KIEROWNIK GOSPODARCZY Studzieniec oferta pracy Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu
Stanowisko: KIEROWNIK GOSPODARCZY
Wynagrodzenie: 3 200 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: określanie zadań i odpowiedzialności podległych pracowników obsługi, a także stwarzanie im warunków pracy oraz zapewnienie warunków bhp,współpraca z główną księgową szkoły, prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły, utrzymywanie terenu, budynku i mienia w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym i w należytej czystości, prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami księgi obiektu budowlanego, dbanie o zapewnienie odpowiednich warunków ppoż i bhp, współpraca z firmami, przestrzeganie dyscypliny budżetowej, realizacja zakupów wyposażenia szkoły zgodnie z decyzjami dyraktora, organizowanie i nadzorowanie prac porządkowych w budynku i na terenach zielonych szkoły, zlecenie prac o charakterze usługowym, prowadzenie analizy wydatków za dostawę mediów, zlecane usługi, zakupy środków i materiałów do utrzymywania czystości, zakupy materiałów eksploatacyjnych itp., prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego budynku i terenów przyległych oraz infrastruktury technicznej wraz z określeniem potrzeb w zakresie konserwacji i koniecznych remontów, przygotowanie materiałów i warunków konkursowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia oraz istotnych postanowień umowy, udział w pracach komisji konkursowej i przetargowej, prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych, udział w pracach komisji odbioru częściowego i końcowego inwestycji i prac remontowych, organizacja inwentaryzacji rocznej i okresowej, kontrola procesu realizacji inwestycji i remontów, odbiór i porządkowanie dokumentacji dotyczącej zakupów, dostaw, zakończenia inwestycji i prac remontowych, atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych, dokonywanie kontroli wewnętrznej, przekazywanie akt spraw zakończonych do zakładowego archiwum, współpraca z księgowością szkoły w zakresie prowadzenia spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkolnego, obsługa techniczna imprez i uroczystości szkolnych, nadzór nad gospodarką odpadami. Dokumenty należy składać drogą elektroniczną na adres sekretariatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu: sekretariat (at) estudzieniec.pl do dnia 28.05.2020r. W razie pytań proszę dzwonić po numer telefonu: 692 479 619. Kandydaci, których oferty spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie, miejscu oraz metodach i technikach dalszego postępowania. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Data publikacji: 2020-05-21
Lokalizacja: Studzieniec (mazowieckie)
Pracodawca: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-200 Studzieniec 30, powiat: sierpecki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
określanie zadań i odpowiedzialności podległych pracowników obsługi, a także stwarzanie im warunków pracy oraz zapewnienie warunków bhp,współpraca z główną księgową szkoły, prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły, utrzymywanie terenu, budynku i mienia w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym i w należytej czystości, prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami księgi obiektu budowlanego, dbanie o zapewnienie odpowiednich warunków ppoż i bhp, współpraca z firmami, przestrzeganie dyscypliny budżetowej, realizacja zakupów wyposażenia szkoły zgodnie z decyzjami dyraktora, organizowanie i nadzorowanie prac porządkowych w budynku i na terenach zielonych szkoły, zlecenie prac o charakterze usługowym, prowadzenie analizy wydatków za dostawę mediów, zlecane usługi, zakupy środków i materiałów do utrzymywania czystości, zakupy materiałów eksploatacyjnych itp., prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego budynku i terenów przyległych oraz infrastruktury technicznej wraz z określeniem potrzeb w zakresie konserwacji i koniecznych remontów, przygotowanie materiałów i warunków konkursowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia oraz istotnych postanowień umowy, udział w pracach komisji konkursowej i przetargowej, prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych, udział w pracach komisji odbioru częściowego i końcowego inwestycji i prac remontowych, organizacja inwentaryzacji rocznej i okresowej, kontrola procesu realizacji inwestycji i remontów, odbiór i porządkowanie dokumentacji dotyczącej zakupów, dostaw, zakończenia