KIEROWNIK DS. WERYFIKACJI KLIENTA Olsztyn oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK DS. WERYFIKACJI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 9聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: bycie pierwszym contact point dla kraj贸w, kt贸re wsp贸艂pracuj膮 z zespo艂em, kierowanie grup膮 6 os贸b, kt贸re wykonuj膮 proces KYC zgodnie z polityk膮 KYC, proaktywna wsp贸艂praca z Relationship Managerami i Compliance w celu aktualizowania profili a偶 do ostatecznej aprobaty, osi膮ganie cel贸w operacyjnych ustalonych przez kierownictwo zespo艂u KYC, wspieranie managera operacyjnego w planach ustalania liczby rekord贸w, efektywne zarz膮dzanie procesami, pomoc w przygotowaniu audytu zar贸wno wewn臋trznego jak i zewn臋trznego, wsp贸艂praca z opiekunem klienta, zespo艂em opiekun贸w, zespo艂em Compliance w ka偶dym kraju, nadz贸r nad procesem, przestrzeganiem standardu polityk KYC,wsp贸艂praca z zespo艂em kontroli procesu, wspomaganie koordynowania procesu jako艣ci, sprawdzania i komunikowanie zespo艂owi wynik贸w test贸w jako艣ci, pomoc przy ustalaniu zdolno艣ci produkcyjnej zespo艂u, przedstawianie d艂ugofalowych mo偶liwo艣ci produkcyjnych zespo艂u, wykonywanie zada艅 zleconych przez managera lub wy偶sze kierownictwo. Godziny pracy 9.00-17.00
Data publikacji: 2019-10-30
Lokalizacja: Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmi艅sko-mazurskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
bycie pierwszym contact point dla kraj贸w, kt贸re wsp贸艂pracuj膮 z zespo艂em, kierowanie grup膮 6 os贸b, kt贸re wykonuj膮 proces KYC zgodnie z polityk膮 KYC, proaktywna wsp贸艂praca z Relationship Managerami i Compliance w celu aktualizowania profili a偶 do ostatecznej aprobaty, osi膮ganie cel贸w operacyjnych ustalonych przez kierownictwo zespo艂u KYC, wspieranie managera operacyjnego w planach ustalania liczby rekord贸w, efektywne zarz膮dzanie procesami, pomoc w przygotowaniu audytu zar贸wno wewn臋trznego jak i zewn臋trznego, wsp贸艂praca z opiekunem klienta, zespo艂em opiekun贸w, zespo艂em Compliance w ka偶dym kraju, nadz贸r nad procesem, przestrzeganiem standardu polityk KYC,wsp贸艂praca z zespo艂em kontroli procesu, wspomaganie koordynowania procesu jako艣ci, sprawdzania i komunikowanie zespo艂owi wynik贸w test贸w jako艣ci, pomoc przy ustalaniu zdolno艣ci produkcyjnej zespo艂u, przedstawianie d艂ugofalowych mo偶liwo艣ci produkcyjnych zespo艂u, wykonywanie zada艅 zleconych przez managera lub wy偶sze kierownictwo. Godziny pracy 9.00-17.00
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 9聽500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: od 09.00-do17.00
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DS. WERYFIKACJI KLIENTA
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Olsztyn
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: warmi艅sko-mazurskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Olsztyn
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali analitycy finansowi
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 9聽500 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 31.10.2019
Data zako艅czenia pracy: 30.10.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - bieg艂y, w pi艣mie - C2 - bieg艂y
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C2 - bieg艂y, w pi艣mie - C2 - bieg艂y
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
znajomo艣膰 przepis贸w prawa, znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego i rosyjskiego do kontakt贸w z kontrahentami zewn臋trznymi oraz do pracy w 艣rodowisku multikulturowym, znajomo艣膰 przepis贸w prawa, w tym: regulacji wewn臋trznych i zewn臋trznych, w szczeg贸lno艣ci wynikaj膮cych z dzia艂a艅 podmiot贸w nadzoru finansowego/bankowego, doskona艂a znajomo艣膰 obs艂ugi pakietu MS Office (Word, Excel, itd.), umiej臋tno艣膰 kontroli transakcji pod wzgl臋dem zgodno艣ci z wymogami regulacyjnymi oraz w raportowaniu podejrzanych dzia艂a艅, umiej臋tno艣膰 wykorzystania nowoczesnych technologii do realizacji powierzonych zada艅, wiedza teoretyczna na temat instytucji rynk贸w kapita艂owych; znajomo艣膰 zagadnie艅 rynku kapita艂owego, a tak偶e znajomo艣膰 r贸偶nych produkt贸w finansowych; umiej臋tno艣膰 wsp贸艂tworzenia proces贸w operacyjnych
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Miejski Urz膮d Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Pi艂sudskiego 64b, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmi艅sko-mazurskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: warmi艅sko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Pi艂sudskiego
Numer budynku pracodawcy: 64b
Oferta zg艂oszona przez: Miejski Urz膮d Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali analitycy finansowi
Data dodania oferty pracy: 30.10.2019
Oferta pracy wa偶na do: 20.11.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 30.10.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 30.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?27a17f3dca9d6aa5c833f0531a498912
Podobne oferty pracy
Zgodnie ze stanowiskiem.
