INSPEKTOR DS. BHP Knurów oferta pracy Urząd Miasta Knurów
Stanowisko: INSPEKTOR DS. BHP
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: KONKURS; Szczegóły na stronie: www.knurow.bip.info.plWykształcenie wyższe kierunkowe; co najmniej trzy lata doświadczenia w pracy w służbie BHP; znajomość konkretnych przepisów, m. in. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych; umiejętność biegłej obsługi komputera; 1/2 etatu; miejsce pracy: Knurów
Data publikacji: 2016-10-07
Lokalizacja: Knurów (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Knurów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
KONKURS; Szczegóły na stronie: www.knurow.bip.info.plWykształcenie wyższe kierunkowe; co najmniej trzy lata doświadczenia w pracy w służbie BHP; znajomość konkretnych przepisów, m. in. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych; umiejętność biegłej obsługi komputera; 1/2 etatu; miejsce pracy: Knurów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Knurów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gliwicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Knurów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Knurów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty należy przesyłać drogą pocztową lub składać osobiście w Biurze Podawczym Urzędu Miasta Knurów w terminie do 24.10.2016r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 24.10.2016r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: gliwicki
Gmina pracodawcy: Knurów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Knurów
Ulica pracodawcy: Floriana Ogana
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 07.10.2016
Oferta pracy ważna do: 24.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
roboty murarskie
Hugson Holding Pośrednictwo Pracy Certyfikat 14010 - 2016-07-22 - Oborniki (wielkopolskie)
Prowadzenie działalności inspekcyjnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymanie obiektów budowlanych wraz ze sporządzaniem protokołów kontroli, prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów pism, postanowień i decyzji w sprawach określonych ustawą Prawo budowlane, prowadzenie postępowań egzekucyjnych na podstawie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstania katastrof budowlanych, prowadzenie ewidencji obiektów budowlanych, prowadzenie biura podawczego inspektoratu. Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: https://nabory.kprm.gov.plPraca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kołobrzegu - 2017-08-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Krawcowa, szwaczka
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Młodziejowice (małopolskie)
projektowanie mebli kuchennych i szaf wnękowych, przyjmowanie zamówień, praca na produkcji i przy montażu mebli, wykonywanie pomiaru pomieszczeń
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Gąsiory (lubelskie)
Przygotowywanie potraw kuchni orientalnej, azjatyckiej (wietnamska, chińska, tajska, indyjska). Praca na przeszklonej kuchni - kucharze będą widoczni dla klienta.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Częstochowa (śląskie)
sprzedaż, pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Nauka:- sporządzania i kompletowania dokumentów przewozowych i innych wymaganych kontraktem i przepisami krajów eksportera/importera- monitorowania czynności związanych z przeładunkiem i przewozem towarów
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Gdynia (pomorskie)
przewóz materiałów budowalnych, praca na terenie Śląska
PPUH "DROTEX" Sp. z o.o. - 2018-01-24 - Czeladź (śląskie)
praca w dziale deserownia: torty, kostki deserowe etc.
Zakład Produkcyjny Ciastkarnia Grzegorz Hoffmann - 2016-02-01 - Rydzyna (wielkopolskie)
- prowadzenie akt osobowych- przygotowywanie dokumentacji kadrowej w szczególności związanej z nawiązywaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy- obsługa programu kadrowego- obsługa programu PŁATNIK- organizowanie i przeprowadzanie konkursów ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów na zakup i sprzedaż świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów zleceń, umów kontraktowych- sporządzanie ofert na świadczenia zdrowotne
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH W RZESZOWIE - 2016-11-09 - Rzeszów (podkarpackie)
montaż podzespołów, części i zespołów wchodzących w skład produkowanych maszyn.
Jarocińska Fabryka Obrabiarek Spółka Akcyjna - 2017-08-11 - Jarocin (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Siemiatycze (podlaskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Gliwice (śląskie)
Wykształcenie: brak wymagań; mile widziane doświadczenie przy pracy z pieniędzmi i doświadczenie związane z obsługą klienta; obsługa systemu do Poboru Opłat, Obsługa Klienta, przygotowywanie stosownych raportów i rozliczeń; prawo jazdy kat. B; Mobilność w zakresie dojazdu do Punktu Poboru; równoważny system czasu pracy; miejsce pracy: Punkt Poboru Opłat na Autostradzie A4 w Żernicy
KAPSCH ROAD SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-08 - Żernica (śląskie)
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Istnieje możliwość przyuczenia, najwazniejsze są chęci do pracy.
