INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE NADZORU I KONTROLI DELEGATURA WŁOCŁAWEK (NR 2110) Włocławek oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE NADZORU I KONTROLI DELEGATURA WŁOCŁAWEK (NR 2110)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: sprawowanie nadzoru nad działalnością jednostek samorządu terytorialnego, związków gmin i powiatów oraz innych jednostek,- rozpatrywanie wniosków i skarg związanych z podejmowaniem aktów prawnych przez organy samorządu terytorialnego i przygotowywanie korespondencji w tych sprawach,- przygotowywanie skarg i odpowiedzi na skargi przekazywane do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego,- przygotowywanie projektów rozstrzygnięć nadzorczych Wojewody,- prowadzenie spraw związanych z wprowadzeniem zarządu komisarycznego i wyznaczeniem osoby pełniącej funkcję organu jednostki samorządu terytorialnegoWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Czynności wykonywane w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym przy ul. Brzeskiej 8 we Włocławku, (budynek nieposiadający windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to komputer, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe
Data publikacji: 2020-07-27
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Brzeska 8, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprawowanie nadzoru nad działalnością jednostek samorządu terytorialnego, związków gmin i powiatów oraz innych jednostek,- rozpatrywanie wniosków i skarg związanych z podejmowaniem aktów prawnych przez organy samorządu terytorialnego i przygotowywanie korespondencji w tych sprawach,- przygotowywanie skarg i odpowiedzi na skargi przekazywane do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego,- przygotowywanie projektów rozstrzygnięć nadzorczych Wojewody,- prowadzenie spraw związanych z wprowadzeniem zarządu komisarycznego i wyznaczeniem osoby pełniącej funkcję organu jednostki samorządu terytorialnegoWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Czynności wykonywane w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym przy ul. Brzeskiej 8 we Włocławku, (budynek nieposiadający windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to komputer, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE NADZORU I KONTROLI DELEGATURA WŁOCŁAWEK (NR 2110)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0464
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższe prawo lub administracja pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów Ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,- znajomość podstaw Zasad techniki prawodawczej,- znajomość przepisów Ustawy o samorządzie gminnym,- znajomość przepisów Ustawy o samorządzie powiatowym,- znajomość przepisów Ustawy o samorządzie wojewódzkim,- znajomość przepisów Kodeksu wyborczego, - umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, - umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,- umiejętność redagowania pism urzędowych,- podejmowanie decyzji i odpowiedzialność,- dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów,- efektywna komunikacja.Wymagania dodatkowe:- asertywność, - odporność na stres.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
danePracodawcy_nip: 5541007401
danePracodawcy_regon: 000514236
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys/cv i własnoręcznie podpisany list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 27 lipca 2020 roku do dnia 6 sierpnia 2020 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki WNK IV.2 DW - 1 etatDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w K-PUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; -Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej. 4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: - Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 27.07.2020
Oferta pracy ważna do: 06.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9a65329619522a86a64b965a1dcecd34
Podobne oferty pracy
nadzór nad placówkami nauczania i wychowaniaORL wypoczynku dzieci i młodzieży
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2016-07-22 - Cieszyn (śląskie)
Pobieranie opłat za parkowanie, praca na wolnym powietrzu.
"WORK SERVICE" S.A. - 2016-05-27 - Racibórz (śląskie)
Opracowywanie dokumentacji przetargowej zgodnie z przepisami prawa. Udział w pracach komisji przetargowej. Sprawowanie kontroli nad formalnie-prawną prawidłowością dokumentacji w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych. Praca pon. -pt. w godz. 7-15. Pierwsza umowa na okres próbny, kolejna na czas nieokreślony. Do wynagrodzenia Pracodawca dolicza dodatek stażowy.
kontakt przez PUP - 2019-01-09 - Pruszków (mazowieckie)
prace konserwacyjno porządkowe na terenie Zespołu Szkół w Wapnie
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Wapno (wielkopolskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami pochodzenia chińskiego, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami chińskimi, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Rozładowanie i załadowanie towaru, logistyka.
FINMAT ALEKSANDRA KORUS - 2016-08-18 - Olesno (opolskie)
INSPEKTOR DS.ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 2016-09-15 - Witnica (lubuskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, łazienek i korytarzy.
