KIEROWNIK W DZIALE UTRZYMANIA W ZARZĄDZIE ZLEWNI W INOWROCŁAWIU (UMOWA NA ZASTĘPSTWO) (NR 2750) Inowrocław oferta pracy Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie/Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy
Stanowisko: KIEROWNIK W DZIALE UTRZYMANIA W ZARZĄDZIE ZLEWNI W INOWROCŁAWIU (UMOWA NA ZASTĘPSTWO) (NR 2750)
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Opracowywanie programów wieloletnich i rocznych oraz realizacja zadań w zakresie utrzymania:-wód i urządzeń wodnych,-śródlądowych dróg wodnych,-budowli przeciwpowodziowej na śródladowych drogach wodnych wystepowanie do właściwej jednostki organizacyjnej Wód Polskich o zatwierdzenie wykazu zadań utrzymaniowych;Okreslenie potrzeb finansowych dla planowanych zadań utrzymaniowych i wnioskowanie o środki na realizację;Ocena szkód i opracowywanie planów usuwania skutków powodzi;Dokonywanie okresowych przeglądów urzadzeń wodnych oraz wykonywanie kontroli stanu technicznego,Nadzór nad utrzymaniem wód oraz utrzymaniem i eksploatacją urządzeń wodnych;Prowadzenie postepowań administracyjnych, o których mowa w art. 191 Ustawy;Uzgadnianie projektów decyzji na podstawie art. 53 ust. 4 pkt 6 oraz art. 60 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;Prowadzenie ewidencji urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów;Bieżąca analiza kosztów zadań utrzymaniowych i końcowe rozliczenie zadań;Prowadzenie spraw związanych ze współpracą z innymi podmiotami w zakresie współfinansowania lub partycypacji w kosztach utrzymania wód i urządzeń wodnych;Uzyskiwanie wymaganych prawem decyzji pozwalających na prowadzenie prac utrzymaniowych;Współpraca z podmiotami gospodarczymi prowadzacymi działalność żeglugową w zakresie utrzymania rozwoju śródlądowych dróg wodnych;Prowadzenie ewidencji zeglugowego wykorzystania sluzu i pochylni;Współpraca z komisjami ds. szacowania szkód po wystąpieniu powodzi;Współpraca z właściwymi instytucjami w zakresie zapewnienia wody na potrzeby rolnictwa;Koordynacja działań samodzielnego stanowiska pracy ds. ochrony przeciwpowodziowej;Nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań oraz pracowników działu,Współpraca z Działem Zamówień Publicznych, w szczególności przygotowywanie :wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, dokumentacji technicznej, umów o udzielenie zamówienia publicznego, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, szacowania wartości zamówień, weryfikacji kosztorysów i innych.Wykonywanie innych poleceń zleconych przez przełożonego związanych z zajmowanym stanowiskiem lub pełniona funkcją
Data publikacji: 2019-08-21
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie/Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Królowej Jadwigi 20, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opracowywanie programów wieloletnich i rocznych oraz realizacja zadań w zakresie utrzymania:-wód i urządzeń wodnych,-śródlądowych dróg wodnych,-budowli przeciwpowodziowej na śródladowych drogach wodnych wystepowanie do właściwej jednostki organizacyjnej Wód Polskich o zatwierdzenie wykazu zadań utrzymaniowych;Okreslenie potrzeb finansowych dla planowanych zadań utrzymaniowych i wnioskowanie o środki na realizację;Ocena szkód i opracowywanie planów usuwania skutków powodzi;Dokonywanie okresowych przeglądów urzadzeń wodnych oraz wykonywanie kontroli stanu technicznego,Nadzór nad utrzymaniem wód oraz utrzymaniem i eksploatacją urządzeń wodnych;Prowadzenie postepowań administracyjnych, o których mowa w art. 191 Ustawy;Uzgadnianie projektów decyzji na podstawie art. 53 ust. 4 pkt 6 oraz art. 60 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;Prowadzenie ewidencji urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów;Bieżąca analiza kosztów zadań utrzymaniowych i końcowe rozliczenie zadań;Prowadzenie spraw związanych ze współpracą z innymi podmiotami w zakresie współfinansowania lub partycypacji w kosztach utrzymania wód i urządzeń wodnych;Uzyskiwanie wymaganych prawem decyzji pozwalających na prowadzenie prac utrzymaniowych;Współpraca z podmiotami gospodarczymi prowadzacymi działalność żeglugową w zakresie utrzymania rozwoju śródlądowych dróg wodnych;Prowadzenie ewidencji zeglugowego wykorzystania sluzu i pochylni;Współpraca z komisjami ds. szacowania szkód po wystąpieniu powodzi;Współpraca z właściwymi instytucjami w zakresie zapewnienia wody na potrzeby rolnictwa;Koordynacja działań samodzielnego stanowiska pracy ds. ochrony przeciwpowodziowej;Nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań oraz pracowników działu,Współpraca z Działem Zamówień Publicznych, w szczególności przygotowywanie :wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, dokumentacji technicznej, umów o udzielenie zamówienia publicznego, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, szacowania wartości zamówień, weryfikacji kosztorysów i innych.Wykonywanie innych poleceń zleconych przez przełożonego związanych z zajmowanym stanowiskiem lub pełniona funkcją
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK W DZIALE UTRZYMANIA W ZARZĄDZIE ZLEWNI W INOWROCŁAWIU (UMOWA NA ZASTĘPSTWO) (NR 2750)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ochrona srodowiska, hydrologia, hydrogeologia,inzynieria wodna
