INSPEKTOR W PEŁNYM WYMIARZE CZASU PRACY - UMOWA O PRACĘ NA ZASTĘPSTWO W ZWIĄZKU Z USPRAWIEDLIWIONĄ NIEOBECNOŚCIĄ PRACOWNIKA (NR REF. 20/TP/19) Warszawa oferta pracy ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

Stanowisko: INSPEKTOR W PEŁNYM WYMIARZE CZASU PRACY - UMOWA O PRACĘ NA ZASTĘPSTWO W ZWIĄZKU Z USPRAWIEDLIWIONĄ NIEOBECNOŚCIĄ PRACOWNIKA (NR REF. 20/TP/19)

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji związanej z opracowaniem i realizacją planów remontów i inwestycji; proponowanie i planowanie remontów budynków komunalnych i obiektów terenowych, w oparciu o wnioski jednostek terenowych i przeglądy techniczne, z uwzględnieniem możliwości wynikających z planu finansowego ZGN; prowadzenie sprawozdawczości i korespondencji w sprawach jw.; współdziałanie z innymi działami ZGN; współdziałanie z DOM w prowadzonej tematyce; współpraca wewnątrz działu i odnotowywanie prowadzonej korespondencji w dzienniku Działu TP, a także gromadzenie i archiwizowanie prowadzonej korespondencji; rozwiązywanie spraw zadekretowanych przez przełożonych; przygotowywanie materiałów oraz odpowiadanie na bieżącą korespondencję; bieżące śledzenie i wprowadzanie do stosowania przepisów oraz zarządzeń związanych z procedurą zleceń oraz realizacji i planowanych remontów; uczestnictwo w seminariach i szkoleniach zawodowych; wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie prac związanych z działalnością ZGN Mokotów.

Data publikacji: 2019-04-10

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji związanej z opracowaniem i realizacją planów remontów i inwestycji; proponowanie i planowanie remontów budynków komunalnych i obiektów terenowych, w oparciu o wnioski jednostek terenowych i przeglądy techniczne, z uwzględnieniem możliwości wynikających z planu finansowego ZGN; prowadzenie sprawozdawczości i korespondencji w sprawach jw.; współdziałanie z innymi działami ZGN; współdziałanie z DOM w prowadzonej tematyce; współpraca wewnątrz działu i odnotowywanie prowadzonej korespondencji w dzienniku Działu TP, a także gromadzenie i archiwizowanie prowadzonej korespondencji; rozwiązywanie spraw zadekretowanych przez przełożonych; przygotowywanie materiałów oraz odpowiadanie na bieżącą korespondencję; bieżące śledzenie i wprowadzanie do stosowania przepisów oraz zarządzeń związanych z procedurą zleceń oraz realizacji i planowanych remontów; uczestnictwo w seminariach i szkoleniach zawodowych; wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie prac związanych z działalnością ZGN Mokotów.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W PEŁNYM WYMIARZE CZASU PRACY - UMOWA O PRACĘ NA ZASTĘPSTWO W ZWIĄZKU Z USPRAWIEDLIWIONĄ NIEOBECNOŚCIĄ PRACOWNIKA (NR REF. 20/TP/19)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor nadzoru budowlanego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 24.04.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor nadzoru budowlanego

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, budowlane

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2018 r., poz. 1260); pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; wykształcenie średnie; staż pracy minimum 4 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, staż pracy minimum 2 lata w przypadku osób z wyższym wykształceniem; znajomość regulacji prawnych w zakresie: Ustawa o ochronie praw lokatorów, Ustawa o własności lokali, Kodeks cywilny, Kodeks postępowania administracyjnego, rozporządzenia pochodne do w/w ustaw; bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird. Wymagania pożądane: wykształcenie wyższe, umiejętność pracy w zespole, rzetelność, odpowiedzialność. Obowiązki: prowadzenie dokumentacji związanej z opracowaniem i realizacją planów remontów i inwestycji; proponowanie i planowanie remontów budynków komunalnych i obiektów terenowych, w oparciu o wnioski jednostek terenowych i przeglądy techniczne, z uwzględnieniem możliwości wynikających z planu finansowego ZGN; prowadzenie sprawozdawczości i korespondencji w sprawach jw.; współdziałanie z innymi działami ZGN; współdziałanie z DOM w prowadzonej tematyce; współpraca wewnątrz działu i odnotowywanie prowadzonej korespondencji w dzienniku Działu TP, a także gromadzenie i archiwizowanie prowadzonej korespondencji; rozwiązywanie spraw zadekretowanych przez przełożonych; przygotowywanie materiałów oraz odpowiadanie na bieżącą korespondencję; bieżące śledzenie i wprowadzanie do stosowania przepisów oraz zarządzeń związanych z procedurą zleceń oraz realizacji i planowanych remontów; uczestnictwo w seminariach i szkoleniach zawodowych; wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie prac związanych z działalnością ZGN Mokotów.Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia (od dnia 10.04.2019r.), w zamkniętej kopercie w Sekretariacie (pokój 21) pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19, z dopiskiem: "Dział Kadr i Płac - Inspektor nr ref. 20/TP/19"Pełna treść ogłoszenia: http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=2322:nr-ref-20-tp-19-nabor-kandydatow-na-stanowisko-inspektor-umowa-o-prace-na-zastepstwo-w-zwiazku-z-usprawiedliwiona-nieobecnoscia-pracownika&catid=54&Itemid=128