Krzysztof Komajda LIRECO - 2017-01-17 - Gdańsk (pomorskie)
pełna księgowość
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Białystok (podlaskie)
- organizowanie, kierowanie i koordynowanie prac oraz nadzorowanie i kontrolowanie jakości i przebiegu pracy podległych pracowników w celu prawidłowej realizacji zadań- prowadzenie szkoleń, instruktaży opracowywanie oraz wdrażanie procedur i tworzenie dokumentacji w celu realizacji zadań zgodnie z systemem zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy- ustalanie potrzeb w zakresie remontów i konserwacji w celu właściwej koordynacji i planowanie sił i środków- sporządzanie przedmiarów i kosztorysów budowlanych na planowane zamierzenia remontowe w celu prawidłowego planowania i realizacje zadań- uczestniczenie w pracach komisji powoływanych do odbioru robót wykonywanych siłami oddziału lub systemem zleconym w celu prawidłowego odbioru pac- uczestniczenie w okresowych przeglądach obiektów budowlanych i ich urządzeń, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania - prowadzenie dokumentacji i ewidencji konserwacyjno - remontowych obiektów budowlanych w celu prawidłowego rozliczenia prac
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2020-06-22 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
-Wycinanie elementów do obróbek szwalniczo-krawieckich,-Kontakt telefoniczny: 58 561-22-01,-Kontakt e-mail: bonadea (at) bonadea.pl
BONA DEA ANNA OSTROWSKA - 2016-09-05 - Tczew (pomorskie)
- prace remontowo- warsztatowe- konserwacja maszyn i urządzeń
SPRICK ROWERY SP Z O O ŚWIEBODZIN - 2019-11-26 - Świebodzin (lubuskie)
obsługa urządzeń transportujących surowce spożywcze,obsługa maszynśrutujących surowce
Agri Plus Sp. z o.o. - 2017-05-05 - Grodków (opolskie)
Prowadzenie prac inspekcyjno-kontrolnych, rejestrowanie i interpretacja tych prac, które dot. całokształtu zagadnień związanych z ochroną powietrza przed zanieczyszczeniem w nadzorowanych zakładach, a w szczególności prowadzenie kontroli w zakładach oraz sprawdzanie prawidłowości prowadzenia procesu inwestycyjnego w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych w zakresie ochrony powietrza.Przestrzeganie i prowadzenie nadzoru nad przestrzeganiem właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i decyzjach administracyjnych. Opracowywanie wniosków z przeprowadzonych prac kontrolno-pomiarowych i inspekcyjnych, zarządzeń pokontrolnych, decyzji administracyjnych, projektów wystąpień do organów Prokuratury oraz Sądów Rejonowych; interpretowanie wyników pomiarów emisji i imisji; współpraca z organami samorządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości funkcjonowania przepisów ochrony środowiska.Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa.Przygotowywanie projektów dokumentów administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków użytkowania środowiska oraz dotyczących kosztów kontroli w zakresie ochrony powietrza w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Przygotowywanie projektów dokumentów pokontrolnych w celu wyegzekwowania od podmiotów oraz organów administracji przestrzegania przepisów prawa a w stosunku do podmiotów również obowiązków wynikających z decyzji administracyjnych. Weryfikacja rocznych raportów emisji CO2 w celu sprawdzenia poprawności raportu do uczestnictwa podmiotu we wspólnotowym systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2016-09-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Sporządzanie pełnej dokumentacji rachunkowo - księgowej dotyczącej wydatków osobowych funkcjonariuszy PSPi pracowników w oparciu o imienne angaże, umowy oraz decyzje przy zastosowaniu programu komputerowegoużytkowanego w Komendzie Miejskiej PSP w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem aktualnych przepisów prawadotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczenia zdrowotnego, składek na ubezpieczenia społeczne.Przygotowywanie przelewów bankowych, Uzgadnianie wzajemnej zgodności między kontami kosztów, wydatków,zobowiązań i zaangażowania, Wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniami oraz innychdokumentów rozliczeniowych, Obsługiwanie programu Płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS, Sporządzanie deklaracjipodatkowych oraz deklaracji ZUS. Godz. pracy 7.30-15.30. Umowa o pracę na czas określony - służba cywilna. Przewidywany okres zatrudnienia 28.08.2018-28.08.2019.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku - 2018-04-20 - Słupsk (pomorskie)
x
DGM Dachy Michał Grześ - 2019-08-27 - Załuki (podlaskie)
pomiary gazowe, pomiary wody i poewietrza