PRACOWNIE KONSERWACJI ZABYTK脫W NAD 艁脫DK膭 SP脫艁KA Z O.O. - 2017-01-16 - Koluszki (艂贸dzkie)
Wykonywanie okre艣lonych w Regulaminie Organizacyjnym zada艅 Wydzia艂u Finansowego, a w szczeg贸lno艣ci: 1) opracowywanie bud偶etu: - nadz贸r, analiza i przygotowanie projekt贸w uchwa艂 organ贸w gminy w sprawie ustalenia procedury uchwalania bud偶etu, - ustalenie harmonogramu czynno艣ci do opracowania projektu bud偶etu, - przygotowanie analiz i kalkulacji do opracowania projektu bud偶etu, - sprawdzanie prawid艂owo艣ci przygotowania projekt贸w uchwa艂 bud偶etowych wraz z za艂膮cznikami stanowi膮cymi integraln膮 cz臋艣膰 uchwa艂 bud偶etowych pod wzgl臋dem rachunkowym i zgodno艣ci z wymogami ustawy o finansach publicznych, - opracowanie informacji opisowej do projektu bud偶etu dla potrzeb Prezydenta Miasta i Rady Miasta, - nadz贸r, analiza i przygotowanie projekt贸w uchwa艂 dla potrzeb Rady Miasta w sprawie zmian w bud偶ecie miasta, - nadz贸r oraz sprawdzenie prawid艂owo艣ci sporz膮dzonych za艂膮cznik贸w i materia艂贸w pomocniczych do sporz膮dzenia sprawozda艅 opisowych z wykonania bud偶etu, - nadz贸r, analiza i przygotowanie projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta Miasta w sprawie zmian w bud偶ecie miasta oraz sprawdzenie prawid艂owo艣ci przygotowanych zmian pod wzgl臋dem rachunkowym i zgodno艣ci z wymogami ustawy o finansach publicznych, 2) realizacja bud偶etu: - sprawdzenie sprawozda艅 sk艂adanych przez jednostki organizacyjne gminy pod k膮tem przestrzegania dyscypliny finans贸w publicznych oraz prawid艂owo艣ci ich sporz膮dzenia, - nadz贸r nad zachowaniem r贸wnowagi bud偶etowej,- wsp贸艂dzia艂anie z jednostkami organizacyjnymi, Regionaln膮 Izb膮 Obrachunkow膮, bankami w zakresie spraw finansowych i realizacji bud偶etu, - kontrola i przekazywanie 艣rodk贸w dla jednostek bud偶etowych, - kontrola i terminowe dokonywanie zwrotu 艣rodk贸w do instytucji zewn臋trznych, - nadz贸r, analiza, sprawdzenie i sporz膮dzenie sprawozda艅 jednostkowych bud偶etu (organu) gminy, - nadz贸r, analiza, sprawdzenie i sporz膮dzenie sprawozda艅 finansowych (organu) gminy, - nadz贸r, analiza, sprawdzenie i sporz膮dzenie sprawozda艅 zbiorczych jednostki samorz膮du terytorialnego, - przestrzeganie termin贸w i kontrola nad terminowym sporz膮dzaniem sprawozda艅, nad terminowym przesy艂aniem ich do jednostek zewn臋trznych oraz nad prawid艂owo艣ci膮 ich sporz膮dzenia, - kontrola i rozliczanie dochod贸w z urz臋dami skarbowymi sprawozdania i analizy; 3) gospodarka pozabud偶etowa i ksi臋gi rachunkowe: - prowadzenie rachunkowo艣ci bud偶etowej zgodnie z zak艂adowym planem konta dla bud偶etu gminy, - nadz贸r, analiza i sprawdzenie poprawno艣ci ksi臋gowania wyci膮g贸w organu gminy, - nadz贸r, analiza i sprawdzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej, - nadz贸r, analiza i sprawdzenie zestawie艅 obrot贸w i sald ksi臋gi g艂贸wnej - dekretacja, ksi臋gowanie i kompletowanie dokument贸w ksi臋gowych.