Nazwa pracodawcy: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=2323:nr-ref-21-tn-19-nabor-kandydatow-na-stanowisko-inspektor-nadzoru-inwestorskiego-ds-drogowych-i-budowlanych&catid=54&Itemid=128

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Irysowa

Numer budynku pracodawcy: 19

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego

Data dodania oferty pracy: 15.04.2019

Oferta pracy ważna do: 24.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 15.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7f7e5db43c738a644204b3d0c864695f

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI - od 2 100 PLN

Informacje nt. oferty pracy znajdują się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2018-10-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

WZORNIKARZ - 1 850 - 2 535 PLN

Produkcja, składanie wzorników, klejenie i wycinanie próbek. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
"DANEX - Bis" Danel Magdalena - 2016-08-22 - Bielsko-Biała (śląskie)

REFDO30 - SORTOWACZ MATERIAŁÓW DRZEWNYCH - od 2 000 PLN

sortowanie tarcicy, manipulacja drewnem
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Dębska Kuźnia (opolskie)

INSPEKTOR - od 2 200 PLN

1)w Dziale ds. świadczeń i pomocy instytucjonalnej obejmuje m.in.:a)Przyjmowanie wniosków dotyczących skierowania do środowiskowego domu samopomocy.b)Wydawanie decyzji administracyjnych kierujących do środowiskowego domu samopomocy i ustalających odpłatność. c)Sprawowanie nadzoru i kontroli nad działalnością środowiskowego domu samopomocy o zasięgu ponadgminnym oraz domem pomocy społecznej. d)Przyjmowanie wniosków dotyczących umieszczania osób w domu pomocy społecznej. e)Wydawanie decyzji administracyjnych:umieszczeniu osoby w domu pomocy społecznej oraz decyzji administracyjnych,o odpłatności za pobyt w domu pomocy społecznej,w przypadku zgonu mieszkańca domu pomocy społecznej. f)Prowadzenie rejestru osób oczekujących na umieszczenie w domu pomocy społecznej.g)Obsługa programu POMOST.2)w Dziale rehabilitacji osób niepełnosprawnych obejmuje m.in.:a)Przyjmowanie i weryfikacja formalna i merytoryczna wniosków składanych przez osoby niepełnosprawne w związku z ubieganiem się o dofinansowanie do:zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny,likwidacji barier architektonicznych, technicznych i w komunikowaniu się,sportu, kultury, turystyki i rekreacji osób niepełnosprawnych,uczestnictwa w turnusie rehabilitacyjnym,zaopatrzenia w przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze,rehabilitacji dzieci i młodzieży,oraz przyznawanie i rozliczanie dofinansowań. b)Sprawowanie kontroli i nadzoru nad działalnością i funkcjonowaniem warsztatu terapii zajęciowej. c)Obsługa programu TYLDA.d)Prowadzenie poradnictwa dla osób niepełnosprawnych na temat ulg, uprawnień, przepisów prawnych z zakresu rehabilitacji społecznej oraz możliwości uzyskania dofinansowań potrzeb osób niepełnosprawnych z programów celowych. e)Podejmowanie działań zmierzających do ograniczania skutków niepełnosprawności.f)Współpraca z organizacjami pozarządowymi i podmiotami działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji społecznej i zawodowej.g)Wspieranie i organizowanie na terenie powiatu tureckiego grup samopomocy dla rodziców i opiekunów osób niepełnosprawnych.h)Inicjowanie i prowadzenie akcji na rzecz promowania działań aktywizujących osoby niepełnosprawne.i)Podejmowanie działań związanych z orzecznictwem o stopniu niepełnosprawności.3)w obu działach obejmuje m.in.:a)Sporządzanie sprawozdań i informacji z zakresu realizowanych zadań.b)Współpraca z działania PCPR w Turku w zakresie uzyskania niezbędnych informacji służących do realizacji swoich zadań i obowiązków. c)Współpraca z powiatowymi centrami pomocy rodzinie, ośrodkami pomocy społecznej, ośrodkami pomocy rodzinie, gminami, sądami i innymi instytucjami w zakresie bieżącego i należytego wykonywania obowiązków.d)Przygotowywanie i aktualizowanie informacji zamieszczanych na stronie internetowej PCPR w Turku i w Biuletynie Informacji Publicznej.e)Udział w zespołach i komisjach powoływanych przez Dyrektora PCPR w Turku.f)Przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyjaśnień, rzetelnych informacji. g)Rozpatrywanie spraw, badanie ich zasadności oraz podejmowanie działań zapewniających ich należyte i terminowe załatwienie. h)Dbałość o należytą znajomość przepisów i wewnętrznych wytycznych w zakresie prowadzonych spraw.i)Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora PCPR w Turku.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TURKU - 2016-02-04 - Turek (wielkopolskie)