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie badań diagnostycznych w celu zebrania informacji obiektach i urządzeniach, ocena stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych, sporządzanie dokumentacji do książki obiektu budowlanego, wynikającej z obowiązującychprzepisów z zakresu prawa budowlanego, nanoszenie zmian w dokumentacji technicznej urządzeń, udział w pracach komisji odbioru po robotach budowlano-montażowych, dbanie o powierzony sprzęt pomiarowy, praca na terenie Śląska
PKP POLSKIE LINIE KOLEJOWE S.A Zakład Linii Kolejowych - 2017-05-05 - Sosnowiec (śląskie)
utrzymywanie porządku w biurze i na terenie
MILANOVO RESTAURANTS Sp. z o.o. - 2016-09-16 - Józefosław (mazowieckie)
- nadzór nad robotami budowlanymi zleconymi zewnetrznym firmom budowlanym- sprawdzanie obmiaru robót, kosztorysów wstępnych i powykonawczych- przygotowywanie zleceń- praca na jedną zmianę w godz. 07:00 - 15:00 we wtorki praca w godz. 09:30 - 17:30
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA DĄBROWA - 2018-09-26 - Łódź (łódzkie)
Pełnienie funkcji inspektora do spraw inwestycji i remontów w tym: -kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnym prowadzonymi w okresie realizacji umowy przez inspektora oraz sprawowanie kontroli technicznej obiektu Aquapark.Przedmiot umowy obejmuje nadzór inwestycyjny całego procesu inwestycyjnego we wszystkich branżach robót wynikających z opracowanych projektów budowlanych oraz wszystkich czynności wynikających z prawa budowlanego, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2002r. Nr 108, poz. 953) i umów zawartych pomiędzy inwestorem a wykonawcą robót budowlanych.
AQUAPARK POLKOWICE - REGIONALNE CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNE S. A. - 2016-10-24 - Polkowice (dolnośląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Kraków (małopolskie)
Ustalanie zakresu potrzeb remontowych, zlecenie prac remontowych, udział w zebraniu wspólnot mieszkaniowych, sporządzanie sprawozdań i analiz z zakresu remontów, prowadzenie korespondencji w zakresie zleconych zadań. Praca w godz.7-15, wynagrodzenie do uzgodnienia!
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Opole (opolskie)
DO UZGODNIENIA
MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-27 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowanie i lakierowanie samochodów ciężarowych
Usługi Transportowo-Sprzętowe wł. Sebastian Kądziołka - 2018-05-10 - Ruda Śląska (śląskie)
PRACA PRZY BUDOWIE DRÓG
P.B. POLBUD TOMASZ DAROWSKI - 2019-02-26 - Kłoda (świętokrzyskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych osób zatrudnionych w Domu Pomocy Społecznej w Bolesławcu, prowadzenie obsługi administracyjnej Domu Pomocy Społecznej w Bolesławcu, prowadzenie spraw zamówień publicznych na środki, materiały i usługi niezbędne do realizacji zadań Domu Pomocy Społecznej w Bolesławcu, udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw w Domu Pomocy Społecznej w Bolesławcu. Miejsce pracy: budynek Domu Pomocy Społecznej w Bolesławcu ul. Piastów 17, 59-700 Bolesławiec, parter. Stanowisko pracy: praca stacjonarna, przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie. Środowisko pracy oraz stanowisko pracy jest przystosowane dla potrzeb pracownika administracyjno-biurowego. Wysokość wynagrodzenia 2600 - 3500 złotych brutto. Umowa o pracę na czas określony. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 7:30 - 15:30 .
Dom Pomocy Społecznej w Bolesławcu - 2020-01-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- Planowanie i analiza zakupów dokonywanych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych; Obsługa wykorzystania środków Ministerstwa Zdrowia i innych; Czuwanie nad terminową realizacją zawartych umów. - Wynagrodzenie: uposażenie zasadnicze 2500 zł/brutto + wysługa lat+ premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 33 miesiące z możliwością zatrudnienia na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-14:35. Wymagania: wykształcenie wyższe preferowane administracyjne lub ekonomiczne. Wymagane doświadczenie w zakresie zamówień publicznych. Dobra i praktyczna znajomość MS Office (Word, Excel). Umiejętność pracy w zespole, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-259-16-61) w godz.: 7:00-14:00 lub e-mail: kadry (at) spskm.katowice.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM.ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH - 2019-02-05 - Katowice (śląskie)
Pracownik ogólnobudowlany
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Krzywiń (wielkopolskie)
Prowadzenie działalności inspektoryjnej z zakresu nadzoru budolwanegododatkowe informacje na stronie http://www.pinbkolobrzeg.finn.pl. Praca na okres próbny w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu. Dokumenty należy złożyć w biurze podawczym Inspektoriatu lub za pośrednictwem poczty.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kołobrzegu - 2016-12-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)