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: dobra organizacja czasu pracy
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: Znajomość programu Microsoft Excel
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska lub dziedzin pokrewnych, hydrologii, hydrogeologii, inżynierii wodnej,minimum 5 letnie doswiadczenie zawodowe w tym min. roczne w administracji publicznej na stanowisku kierowniczym,umiejętność rozliczania zakresu utrzymania śródlądowych wód płynących stanowiących własność Skarbu Państwa,znajomość programu Microsoft Excel i Microsoft Word,znajomośc i umiejetność stosowania przepisów prawa wynikających z : Ustawy Prawo wodne, Ustawy Prawo Zamówień publicznych, Ustawy Prawo budowlane, KPA , Ustawy o ochronie przyrody, Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Ustawy o ochronie środowiska,prawo jazdy kat. B,umiejętnośc analitycznego myślenia,umiejetność pisania i redagowania tekstów,komunikatywność i umiejetnośc pracy w zespole,umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce,odpowiedzialność, rzetelność, terminowośćWymagania dodatkowe:umiejętność organizacji pracy własnej,umiejetność działania w sytuacjach stresowych oraz pod presja czasu
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie/Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Al. Adama Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne można przesłać drogą elektroniczną na adres kadry.bydgoszcz (at) wody.gov.pl (mail) albo pocztą lub złożyć osobiście : Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy, Al. Adama Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz z dopiskiem : "Nabór na stanowisko Kierownika w Dziale Utrzymania w Zarządzie Zlewni w Inowrocławiu" z klauzulą:"Wyrażam zgodę na gromadzenie i przetwarzanie moich danych osobowych przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie dla potrzeb rekrutacji". Oferty należy składać lub przesłać w terminie do 15.09.2019 r.Informacje dotyczace przetwarzania danych osobowych:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa.2.Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem :Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa lub e-mail iod (at) wody.gov.pl, tel. 22 37 20 276, kontakt osobisty w siedzibie administratora pod adresem jak wyżej. Dane Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) .Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umozliwiajacym ubieganie się o przyjecie kandydata do pracyw PGW WP.Przysługuje Pani/Panu prawo do cofniecia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonanego na podstawie zgody przed jej cofnięciem.4. Odbiorcą Pani/Pana danych może byc podmiot działajacy na zlecenie administratora danych, tj. podmiot swiadczący usługi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii oraz podmioty uprawnione do obsługi doreczeń.5.Dane zgromadzone w procesie rekrutacji będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż do dnia 30.11.2019 roku.6.Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany ani profilowane.7.Przysługują Pani/Panu nastepujące prawa z tytułu przetwarzania przez Administratora danych osobowych:a)prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, w tym prawo do uzyskania jednej bezpłatnej kopii tych danych;b)prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych-w przypadku gdy dane będą nieprawidłowe lub niekompletne;c)prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych-w przypadku gdy:zakwestionuje Pani/Pan prawidłowość danych osobowych,przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a Pani/Pan sprzeciwia się usunięciu danych,żądając w zamian ich ograniczenia,administrator nie potrzebuje juz danych dla swoich celów, ale Pani/Pan potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,wniosła/ósł Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzedne wobec podstawy sprzeciwu,d)prawo żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:dane nie sa już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,wniosła/ł Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, a nie istnieją nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania,wycofała/ł Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,dane osobowe sa przetwarzane niezgodnie z prawem,dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania sie administratora z obowiązku wynikajacego z przepisów prawa,e) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych pod wskazany niżej adres, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy.Urząd Ochrony Danych Osobowychul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, Termin: do 15.09.2019 r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Al. Adama Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie to główny podmiot odpowiedzialny za gospodarkę wodną w Polsce.Tworzy je 330 nadzorów wodnych, 50 zarządów zlewni, 11 regionalnych zarządów gospodarki wodnej oraz Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania oferty pracy: 21.08.2019
Oferta pracy ważna do: 15.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8acfbe1affb2e2d1c80a56d735e1c500
Podobne oferty pracy
Kierowanie wykonywaniem obiektu budowlanego w określonym miejscu lub jego odbudową, rozbudową czy nadbudową.