HANDLOWIEC/SPRZEDWCA - od 2 000 PLN

pomoc przy wyszukiwaniu i obsłudze kontrahentów z Chin, ustalanie warunków umów, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych, monitorowanie rynku, sprzedaż hurtowa i detaliczna
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

INSPEKTOR W DZIALE REMONTÓW I ADMINISTRACJI-CD - od 3 000 PLN

Praca biurowa oraz uczestniczenie w przeglądach stanu technicznego budynków i zasobów mieszkaniowych , w odbiorach robót konserwacyjno-remontowych, udział w opracowywaniu planu remontów, przygotowywanie niezbędnych zestawień i analiz, przeprowadzanie wizji terenowych w budynkach i lokalach. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00. Umowa na okres próbny 3 m-ce.
Czechowicka Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-10-23 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)

FLORYSTA - 997,4 PLN

tworzenie bukietów, kompozycji z kwiatów
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Ruda Śląska (śląskie)

KUCHARZ - od 1 850 PLN

samodzielne prowadzenie kuchni
Firma PREMIUM - 2016-03-07 - Kazimierz Dolny (lubelskie)

PEDAGOG SZKOLNY - (SZPROTAWA) - od 2 294 PLN

Opieka psychologiczno - pedagogiczna z młodzieżą.
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM. BOLESŁAWA CHROBREGO W SZPROTAWIE - 2017-07-06 - Szprotawa (lubuskie)

INSPEKTOR DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 900 - 3 500 PLN

Obsługa kasowa i bezgotówkowa klientów , informowanie klientów o pełnej ofercie Banku, pozyskiwanie nowych klientów, rozwijanie relacji z aktualnymi Klientami, promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług Banku.
Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział w Zgorzelcu - 2016-02-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Obsługa kasy fskalnej, sprzedaż produktów, eksponowanie towaru.
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Wólka Brzezińska (mazowieckie)

KELNER/KA - od 1 200 PLN

Obsługa klientów w pizzerii, w tym obcojęzycznych. Praca na 1/2 etatu w godz. 18 - 22.
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Stalowa Wola (podkarpackie)

SPAWACZ MAG/ SPAWACZ GAZOWY - od 2 600 PLN

Spawanie i cięcie konstrukcji stalowych
Przedsiebiorstwo Produkcji Handlu i Usług REMPOL 2 Czaplicka sp.j. - 2018-07-03 - Międzyrzecz (lubuskie)

DORADCA ZAWODOWY - 2 000 - 5 000 PLN

1. prowadzenie szkoleń grupowych oraz konsultacji indywidualnych w ramach reintegracji zawodowej. 2. prowadzenie dokumentacji związanej z warsztatami i konsultacjami indywidualnymi. 3. współpraca przy rekrutacji uczestników do projektu. 4. organizacja i współprowadzenie dodatkowych form wsparcia przewidzianych w projekcie. 5. wypracowanie rezultatów projektu w zakresie reintegracji zawodowej i efektu zatrudnienia uczestników projektu. 6. organizacja spotkań z pracodawcami. 7. przygotowywanie informacji do sprawozdań okresowych. 8. ścisła współpraca z kadra projektu w zakresie aktywizacji społeczno zawodowej uczestników. 9. archiwizacja dokumentacji projektu. Forma i termin składania ofert:Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: doradca zawodowy w Projekcie Akcja Integracja! w terminie do dnia 28 lutego 2017r. do godziny 15:30. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej WCI. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Dodatkowych informacji udziela: p. Maja Domańska, tel. (71) 782-35-21 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00.Oferta dostępna w sali C, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2017-02-14 - Wrocław (dolnośląskie)

STOLARZ MEBLOWY - 2 500 - 3 500 PLN

Wykonywanie prac stolarskich
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Dzierżązna (łódzkie)

Inspektor/Specjalista ds. BHP i P. Poż. - -

Media Expert Przeprowadzanie szkoleń wstępnych, okresowych bhp dla pracowników sieci
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP
i PPOŻ
Udział w opracowywaniu i aktualizowaniu wewnętrznych zarządzeń i regulaminów w zakresie BHP i p. poż.
Udział w pracach zespołu powypadkowego, badającego przyczyny i okoliczności zaistniałych zdarzeń wypadkowych.
Media Expert - 2016-12-01 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 100 PLN

praca na budowach w woj.opolskim w zależności od potrzeb między innymi1.Przygotowanie terenu pod budowę 2.modernizacja, naprawa,budowa drógleśnych 3. układaniu kostki brukowej i prace towarzyszące. Praca od 7-15
BUDOLAS PBHU Sp. z o.o. - 2018-09-05 - Opole (opolskie)