inwestycji i prac remontowych, atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych, dokonywanie kontroli wewnętrznej, przekazywanie akt spraw zakończonych do zakładowego archiwum, współpraca z księgowością szkoły w zakresie prowadzenia spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkolnego, obsługa techniczna imprez i uroczystości szkolnych, nadzór nad gospodarką odpadami. Dokumenty należy składać drogą elektroniczną na adres sekretariatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu: sekretariat (at) estudzieniec.pl do dnia 28.05.2020r. W razie pytań proszę dzwonić po numer telefonu: 692 479 619. Kandydaci, których oferty spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie, miejscu oraz metodach i technikach dalszego postępowania. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 200 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 30.04.2008r.(Dz.U. z dnia 2019r. poz. 418 z późn. zm.)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK GOSPODARCZY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Studzieniec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sierpecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1427
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sierpc
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 200 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: rolniczy , techniczny
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
średnie zawodowe, brak, kierunek: rolniczy,techniczny
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe lub średnie o specjalności umożliwiającej efektywne wykonywanie zadań na stanowisku, preferowane kierunki rolnicze, techniczne, znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych, prawa pracy, prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów oświatowych w szczególności w zakresie bhp w szkołach i placówkach oświatowych, biegła obsługa komputera(znajomość programów Microsoft Excel, Word, korzystanie z sieci Internet, poczty elektronicznej, faxu, kserokopiarki, mile widziane doświadczenie w pracy na takim lub podobnym stanowisku, umiejętność zarządzania zespołem pracowników, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność, rzetelność i kreatywność.
Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu
danePracodawcy_nip: 7761132523
danePracodawcy_regon: 000097844
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu
Adres pracodawcy:
09-200 Studzieniec 30, powiat: sierpecki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
list motywacyjny i CV zawierające informacje o posiadanym wykształceniu , dodatkowych kwalifikacjach, uprawnieniach, stażu pracy, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: sierpecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1427
Gmina pracodawcy: Sierpc
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Studzieniec
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0575143
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121901
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 21.05.2020
Oferta pracy ważna do: 20.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?122e7a88f65c30f88254a87294fd59a5
Podobne oferty pracy
- operacyjne i administracyjne zarządzanie działami przedsiębiorstwa- samodzielne koordynowanie obszaru wysyłek- współpraca i komunikowanie się z działem handlowym oraz kierownikiem produkcji- nadzór i organizowanie pracy podległych zespołów- nadzór nad współpracą z usługobiorcami- nadzorowanie rozliczeń z podwykonawcami- zapewnienie efektywności procesów produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Niedźwiady (wielkopolskie)
Praca z osobami przewlekle psychicznie chorymi, towarzyszenie i pomoc mieszkańcom w wykonywaniu codziennych czynności z zakresu samoobsługi i higieny osobistej
kontakt przez PUP - 2020-09-23 - Psary (wielkopolskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych - budowlane, mieszkaniowe, przemysłowe, praca w godz. 8.30-16.30 od poniedziałku do piątku, praca na terenie województwa mazowieckiego
Instalatorstwo Elektryczne - 2016-08-11 - Brwinów (mazowieckie)
Prace porządkowe w przedszkolu, pomoc nauczycielce w przygotowaniu zajęć oraz w opiece przy dzieciach, porządkowanie po zajęciach.
kontakt przez PUP - 2020-10-02 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
wg umowy
"ALDAR" Alina Anna Gawlak - 2016-04-26 - Lubicz Górny (kujawsko-pomorskie)
Organizowanie i zarzadzanie pracą, odpowiedzialność za wykonywanie zleceń malarskich.
