INSPEKTOR W PEŁNYM WYMIARZE CZASU PRACY - UMOWA O PRACĘ NA ZASTĘPSTWO W ZWIĄZKU Z USPRAWIEDLIWIONĄ NIEOBECNOŚCIĄ PRACOWNIKA (NR REF. 20/TP/19) Warszawa oferta pracy ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Stanowisko: INSPEKTOR W PEŁNYM WYMIARZE CZASU PRACY - UMOWA O PRACĘ NA ZASTĘPSTWO W ZWIĄZKU Z USPRAWIEDLIWIONĄ NIEOBECNOŚCIĄ PRACOWNIKA (NR REF. 20/TP/19)
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji związanej z opracowaniem i realizacją planów remontów i inwestycji; proponowanie i planowanie remontów budynków komunalnych i obiektów terenowych, w oparciu o wnioski jednostek terenowych i przeglądy techniczne, z uwzględnieniem możliwości wynikających z planu finansowego ZGN; prowadzenie sprawozdawczości i korespondencji w sprawach jw.; współdziałanie z innymi działami ZGN; współdziałanie z DOM w prowadzonej tematyce; współpraca wewnątrz działu i odnotowywanie prowadzonej korespondencji w dzienniku Działu TP, a także gromadzenie i archiwizowanie prowadzonej korespondencji; rozwiązywanie spraw zadekretowanych przez przełożonych; przygotowywanie materiałów oraz odpowiadanie na bieżącą korespondencję; bieżące śledzenie i wprowadzanie do stosowania przepisów oraz zarządzeń związanych z procedurą zleceń oraz realizacji i planowanych remontów; uczestnictwo w seminariach i szkoleniach zawodowych; wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie prac związanych z działalnością ZGN Mokotów.
Data publikacji: 2019-04-10
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji związanej z opracowaniem i realizacją planów remontów i inwestycji; proponowanie i planowanie remontów budynków komunalnych i obiektów terenowych, w oparciu o wnioski jednostek terenowych i przeglądy techniczne, z uwzględnieniem możliwości wynikających z planu finansowego ZGN; prowadzenie sprawozdawczości i korespondencji w sprawach jw.; współdziałanie z innymi działami ZGN; współdziałanie z DOM w prowadzonej tematyce; współpraca wewnątrz działu i odnotowywanie prowadzonej korespondencji w dzienniku Działu TP, a także gromadzenie i archiwizowanie prowadzonej korespondencji; rozwiązywanie spraw zadekretowanych przez przełożonych; przygotowywanie materiałów oraz odpowiadanie na bieżącą korespondencję; bieżące śledzenie i wprowadzanie do stosowania przepisów oraz zarządzeń związanych z procedurą zleceń oraz realizacji i planowanych remontów; uczestnictwo w seminariach i szkoleniach zawodowych; wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie prac związanych z działalnością ZGN Mokotów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W PEŁNYM WYMIARZE CZASU PRACY - UMOWA O PRACĘ NA ZASTĘPSTWO W ZWIĄZKU Z USPRAWIEDLIWIONĄ NIEOBECNOŚCIĄ PRACOWNIKA (NR REF. 20/TP/19)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor nadzoru budowlanego
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2018 r., poz. 1260); pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; wykształcenie średnie; staż pracy minimum 4 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, staż pracy minimum 2 lata w przypadku osób z wyższym wykształceniem; znajomość regulacji prawnych w zakresie: Ustawa o ochronie praw lokatorów, Ustawa o własności lokali, Kodeks cywilny, Kodeks postępowania administracyjnego, rozporządzenia pochodne do w/w ustaw; bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird. Wymagania pożądane: wykształcenie wyższe, umiejętność pracy w zespole, rzetelność, odpowiedzialność. Obowiązki: prowadzenie dokumentacji związanej z opracowaniem i realizacją planów remontów i inwestycji; proponowanie i planowanie remontów budynków komunalnych i obiektów terenowych, w oparciu o wnioski jednostek terenowych i przeglądy techniczne, z uwzględnieniem możliwości wynikających z planu finansowego ZGN; prowadzenie sprawozdawczości i korespondencji w sprawach jw.; współdziałanie z innymi działami ZGN; współdziałanie z DOM w prowadzonej tematyce; współpraca wewnątrz działu i odnotowywanie prowadzonej korespondencji w dzienniku Działu TP, a także gromadzenie i archiwizowanie prowadzonej korespondencji; rozwiązywanie spraw zadekretowanych przez przełożonych; przygotowywanie materiałów oraz odpowiadanie na bieżącą korespondencję; bieżące śledzenie i wprowadzanie do stosowania przepisów oraz zarządzeń związanych z procedurą zleceń oraz realizacji i planowanych remontów; uczestnictwo w seminariach i szkoleniach zawodowych; wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie prac związanych z działalnością ZGN Mokotów.Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia (od dnia 10.04.2019r.), w zamkniętej kopercie w Sekretariacie (pokój 21) pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19, z dopiskiem: "Dział Kadr i Płac - Inspektor nr ref. 20/TP/19"Pełna treść ogłoszenia: http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=2322:nr-ref-20-tp-19-nabor-kandydatow-na-stanowisko-inspektor-umowa-o-prace-na-zastepstwo-w-zwiazku-z-usprawiedliwiona-nieobecnoscia-pracownika&catid=54&Itemid=128
Nazwa pracodawcy: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=2323:nr-ref-21-tn-19-nabor-kandydatow-na-stanowisko-inspektor-nadzoru-inwestorskiego-ds-drogowych-i-budowlanych&catid=54&Itemid=128
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Irysowa
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 15.04.2019
Oferta pracy ważna do: 24.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7f7e5db43c738a644204b3d0c864695f
Podobne oferty pracy
Informacje nt. oferty pracy znajdują się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2018-10-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Produkcja, składanie wzorników, klejenie i wycinanie próbek. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
"DANEX - Bis" Danel Magdalena - 2016-08-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
sortowanie tarcicy, manipulacja drewnem
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Dębska Kuźnia (opolskie)
1)w Dziale ds. świadczeń i pomocy instytucjonalnej obejmuje m.in.:a)Przyjmowanie wniosków dotyczących skierowania do środowiskowego domu samopomocy.b)Wydawanie decyzji administracyjnych kierujących do środowiskowego domu samopomocy i ustalających odpłatność. c)Sprawowanie nadzoru i kontroli nad działalnością środowiskowego domu samopomocy o zasięgu ponadgminnym oraz domem pomocy społecznej. d)Przyjmowanie wniosków dotyczących umieszczania osób w domu pomocy społecznej. e)Wydawanie decyzji administracyjnych:umieszczeniu osoby w domu pomocy społecznej oraz decyzji administracyjnych,o odpłatności za pobyt w domu pomocy społecznej,w przypadku zgonu mieszkańca domu pomocy społecznej. f)Prowadzenie rejestru osób oczekujących na umieszczenie w domu pomocy społecznej.g)Obsługa programu POMOST.2)w Dziale rehabilitacji osób niepełnosprawnych obejmuje m.in.:a)Przyjmowanie i weryfikacja formalna i merytoryczna wniosków składanych przez osoby niepełnosprawne w związku z ubieganiem się o dofinansowanie do:zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny,likwidacji barier architektonicznych, technicznych i w komunikowaniu się,sportu, kultury, turystyki i rekreacji osób niepełnosprawnych,uczestnictwa w turnusie rehabilitacyjnym,zaopatrzenia w przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze,rehabilitacji dzieci i młodzieży,oraz przyznawanie i rozliczanie dofinansowań. b)Sprawowanie kontroli i nadzoru nad działalnością i funkcjonowaniem warsztatu terapii zajęciowej. c)Obsługa programu TYLDA.d)Prowadzenie poradnictwa dla osób niepełnosprawnych na temat ulg, uprawnień, przepisów prawnych z zakresu rehabilitacji społecznej oraz możliwości uzyskania dofinansowań potrzeb osób niepełnosprawnych z programów celowych. e)Podejmowanie działań zmierzających do ograniczania skutków niepełnosprawności.f)Współpraca z organizacjami pozarządowymi i podmiotami działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji społecznej i zawodowej.g)Wspieranie i organizowanie na terenie powiatu tureckiego grup samopomocy dla rodziców i opiekunów osób niepełnosprawnych.h)Inicjowanie i prowadzenie akcji na rzecz promowania działań aktywizujących osoby niepełnosprawne.i)Podejmowanie działań związanych z orzecznictwem o stopniu niepełnosprawności.3)w obu działach obejmuje m.in.:a)Sporządzanie sprawozdań i informacji z zakresu realizowanych zadań.b)Współpraca z działania PCPR w Turku w zakresie uzyskania niezbędnych informacji służących do realizacji swoich zadań i obowiązków. c)Współpraca z powiatowymi centrami pomocy rodzinie, ośrodkami pomocy społecznej, ośrodkami pomocy