie im warunków pracy oraz zapewnienie warunków bhp,współpraca z główną księgową szkoły, prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły, utrzymywanie terenu, budynku i mienia w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym i w należytej czystości, prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami księgi obiektu budowlanego, dbanie o zapewnienie odpowiednich warunków ppoż i bhp, współpraca z firmami, przestrzeganie dyscypliny budżetowej, realizacja zakupów wyposażenia szkoły zgodnie z decyzjami dyraktora, organizowanie i nadzorowanie prac porządkowych w budynku i na terenach zielonych szkoły, zlecenie prac o charakterze usługowym, prowadzenie analizy wydatków za dostawę mediów, zlecane usługi, zakupy środków i materiałów do utrzymywania czystości, zakupy materiałów eksploatacyjnych itp., prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego budynku i terenów przyległych oraz infrastruktury technicznej wraz z określeniem potrzeb w zakresie konserwacji i koniecznych remontów, przygotowanie materiałów i warunków konkursowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia oraz istotnych postanowień umowy, udział w pracach komisji konkursowej i przetargowej, prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych, udział w pracach komisji odbioru częściowego i końcowego inwestycji i prac remontowych, organizacja inwentaryzacji rocznej i okresowej, kontrola procesu realizacji inwestycji i remontów, odbiór i porządkowanie dokumentacji dotyczącej zakupów, dostaw, zakończenia inwestycji i prac remontowych, atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych, dokonywanie kontroli wewnętrznej, przekazywanie akt spraw zakończonych do zakładowego archiwum, współpraca z księgowością szkoły w zakresie prowadzenia spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkolnego, obsługa techniczna imprez i uroczystości szkolnych, nadzór nad gospodarką odpadami. Dokumenty należy składać drogą elektroniczną na adres sekretariatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu: sekretariat (at) estudzieniec.pl do dnia 28.05.2020r. W razie pytań proszę dzwonić po numer telefonu: 692 479 619. Kandydaci, których oferty spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie, miejscu oraz metodach i technikach dalszego postępowania. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu - 2020-05-21 - Studzieniec (mazowieckie)

INTROLIGATOR - 997,4 PLN

- prace introligatorskie ,- obsługa maszyny klejącej,- obsługa prasy tnąco- nacinającej,- obsługa gilotyny.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Starogard Gdański (pomorskie)

KIEROWNIK BUDOWY - od 6 000 PLN

- zgodnie ze stanowiskiem
AM-FOR ARKADIUSZ FORTUNA - 2018-11-09 - Gdynia (pomorskie)

KIEROWNIK ROBÓT - od 2 500 PLN

nadzór nad realizacją wykonywanej pracy, umiejętność dobrej organizacji pracy.
ELMONTAŻ Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Żywiec (śląskie)

KIEROWNIK FERMY - od 3 500 PLN

Zarządzanie zespołem pracowników, kontrola i nadzór nad prawidłową pracą urządzeń,dbanie o właściwe warunki utrzymania zwierząt, współpraca ze wszystkimi działami firmy w celu zapewnienia jakości produkcji.
FERMA DROBIU KAROL RYTEL - 2018-10-09 - Mingosy (mazowieckie)

KIEROWNIK BUDOWY - od 7 080,65 PLN

Planowanie, nadzorowanie, kosztorysowanie prac budowlanych , współpraca z podwykonawcami. Praca od 7-15. Do wynagrodzenia doliczana premia uznaniowa. praca na terenie Opola
TAKANA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-20 - Opole (opolskie)

KIEROWNIK GABINETU WETERYNARYJNEGO - 2 050 - 3 493 PLN

Diagnostyka i leczenie zwierząt domowych. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 według ustalonego grafiku (w razie potrzeby praca w weekendy). PRACA OD LISTOPADA.
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "SUPER" Karolina Banet-Szwabowicz - 2016-03-01 - Bielsko-Biała (śląskie)

SZWACZKA - od 2 250 PLN

szycie operacyjne odzieży damskiej
ZAKŁAD USŁUGOWO-PRODUKCUJNY Henryk Antosik - 2019-12-18 - Nasielsk (mazowieckie)

KIEROWNIK ZESPOŁU DORADCÓW KLIENTA - 3 000 - 15 000 PLN

kierowanie zespołem doradców, rozwój firmy w wyznaczonym terenie, realizacja planów (udzielanie pożyczek i windykacja)Pracodawca oferuje samochód służbowy, laptop, telefon.
Pro domo Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Gdańsk (pomorskie)

KIEROWNIK SUBCENTRUM - od 12 000 PLN

- Comarch jest międzynarodową firmą z siedzibą m. in. na Ukrainie- zarządzanie personelem- zarządzanie projektami międzynarodowymiUmowa o pracę na okres: od 01.03.2019 r. do 28.02.2021 r.Miejsce wykonywania pracy: Łódź.
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Łódź (łódzkie)

ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH Z OSOBAMI Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI - od 60 PLN

Uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia oraz usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-11-08 - Pruszcz Gdański (pomorskie)