Stal-Tech JACEK HEĆMAN - 2018-06-20 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Wydziału Inwestycji,Remontów i Eksploatacji, a w szczególności:1) organizacja i nadzorowanie pracy referatu inwestorskiego w wydziale inwestycji,remontów i eksploatacji;2) pełnienie funkcji zastępcy kierownika wydziału;3) planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względemmerytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw;4) koordynowanie zadań inwestycyjnych prowadzonych przez referat;5) prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych;6) przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, pracegeodezyjne, geologiczne;7) negocjowanie warunków umów na prace j.w.;8) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową;9) rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów o prace j.w.;10) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje;11) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym;12) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadańinwestycyjnych i remontowych;13) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzyganiatechnicznych spraw budowy w toku jej realizacji;14) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz doujawniania występujących na budowie nieprawidłowości;15) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji;16) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lubrobót i przekazania ich do użytku;17) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00euro;18) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawozamówień publicznych;19) sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych;20) współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych;21) sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji;22) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymiw zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego;23) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych;24) rozpatrywanie skarg i wniosków;25) sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego;26) przekazywanie wydziałowi finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawachzamówień publicznych o wartości przekraczającej 5 000,00zł;27) ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku;28) inne zlecone prace przez kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacjiwynikające z zadań i regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta.
Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle - 2017-07-07 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Sprzedaż pokryć dachowych
P.P.U.H. "REGAMET" S.J. Boroń Krzysztof, Tryba Wacław - 2017-05-22 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
prowadzenie szkoleń z zakresu akcesoriów samochodowych, liczne konsultacje z zarządem spólki, którego członkowie władają wyłącznie jezykiem koreańskim, wydawanie poleceń pozostałym pracownikom będącymi obywatelami Korei Południowej
WB TRIM TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-20 - Żory (śląskie)
Zarządzanie zespołem kierowców, wprowadzenie innowacji i systemów motywacji pracowników, prowadzenie szkoleń i " team building", znajomość języków wymagana do kontaktów z kontrahentami
PREMIUM GROUP POLSKA Sp.z.o.o - 2016-09-16 - Żuków (mazowieckie)
Organizowanie pracy magazynu wewnętrznego i zewnętrznego Odpowiedzialność za osiąganie założonych KPI; Optymalizacja kosztów wykorzystania magazynów wewnętrznych i zewnętrznych; Odpowiedzialność za przyjmowanie i wydawanie oraz stan ilościowy i jakościowy powierzonych materiałów, towarów, półproduktów i produktów; Dbałość o stan techniczny budynków magazynów oraz prawidłowe zabezpieczenie przechowywanych materiałów, towarów, półproduktów i produktów; Nadzór nad pracownikami logistyki; Odpowiedzialność za przestrzeganie 5S; Stosowanie narzędzi w celu ciągłej poprawy bezpieczeństwa, jakości, produktywności; Nadzór nad prawidłową eksploatacją wózków widłowych; Monitorowanie postępów pracy zespołu; Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zasad BHP.Spotkanie Informacyjno- Rekrutacyjne Ząbkowice Śl. 15.12.2016 Godz. 10.00 Miejsce Spotkania: Starostwo Powiatowe, ul. Bolesława Prusa 5, Ząbkowice Śl. (sala konferencyjna nr 206)
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-21 - Ziębice (dolnośląskie)