Zakład Produkcyjno-Handlowy "SIATEX" Artur Fert - 2019-01-30 - Zamość (lubelskie)
serwis mebli na terenie kraju, kontakt z klientem
Usługi Towarowo - Transportowe "DAWID" Tomasz Fiałkowski - 2016-10-28 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Wdrażanie/egzekwowanie standardów jakości i zasad świadczonego serwisu w gastronomii. Tworzenie planu działania promującego usługi gastronomiczne przy współpracy z dz. marketingu i zarządzania. Zarządzanie podległym zespołem pracowników - motywowanie, delegowanie i egzekwowanie zadań (6-12osób). Ustalanie grafików i rozliczanie czasu pracy podległego zespołu. Umiejętna organizacja pracy własnej i podległemu zespołowi. Zapewnienie terminowego przepływu informacji, dobrej współpracy i komunikacji między działami w restauracji i hotelu. Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami oraz składanie zamówień na potrzeby restauracji. Nadzorowanie poziomu stanów magazynowych. Zarządzania kosztami w gastronomi. Stosowanie standardów profesjonalnego serwisu i procedur w gastronomii
Bar Restauracja "u Chłopa" Lucyna Gniecka i Przemysław Gniecki - 2020-03-04 - Hrubieszów (lubelskie)
planowanie i koordynowanie zadań osób i organizacji realizujących projekt z uwzględnieniem celu oraz wszystkich czynności, jakie należy wykonać;budowanie i zarządzanie zespołem projektowym oraz pełnienie roli lidera, w tym motywowanie i szkolenie członków zespołu projektowego, powierzanie zadań członkom zespołu projektowego oraz kontrolowanie efektów i jakości wykonania zadań projektowych;prowadzenie bieżącego monitoringu postępów realizacji projektu zgodnie z założonymi wskaźnikami realizacji celu i wskaźnikami finansowymi oraz harmonogramem;
kontakt przez PUP - 2020-06-29 - Opole (opolskie)
Koordynowanie i kontrola pracy kierowców (realizacja planu, czas pracy, wydatki), planowanie transportu, korekty i rozwiązywanie wynikłych problemów (awarie pojazdów, problemy z załadunkiem i rozładunkiem). Sporządzanie niezbędnej dokumentacji, uzyskiwanie zezwoleń, współpraca z działem personalnym, obsługa klienta.
DE ROOY POLAND Spółka zo.o. - 2019-09-12 - Żary (lubuskie)
Wykonywanie zabiegów terapeutycznych. Oferta dla osób do 30 r. ż. w ramach refundacji kosztów zatrudnienia bezrobotnego do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Łańcut.
"ARS MEDICA" G. TROJAN, P. JAŹWA SPÓŁKA JAWNA W DĘBINIE - 2018-11-20 - Kraczkowa (podkarpackie)
- współpraca w nadzorowaniu i zarządzaniu pracą zespołu Doradców ds. Obsługi Klienta;- monitorowanie przychodzących zapytań (mail, chat, telefon) i zadań, oraz ich dystrybucję do Doradców / Starszych Doradców;- prowadzenie spotkań z pracownikami;- rozwiązywanie sytuacji konfliktowych, - monitorowanie nieobecności zespołu. Proponowany okres zatrudnienia: 02.07.2018 - 30.06.20121.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Wrocław (dolnośląskie)
zadania związane z zapewnieniem ciągłości i bezawaryjności funkcjonowania systemów łączności i informatyki oraz użytkowych programów
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3811 - 2017-12-19 - Rząska (małopolskie)
POMOC W KUCHNI PRZY PRZYGOTOWANIU POTRAW, SAMODZIELNE PRZYGOTOWYWANIE BUFETU, POMOC PRZY ZMYWANIU NACZYŃ, UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI W KUCHNI,WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. GIMNAZJALNE, PRACA W ZESPOLE, KREATYWNOŚĆ, AKTUALNA KSIĄŻECZKA SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNA, MIN. 5 LAT DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, GODZINY PRACY 07.00-15.00, 15.00-23.00, WYNAGRODZENIE 16,00 ZŁ/H
PANORAMA HOTEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Montaż elementów konstrukcji metalowych po malowaniu, poprawki malarskie, czyszczenie oraz pakowanie produktu końcowego. Godziny pracy : 6.00- 14.00
Tritec Production Sp. z o.o. - 2017-04-20 - Redzikowo (pomorskie)
Realizacja planu finansowego ośrodka i przygotowanie sprawozdań w zakresie realizacji przydzielonych środków finansowych oraz składanie wniosków do projektu planu finansowego ośrodka na rok następny. Prowadzenie ksiąg materiałowych dla tzw. "pozostałych środków będących w użytkowaniu", opisywanie faktur przy zakupie tego typu materiałów i sprzętu. Organizowanie pracy i nadzór nad jej wykonywaniem poprzez podległych pracowników. Administrowanie obiektami i inne.
