KIEROWNIK DO SPRAW ROZWOJU RYNKU Goleniów oferta pracy INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: KIEROWNIK DO SPRAW ROZWOJU RYNKU
Wynagrodzenie: od 4 131,24 PLN
Zakres obowiązków: zarządzanie zespołem handlowym orazrealizacja planu sprzedaży.Kierownik do spraw sprzedaży zarządza podległym zespołem
Data publikacji: 2020-06-05
Lokalizacja: Goleniów (zachodniopomorskie)
Pracodawca: INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KOŚCIUSZKI 10B, 72-100 Goleniów, powiat: goleniowski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zarządzanie zespołem handlowym orazrealizacja planu sprzedaży.Kierownik do spraw sprzedaży zarządza podległym zespołem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 131,24 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: INFORMACJA STAROSTY
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DO SPRAW ROZWOJU RYNKU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Goleniów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: goleniowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3204
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Goleniów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 131,24 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : MILE WIDZIANE WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBYM STANOWISKU, KOMUNIKATYWNOŚĆ, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO
Nazwa pracodawcy:
INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
danePracodawcy_nip: 9552329760
danePracodawcy_regon: 321178867
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie
Adres pracodawcy:
KOŚCIUSZKI 10B, 72-100 Goleniów, powiat: goleniowski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: INFORMACJA STAROSTY- ZATRUDNIENIE CUDZOZIEMCA
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: goleniowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 3204
Gmina pracodawcy: Goleniów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Goleniów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0978929
Ulica pracodawcy: KOŚCIUSZKI
Numer budynku pracodawcy: 10B
danePracodawcy_nrKraz: 12773
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|122102
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 05.06.2020
Oferta pracy ważna do: 19.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?787edbb4a288a798a460eab0b2df58ff
Podobne oferty pracy
Rozwiezienie oraz zamontowanie poszczególnych sytemów reklam.Praca w delegacji na terenie Polski.
Firma Produkcyjno-Handlowa Art Progres Grzegorz Wielopolski - 2018-06-21 - Wola Ociecka (podkarpackie)
zarządzanie funkcjonowaniem Sekcji Obsługi Infrastruktury, koordynowanie i nadzorowanie prac podległego personelu pracowników Resortu Obrony Narodowej. Wykonywanie przeglądów stanu technicznego obiektów budowlanych, nadzór nad realizacją umów dot. czystości, remontów infrastruktury wojskowej, konserwacji zleconej sprzętu technicznego, przygotowywanie dokumentów do przetargów, udział w odbiorach robót budowlanych, sprawozdawczość
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu - 2017-08-30 - Brzeg (opolskie)
kierowanie samochodem ciezarowym, przewóz towarów, rozładunek, załadunek, nadzór nad prawidłowym rozmieszczeniem załadunku
ART - TRUCK Artur Dudek - 2019-08-16 - Szaniawy-Matysy (lubelskie)
Zapewnienie funkcjonowania marketu, aktywna praca na sali sprzedaży, delegowanie pracy podległemu personelowi, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy. Kontakt tel. 665 290 390
DINO POLSKA SA - 2016-05-02 - Raków (świętokrzyskie)
obsługa grilla, obróbka wstępna warzyw i owoców, utrzymywanie porządku w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie robotamiMiejsce wykonywania pracy: gmina Sława
Przedsiębiorstwo Budownictwa Specjalistycznego i Melioracji Sp. z o.o w Legnicy - 2019-05-21 - Sława (lubuskie)
- Odpowiedzialność za wszystkie procesy produkcyjne prefabrykowanychelementów płyty betonowe z rdzeniem styropianowym - Współpraca przywdrażaniu nowych produktów i technologii - Kierowanie pracą zespołu iplanowanie ich pracy, do 10 pracowników; - Zamawianie i zapewnienie dostawsurowców na odpowiednim poziomie jakościowo-ilościowym; - Utrzymywaniezapasów surowców na poziomie niezbędnym do realizacji planu produkcyjnego;- Sporządzanie i koordynowanie planów produkcyjnych; - Zapewnienienajwyższego poziomu przestrzegania BHP; Praca w godzinach 7-15
AKSBUD SYSTEM Sp. z o.o. - 2017-06-14 - Schodnia (opolskie)
Udział w przygotowaniu optymalizacji kosztów związanych z projektem, przygotowywanie planów działania, koordynowanie, kontrolowanie, raportowanie przebiegu procesu budowlanego, rozliczanie całości inwestycji zgodnie z harmonogramem i budżetem.
Wipasz Spółka Akcyjna - 2018-08-03 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
Przewóz materiałów i akcesoriów meblowych
"CHOJMEX" Moś Roman - 2016-03-14 - Chojęcin (wielkopolskie)
Nadzór nad procesem produkcji, zarządzanie zespołem podległych pracowników.Wynagrodzenie 3000-4000 zł brutto.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-08-30 - Bolesławiec (dolnośląskie)
sprzątanie pomieszczeń, sprzątanie terenów zewnętrznych
"ROKA" ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-24 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
Prowadzenie zmiany, zarządzanie pracownikami, zapewnienie satysfakcji kliienta poprzez doskonałe prowadzenie zmiany; obsługa i konserwacja urządzeń gastronomicznych; kontrolowanie właściwego poziomu zapasów i dbanie o dostępność produktów, analiza raportów potrzebnych do prowadzenia obszaru pracy, tworzenie przyjaznej atmosfery pracy. Umowa o pracę na czas określony, praca na trzy zmiany: 6-14, 14-22, 20-4. Proponowany okres zatrudnienia:; 28.03.2018r. - 27.03.2021r. Oferta dostępna w sali G
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Kierowanie pracą zespołu pracowników,utrzymywanie terenu i mienia szkolnego w należytym stanie,organizowanie remontów,prowadzenie księgi obiektu budowlanego,organizowanie bieżących remontów,zakup środków i materiałów.Sala E
Szkoła Podstawowa nr 81 im.Wandy Rutkiewicz - 2018-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
znajomość programowania maszyn FANUC i SIEMENS
ZAKŁAD MECHANIKI PRECYZYJNEJ "KRYZBYT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-21 - Bieruń (śląskie)
prace budowlane, prace zbrojeniowe i cieślarskie, miejsce pracy- teren woj. pomorskiego
Firma Usługowa JARO Jarosław Dąbrowski - 2016-03-14 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Nadzór nad pracownikami, zamówienia materiałów, realizacja budowyzgodnie z dokumentacją techniczną. Praca na terenie woj. opolskiego.