Urz膮d Miasta - 2018-12-06 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
test rynku pracyprzygotowanie organizacyjne i nadz贸r nad realizacj膮 projekt贸w w dziale, wsp贸艂praca z kierownikami dzia艂贸w produkcji, wp贸艂praca z firmami zewn臋trznymi
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - 艢widnica (dolno艣l膮skie)
DO UZGODNIENIA
IN呕YNIERIA RZESZ脫W SA - 2016-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
-
ZAK艁AD US艁UG WIELOBRAN呕OWYCH KULASZEWICZ RAFA艁 - 2016-01-29 - Ko艣cierzyna (pomorskie)
prowadzenie budowy
Bin呕 S.A. - 2017-05-25 - Be艂chat贸w (艂贸dzkie)
wykszta艂cenie kierunkowe - budowlane, wymagane do艣wiadczenie w pracy na ww. stanowisku
Us艂ugi Og贸lnobudowlane Stanis艂aw Stryjak - 2016-08-09 - Raczyce (wielkopolskie)
Kierowanie prac膮 w zakresie realizacji zaplanowanej produkcji:- Ustalanie z Szefem Produkcji plan贸w wewn膮trzwydzia艂owych,- Utrzymanie odpowiedniej jako艣ci produkowanych wyrob贸w,- Kontrola zu偶ycia surowc贸w i materia艂贸w niezb臋dnych do wykonywania planowanej produkcji;- Prowadzenie dokumentacji proces贸w produkcyjnych i nadz贸r nad jej obiegiem.
GRUPA INCO S.A. - 2017-07-20 - Susz (warmi艅sko-mazurskie)
Oprowadzanie grup turyst贸w po Krakowie. Praca ok. 45 godzin miesi臋cznie.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Krak贸w (ma艂opolskie)
zarz膮dzanie zasobami ludzkimi, nadz贸r, kontrola orazplanowanie pracy zwi膮zane z zarz膮dzaniem zasobami ludzkimi w firmie, realizacja procesu rekrutacji selekcji pracownik贸w, organizowanie i przydzielanie pracy
kontakt przez PUP - 2018-07-14 - M艂awa (mazowieckie)
Nadz贸r i koordynacja prac zwi膮zanych z modernizacj膮 sieci trakcyjnej. Organizowanie pracy podleg艂ego personelu. Analiza i definiowanie zakresu potrzeb na materia艂y i cz臋艣ci do kolejowej sieci trakcyjnej niezb臋dnych do realizacji rob贸t. Zamawianie cz臋艣ci. Wsp贸艂praca z Inwestorem.
