INSPEKTOR/PODINSPEKTOR/REFERENT DS. KADR I ADMINISTRACJI Bolesławiec oferta pracy Dom Pomocy Społecznej w Bolesławcu
Stanowisko: INSPEKTOR/PODINSPEKTOR/REFERENT DS. KADR I ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: 2 600 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw pracowniczych osób zatrudnionych w Domu Pomocy Społecznej w Bolesławcu, prowadzenie obsługi administracyjnej Domu Pomocy Społecznej w Bolesławcu, prowadzenie spraw zamówień publicznych na środki, materiały i usługi niezbędne do realizacji zadań Domu Pomocy Społecznej w Bolesławcu, udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw w Domu Pomocy Społecznej w Bolesławcu. Miejsce pracy: budynek Domu Pomocy Społecznej w Bolesławcu ul. Piastów 17, 59-700 Bolesławiec, parter. Stanowisko pracy: praca stacjonarna, przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie. Środowisko pracy oraz stanowisko pracy jest przystosowane dla potrzeb pracownika administracyjno-biurowego. Wysokość wynagrodzenia 2600 - 3500 złotych brutto. Umowa o pracę na czas określony. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 7:30 - 15:30 .
Data publikacji: 2020-01-07
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Dom Pomocy Społecznej w Bolesławcu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piastów 17, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw pracowniczych osób zatrudnionych w Domu Pomocy Społecznej w Bolesławcu, prowadzenie obsługi administracyjnej Domu Pomocy Społecznej w Bolesławcu, prowadzenie spraw zamówień publicznych na środki, materiały i usługi niezbędne do realizacji zadań Domu Pomocy Społecznej w Bolesławcu, udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw w Domu Pomocy Społecznej w Bolesławcu. Miejsce pracy: budynek Domu Pomocy Społecznej w Bolesławcu ul. Piastów 17, 59-700 Bolesławiec, parter. Stanowisko pracy: praca stacjonarna, przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie. Środowisko pracy oraz stanowisko pracy jest przystosowane dla potrzeb pracownika administracyjno-biurowego. Wysokość wynagrodzenia 2600 - 3500 złotych brutto. Umowa o pracę na czas określony. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 7:30 - 15:30 .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR/PODINSPEKTOR/REFERENT DS. KADR I ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Administracja, Prawo, Ekonomia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie lub wyższe, wskazane administracyjne, prawnicze lub ekonomiczne, doświadczenie zawodowe ogółem minimum jeden rok, obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych); pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących działanie jednostek samorządu terytorialnego (w tym: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych), oraz Regulaminu organizacyjnego Domu Pomocy Społecznej w Bolesławcu, obsługa komputera na poziomie zaawansowanym, oraz znajomość pakietu Microsoft Office, doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta w administracji, umiejętność pracy w zespole oraz w sytuacjach stresowych,komunikatywność, terminowość, systematyczność, asertywność, wysoka kultura osobista.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Dom Pomocy Społecznej w Bolesławcu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Piastów 17, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. Wymagane dokumenty: CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej - opatrzone własnoręcznym podpisem; list motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem; kwestionariusz osobowy - zgodnie z załączonym wzorem; kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie; kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectw pracy/referencji/zaświadczeń o zatrudnieniu/innych dokumentów zawierających okres zatrudnienia); kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego); oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem; oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - opatrzone własnoręcznym podpisem; kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski, na koszt własny kandydata.Z podstawowymi dokumentami dotyczącymi pracy urzędu kandydaci