STOLARZ - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Spytkowice (małopolskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI - od 3 300 PLN

Zakres podstawowych zadań: 1) prowadzenie spraw:- związanych ze zbyciem mienia komunalnego,- związanych z wykonaniem prawa pierwokupu,- związanych z przekształcaniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,2) współpraca z zarządcami wspólnot mieszkaniowych z udziałem gminy,3) prowadzenie archiwum wydziałowego,4) przygotowywanie projektów zarządzeń i uchwał w zakresie przydzielonych zadań,5) prowadzenie spraw lokalowych na czas zastępstwa,6) prowadzenie wymaganych rejestrów oraz sprawozdawczości.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urzędu Miasta, na II piętrze, budynek bez windy, z parteru na piętro podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych, w Wydziale GN.. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:wskaźnik zatrudnienia osóbniepełnosprawnych w miesiącu sierpniu 2018r w Urzędzie MiastaUstka przekroczył 6%. Wynagrodzenie co najmniej 3300 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2018-09-10 - Ustka (pomorskie)

INSPEKTOR DS. GÓRNICTWA PODZIEMNEGO - nieodpłatny

udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej zatwierdzania planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie górnictwa podziemnego, analiza dokumentów związanych z prowadzeniem ruchu zakładów górniczych w zakresie górnictwa podziemnego, udział w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych, pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do archiwum
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2019-04-03 - Kraków (małopolskie)

ANALITYK DANYCH BIZNESOWYCH - od 3 000 PLN

- ocena modeli biznesowych- kontrola finansowa wszystkich transakcji klienta- bezpośredni kontakt z klientem angielskojęzycznym i portugalskojęzycznymUmowa o pracę na czas określony - 3 lata
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Łódź (łódzkie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

Wykonywanie prac wykończeniowych w budownictwie , murarskich, tynkarskich, ocieplenia budynków
P.P.U."ZREMBUD" S.C. - 2017-03-13 - Jasło (podkarpackie)

KASJER HANDLOWY - od 14,7 PLN

OBSŁUGA KASY FISKALNEJ. WYKŁADANIE TOWARU, SRZĄTANIE POMIESZCZEŃ
PRACA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-01 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

LEKTOR JĘZYKA ANGIELSKIEGO - 40 - 55 PLN

nauczanie dzieci jezyka angielskiego w szkole
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO W DZIALE REMONTÓW - od 4 000 PLN

- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców, dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót, dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej. Praca: ul. Mariacka 23, 40-014 Katowice oraz ul. Stawowa 6, 40-014 Katowice (obsługiwane przez ZOJO jednostki oświatowe).- Wynagrodzenie: do 4000 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na okres 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od czerwca 2016r. - Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne, uprawnienia budowlane w specjalności - konstrukcyjno - budowlanej, doświadczenie zawodowe: przy średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze, umiejętności: umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL.- Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz. od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 23.05.2016 do 15.30- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-05-10 - Katowice (śląskie)

DOZORCA - od 2 000 PLN

opieka nad obiektem, dbanie o estetykę i stan techniczny obiektu, codzienne prace konserwatorsko-porządkowe
WILDREZ KRZYSZTOF WILCZYŃSKI - 2017-03-22 - Trzebieszów Drugi (lubelskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - 2 000 - 4 500 PLN

Bezpośredni nadzór nad realizacją robót budowlanych, sporządzanie SIWZ, zleceń i umów na roboty, współpraca z podwykonawcami, wykonywanie planów remontów, rozpatrywanie odwołań, skarg i wniosków dotyczących spraw technicznych, sporządzanie sprawozdań, ocen, analiz z prowadzonych czynności. Wymagania: wykształcenie wyższe - techniczne, co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w budownictwie, uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, znajomość przepisów Prawa budowlanego i KPA, biegła umiejetność obsługi komputera WORD, EXCEL, dyspozycyjność, komunikatywność.
Wejherowska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-03-20 - Wejherowo (pomorskie)

INSPEKTOR DS. BHP - od 1 850 PLN

KONKURS; Szczegóły na stronie: www.knurow.bip.info.plWykształcenie wyższe kierunkowe; co najmniej trzy lata doświadczenia w pracy w służbie BHP; znajomość konkretnych przepisów, m. in. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych; umiejętność biegłej obsługi komputera; 1/2 etatu; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2016-10-07 - Knurów (śląskie)


Wybierz powiat