KIEROWNIK GOSPODARCZY - KONSERWATOR HALI SPORTOWEJ Piła oferta pracy Zespół Szkół Gastronomicznych
Stanowisko: KIEROWNIK GOSPODARCZY - KONSERWATOR HALI SPORTOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 172 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie hali sportowej do imprez szkolnych oraz innych sportowych. Nadzór nad czystością obiektów sportowych, drobne naprawy sprzętów. Umowa o pracę na czas określony od 02.05.206-31.08.2016. Jedna zmiana w godzinach 07.00-15.00, sporadycznie podczas imprez sportowych praca w weekend lub na drugą zmianę w godzinach 14.00-22.00 (w zamian czas wolny).
Data publikacji: 2016-03-23
Lokalizacja: Piła (wielkopolskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Gastronomicznych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sikorskiego 73, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie hali sportowej do imprez szkolnych oraz innych sportowych. Nadzór nad czystością obiektów sportowych, drobne naprawy sprzętów. Umowa o pracę na czas określony od 02.05.206-31.08.2016. Jedna zmiana w godzinach 07.00-15.00, sporadycznie podczas imprez sportowych praca w weekend lub na drugą zmianę w godzinach 14.00-22.00 (w zamian czas wolny).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 172 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + stażowe + dodatek funkcyjny
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK GOSPODARCZY - KONSERWATOR HALI SPORTOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piła
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pilski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piła
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: robotnik gospodarczy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 172 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Uprawnienia elektryczne do 1 KV
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, znajomość i obsługa sprzętu sportowego i elektronicznego, dobry kontakt z młodzieżą.
Nazwa pracodawcy: Zespół Szkół Gastronomicznych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Adres pracodawcy:
Sikorskiego 73, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: pilski
Gmina pracodawcy: Piła
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piła
Ulica pracodawcy: Sikorskiego
Numer budynku pracodawcy: 73
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: robotnik gospodarczy
Data dodania oferty pracy: 24.03.2016
Oferta pracy ważna do: 06.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace remontowe, związane z utrzymaniem i naprawami torowisk. Proste prace fizyczne.
kontakt przez OHP - 2017-10-05 - Boguchwała (podkarpackie)
1. Kierowanie i planowanie pracy zespołu pracowników. Organizowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników w tym sporządzanie zakresów obowiązków służbowych oraz grafików pracy.2. Planowanie, organizowanie oraz nadzorowanie prac remontowych budynku i urządzeń szkolnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.3. Prowadzenie i dokumentowanie spraw związanych z inwestycjami i remontami (usługi, dostawy) i zakupami na terenie szkoły, zgodnie z przepisami ustawy o zamówieniach publicznych.4. Prowadzenie ewidencji majątku szkoły, ksiąg inwentarzowych pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.5. Tworzenie odpowiedniej dokumentacji (instrukcje, regulaminy), regulujących działalność gospodarczo-administracyjną.6. Przeprowadzanie, nadzór i rozliczani prac inwentaryzacyjnych majątku szkoły, w tym powoływanie zespołów i przygotowywanie protokołów poinwentaryzacyjnych.7. Wykonywanie zadań i związanych z tym czynności administratora bezpieczeństwa informacji.8. Sporządzanie sprawozdań i opracowań statystycznych dotyczących pracy administracji szkoły.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1. praca na pełny etat, w wymiarze 8 godzin,2. praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, przy oświetleniu częściowo sztucznym,3. praca administracyjno-biurowa często z narażeniem na sytuacje stresujące. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 08.12.2017 r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik gospodarczy. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Otwarcie kopert nastąpi w dniu 13.11.2017 r. Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół Nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.Oferta dostępna w sali E, D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 311 84 79, e-mail: sekretariat (at) pzs-krzyzowice.wroc.pl
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-11-20 - Krzyżowice (dolnośląskie)
kierowanie pracą ludzi, zarządzanie i marketing na stacji paliw
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o. - 2017-05-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca wymaga zdolności analitycznych,umiejętności pracy pod presją czasu,dobrej organizacji czasu pracy,umiejętności nadawania priorytetów wykonanym zadaniom,ciekawości w zakresie poszukiwanianowych rozwiązań,współpracy w zespole międzynarodowym oraz zorientowania na klienta.
Electrolux Poland Sp. z o. o. - 2017-06-26 - Oława (dolnośląskie)
Obsługa gości hotelowych i restauracyjnych.