powinni zapoznać się poprzez stronę internetową http://www.js.boleslawiec.bip-gov.pl/Prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych:podpisanej klauzuli następującej treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko podinspektora w Domu Pomocy Społecznej w Bolesławcu, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679); podpisanej klauzuli informacyjnej stanowiącej załącznik do niniejszego ogłoszenia. Szczegółowych informacji i stanowisku pracy udziela p. Bogusław Szeffs, Bolesławiec, ul. Piastów 17, pok. 9a (parter), tel. 075 649 59 00. Oferty należy składać w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Bolesławcu, Bolesławiec, ul. Piastów 17, pok. 8, w terminie do 10 stycznia 2020 roku (liczy się data wpływu). Kandydaci spełniający powyższe wymagania, zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne.Przewiduje się zatrudnienie jednej osoby od 1 lutego 2020 r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Piastów
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 07.01.2020
Oferta pracy ważna do: 10.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?82ef904d8abe24cee93925b046b15986
Podobne oferty pracy
Wykonywanie czynności z zakresu zadań Inspekcji Weterynaryjnej określonych ustawą z dnia 29.01.2004r. o Inspekcji WeterynaryjnejWARUNKI PRACY:Jedna zmiana pn-pt 7-15Miejsce pracy: siedziba Inspektoratu oraz w terenie (powiat elbląski oraz gmina Miasto Elbląg)Wynagrodzenie od 3000 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i doświadczeniaWyjazdy służbowe i szkoleniowe.Narzędzia pracy: komputer, urządzenia pomiarowe. Praca w terenie - wyjazdy samochodem służbowym. Budynek jednopiętrowy bez podjazdu dla niepełnosprawnych i windy. Brak toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych.Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy. Za wieloletnią pracę członek korpusu służby cywilnej otrzymuje nagrodę jubileuszową. Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastka".Pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do wypoczynku dla pracowników i jego dzieci, dopłaty do kolonii i obozów, niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach - zapomogi), dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze, możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogo-Pożyczkowej możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Elblągu - 2019-12-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
REMONT I BUDOWA NAWIERZCHNI TOROWYCH - TEREN KRAJU
Ryszard Lipiński Firma LiD Usługi Kolejowe, Drogowe, Komunalne - 2019-03-07 - Dębica (podkarpackie)
ZAKRES ZADAŃprzeprowadza okresowe przeglądy, dokonuje oceny stanu technicznego oraz konserwuje i dokonuje niezbędnychnapraw sprzętu informatycznego użytkowanego w jednostce w celu zapewnienia sprawności technicznej urządzeńadministruje siecią PSTD oraz siecią INTERNET w celu dostarczenia aktualnych informacjiadministruje stanowiska komputerowe do przetwarzania informacji niejawnych w celu wspomagania pracy komórekdo spraw OIN pod kątem informatycznymuruchamia i wdraża nowe systemy i rozwiązania teleinformatyczne w celu usprawnienia dostępu do baz danych iinnych aplikacjiprzetwarza informacje w policyjnych oraz pozapolicyjnych systemach informatycznych w celu wspomagania pracyPolicjiwspółpracuje w dziedzinie informatyki z właściwą komórką organizacyjną Wydziału Łączności i Informatyki KWP wcelu uzyskania bieżących informacji
Komenda Miejska Policji - 2016-10-14 - Jaworzno (śląskie)
opracowywanie, aktualizowanie dokumentacji oraz prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ppoż. w Brygadzie; kontrolowanie przestrzegania przepisów ppoż. i techniczno-budowlanych; opracowywanie wykazów i zestawień należności sprzętu pożarowego dla budynków, obiektów, terenów oraz wojskowego sprzętu technicznego.Zatrudnienie dotyczy 8 Kujawsko-Pomorskiej Brygady Obrony Terytorialnej.Rodzaj umowy o pracę: umowa o pracę na okres próbny 3 mcy z możliwością dalszego zatrudnienia, pełen etat, godziny pracy 7.00-15.00Wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3299 zł, plus premia regulaminowa, plus skutki wysługi lat - uzależnione od stażu pracy.
