KIEROWNIK MARKETU Gniewoszów oferta pracy DINO POLSKA
Stanowisko: KIEROWNIK MARKETU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: • Zarządzanie asortymentem marketu, • Zapewnienie funkcjonowania marketu pod nieobecność Kierownika • Prowadzenie marketu zgodnie z obowiązującymi standardami firmy • Reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców
Data publikacji: 2018-04-06
Lokalizacja: Gniewoszów (mazowieckie)
Pracodawca: DINO POLSKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:NOWY MARKET BRAK, 26-920 Gniewoszów, powiat: kozienicki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• Zarządzanie asortymentem marketu, • Zapewnienie funkcjonowania marketu pod nieobecność Kierownika • Prowadzenie marketu zgodnie z obowiązującymi standardami firmy • Reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK MARKETU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gniewoszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kozienicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gniewoszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik sklepu / supermarketu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: gimnazjalne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: książeczka sanitarno-epidemiologiczna
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: DINO POLSKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kozienicach
Adres pracodawcy:
Marii Dąbrowskiej 6a, 62-500 Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Konin
Gmina pracodawcy: Konin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Konin
Ulica pracodawcy: Marii Dąbrowskiej
Numer budynku pracodawcy: 6a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kozienicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sklepu / supermarketu
Data dodania oferty pracy: 06.04.2018
Oferta pracy ważna do: 06.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór nad pracą recepcji
KĘPCZYŃSKI PAWEŁ - 2016-04-20 - Konary (mazowieckie)
zarządzanie zespołem ludzi; doradztwo technologiczne; organizaowanie logistyki surowcowej;
Piekarnia Mistrza Jana Jan Nowak - 2017-11-10 - Biedaszki Małe (warmińsko-mazurskie)
kierowanie grupą, nadzór nad realizacją prac, kontrola pracy, dobór osób do realizacji prac
MOP-SERWIS DAGMARA GRZEGORZ KUTYŁA - 2016-06-09 - Kwidzyn (pomorskie)
Planowanie i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników zgodnie z regulaminami OB, nadzór nad naparwami dekoracji, urządzeń i elementów oświetlenia, nagłośnienia i multimediów, sporządzanie zestawień przepracowanych godzin zgodnie z rehulaminami OB, sporządzanie planów urlopów,organizowanie zastępstw, branie udziału w naradach dotyczących planu pracy opery, nadzór nad przygotowaniem i przebiegiem montaży dekoracji na scenie, współpraca z realizatorami zewnętrznymi podczas przygotowywania spektakli opery, opracownaie wspólnie z dyrekcją planów rocznych i operacyjnych w zakresie zakupów, prowadzenie dokumentacji spektakli repertuarowych opery, współpraca ze specjalistami bhp i ppoż w zakresie obsługi prób i spektakli na scenie opery, udział w odbiorach technicznych prac związanych z zakresem działu scena i urządzeń scenicznych
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Gdańsk (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Radom (mazowieckie)
opracowanie budżetu, analityka kosztów produkcji, ogólnych projektowych i wg potrzeb, - kontroling finansowy, - raportowanie do HQ wyników finansowych spółki i realizacja budżetu i inwestycji wg standardów korporacyjnych, - prowadzenie rozliczeń wewnątrzkorporacyjnych.
SL Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-02-22 - Żory (śląskie)
Kierownik Salonu odpowiedzialny jest za:
- zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
- zarządzanie zespołem pracowników
- realizacje planów sprzedażowych
- utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
- motywowanie i ocena pracowników
- organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
- coaching pracowników
Media Expert - 2017-03-13 - Radom (mazowieckie)
produkcja wyrobów mięsnych, rozbiór, paczkowanie mięsa, koordynowanie pracy zespołu, prowadzenie dokumentacji
"GANDIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-15 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
administrowanie,zarządzanie nieruchomościami i lokalami, obsługa obiektów, przygotowywanie i nadzór nad remontami
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Otwock (mazowieckie)
Obsługa maszyn pończoszniczych
P. P. H. U. "KORONA" Grażyna Rolińska - 2016-01-20 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
organizacja projektowania urządzeń, organizacja montazu urządzeń technologicznych, budowa i rozwój łańcuchów dostaw, organizacja zaopatrzenia w elementy OEM, certfikacja urządzeń
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Jasionka (podkarpackie)
Sortowanie i układanie przesyłek
"Adecco Poland" Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-08-01 - Niepołomice (małopolskie)
Zarządzanie procesem kontroli jakości oprogramowania, zarządzanie równoległymi projektami w dziedzinie jakość zarządzanie usprawnieniami w organizacji, definiowania i egzekwowanie wskaźników jakości produktu.Praca na czas określony: 15.05.2018 - 14.05.2019Godzina zakończenia pracy: 17:00sala H
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór nad robotami budowlanymi, kontrola jakości prac, rozwiązywanie problemów technicznych na budowie.Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne, przynależność do izby inżynierów budownictwa, budowanie bez ograniczeń, 2 lata doświadczenia.Wynagrodzenie: 3200 zł brutto + 1000 zł dodatek funkcyjnyKontakt z Pracodawcą:- osobisty: ul. 3 Maja 80d, Jarosław- telefoniczny: 16 621 40 75- e-mail: aneta.marek (at) sinevia.pl
SINEVIA Sp. z o.o. - 2016-07-04 - Jarosław (podkarpackie)
kierowanie i nadzór nad pracami chemicznego czyszczenia w rafinerii na wydziale HF
ENVTECH Sp. z o.o. - 2017-07-19 - Tarnowskie Góry (śląskie)
do uzgodnienia z pracodawcą . Miejsce pracy Rzeszów - okolice.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE "HOŁYSZKO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Organizowanie stanowisk pracy w firmie sprzątającej. Ocenianie pracowników oraz motywowanie ich do pracy. Kontrolowanie jakości pracy wykonanej przez pracowników firmy sprzątającej. Utrzymywanie bezpośrednich kontaktów i dbanie o dobre relacje z klientami. Rekrutowanie pracowników do fimy sprzątającej. Nadzorowanie dokumentacji związanej ze sprzątaniem obiektów. Opracowywanie protokołów i raportów dot. zużycia środków higieny, przepracowanego czasu pracy i planowanych zadań.