1.Odpowiedzialność za założenia biznesowe (business case - BC) pod wdrożenie do produkcji:Tworzy BC do zatwierdzenia przez zarząd, środków trwałych, przeglądów inżynieryjnych i ofert zmian powdrożeniowych. Współpraca z zespołem korporacyjnym finansów, z centralnymi i dywizyjnymi szefami linii produktów oraz innym lokalnymi i regionalnymi zespołami.Zapewnia terminowość kwotacji zmian powdrożeniowych. Monitorowanie wydajność programu w czasie. RYG tracker i danych finansowe programu podczas faz kwotacji.Kierowanie i monitorowanie postępów w zakresie inicjatyw usprawniających.Miesięczne raportowanie wyników finansowych programu do Zarządu firmyWspieranie menedżerów programu i zespołów sprzedaży.2.Koordynowanie comiesięcznych finansowych raportów programu, w oparciu o dane załadowane do Hyperion Planning. 3.Kooperowanie z lokalnymi zespołami (PM, sprzedaż, finanse), aby zapewnić dokładność i terminowość raportowania.4.Zarządzanie przeglądem danych za względu na program, klienta i PL na poziomie dywizji (elementy RZiS i Przepływów Finansowych).5.Zarządzanie upustami do klientów i od dostawców w całej dywizji.6.Wsparcie i motywacja w zakresie planów działań poprawczych, ulepszania i procesów analizy ryzyk .7.Opracowanie i wdrożenie procesów, które będą napędzać Cash focus: analiza wydatków na Capex, fakturowanie narzędzi do dostawców, itp.8.Zapewnienie spójność między BC (faza kwotacji lub nominacji) a założeniami do budżetów i planów długoterminowych.9.Współpraca z finansami w Inżynierii, w celu raportowania kosztów ED & T i zatrudnienia.10.Zapewnienie najnowszych informacji finansowych dostępnych w CPI11.Opracowywanie i śledzenie kluczowych wskaźników: np. dokładność, kontrole po wdrożeniu itp.12.Odpowiedzialny za proces planowania Capex (z punktu widzenia Pionu Finansów), procesu ich autoryzacji oraz monitorowanie ich statusu w ramach dywizji
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Tychy (śląskie)
organizacja sprzedaży, nadzór
ROUTEMAN DETALSp.zoo - 2016-07-12 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Organizacja imprez, sporządzanie menu, nadzór nad pracownikami.Zatrudnienie od zaraz na podstawie umowy o pracę na okres próbny - 3 miesiące, praca na jedną zmianę od 8.00-16.00.
OGÓLNOKRAJOWA SPÓŁDZIELNIA TURYSTYCZNA "GROMADA" ODDZIAŁ W PILE - 2019-06-14 - Piła (wielkopolskie)
organizacja i nadzór pracy
SAMECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-27 - Gniezno (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów, praca na sali sprzedaży, zarządzanie zespołem, tworzenie zamówień.
DINO POLSKA S.A. - 2016-04-04 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Działanie jako ekspert merytoryczny w następujących architekturach sieci: (co najmniej dwie z nich) Routing i przełączanie/sieci korporacyjne, sieci usługodawców, sieci centrów baz danych, diagnozowanie, analizowanie i monitorowanie sytuacji i zmian zachodzących na rynkunoraz w otoczeniu firmy, praca nad zrozumieniem wymagań biznesowych i technicznych klienta, mapowanie ich w portfoliomuslug i rozwiązań firmy, ocenie ryzyka związanego z realizacją danego projektu; kontrola jakości oferty pracodawcy (propozycji, cen, umów, możliwości technicznych itp.), budowanie profesjonalnych relacji z klientem, zgodnych z jego oczekiwaniami, ustalanie priorytetów obciążenia pracą pracowników, obliczanie poziomu niezbędnego wysiłku do udanej realizacji projektu i udokumentowanie proponowanej struktury usług, zapewnienie wsparacia dla kluczowych ofert oraz RFXów dla usług CX
kontakt przez PUP - 2019-08-08 - Kraków (małopolskie)
-Kontakt z pracodawcą - tel. 601-621-501-Strona internetowa przedszkola www.np-maliodkrywcy.pl
Leszek Lemka - HUBINIC - 2016-06-27 - Morzeszczyn (pomorskie)
Zakres obowiązków:1.Organizowanie i koordynowanie przebiegu pracy na obszarze produkcyjnym.2.Fachowe wsparcie współpracowników przy wykonywaniu swoich obowiązków oraz wyjaśnianie technicznych zapytań i problemów. 3.Zarządzanie zapasami, gospodarka magazynowa, dysponowanie materiałem eksploatacyjnym i sprzętem.4.Zabezpieczanie przebiegu pracy na magazynie.5.Przygotowywanie i przeprowadzanie inwentaryzacji w porozumieniu z kierownictwem zakładu. 6.Dbanie o porządek i czystość. 7.Przeprowadzanie kontroli jakości (kontrole międzyoperacyjne).8.Zarządzanie produkcją we współpracy z działem sprzedaży.9.Techniczna kontrola procesu produkcji (sprawdzenie wytycznych konstrukcyjnych, końcowa kontrola jakości przed oddaniem do użytku).10.Kontakt z urzędami i innymi instytucjami związanymi z powyższym obszarem działalności. 11.Planowanie procesu produkcji. 12.Nadzór terminów projektów.