kontakt przez PUP - 2020-04-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zapoznanie się z obiegiem dokumentów w instytucji i komputerową rejestracją dokumentów ścisłego zarachowania, prowadzenie samodzielnej rejestracji komputerowej dokumentów oraz ich archiwizowanie
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Warszawa (mazowieckie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NA TERENIE KOSZALINA I W OBRĘBIE KOSZALINA.WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE KIERUNKOWE TECHNICZNE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI WODOCIĄGOWYCH, KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYTCH I GAZOWYCH BEZ OGRANICZEŃ, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261 45 20 34 , CV NA email: rziszczecin (at) ron.mil.plMIEJSCE PRACY - SZCZECIN, UL. NARUTOWICZA 17 B
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-07-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe Janter - 2017-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
- Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1833&menu=729Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- przyjmowała i weryfikowała deklaracje o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- prowadziła postępowania podatkowe i wyjaśniające kontroli w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- obsługiwała bazę danych w zakresie gospodarowania odpadami,- przygotowywała materiały informacyjne,- bieżąco obsługiwała strony, w tym przyjmowała zgłoszenia (interwencje) mieszkańców w zakresie funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Katowic,- realizowała, w przypadku zaistnienia takiej konieczności, zadania związanego z obsługą stanowiska Ochrona Środowiska w Biurze Obsługi Mieszkańców.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. Rynek 1 /budynek wyposażony w windę/, - Praca przy stanowisku komputerowym oraz w terenie, praca pod presją czasu wymagająca dużej samodzielności, odporności na stres oraz kontaktu bezpośredniego i telefonicznego z klientem. Prowadzenie wizji w terenie na obszarze miasta Katowice i innych miast aglomeracji śląskiej.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2020-03-04 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż produktów florystycznych, obsługa klienta, układanie towaru, wykonywanie kompozycji florystycznych, obsługa solarium.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Płock (mazowieckie)
Stylistka paznokciI zmiana 8:00-16:00 lub 11:00-19:00Refundacja wynagrodzenia dla osób pow. 30 rż. - oferta bez kandydata
kontakt przez PUP - 2019-09-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie i nadawanie samochodów ciężarowych z kontenerami (ocena stanu technicznego kontenerów morskich), obsługa dokumentacyjna.
PCC INTERMODAL S.A. - 2018-08-29 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Dbanie o powierzony sprzęt.Dbanie o estetykę pracy, ustalenie przyczyn usterek poszczególnych układów. wykonywanie operacji demontażowo-montażowych. Przeprowadzanie weryfikacji zużytych części i zespołu. Wykonywanie rozliczeń kosztów usług obsługo- naprawczych.
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Gryfino (zachodniopomorskie)
1. Rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie pozwoleń na budowę lub rozbiórkę oraz decyzji zezwalających na realizację inwestycji drogowych2. przyjmowanie zgłoszeń na budowę i wykonywanie robót budowlanych nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę lub rozbiórkę3. zgłaszanie sprzeciwu w sprawie budowy i wykonywania robót oraz nakładanie obowiązku uzyskania pozwolenia na budowę lub rozbiórkę4. przygotowywanie decyzji o zmianie pozwolenia na budowę lub rozbiórkę5. rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie decyzji o przeniesieniu pozwolenia na budowę6. prowadzenie spraw związanych z udziałem zgody na odstępstwo od przepisów techniczno - budowlanych7. rejestrowanie i wydawanie dzienników budów8. stwierdzanie wygaśnięcia decyzji o pozwolenie na budowęPraca w budynku przy ul. Gryfitów 4-6 Więcej informacji nt. oferty pracy i wymaganych dokumentów znajduje się na stronie internetowej www.spkolobrzeg.finn.pl. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 02.12.2016r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Budownictwa".