rodzinie, gminami, sądami i innymi instytucjami w zakresie bieżącego i należytego wykonywania obowiązków.d)Przygotowywanie i aktualizowanie informacji zamieszczanych na stronie internetowej PCPR w Turku i w Biuletynie Informacji Publicznej.e)Udział w zespołach i komisjach powoływanych przez Dyrektora PCPR w Turku.f)Przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyjaśnień, rzetelnych informacji. g)Rozpatrywanie spraw, badanie ich zasadności oraz podejmowanie działań zapewniających ich należyte i terminowe załatwienie. h)Dbałość o należytą znajomość przepisów i wewnętrznych wytycznych w zakresie prowadzonych spraw.i)Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora PCPR w Turku.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TURKU - 2016-02-04 - Turek (wielkopolskie)
pomoc przy wyszukiwaniu i obsłudze kontrahentów z Chin, ustalanie warunków umów, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych, monitorowanie rynku, sprzedaż hurtowa i detaliczna
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca biurowa oraz uczestniczenie w przeglądach stanu technicznego budynków i zasobów mieszkaniowych , w odbiorach robót konserwacyjno-remontowych, udział w opracowywaniu planu remontów, przygotowywanie niezbędnych zestawień i analiz, przeprowadzanie wizji terenowych w budynkach i lokalach. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00. Umowa na okres próbny 3 m-ce.
Czechowicka Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-10-23 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
tworzenie bukietów, kompozycji z kwiatów
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Ruda Śląska (śląskie)
samodzielne prowadzenie kuchni
Firma PREMIUM - 2016-03-07 - Kazimierz Dolny (lubelskie)
Opieka psychologiczno - pedagogiczna z młodzieżą.
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM. BOLESŁAWA CHROBREGO W SZPROTAWIE - 2017-07-06 - Szprotawa (lubuskie)
Obsługa kasowa i bezgotówkowa klientów , informowanie klientów o pełnej ofercie Banku, pozyskiwanie nowych klientów, rozwijanie relacji z aktualnymi Klientami, promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług Banku.
Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział w Zgorzelcu - 2016-02-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsługa kasy fskalnej, sprzedaż produktów, eksponowanie towaru.
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Wólka Brzezińska (mazowieckie)
Obsługa klientów w pizzerii, w tym obcojęzycznych. Praca na 1/2 etatu w godz. 18 - 22.
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Spawanie i cięcie konstrukcji stalowych
Przedsiebiorstwo Produkcji Handlu i Usług REMPOL 2 Czaplicka sp.j. - 2018-07-03 - Międzyrzecz (lubuskie)
1. prowadzenie szkoleń grupowych oraz konsultacji indywidualnych w ramach reintegracji zawodowej. 2. prowadzenie dokumentacji związanej z warsztatami i konsultacjami indywidualnymi. 3. współpraca przy rekrutacji uczestników do projektu. 4. organizacja i współprowadzenie dodatkowych form wsparcia przewidzianych w projekcie. 5. wypracowanie rezultatów projektu w zakresie reintegracji zawodowej i efektu zatrudnienia uczestników projektu. 6. organizacja spotkań z pracodawcami. 7. przygotowywanie informacji do sprawozdań okresowych. 8. ścisła współpraca z kadra projektu w zakresie aktywizacji społeczno zawodowej uczestników. 9. archiwizacja dokumentacji projektu. Forma i termin składania ofert:Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: doradca zawodowy w Projekcie Akcja Integracja! w terminie do dnia 28 lutego 2017r. do godziny 15:30. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej WCI. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Dodatkowych informacji udziela: p. Maja Domańska, tel. (71) 782-35-21 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00.Oferta dostępna w sali C, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2017-02-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie prac stolarskich
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Dzierżązna (łódzkie)
Przeprowadzanie szkoleń wstępnych, okresowych bhp dla pracowników sieci
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP
i PPOŻ
Udział w opracowywaniu i aktualizowaniu wewnętrznych zarządzeń i regulaminów w zakresie BHP i p. poż.