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - D臋blin (lubelskie)
OBS艁UGA KLIENTA, PODAWANIE POSI艁K脫W
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Kliniska Wielkie (zachodniopomorskie)
prasoanie odziezy
ZAK艁AD PRODUKCYJNO-HANDLOWY "HARY" HALINA RYCHTER - 2019-04-30 - Ole艣no (warmi艅sko-mazurskie)
- Uruchomienie Centrum Symulacji Medycznej w Zabrzu, w tym koordynacja zatrudnienia przysz艂ych pracownik贸w Centrum, oraz zarz膮dzanie i nadz贸r nad podleg艂ym personelem. Koordynowanie i nadzorowanie pracy Centrum Symulacji Medycznej w Zabrzu w zakresie organizacyjno-administracyjnym, w szczeg贸lno艣ci nad dzia艂aniami maj膮cymi na celu unowocze艣nienie metod kszta艂cenia student贸w w oparciu o standardy mi臋dzynarodowe. Wdro偶enie i koordynacja program贸w edukacyjnych zwi膮zanych z funkcjonowaniem Centrum. Zarz膮dzanie i nadz贸r nad maj膮tkiem Centrum. Koordynacja wsp贸艂pracy z pozosta艂ymi jednostkami organizacyjnymi SUM. Realizacja zada艅 wynikaj膮cych z obowi膮zuj膮cych powszechnie zasad kontroli zarz膮dczej.- Wynagrodzenie: 6000 - 7000 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy, p贸藕niej umowa na czas okre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykszta艂cenie wy偶sze medyczne potwierdzone dyplomem (preferowany tytu艂 lekarza, mile widziane: lekarz dentysta, ratownik medyczny, piel臋gniarka, po艂o偶na). Minimum dwuletnie do艣wiadczenie na stanowisku kierowniczym. Znajomo艣膰 Ustawy o Finansach Publicznych oraz procedur administracyjnych, Ustawy Prawo o szkolnictwie wy偶szym, Kodeksu pracy. Obs艂uga pakietu MS Office, znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w stopniu min. dobrym. Samodzielno艣膰 i odpowiedzialno艣膰, inicjatywa w dzia艂aniu i umiej臋tno艣膰 pracy w zespole.
艢L膭SKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2018-04-23 - Zabrze (艣l膮skie)
przew贸z towar贸w powierzonym 艣rodkiem transportu, odpowiedzialno艣c za pojazd i 艂adunek.
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Mi臋dzyrzec Podlaski (lubelskie)
Nadz贸r nad prac膮 podleg艂ego personelu. Nadz贸r nad elektywnym realizowaniem plan贸w produkcyjnych. Zapewnienie bezawaryjnej realizacji procesu produkcyjnego. Sporz膮dzanie raport贸w i analiz wydajno艣ci produkcji. Wdra偶anie najnowszych rozwi膮za艅 technologicznych. Negocjacje z potencjalnymi partnerami biznesowymi. Pozyskiwanie nowych klient贸w.
Grodziska Sp贸艂dzielnia Malwa - 2016-11-23 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
dba膰 o motywowanie personelu obywateli polski i obcokrajowc贸w, dba膰 o przestrzeganie procedur i standard贸w obowi膮zuj膮cych wewn膮trz firmy, monitoruje stan zapas贸w i realizowa膰 plany sprzeda偶owe sklepusporz膮dzanie zam贸wien i kontakt z kontrahentami z chin i polski
MRS. CHAN GROUP SP Z O.O. - 2019-08-08 - Gorz贸w Wielkopolski (lubuskie)
Wg ustale艅 z pracodawc膮
O艣rodek Rehabilitacyjno Wypoczynkowy "SYRENA" - 2016-07-01 - Mielno (zachodniopomorskie)
Wg zawodu
Biuro Us艂ugowo-Handlowe Beata Niebieszcza艅ska - 2016-05-27 - 呕ary (lubuskie)
rekrutacja pracownik贸w tymczasowych z Ukrainy, Bia艂orusi, Mo艂dawi.Prowadzenie dokumentacji, legalizacja pobytu, zatrudnienia.Prowadzenie rozm贸w rekrutacyjnych w j.ukrai艅skim i j.rosyjskim, praca w godz. 9-17
Royal Work Sp. z o. o. Sp. K. - 2019-04-01 - Opole (opolskie)
w/g programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Zakopane (ma艂opolskie)