AKSBUD SYSTEM Sp. z o.o. - 2018-06-22 - Schodnia (opolskie)
Wykonywanie łączeń części i elementów konstrukcyjnych wykonanych ze stali, żeliwa, metali nieżelaznych i ich stopów. Dobieranie materiałów podstawowych i dodatkowych do spawania. Przygotowywanie elementów i materiałów do spawania zgodnie z dokumentacją techniczną. Wykonywanie operacji spawania techniką spawania gazowego za pomocą palnika acetylenowo – tlenowego z utrzymaniem optymalnych parametrów spawania. Posługiwanie się przyrządami pomiarowymi do sprawdzania jakości złącza spawanego.
TABOR DĘBICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-04-09 - Dębica (podkarpackie)
Obsługa klientaprzyjmowanie i wydawanie towaruzarządzanie podległym personelem
ARTEK spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2020-06-16 - Słubice (lubuskie)
Praca w sklepie na stanowisku kierownika sklepu. Praca w Limanowej.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Limanowa (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z opracowaniem i realizacją planów remontów i inwestycji; proponowanie i planowanie remontów budynków komunalnych i obiektów terenowych, w oparciu o wnioski jednostek terenowych i przeglądy techniczne, z uwzględnieniem możliwości wynikających z planu finansowego ZGN; prowadzenie sprawozdawczości i korespondencji w sprawach jw.; współdziałanie z innymi działami ZGN; współdziałanie z DOM w prowadzonej tematyce; współpraca wewnątrz działu i odnotowywanie prowadzonej korespondencji w dzienniku Działu TP, a także gromadzenie i archiwizowanie prowadzonej korespondencji; rozwiązywanie spraw zadekretowanych przez przełożonych; przygotowywanie materiałów oraz odpowiadanie na bieżącą korespondencję; bieżące śledzenie i wprowadzanie do stosowania przepisów oraz zarządzeń związanych z procedurą zleceń oraz realizacji i planowanych remontów; uczestnictwo w seminariach i szkoleniach zawodowych; wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie prac związanych z działalnością ZGN Mokotów.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie podległym zespołem, prowadzenie marketu zgodnie z obowiązującymi standardami firmy, zarządzanie asortymentem marketu, reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców. Praca w godzinach 7:00 - 10:00 lub 08:00 - 16:00 (w nowo budowanym markecie).
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-07-18 - Borzęcin (małopolskie)
Przygotowanie detali przy użyciu palnika gazowego lub plazmowego; spawanie ręczne lub zautomatyzowane łukiem elektrycznym w osłonie gazów; obsługiwanie i konserwowanie urządzeń i sprzętu spawalniczego;
BROEN POLAND SP. Z O.O. - 2020-01-22 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
wykształcenie średnie medyczne lub inne średnie wykształcenie.Zakres obowiązków: funkcjonowanie transportu sanitarnego i wewnętrznego, nadzór nad stanem technicznym pojazdu, organizacja czasu pracy podległych pracowników, prowadzenie wymaganej dokumentacji.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE - 2017-07-13 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Kierowanie zespołem partnerskimi i biznesowym w obszarze marketingu, rozwój starategii marketingowej, kontrola wydatków związanych z reklamą i mierzenie rezultatów
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
nawiązanie relacji z potencjalnymi klientami, obsługa i sparcie klientów, doprowadzenie do podpisania umowy z klientem
AUXILIA S.A. - 2017-04-21 - Zielona Góra (lubuskie)
j.w
DAKO Services Sp. z o.o. - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
praca wg specyfikacji kierownika budowy
TOMASZ SETNER SETTOM CONSULTING - 2018-04-13 - Kraków (małopolskie)
bycie pierwszym contact point dla krajów, które współpracują z zespołem, kierowanie grupą 6 osób, które wykonują proces KYC zgodnie z polityką KYC, proaktywna współpraca z Relationship Managerami i Compliance w celu aktualizowania profili aż do ostatecznej aprobaty, osiąganie celów operacyjnych ustalonych przez kierownictwo zespołu KYC, wspieranie managera operacyjnego w planach ustalania liczby rekordów, efektywne zarządzanie procesami, pomoc w przygotowaniu audytu zarówno wewnętrznego jak i zewnętrznego, współpraca z opiekunem klienta, zespołem opiekunów, zespołem Compliance w każdym kraju, nadzór nad procesem, przestrzeganiem standardu polityk KYC,współpraca z zespołem kontroli procesu, wspomaganie koordynowania procesu jakości, sprawdzania i komunikowanie zespołowi wyników testów jakości, pomoc przy ustalaniu zdolności produkcyjnej zespołu, przedstawianie długofalowych możliwości produkcyjnych zespołu, wykonywanie zadań zleconych przez managera lub wyższe kierownictwo. Godziny pracy 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2019-10-30 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
tapicerowanie mebli
MEBLOSTIL Adam Balter - 2020-01-20 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)