KIEROWNIK ZMIANY Wroc艂aw oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK ZMIANY
Wynagrodzenie: do 2聽700 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Prowadzenie zmiany, zarz膮dzanie pracownikami, zapewnienie satysfakcji kliienta poprzez doskona艂e prowadzenie zmiany; obs艂uga i konserwacja urz膮dze艅 gastronomicznych; kontrolowanie w艂a艣ciwego poziomu zapas贸w i dbanie o dost臋pno艣膰 produkt贸w, analiza raport贸w potrzebnych do prowadzenia obszaru pracy, tworzenie przyjaznej atmosfery pracy. Umowa o prac臋 na czas okre艣lony, praca na trzy zmiany: 6-14, 14-22, 20-4. Proponowany okres zatrudnienia:; 28.03.2018r. - 27.03.2021r. Oferta dost臋pna w sali G
Data publikacji: 2018-03-07
Lokalizacja: Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Wroc艂aw, powiat: m. Wroc艂aw, woj: dolno艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Prowadzenie zmiany, zarz膮dzanie pracownikami, zapewnienie satysfakcji kliienta poprzez doskona艂e prowadzenie zmiany; obs艂uga i konserwacja urz膮dze艅 gastronomicznych; kontrolowanie w艂a艣ciwego poziomu zapas贸w i dbanie o dost臋pno艣膰 produkt贸w, analiza raport贸w potrzebnych do prowadzenia obszaru pracy, tworzenie przyjaznej atmosfery pracy. Umowa o prac臋 na czas okre艣lony, praca na trzy zmiany: 6-14, 14-22, 20-4. Proponowany okres zatrudnienia:; 28.03.2018r. - 27.03.2021r. Oferta dost臋pna w sali G
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: do 2聽700 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ZMIANY
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Wroc艂aw
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: dolno艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Wroc艂aw
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali kierownicy do spraw innych typ贸w us艂ug gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: do 2聽700 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 28.03.2018
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Pozostali kierownicy do spraw innych typ贸w us艂ug gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany sta偶 - lata: 0, miesi膮ce: 2)
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: podstawowe
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w: gimnazjalne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: aktualna ksi膮偶eczka sanepidowska
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: zasadnicze zawodowe
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
wykszta艂cenie mile widziane zasadnicze zawodowe, min. 2 miesi膮ce do艣wiadczenia na stanowisku kierowniczym, wysoka kultura osobista, obsluga kasy fiskalnej; wymagana aktualna ksi膮偶eczka sanepidowska, dyspozycyjno艣膰, komunikatywno艣膰, otwarto艣膰, zaaga偶owanie, ambitno艣膰
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 0, miesi膮ce: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy we Wroc艂awiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wroc艂aw, powiat: m. Wroc艂aw, woj: dolno艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: dolno艣l膮skie
Powiat pracodawcy: m. Wroc艂aw
Gmina pracodawcy: Wroc艂aw
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Wroc艂aw
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy we Wroc艂awiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw innych typ贸w us艂ug gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.03.2018
Data dodania oferty pracy: 05.03.2018
Oferta pracy wa偶na do: 19.03.2018
Data udost臋pnienia oferty pracy: 05.03.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 02.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- realizacja projektu z zakresu kszta艂cenia i edukacji (Regionalny Program Operacyjny Wojew贸dztwa Podlaskiego, Dzia艂anie 3.1)- nadz贸r nad realizacj膮 projektu zgodnie z: wytycznymi, dokumentacj膮 konkursow膮 oraz zapisami wniosku o dofinansowanie- prowadzenie sprawozdawczo艣ci (wnioski o p艂atno艣膰, sprawozdanie kwartalne, praca w systemie SL2014)- wy艂onienie dostawc贸w/wykonawc贸w us艂ug- przygotowywanie um贸w- zarz膮dzanie zmianami w projekcie (przygotowywanie aneks贸w)- wsp贸艂praca z zespo艂em projektowym, podmiotami zewn臋trznymi oraz instytucjami wdra偶aj膮cym
Fundacja OKNO NA WSCH脫D - 2018-04-20 - Bia艂ystok (podlaskie)
Kontakt z klientami, rozdzielanie zada艅 serwisantom, nadz贸r nad pracownikami serwisu ci膮gnik贸w siod艂owych, dbanie o wysok膮 jako艣膰 wykonywanych napraw, optymalizacj臋 proces贸w dzia艂u serwisowego. Wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawc膮.