NTF Gummi GmbH Co.&KG - 2016-08-01 - Niemcy (Niemcy)
do uzgodnienia
BIK M.W. KOBYLAŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-06 - Rzeszów (podkarpackie)
kierowanie zespołem, kontakt z klientem, weryfikacja kodu źródłowego aplikacji
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Kraków (małopolskie)
Trasy międzynarodowe Niemcy-Polska. Wykształcenie dowolne, karta kierowcy, prawo jazdy kat. C. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
ADAMEX BYWALEC ADAM - 2016-02-19 - Szczejkowice (śląskie)
nadzór przebiegu produkcji
Z.P.U.H IMPORT MEBLE KRAJAN Zbigniew Ciesielski Krajanka - 2017-06-13 - Czastary (łódzkie)
Organizacja pracy oraz nadzór nad pracownikami, organizacja procesu technologicznego, organizacja napraw i serwisu maszyn oraz samochodów ciężarowych, organizacja zaopatrzenia.
Firma "Kompostech" Sp. z o.o. - 2015-12-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
sprawdzanie jakości wg. przyjętych standardów firmy
WB TRIM TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-23 - Żory (śląskie)
-
NIEWIEŚCIN Sp. z o.o Sp. k. - 2019-07-15 - Kościerzyna (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o. - 2016-12-21 - Sopot (pomorskie)
Organizowanie czasu pracy własnej oraz podległym pracownikom w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sklepu,zapewnienie przestrzegania zasad standardów pracy,budowanie właściwego wizerunku firmy w oczach klientów,zamawianie towaru w celu zapewnienia ciągłości sprzedaży asortymentu, dbanie o prawidłową jakość i ekspozycję towaru,praca na sali sprzedaży. Praca w gdzinach 6-14 lub 14-22. Pierwsza umowa o pracę na czas określony nie dłuży niz 6 miesięcy.
Polomarket Sp. z o.o. - 2017-10-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
kierowanie działem mięso-wędliny, warzywa-owocepraca w markcie LECLERC
JastrzębieDis Sp. z o.o. - 2017-11-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
WYMAGANIA: doświadczenie w branży IT/ telekomunikacyjnej, wiedza z zakresu telekomunikacji mobilnej, doświadczenie techniczne w pracy z sieciami radiowymi LTE, doświadczenie w analizie KPI, ZnajomośĆ produktu SBTS; Znajomością procesu Create, Znajomością Excela/ Jira, FUSION ZAKRES OBOWIĄZKÓW: PROJEKTOWANIE, WDRAŻANIE I ULEPSZANIE STANDARDÓW DOTYCZĄCYCH JAKOŚCI, MONITOROWANIE DZIAŁAŃ ZESPOŁU WPŁYWAJĄCYCH NA JAKOŚĆ, ANALIZOWANIE DANYCH W CELU ZNALEZIENIA OBSZARÓW WYMAGAJĄCYCH POPRAWY.Praca wgodz. 9-17
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizowanie przebiegu prac budowlanych, kierowanie pracą brygady roboczej, nadzorowanie bieżących robót, prowadzenie rozliczeń robocizny, ateriałów, sprzętu i maszyn, nadzór nad podwykonawcami, analiza dokumentacji technicznej.
ARKA BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-20 - Dąbrówka (pomorskie)
prace murarskie, ciesielskie, tynkarskie na terenie Torunia i Osielskawynagrodzenie 13-16 zł brutto/h w zależności od doświadczenia i wykształcenia
P.P.U.B. "SOLBUD" Sp. z o.o. - 2017-06-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-kontrola jakości materiałów podstawowych użytych w procesie produkcyjnym,-kontrola jakości produktów końcowych-rozpatrywanie reklamacji-udział w pracach badawczo-rozwojowych-uczestnictwo w szkoleniach, spotkaniach i konferencjach dotyczących rozwoju firmy.Praca w godz. 8-16 w Ząbrowie.
Troton Sp. z o.o. - 2018-08-29 - Ząbrowo (zachodniopomorskie)
diagnostyka i montaż sprzętu elektronicznego ,
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Kraków (małopolskie)