23. Og贸lny zakres obowi膮zk贸w:a)kontrolowanie racjonalnego, zgodnego z obowi膮zuj膮cymi przepisami, wykorzystania nieruchomo艣ci na zaspokojenie potrzeb w zakresie zakwaterowania jednostek i instytucji wojskowych oraz stanu osobowego we wsp贸lnych kwaterach sta艂ych w kompleksach administrowanych przez JW. 3293;b)planowanie, organizowanie i nadzorowanie przedsi臋wzi臋膰 uj臋tych c) w instrukcji zasadach utrzymania nieruchomo艣ci wojska" sygn..Kwat-Bud. 1IS/98;d)uczestniczenie w przejmowaniu nieruchomo艣ci na potrzeby wojska e) i przekazywanie zb臋dnych nieruchomo艣ci do Agencji Mienia Wojskowego, Wojskowej Agencji Mieszioniowej lub innym organom administracji rz膮dowej i samorz膮dowej; f) uczestniczenie w procesie realizacji zada艅 zwi膮zanych z regulowaniem stan贸w prawnych nieruchomo艣ci; g) prowadzenie gospodarki nieruchomo艣ciami w zakresie ustalonym h) w przepisach o gospodarce nieruchomo艣ci w wojsku; i) opracowanie corocznych sprawozda艅 o stanie wykorzystania powierzchni w kompleksach koszarowych administrowanych przez IW. 3293; j) sprawowanie nadzoru nad dzia艂alno艣ci膮 Sekcji w zakresie: k) sk艂adania meldunk贸w i sprawozda艅 o stanie wykorzystania powierzchni koszarowej i zmianach w ewidennieruchomo艣ci, l) prowadzenie gospodarki nieruchomo艣ciami zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami pa艅stwowymi oraz resortowymi,m)wykonywania Inwentaryzacji schematycznej budynk贸w,n)utrzymania zgodno艣ci dokumentacji ewidencyjnej ze stanem faktycznym w terenie, przeprowadzanych dora藕nych inwentaryzacji nieruchomo艣ci,planowania, organizowania i nadzorowania pracy podleg艂ych mu pracownik贸w ,o)przeprowadzanych dora藕nych inwentaryzacji nieruchomo艣ci,p)planowania, organizowania i nadzorowania pracy podleg艂ych mu pracownik贸w,q)prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji niezb臋dnej do prawid艂owego funkcjonowania sekcji w zakresie:r) ewidencji nieruchomo艣ci wojskowych,s) analizy wykorzystania powierzchni koszarowej przez jednostki wojskowe,t) ewidencji um贸w najmu, dzier偶awy, u偶yczenia,u) ewidencji realizowanych op艂at,v) ewidencji materia艂贸w geodezyjnychw) ewidencji dokumentacji technicznej
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2019-10-29 - Powidz (wielkopolskie)
sprowadzanie owoc贸w mango z Egiptu - znajomo艣膰 rynku Egipskiego - umiej臋tno艣膰 negocjacji cen - pozyskiwanie i fakturowanie kontrahent贸w - prowadzenie rozm贸w z potencjalnymi kontrahentami
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowanie bie偶膮c膮 dzia艂alno艣ci膮 i reprezentowanie na zewn膮trz Oddzia艂u Rejonowego PCK w Koszalinie, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi w PCK regulacjami wewn臋trznymi, w tym: - prace administracyjno-biurowe, - inicjowanie i koordynacja wsp贸艂pracy z jednostkami podstawowymi PCK z terenu dzia艂ania OR PCK w Koszalinie, - koordynacja i odpowiedzialno艣膰 za rzetelno艣膰 sporz膮dzania wszelkiej sprawozdawczo艣ci z dzia艂alno艣ci OR PCK w Koszalinie, - wsp贸艂praca z w艂adzami statutowymi OR PCK w Koszalinie, - pozyskiwanie 藕r贸de艂 finansowania dzia艂alno艣ci merytorycznej, a zw艂aszcza poprzez sk艂adanie ofert na realizacj臋 zada艅 publicznych, - inicjowanie r贸偶nego rodzaju imprez o charakterze edukacyjno-promocyjnym wykorzystuj膮c w tym celu lokalne 艣rodki przekazu i wsp贸艂prac臋 z w艂adzami lokalnymi oraz innymi instytucjami, - odpowiada za w艂a艣ciw膮 polityk臋 kadrow膮 oraz zabezpieczenie finansowe podejmowanych dzia艂a艅, a tak偶e powierzone mienie.