EXPRESSLOGIC J. T. Czajka Sp. j. - 2016-05-13 - Siedlce (mazowieckie)
prace og贸lnobudowlane i monta偶owe na wysoko艣ci
TRYG艁AW Waldemar 呕murko - 2017-09-20 - Police (zachodniopomorskie)
Ci臋cie i gi臋cie detali wed艂ug rysunku technicznego. Godz. pracy 6.30-22.30.
Emmarol Sp. z o.o. - 2018-06-19 - S艂upsk (pomorskie)
Koordynowanie prac zespo艂贸w projektowych, organizacja i kontrola realizacji etap贸w projektu w kontek艣cie jego realizacji na czas i w zaplanowanym bud偶ecie , kontakt z klientami sp贸艂ki Luxoft Poland.
LUXOFT POLAND SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-11-14 - Gdynia (pomorskie)
organizacja i nadz贸r nad wykonaniem rob贸t budowlanych zgodnie zpozwoleniem na budow臋 lub zg艂oszeniem, projektembudowlanym, dokumentacj膮 wykonawcz膮, Specyfikacj膮 Techniczn膮Wykonania i Odbioru Rob贸t oraz obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa iwiedz膮 techniczn膮
ALTECH S艁AWOMIR 艁膭CZNY - 2018-02-08 - Piotrkowice (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z umow膮.
P.P.H "PIEKARNIA" TOMASZ WO艁OWIEC W ROPCZYCACH - 2016-01-07 - Ostr贸w (podkarpackie)
SPRZ膭TANIE MAGAZYNU
FROG MS DELKO SP Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-02-09 - Krak贸w (ma艂opolskie)
KIEROWANIE PROJEKTEM FINANSOWANYM ZE 艢RODK脫W UE, KOORDYNOWANIE PRAC PODLEG艁EGO PERSONELU, REALIZACJA ZADA艃 W艁ASNYCH
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2018-02-01 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Zgodny z zjamowanym stanowiskiem,
Agencja ART'EV S.C. Anna Rosowska & Monika Kula - 2017-03-28 - Siewierz (艣l膮skie)
planowanie produkcji, zarz膮dzanie personelem, koordynacja logistyki
kontakt przez OHP - 2016-05-04 - Chudoba (opolskie)
Kontrola i nadz贸r nad prawid艂owo艣ci膮 realizacji kontrakt贸w w zakresie budownictwa drogowego
PRZEDSI臉BIORSTWO ROB脫T DROGOWYCH LUBART脫W S.A. - 2018-04-05 - Pu艂awy (lubelskie)
bran偶a og贸lnospo偶ywcza, nadz贸r i kierowanie sklepem
GLIDE-BM Micha艂 Buchowski - 2016-05-12 - L臋bork (pomorskie)
przygotowanie i organizacja budowy, koordynowanie prac zwi膮zanych z monta偶em, nadz贸r nad podwykonawcami i pracownikami, prowadzenie dokumentacji
"ENERGO-REMONT" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 W KWIDZYNIE - 2016-03-24 - Kwidzyn (pomorskie)
Kierowca kat. C+E
FHU "Alfa-Trans" Kokoszka Jacek - 2016-07-05 - Janowiec (podkarpackie)
Umiej臋tno艣膰 wykonywania prac ciesielskich.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Januszkowice (opolskie)
Poszukiwanie kontrahent贸w na terenie Chin, zarz膮dzanie zespo艂em, dzia艂alno艣膰 eksportowa przedsi臋biorstw, obs艂uga klient贸w strategicznych
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Raszyn (mazowieckie)
x
PM BUDOWNICTWO SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-07-01 - Bia艂ystok (podlaskie)
-
RONDO FINANSE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-10-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