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Serocku - 2018-02-07 - Serock (mazowieckie)
Wykonywanie zabiegów kosmetycznych twarzy i ciała, wykonywanie masaży, prowadzenie kalendarza zabiegów.
Przedsiębiorstwo Handlowo - Produkcyjne "JEANS" T.J. Szablewscy Oddział w Środzie Wlkp. - 2017-02-23 - Września (wielkopolskie)
przyjmowanie dostaw towarów i sprawdzanie zgodności przesyłek z dokumentacją w języku tureckim; planowanie wykorzystania przestrzeni magazynowej i rozmieszczenie towarów; rozkładanie towarów w magazynie zgodnie z oznakowaniem kartonów w języku tureckim; oznaczanie kartonów i metkowanie produktów; przygotowanie zamówień dla klientów hurtowych i detalicznych; załadunek zamówień; sprawdzanie stanów magazynowych; sporządzanie odpowiedniej dokumentacji
kontakt przez PUP - 2019-12-11 - Jabłonowo (mazowieckie)
Organizacja pracy działów - baza zabiegowa, dbałość o standardy obsługi gościa / pacjenta, rozliczanie czasu pracy podległych pracowników, wykonywanie zabiegów, komunikacja / opieka nad gościem / pacjentem. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Andrzejczuk Sp. z o.o. - Apartamenty "Nad Parsętą" - 2017-02-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
nadzór nad organizacją produkcji i realziacją planów produkcyjnych; kontrola pracy personelu
INTER SYSTEM s.c. - 2016-09-27 - Chrzanów (małopolskie)
Wykonywanie prac remontowo-budowlanych; tynkowanie, roboty ciesielskie, murowanie, montaż, rozbiórka, tapetowanie, szpachlowanie; prace wykończeniowe, układanie glazury.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Częstochowa (śląskie)
Brak danych
"CHMIELNIK ZDRÓJ" S.A. - 2018-02-16 - Chmielnik (podkarpackie)
NADZÓR NAD DZIAŁEM GOSPODARCZYM, PROWADZENIE INWESTYCJI, BHP, P.POŻ.
Samodzielny Publiczny Zakład Leczniczo-Opiekuńczy - 2016-04-14 - Raciążek (kujawsko-pomorskie)
pomoc w przygotwwaniu surówekprzyjecie i realizacja zamóqwienprace porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie rachunkowości jednostki; wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli; zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym; kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, organizowanie, kontrolowanie i doskonalenie obiegu dokumentów księgowych w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych i ochronę mienia; bieżące i prawidłowe prowadzenie zapisów wszystkich operacji gospodarczych i finansowych; prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej; prowadzenie ewidencji i rozliczeń podatku VAT; rozliczanie inwentaryzacji; przygotowanie materiałów dotyczących projektu budżetu i jego zmian; sporządzanie sprawozdawczości budżetowej i bilansów. Umowa na 3 miesiące; godziny pracy: 7.30- 15.30
Zespół Szkół Agrotechnicznych - 2018-01-25 - Słupsk (pomorskie)
Sortowanie, załadunek, rozwożenie paczek, pobieranie opłat za paczki.
kontakt przez PUP - 2019-08-19 - Skokówka (lubelskie)
- organizacja pracy na powierzonym wydziale tapicerni- stały nadzór nad wykonywaniem zadań- szczegółowy zakres obowiązków przedstawiony zostanie podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Państwowe Przedsiębiorstwo Przemysłu Meblarskiego i Budownictwa - 2016-02-10 - Potulice (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie gospodarką magazynową w hurtowni, koordynowanie pracy podległych pracowników, zarządzanie zespołem (ok. 5-10 osób), obsługa kasowa klientów, dbanie o ekspozycję towarów na półkach, prace magazynowe
EUROCASH S.A - 2019-11-12 - Nowa Wieś (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Radom (mazowieckie)
-
Elżbieta Żynda Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe - 2018-11-20 - Klukowa Huta (pomorskie)