Udział w pracach zespołu powypadkowego, badającego przyczyny i okoliczności zaistniałych zdarzeń wypadkowych.
Media Expert - 2016-12-01 - Łódź (łódzkie)
praca na budowach w woj.opolskim w zależności od potrzeb między innymi1.Przygotowanie terenu pod budowę 2.modernizacja, naprawa,budowa drógleśnych 3. układaniu kostki brukowej i prace towarzyszące. Praca od 7-15
BUDOLAS PBHU Sp. z o.o. - 2018-09-05 - Opole (opolskie)
Pomoc w księgowaniu dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Spytkowice (małopolskie)
Zakres podstawowych zadań: 1) prowadzenie spraw:- związanych ze zbyciem mienia komunalnego,- związanych z wykonaniem prawa pierwokupu,- związanych z przekształcaniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,2) współpraca z zarządcami wspólnot mieszkaniowych z udziałem gminy,3) prowadzenie archiwum wydziałowego,4) przygotowywanie projektów zarządzeń i uchwał w zakresie przydzielonych zadań,5) prowadzenie spraw lokalowych na czas zastępstwa,6) prowadzenie wymaganych rejestrów oraz sprawozdawczości.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urzędu Miasta, na II piętrze, budynek bez windy, z parteru na piętro podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych, w Wydziale GN.. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:wskaźnik zatrudnienia osóbniepełnosprawnych w miesiącu sierpniu 2018r w Urzędzie MiastaUstka przekroczył 6%. Wynagrodzenie co najmniej 3300 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2018-09-10 - Ustka (pomorskie)
udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej zatwierdzania planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie górnictwa podziemnego, analiza dokumentów związanych z prowadzeniem ruchu zakładów górniczych w zakresie górnictwa podziemnego, udział w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych, pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do archiwum
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2019-04-03 - Kraków (małopolskie)
- ocena modeli biznesowych- kontrola finansowa wszystkich transakcji klienta- bezpośredni kontakt z klientem angielskojęzycznym i portugalskojęzycznymUmowa o pracę na czas określony - 3 lata
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie prac wykończeniowych w budownictwie , murarskich, tynkarskich, ocieplenia budynków
P.P.U."ZREMBUD" S.C. - 2017-03-13 - Jasło (podkarpackie)
OBSŁUGA KASY FISKALNEJ. WYKŁADANIE TOWARU, SRZĄTANIE POMIESZCZEŃ
PRACA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-01 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
nauczanie dzieci jezyka angielskiego w szkole
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców, dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót, dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej. Praca: ul. Mariacka 23, 40-014 Katowice oraz ul. Stawowa 6, 40-014 Katowice (obsługiwane przez ZOJO jednostki oświatowe).- Wynagrodzenie: do 4000 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na okres 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od czerwca 2016r. - Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne, uprawnienia budowlane w specjalności - konstrukcyjno - budowlanej, doświadczenie zawodowe: przy średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze, umiejętności: umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL.- Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz. od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 23.05.2016 do 15.30- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-05-10 - Katowice (śląskie)
opieka nad obiektem, dbanie o estetykę i stan techniczny obiektu, codzienne prace konserwatorsko-porządkowe
WILDREZ KRZYSZTOF WILCZYŃSKI - 2017-03-22 - Trzebieszów Drugi (lubelskie)
jw.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-12-17 - Warszawa (mazowieckie)
Bezpośredni nadzór nad realizacją robót budowlanych, sporządzanie SIWZ, zleceń i umów na roboty, współpraca z podwykonawcami, wykonywanie planów remontów, rozpatrywanie odwołań, skarg i wniosków dotyczących spraw technicznych, sporządzanie sprawozdań, ocen, analiz z prowadzonych czynności. Wymagania: wykształcenie wyższe - techniczne, co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w budownictwie, uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, znajomość przepisów Prawa budowlanego i KPA, biegła umiejetność obsługi komputera WORD, EXCEL, dyspozycyjność, komunikatywność.
Wejherowska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-03-20 - Wejherowo (pomorskie)
KONKURS; Szczegóły na stronie: www.knurow.bip.info.plWykształcenie wyższe kierunkowe; co najmniej trzy lata doświadczenia w pracy w służbie BHP; znajomość konkretnych przepisów, m. in. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych; umiejętność biegłej obsługi komputera; 1/2 etatu; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2016-10-07 - Knurów (śląskie)