naprawa maszyn stolarskich
ALDREW BIELICE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-09-26 - Bielice (warmi艅sko-mazurskie)
Wykonywanie czynno艣ci administratora obiektu w tym: gospodarowanie sprz臋tem kwaterunkowym, 偶ywno艣ciowym, radiowo- telewizyjnym, przedmiotami umundurowania oraz innym sprz臋tem stanowi膮cym wyposa偶enie pokoi, prowadzenie ewidencji wyposa偶enia pokoi, prowadzenia ewidencji os贸b tymczasowo zakwaterowanych w pokojach, kwaterowania nowo przyjmowanych os贸b, realizowanie obowi膮zku pobierania op艂at klimatycznych, wystawianie faktur za odp艂atny pobyt w pokojach go艣cinnych i internatowych, przypisywanie wp艂yw贸w z op艂at za korzystanie z pokoi go艣cinnych i internatowych w uk艂adzie zadaniowym, tj. na zadania, podzadania, dzia艂ania, prowadzenie postepowa艅 zwi膮zanych z windykacj膮 nale偶no艣ci za nie dokonanie terminowych op艂at za pokoje go艣cinne i internatowe, podejmowanie przedsi臋wzi臋膰 maj膮cych na celu zapobieganie powstawaniu szk贸d w mieniu, sprawowanie nadzoru nad stanem u偶ytkowo technicznym i sanitarno-higienicznym obiekt贸w, urz膮dze艅 i pomieszcze艅 oraz sprz臋tem w budynkach i terenie przyleg艂ym, w艂a艣ciwe i racjonalne planowanie wykorzystania pomieszcze艅 mieszkalnych w przypadku kwaterowania s艂uchaczy kurs贸w oraz uczestnik贸w szkole艅 specjalistycznych realizowanych w O艣rodku, sk艂adanie zapotrzebowa艅 na zakup sprz臋tu, materia艂贸w i pojazd贸w niezb臋dnych do funkcjonowania obiektu, realizowanie zaopatrzenia obiektu w 艣rodki czysto艣ci, wymian臋 po艣cieli itp., prowadzenie pojazd贸w s艂u偶bowych, prowadzenie korespondencji w zakresie dzia艂alno艣ci pokoi go艣cinnych i internatowych, sporz膮dzanie danych do sprawozda艅, meldunk贸w w zakresie funkcjonowania pokoi go艣cinnych i internatowych w Mielnie, odbieranie i wydawanie osobom korzystaj膮cym z zakwaterowania przepustek, r臋cznik贸w, kluczy do pokoi oraz innych pomieszcze艅 w obiekcie,odbieranie pokoi od wyje偶d偶aj膮cych os贸b wraz ze sprawdzeniem stanu ilo艣ciowego i jako艣ciowego pozostawionego sprz臋tu (por贸wnanie stanu ewidencyjnego sprz臋tu ze stanem faktycznym), prowadzenie dokumentacji wymaganej na recepcji w tym: dokument贸w wymaganych do zakwaterowania s艂uchaczy, ksi膮偶ek ewidencji, list, ksi膮偶ek dotycz膮cych zg艂aszanych usterek, odnotowywanie pobytu os贸b korzystaj膮cych z zakwaterowania na dokumentach wydanych przez stosowne kom贸rki organizacyjne (delegacja, rozkaz wyjazdu itp.), czuwanie nad przestrzeganiem przez os贸b korzystaj膮cych z zakwaterowania regulaminu i obowi膮zuj膮cego porz膮dku, dbanie o racjonalne korzystanie z energii prowadzeniu dokumentacji zwi膮zanej z utrzymaniem obiektu w nale偶ytym stanie technicznym, prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z utrzymaniem obiektu w nale偶ytym stanie technicznym