PPHU "HEN-MAR" s.c. HENRYK JANKÓW,MAREK JANKÓW - 2018-04-27 - Żary (lubuskie)
wg zakresu obowiązków
Auto - Lakiernia Dariusz Rusch - Cierznie - 2016-08-04 - Cierznie (pomorskie)
praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, prowadzenie marketu wg standardów firmy
Dino Polska S.A. - 2016-01-13 - Topola Królewska (łódzkie)
zamawianie towaru, wycena towaru oraz kontakt z dostawcami chińskimi
PHQ Sp. z o.o - 2016-12-20 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
planowanie, koordynowanie oraz prowadzenie dokumentacji robót budowlanych, sanitarnych
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE BUDOWNICTWA "ALFA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-06 - Kwidzyn (pomorskie)
odpowiedzialność za politykę finansową; przygotowanie raportów i analiz dla Zarządu; współpraca z audytorami; nadzór za przygotowywanie budżetu; nadzór nad procedurami finansowymi pod względem ich zgodności z prawem i regulacjami podatkowymi; identyfikowanie możliwości rozwoju przedsiębiorstwa; utrzymywanie kontaktów z instytucjami finansowymi, Praca na w/w stanowisku wymaga czestych podróży służbowych,także wyjazdów zagranicznych.
CONSULT COMPANY GRAFF Sp z - 2016-06-13 - Karpacz (dolnośląskie)
Nadzór i organizacja pracy dla pracowników produkcji.
Kuvert Polska Sp. z o.o. - 2018-01-11 - Przyprostynia (wielkopolskie)
kontrola jakości
KALENBORN DELMA Sp z.o.o Strzegom - 2017-04-11 - Strzegom (dolnośląskie)
Organizacja pracy pracowników obsługi i nadzór nad nimi, przygotowywanie planów remontów, napraw i inwestycji, poszukiwanie wykonawców, przygotowywanie i gromadzenie dokumentacji zamówień publicznych, prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkoły.
Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy im. M Grzegorzewskiej - 2017-02-01 - Siedlce (mazowieckie)
1. prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły,2. organizowanie i nadzorowanie zabezpieczenia i ochrony administrowanych budynków i terenu,3. organizowanie i nadzorowanie prac porządkowych w budynku i na terenach zielonych szkoły,""4. prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego budynku i terenów przyległych oraz infrastruktury technicznej wraz z określeniem potrzeb w zakresie konserwacji i koniecznych remontów,5. organizowanie i nadzorowanie pracy personelu techniczno-konserwatorskiego,6. utrzymywanie terenu, budynku i mienia w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym i w należytej czystości,""7. prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami ksiąg obiektów budowlanych (Gim LO, obiekt sportowy)8. dbanie o zapewnienie odpowiednich warunków ppoż i bhp,9. organizacja remontów bieżących (poszukiwanie wykonawców, przygotowywanie umów, nadzór nad realizacją)10. przestrzeganie dyscypliny budżetowej,11. planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymywania budynku i terenów zielonych w dobrym stanie techniczno-eksploatacyjnym, realizacja zakupów wyposażenia szkoły zgodnie z decyzjami dyrektora i potrzebami szkoły,""12. odbiór i porządkowanie dokumentacji dotyczącej zakupów, dostaw, zakończenia inwestycji i prac remontowych, atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych,13. prowadzenie zagadnień wynikających z decyzji Sanepid, PPoż,14. przygotowanie umów wynajmu pomieszczeń szkolnych, prowadzenie rejestru wszystkich umów najmu, aneksów, korekt przygotowanie umów, przekazywanie do GCUW oraz rejestracja w GRU (wg procedury GCUW)""15. Realizacja przeglądów technicznych wynikających z prawa budowlanego: a. Instalacja elektryczna pomieszczeń suchych i mokrych,b. Instalacja odgromowa,c. Instalacja gazowa oraz przewody kominowe w tym wentylacja, d. Instalacja piorunochronowa,e. Badanie wody,f. Przeglądy obiektów.16. Prowadzenie korespondencji z DRMG w zakresiea. Remontów bieżący i kapitalnych,b. Awarii,c. Prac wynikających z decyzji,d. Prac wynikających z przeglądów szkoły.17. Prowadzenie korespondencji z WRS UM, GZDiZ, ZUT, Saur Neptun Gdańsk, Straży Pożarnej oraz z innymi instytucjami miejskimi i wojewódzkimi w zakresie wynikającym z decyzji i eksploatacji obiektów szkolnych""18. Opieka nad realizacją budżetu obywatelskiego, 19. zlecenie prac o charakterze usługowym (usług transportu, serwisu urządzeń, itp.)20. prowadzenie analizy wydatków za dostawę mediów, zlecane usługi, zakupy środków i materiałów do utrzymywania czystości, zakupy materiałów eksploatacyjnych itp.,21. kontrola procesu realizacji inwestycji i remontów, udział w pracach komisji odbioru częściowego i końcowego inwestycji i prac remontowych,22. organizacja inwentaryzacji rocznej i okresowej,23. prowadzenie prac związanych z przekazaniem pomieszczeń nowym użytkownikom,24. sporządzanie harmonogramu dyżurów dla pracowników gospodarczych,""25. planowanie oraz zakup maszyn i sprzętu do utrzymywania budynków i infrastruktury (kosiarki, maszyny czyszczące, itp.), uczestniczenie w rozruchu urządzeń i instalacji,26. dokonywanie kontroli wewnętrznej,27. przekazywanie akt spraw zakończonych do zakładowego archiwum,""28. prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkolnego,29. dokonywanie okresowych ocen pracowników na stanowiskach gospodarczych,30. obsługa techniczna imprez i uroczystości (nagłośnienie, wystrój pomieszczeń, wywieszanie flag),31. nadzór nad gospodarką odpadami (utylizacja i ochrona środowiska)."