Zachodniopomorski Oddzia艂 Okr臋gowy Polskiego Czerwonego Krzy偶a w Szczecinie - 2017-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Rozbudowa dzia艂贸w: chemia profesjonalna, HoReCa i AFH. Wprowadzenie, planowanie sprzeda偶y, szkolenia. Wymagane do艣wiadczenie w pracy w bran偶y, najlepiej na podobnym stanowisku.
PRZEDSI臉BIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-US艁UGOWE "ALF" - KLOREK, MOSKALIK SP脫艁KA JAWNA - 2019-02-11 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Koordynowanie prac podleg艂ego zespo艂u. Dbanie o wysok膮 jako艣膰 produkcji. Monitorowanie realizacji planu produkcyjnego. Planowanie grafik贸w pracy. Zapewnienie prawid艂owych warunk贸w pracy BHP. Analizowanie i raportowanie wydajno艣ci produkcji. Komunikacja i wsp贸艂praca z dzia艂em jako艣ci i dzia艂em in偶ynieryjnym. Rozwi膮zywanie sytuacji kryzysowych wewn膮trz dzia艂u produkcyjnego.
NURITECH SK, S.R.O. (SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭) - ODDZIA艁 W POLSCE - 2019-01-22 - Be艂chat贸w (艂贸dzkie)
Obs艂uga klienta, udzielanie informacji, wst臋pne przygotowywanie r贸偶nych form korespondencji s艂u偶bowych, przygotowywanie materia艂贸w dydaktycznych, pomoc w przygotowywaniu sprawozda艅, obs艂uga program贸w komputerowych.
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Przeradz Ma艂y (mazowieckie)
Nadzorowanie budynku szko艂y, prac remontowych,pracownik贸w obs艂ugi szko艂y. Zakres czynno艣ci jako integralna cz臋艣膰 umowy o prac臋.ca艂y etat 2600 brutto + 20% premii regulaminowej + dod. sta偶owygodz. pracy 8-14kontakt z pracodawc膮: 717986849; sp30wroc (at) wp.plSala D
Szko艂a Podstawowa nr 30 - 2018-10-05 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
BIE呕膭CE NAPRAWY NARZEDZI, SPRZ臉T脫W I URZADZE艃 ZNAJDUJ膭CYCH SI臉 W RESTAURACJI ORAZ USUWANIE USTEREK ZGODNIE Z USTALENIEMI Z KIEROWNICTWERM RESTAURACJI ITD.
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Jelenia G贸ra (dolno艣l膮skie)
-kordynowanie wszystkich dzia艂a艅 zwi膮zanych z zapewnieniem dostaw materia艂贸w oraz zapewnieniem wdra偶ania plan贸w dzia艂a艅 koryguj膮cych,-wsp贸艂praca z dostawcami i fabrykami Electrolux dla zapewnienia okre艣lonego poziomu zapas贸w,-wsp贸艂praca z fabrykami Electrolux dla zapewnienia prawid艂owego przep艂ywu wymiany informacji oraz budowania najlepszych relacji wsp贸艂pracy,-kierowanie, szkolenie i rozwijanie zespo艂u Planowania Materia艂贸w dla zapewnienia rozwoju oraz tworzenie i wdra偶anie plan贸w dla poprawy wynik贸w zgodnie z oczekiwanymi celami,-wsp贸艂praca z kierownictwem korporacji wtrorzeniu 艣rednio i d艂ugoterminowej strategii Planowania Materia艂贸w oraz zarz膮dzanie prowadzonym zespo艂em dla egzekwowania przyj臋tej strategii,-rozwijanie i prowadzenie niezb臋dnego raportowania wynik贸w i wska藕nik贸w KPI okre艣laj膮cych poziom realizacji cel贸w i zada艅
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - O艂awa (dolno艣l膮skie)