Centralny O艣rodek Szkolenia Stra偶y Granicznej im. Marsza艂ka Polski J贸zefa Pi艂sudskiego - 2017-03-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Kierowanie pracownikami restauracji. Kontakty z Klientami.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
Zakres wa偶niejszych zada艅 wykonywanych na stanowisku: 1. dba艂o艣膰 o zapewnienie mieszka艅com DPS odpowiednich us艂ug bytowych, opieku艅czych iwspomagaj膮cych, 2. dbanie o w艂a艣ciw膮 organizacj臋 pracy podleg艂ych pracownik贸w oraz nadz贸r nad realizacj膮 zada艅 Dzia艂u opieku艅czo-terapeutycznego, 3. przeprowadzanie kontroli wewn臋trznych Dzia艂u, 4. wsp贸艂praca z innymi kierownikami i pracownikami w zakresie realizacji zada艅 Domu, 5. inicjowanie usprawnienia proces贸w pracy w nadzorowanych dziedzinach, 6. przestrzeganie i nadz贸r nad realizacj膮 przepis贸w sanitarno epidemiologicznych, 7. nadz贸r nad opracowaniem i realizacj膮 us艂ug okre艣lonych w indywidualnych planach wsparcia mieszka艅ca i zaj臋膰 rehabilitacji spo艂ecznej, 8. opracowywanie projekt贸w instrukcji i procedur dotycz膮cych realizacji zada艅 dzia艂u opieku艅czo terapeutycznego. Umowa na 7 miesi臋cy, z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia na czas nieokre艣lony; godziny pracy: 7.00- 15.00. Wi臋cej informacji na stronie BIP DPS w Lubuczewie
Dom Pomocy Spo艂ecznej w LUBUCZEWIE - 2018-03-01 - S艂upsk (pomorskie)
Samodzielne prowadzenie salonu fryzjerskiego damsko-m臋skiego, strzy偶enie, farbowanie w艂os贸w.
SALON FRYZJERSKI ARLETA CIESZY艃SKA- BAR W ALBIGOWEJ - 2016-12-28 - Albigowa (podkarpackie)
budowanie relacji z Klientami na rynku lokalnym, tworzenie katalogu us艂ug dla Klienta oraz negocjacje z dostawcami zagwarantowanie zgodnego z procedurami i standardami funkcjonowania kas bezpieczny i sprawny przep艂yw 艣rodk贸w p艂atniczych i towar贸w, zarz膮dzanie procesem reklamacji i zwrotu towar贸w klienta na poziomie sklepu opracowanie i realizacj臋 bud偶etu podleg艂ego dzia艂u, bie偶膮ca optymalizacja struktury koszt贸w i us艂ug dotycz膮cych funkcjonowania dzia艂u, zarz膮dzanie zespo艂em pracownik贸w (rekrutacja, ocena i rozw贸j, wyznaczanie cel贸w i planowanie pracy)
Leroy Merlin Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Be艂chat贸w (艂贸dzkie)
Pomoc w prowadzeniu budowy
PRZEDSI臉BIORSTWO PRODUKCYJNE I US艁UGOWE "CONCRET" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2018-03-27 - Tychy (艣l膮skie)
Obs艂uga klienta, sprzeda偶, zaopatrzenie, dbanie o czysto艣膰 na stanowisku pracy. Praca na os. Prokocim
MILA SP脫艁KA AKCYJNA (DAWNIEJ: MARKET - DETAL SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA JAWNA) - 2017-11-27 - Krak贸w (ma艂opolskie)
rozliczanie kart pracy, dotacji z MOPS; prowadzenie spraw kadrowych; sporz膮dzanie raport贸w; praca zgodnie z ustalonym grafikiem;
Dolno艣l膮ski Oddzia艂 Okr臋gowy PCK we Wroc艂awiu - 2018-03-02 - Zgorzelec (dolno艣l膮skie)
obs艂uga klienta, odbi贸r towar贸 ,sklep ca艂odobowy
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Krak贸w (ma艂opolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Radom (mazowieckie)