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 5 - 2017-08-10 - Gdańsk (pomorskie)
spawanie, obsługa maszyn CNC - istnieje możliwość przyuczenia
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Leszno (wielkopolskie)
składanie zamówień, zarządzanie personelem kuchni, prowadzenie dokumentacji
TERVIS Magdalena Cieślak - 2017-07-18 - Rzepin (lubuskie)
prowadzenie sklepu w imieniu pracodawcy
Lutyńscy - Karol Lutyński - 2016-10-25 - Suwałki (podlaskie)
- zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM, - zarządzanie zespołem pracowników, - realizacje planów sprzedażowych, - utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta, - motywowanie i ocena pracowników, - organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu, - coaching pracowników. Firma oferuje: - umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, - stabilną pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, - atrakcyjne wynagrodzenie, - możliwość doskonalenia zawodowego poprzez system szkoleń, - dużą samodzielność w działaniu. Równoważny system czasu pracy. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą: Prosimy o składanie swojej aplikacji (CV i listu motywacyjnego) poprzez stronę www.mediaexpert.pl. W zakładce INFORMACJE-PRACA (zamieszczona na dole strony internetowej) prosimy o wybranie interesującej Państwa oferty i zaaplikowanie na nią za pomocą przycisku "Aplikuj".
TERG S.A. - 2016-10-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór nad pracami budowlanymi na terenie powiatu kartuskiego.
NEW-INVEST BOGDAN PETRIV - 2017-07-24 - Kiełpino (pomorskie)
Obsługa płatności, faktur, zamówień
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Kraków (małopolskie)
zg
kontakt przez PUP - 2018-02-24 - Grzegorz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż artykułów spożywczych i przemysłowych
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Łęczyca (łódzkie)
Zarzadzanie, organizowanie, zapewnianie właściwego funkcjonowania sklepu
DELIKATESY S.C. - 2017-03-27 - Grójec (mazowieckie)
skladanie zamówień w systemie, praca z klientami, realizacja polityki sprzedażowej firmy
"FRAPO-DYSTRYBUCJA" Sp. zo.o. - 2016-03-17 - Konin (wielkopolskie)
praca na hali sprzedaży, obsługa kasy, obsługa klientów, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym
kontakt przez OHP - 2017-05-18 - Główczyce (pomorskie)
-
Drukarnia Color-Print Sp.j. Maria Cicherska, Patrycja Śliwińska - 2016-07-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie produkcja i montażem silników elektrycznych.Organizacja pracy podległych działów.Bezposredni nadzór nad procesem produkcji i jej pracownikami.Realizacja planu produkcyjnego, ciagłości i terminowości produkcji.Nadzór nad jakością produkowanych wyrobów i optymalizacją kosztów.Współpraca z innymi działami w firmie zapewniajacą sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Meblomark Zygmunt Daszczyk - 2018-04-19 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Nadzór nad realizacją planów produkcyjnych z zachowaniem norm bezpieczeństwa żywności, pracy i jakości z zachowaniem procedur IFS BRC; Optymalne wykorzystanie dostępnych środków do realizacji założeń produkcyjnych i rozwojowych, Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad właściwym zorganizowaniem i prowadzeniem procesu produkcji oraz zamrażania. Optymalizację procesów produkcyjno-logistycznych w podległym obszarzeSpotkanie Informacyjno- Rekrutacyjne Ząbkowice Śl. 15.12.2016 Godz. 10.00 Miejsce Spotkania: Starostwo Powiatowe, ul. Bolesława Prusa 5, Ząbkowice Śl. (sala konferencyjna nr 206)
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-21 - Ziębice (dolnośląskie)
zgodny z wykonywanym zawodem
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Czeladź (śląskie)
organizowanie imprez sportowo-rekreacyjnych i kulturalno-oświatowych
Ostrołęcka Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-04-12 - Ostrołęka (mazowieckie)