YAX - Sławomir Wleklik - 2016-06-23 - Legnica (dolnośląskie)
organizacja czasu pracy załogi
Polomarket sp. z o.o - 2016-04-15 - Cybinka (lubuskie)
-przestrzeganie dyscypliny pracy utrzymywanie czystości w sali i na stołach konsumenckich-wykonywanie pracy zgodnie z zasadami techniki obsługi-zgłaszanie kierownikowi uwag i życzeń gości-umiejętne oraz ostrożne obchodzenie się z powierzonym sprzętem
Posejdon s.c. - 2018-02-07 - Darłowo (zachodniopomorskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-02-15 - Poznań (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
FILA Polska Fabryka Wodomierzy i Ciepłomierzy , Antoni Fila - 2016-01-07 - Sztum (pomorskie)
zgodny z zakresem obowiązków
Kielecka Agencja Pracy Sp. z o.o., ul. 1-go Maja 191, 25-646 Kielce - 2017-04-03 - Kielce (świętokrzyskie)
organizacja pracy pracowników
POLOmarket sp. z o.o. - 2016-04-11 - Wschowa (lubuskie)
- koordynowanie prac podległych pracowników- aktywne utrzymywanie kontaktów z klientów- organizacja pracy własnej oraz podległego zespołu- sporządzanie raportów- rekrutacja, rozliczanie pracowników- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Solid Security Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-01-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontrola i nadzór nad obsługą gośćmi zarządzenie personelem, efektywność sprzedaży. Praca w systemie jednozmianowym (11:00-19:00). Istnieje możliwość zakwaterowania.
Zamek Kliczków Sp. z o.o. - 2018-08-06 - Kliczków (dolnośląskie)
Koordynowanie i organizacja pracy zespolu 20 programistow współpracujacych ze specjalistami w innych lokalizacjach (Chiny, Indie, US, Finlandia, Niemcy, Francja) w zakresie konfiguracji oprogramowania dla technologii WCDMA, LTE i 5G.
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Kierowanie i zarządzanie oddziałem Kasy Stefczyka, obsługa klientów w oddziale bankowym, opieka nad klientem podczas procesu sprzedaży, promowanie produktów Kasy Stefczyka, obsługa telefoniczna klientów banku. Praca w Czerwionce-Leszczyny (pracodawca w całości pokrywa koszty transportu).
"BESKIDZKIE CENTRUM KAPITAŁOWE" Jacek Węglarz - 2016-01-08 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
Przygotowywanie hali sportowej do imprez szkolnych oraz innych sportowych. Nadzór nad czystością obiektów sportowych, drobne naprawy sprzętów. Umowa o pracę na czas określony od 02.05.206-31.08.2016. Jedna zmiana w godzinach 07.00-15.00, sporadycznie podczas imprez sportowych praca w weekend lub na drugą zmianę w godzinach 14.00-22.00 (w zamian czas wolny).
Zespół Szkół Gastronomicznych - 2016-03-23 - Piła (wielkopolskie)
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi przydzielonych klientów; zapewnienie wsparcia w sprzedaży; rozpatrywanie zapytań i ofert przygotowywanych pod kątem cen i / lub dostępności, dążenie do zapewnienia szybkiej i dokładnej odpowiedzi. Zarządzanie zamówieniami w systemie (wprowadzanie zamówień, potwierdzanie, zarządzanie wprowadzanymi zmianami). Wsparcie klienta po sprzedaży (zarządzanie roszczeniami, kwestie gwarancji, wsparcie techniczne). Poszukiwania nowych rozwiązań w celu usprawnienia obsługi i dostępności. Kontrolowanie i zarządzanie procesem dostarczania AR, w tym dostępności szkła bazowego, poprzez poszukiwanie rozwiązań poprawiających jakość usług i wydajności, dzięki wykorzystaniu wszystkich dostępnych zasobów; monitorowanie i śledzenie bieżących projektów z AR. Tworzenie raportów.- Znajomość języka rosyjskiego, francuskiego oraz angielskiego jest wymagana do kontaktu z klientami zagranicznymi z Rosji, Francji, Europy oraz z innymi klientami z terenu całego świata.- Wynagrodzenie: 12000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane 10 lat doświadczenia na podobnym stanowisku, w zakresie sprzedaży, importu, eksportu, logistyki. Doświadczenie na stanowisku kierowniczym. Doświadczenie w kontaktach z klientami. Wymagana znajomość rynku produkcji szkła płaskiego (na szczeblu lokalnym, europejskim i globalnym). Znajomość branży produkcji szkła płaskiego. Mile widziana znajomość języka włoskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Katowice (śląskie)
obsługa maszyny szyjącej, szycie cholewek obuwniczych
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Mońki (podlaskie)