Carrefour Polska SP. Z O.O. - 2016-07-22 - Łódź (łódzkie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Nabór dotyczy zatrudnienia na stanowisku: inspektor od 01.09.2017 r , w pełnym wymiarze czasu pracy z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony może być poprzedzona umowa na czas próbny / określony.Zakres zadań podstawowych wykonywanych na stanowisku:1. wykonywanie zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z zasadamii trybami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w wewnętrznych regulaminach udzielania zamówień, które obowiązują w Domu Pomocy Społecznej MORS,2. prowadzenie i sporządzanie pełnej dokumentacji dotyczącej prowadzonych postępowań przetargowych ( sporządzanie specyfikacji, umów, protokołów ),3. udział w pracach komisji przetargowej,4. udział w opracowywaniu rocznego planu zamówień publicznychprzewidzianych do realizacji przez jednostkę,5. sporządzanie wniosków dotyczących udzielania zamówień, których wartość nie przekracza 30000 euro organizowanie zakupów, towarów, usług i materiałów zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,6. przygotowywanie zleceń i umów w zakresie bieżących napraw, remontów i konserwacji,7. udział w pracach związanych z przeprowadzeniem kasacji sprzętu będącego na wyposażeniu jednostki,8. udział w pracach komisji do przyjmowania darowizn pieniężnych i niepieniężnych, sporządzanie protokołów,9. wystawianie i prowadzenie ewidencji kart drogowych i rozliczenie zużycia paliwa pojazdów służbowych DPS MORS w Stegnie,10. udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących DPS MORS w Stegnie,11. przygotowanie i umów cywilno-prawnych w zakresie dzierżawy terenów i pomieszczeń Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie.Wymagania dokumenty:1) kserokopię dowodu osobistego,2) wypełniony kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,3) życiorys (CV ) i list motywacyjny,4) kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,5) kserokopię świadectw pracy,6) oświadczenia własnoręcznie podpisane:a) o stanie zdrowia pozwalającemu na prace na ww. stanowisku b) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,c) oświadczenie o nie poszlakowanej opinii,d) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn. zm. ).Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem : Nabór na wolne stanowisko inspektora w Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie w terminie do dnia 30 .06.2017 r. w kadrach Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie ul. Morska 11, 82-103 Stegna do godz. 14:00.Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www.nowydworgdanski.pl/ oraz na stronie internetowej Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie.Dokumenty nie wykorzystane w procesie rekrutacji nie będą odsyłane.
Dom Pomocy Społecznej MORS w Stegnie - 2017-06-14 - Stegna (pomorskie)
Praca z dziećmi. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Darwina 19Proponowany okres zatrudnienia: 04.08.2018 - 3 mies. okres próbny później umowa na czas określony.Różne godziny rozpoczęcia pracy (7-9). Dyspozycyjność dniowa w godzinach 7-17.Kontakt kandydatów z pracodawcą: biuro (at) bajkowa-dolina.pl .Sala C
Publiczne Przedszkole "Akademia Bajkowa Dolina" Anna Baszak - 2018-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie zleconych prac fizycznych
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Boria (świętokrzyskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Ostrowiec (mazowieckie)
Produkcja mebli
P.P.H.U. "WARS-STOL" Wojciech Siwczyński - 2016-11-25 - Swarzewo (pomorskie)
Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, użytkowymi i administracyjnymi oraz innymi nieruchomościami stanowiącymi wyłączną własność gminy lub w posiadaniu samoistnym gminy, przekazanymi do MZGM, w szczególności : przejmowanie do zarządzenia budynków mieszkalnych , użytkowych i administracyjnych. Prowadzenie ogółu spraw finansowych dotyczących bieżącego utrzymania nieruchomości, w tym: przygotowanie dokumentacji do udzielenia zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawców dostawy mediów do zarządzanych nieruchomości ( dostawa wody i odprowadzenia ścieków , dostawę energii elektrycznej , energii cieplnej , gazu ) oraz utrzymanie porządku i czystości, itp. W tym : przygotowanie wniosków oraz przygotowanie dokumentacji technicznej zamówienia ,przygotowanie umów lub zleceń na bieżące utrzymanie nieruchomości oraz monitorowanie prawidłowości realizacji tych umów i zleceń , kontrola merytoryczna umów ,rachunków i faktur za realizację dostaw i usług dotyczących bieżącego utrzymania nieruchomości , egzekwowanie kar umownych z tytułu nieprawidłowego wykonania dostaw i usług. Analizowanie i bilansowanie potrzeb finansowych dotyczących zabezpieczenia środków na bieżące utrzymanie nieruchomości. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania wodomierzy i odczytów zużycia wody na budynkach i lokalnych , w tym: przyjmowanie wodomierzy wraz z ich plombowaniem, zapewnienie okresowych przeglądów liczników oraz inicjowanie wymiany w przypadku upływu okresu legalizacji zapewnienia odczytów zużycia wody, sporządzenie wykazów niezbędnych do obliczania zużycia wg poszczególnych najemców. Zapewnienie odczytów liczników/podzielników na dostawę ciepła, sporządzanie wykazów niezbędnych do obliczanie zużycia wg poszczególnych najemców , prowadzenia spraw dotyczących innych mediów. Prowadzenie spraw wywozu nieczystości stałych, sporządzanie deklaracji. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem nieruchomości oraz uczestniczenie wspólnie z ubezpieczycielem majątku w oględzinach szkód , sporządzanie protokołów z oględzin. Prowadzenie ogółu spraw dotyczących lokali mieszkalnych i pomieszczeń przynależnych oraz lokali użytkowych i garaży , w tym : uczestniczenie w przejmowaniu i przekazywaniu najemcom lokali i pomieszczeń przynależnych , sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych , zapewnienie aktualnych rzutów lokali , piwnic i pomieszczeń gospodarczych lub wyrysów innych wynajmowanych nieruchomości, dokonywanie w miarę potrzeb ich pomiarów lokali w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych , uczestniczenie w eksmisjach : opracowanie dokumentacji fotograficznej przed i po opróżnieniu lokalu przez lokatora , zabezpieczenie zwolnionych lokali przed nielegalnym zajęciem , zapewnienie opróżnienia lokali i pomieszczeń po zdaniu lokalu, przeprowadzenie inwentaryzacji piwnic i pomieszczeń gospodarczych oraz ich użytkowników, sporządzanie umów najmu lokali i ich aktualizacje , inicjowanie wypowiadanie umów najmu lokali i pomieszczeń z przyczyn innych niż zadłużenie : okresowa weryfikacja osób zamieszkujących w lokalu i kierowanie spraw do Urzędu Miejskiego o wymeldowanie , prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem pomieszczeń przynależnych do lokalu : weryfikowanie użytkowników pomieszczeń przynależnych : prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem strychów , suszarni , pralni i innych części wspólnych : zakładanie i zamykanie kartotek najemców w programie Probit Czynsze , aktualizacje związane z nabyciem lub utratą tytułu prawnego ( w tym ustalenie odszkodowania z tytułu bezumownego korzystania z lokalu) , aktualizacje wynikające z aneksów umów , wprowadzanie stanów liczników wody do programu Probit Czynsze. Prowadzenie rejestrów umów najmu lokali mieszkalnych , socjalnych, pomieszczeń tymczasowych , lokali użytkowych ,innych nieruchomości : prowadzenie teczek najemców: dokonywanie we współpracy z referentem ds. technicznych wizji lokalowych i oceny stanu technicznego zwalnianych lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży, pomieszczeń gospodarczych oraz ustalenie wspólnie zakresu potrzeb remontowych w lokalach przejmowanych do ponownego zasiedlenia w tym wskazywanie prac obciążających najemcę i prac , których koszt ponosi gmina, rozliczenie kosztów na najemcę w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych: sporządzanie umów dotyczących ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : rozliczenie poniesionych przez najemców nakładów na ulepszenie lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych ;rozliczenie poniesionych przez najemców nakładów na ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : nadzór nad prawidłowością użytkowania lokali , ( współpraca ze strażą miejską i policją ) , bieżąca współpraca z Urzędem Miejskim dotycząca lokali, w tym: informowanie o opróżnionych lokalach, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do zamiany lub wykupu lokalu. Prowadzenie ogółu spraw dotyczących lokali użytkowych , garaży oraz gruntów, w szczególności : prowadzenie działań marketingowych w odniesieniu do wolnych lokali użytkowych, garaży i gruntów: organizowanie i prowadzenie przetargów lub konkursów na najem lokali użytkowych , garaży i gruntów: przygotowanie projektów uchwał dotyczących wyrażenia zgody na najem lokali użytkowych , garaży oraz gruntów oraz w trybie bez przetargowym. Prowadzenie spraw reklam na nieruchomościach , w tym przygotowanie umów. Prowadzenie spraw dotyczących obsługi najemców , w szczególności poprzez przyjmowanie ustnych i pisemnych zgłoszeń najemców oraz załatwianie spraw zgłaszanych przez najemców , w tym, w zakresie: utrzymania czystości i porządku , rażącego naruszania przez najemców regulaminu porządku domowego , dewastacji nieruchomości i ich wyposażenia , nielegalnego poboru energii elektrycznej, wody , itp. Niezgodnego z prawem podnajmu lokalu osobom trzecim. Przygotowanie materiałów do celów opracowania wieloletniego programu gospodarowania zasobem oraz innych opracowań i analiz dotyczących wykorzystania gminnego zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy. Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie ewidencji i eksploatacji zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy.
MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ - 2018-02-13 - Chodzież (wielkopolskie)
Pomoc w sprawowaniu opieki nad dziećmi podczas spacerów, wycieczek i zabaw na powietrzu.
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Zaleszany (podkarpackie)
Nadzorowanie robót hydrotechnicznych i ogólnobudowlanychzlecanych przez RZGW we Wrocławiu,Współpraca z projektantamioraz wykonawcami robót,Rozliczanie odebranych robót ,przygotowanie niezbędnych dokumentów do postepowańprzetargowych na prace budowlane, praca w godz.7-15
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu - 2016-06-09 - Opole (opolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Swarzędz (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:-KONTROLA FINALNA CZĘŚCI LOTNICZYCH, ZNAKOWANIE LASEROWE-NADZOROWANIE I WYPEŁNIANIE DOKUMENTACJI TOWARZYSZĄCEJ, PRZEWODNIKA -USTAWIANIE I UZBRAJANIE MASZYN W OPRZYRZĄDOWANIE-PRZYGOTOWANIE I OBSŁUGA PROCESU KULECZKOWANIA-NADZOROWANIE STANU TECHNICZNEGO MASZYN ORAZ STANU INNYCH ŚRODKÓW TECHNICZNYCH WG ISTNIEJĄCYCH PROCEDUR OBOWIĄZUJĄCYCH W FIRMIE
MTU AERO ENGINES POLSKA SP. Z O.O. - 2017-10-04 - Jasionka (podkarpackie)
Układanie kostki brukowej
KAJUS -Usługi Ogrodnicze I Agencja Pracy Tymczasowej Barbara Swędrak - 2017-05-12 - Bełchatów (łódzkie)
pracownik II stopnia
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Płońsk (mazowieckie)
Zakres wykonywanych podstawowych zadań: 1) przygotowywanie i realizacja działań promocyjnych Miasta,2) koordynacja prac związanych z przygotowywaniem do sezonu letniego oraz nadzorowanie jego przebiegu,3) przygotowywanie i obsługa imprez promocyjnych,4) organizowanie i przygotowywanie spotkań Burmistrza Miasta z Mieszkańcami oraz innych spotkań i uroczystości okolicznościowych,5) współpraca z Rzecznikiem Prasowym Miasta w zakresie realizacji zadań związanych z polityką informacyjną miasta i bieżąca aktualizacja strony internetowej,6) prowadzenie dokumentacji merytoryczno-finansowej na potrzeby wydziału,7) przygotowywanie analiz i informacji z zakresu działania wydziału dla potrzeb Burmistrza, Rady Miasta i innych podmiotów,8) pomoc w przygotowywaniu projektu budżetu wydziału oraz przygotowywanie projektów umów, uchwał, zarządzeń i innych dokumentów na zajmowanym stanowisku. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca w siedzibie Urzędu Miasta, budynek biurowy bez windy. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Wydziale Promocji. Wynagrodzenie zasadnicze mieszczące się w przedziale od 2800 zł do 3000 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za wysługę lat pracy
Urząd Miasta Ustka - 2017-09-15 - Ustka (pomorskie)
doświadczenie na ww stanowisku,prawo jazdy kat. C+E + aktualne uprawnienia,mile widziany emeryt lub rencista,praca: teren kraju
ARTCOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-30 - Ociąż (wielkopolskie)