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2016-11-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Kontrolowanie czasu pracy, bieżąca ocena ryzyka zawodowego, prowadzenie dokumentacji z robót.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2016-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Zabrze (śląskie)
Praca w Jednostce Wojskowej 2644 - w 3 Brygadzie Radiotechnicznej. Nadzorowanie i przestrzeganie przepisów ochrony środowiska w jednostce wojskowej oraz właściwej eksploatacji użytkowanych nieruchomości i infrastruktury technicznej, opracowywanie informacji o stanie środowiska, opracowywanie planów zadań ochronnych i planów ochrony w odniesieniu do użytkowanych terenów, przeprowadzanie badań poziomów pól elektromagnetycznych w środowisku, prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony środowiska. Praca w godz.: 7:00-15:30. 1/2 etatu. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 669 891e-mail: jw2644 (at) wp.mil.pl
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2020-08-13 - Wrocław (dolnośląskie)
higienistka stomatologiczna
HALINA GŁOWACKA MODENT - STOMATOLOGICZNA PORADNIA ZDROWIA - 2020-05-27 - Tarnów (małopolskie)
ewidencja i rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych, sporządzanie listy płac, sporządzanie rozliczeń, zestawień i sprawozdań do ZUS, US, itp., rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, prowadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnych, prowadzenie spraw oraz dokumentacji płacowo-kadrowej, ustalanie uprawnień do świadczeń pracowniczych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A. - 2019-05-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
przewóz dzieci i młodzieży na terenie Gminy Zalesie
PKS Włodawa Sp. z o.o. - 2016-01-04 - Zalesie (lubelskie)
Obsługa połączeń wychodzących.
Contact Center Sp. z o.o. - 2018-01-07 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Inspektor ds. administracyjnych. Przygotowywanie decyzji administracyjnych w systemie POMOST, wskazywanie braków i potrzeb w systemie POMOST. Umowa na czas zastępstwa.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Elblągu - 2018-01-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Mile widziane doświadczenie w śrutowaniu/piaskowaniu
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa maszyn szwalniczych, zszywanie poszczególnych elementów dzianiny i wszystkich dodatków zgodnie z technologią
FIRMA COLOSPORT DAMIAN SZKOLNY - 2017-12-28 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
przestrzeganie procedur jakości,kontrola jakosci,pobieranie próbek,monitorowanie higieny obsluga urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Chrzanów (małopolskie)
Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz hoteli, biur i nnych wsjkazanych zakładów pracy.
ZETRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-26 - Gdańsk (pomorskie)
- Przygotowywanie sali konsumpcyjnej do obsługi kelnerskiej, tj.: przygotowanie (polerowanie) sztućców, szkła, porcelany oraz naczyń do wydawania potraw i napojów, nakrywanie stołów do konsumpcji z uwzględnieniem pory dnia i składanego zamówienia oraz z wykorzystaniem elementów dekoracyjnych (np. kompozycje kwiatowe); udzielanie konsumentowi informacji dotyczących jadłospisów, wartości odżywczych potraw i technologii ich przyrządzania; doradzanie konsumentowi odpowiedniego asortymentu potraw i napojów w zależności od wymagań dietetycznych, przyzwyczajeń i specyfiki kuchni (regionalna, staropolska, innych narodów); przyjmowanie i rejestrowanie zamówień konsumenckich; pobieranie potraw i napojów z kuchni i bufetów oraz ocenianie ich dekoracji i estetyki; serwowanie potraw i napojów; sporządzanie lub wykańczanie potraw w obecności konsumenta (tranżerowanie mięsa, filetowanie ryb, grillowanie potraw, flambirowanie zakąsek i deserów, sporządzanie zakąsek gorących i zimnych oraz ich doprawianie, sporządzanie i serwowanie koktajli bezalkoholowych i alkoholowych); posługiwanie się narzędziami i przyrządami typu: tace, wózki kelnerskie do serwowania potraw, przyrządy do otwierania puszek i butelek, sztućce do serwowania potraw; obsługiwanie maszyn i urządzeń stosowanych w części handlowej zakładu gastronomicznego, np.: elektronicznych kas kelnerskich, kalkulatorów, komputerów, kostkarek do lodu; zmiana nakryć i obrusów w obecności konsumenta; sprzątanie ze stołów z zachowaniem odpowiedniej kolejności i warunków higienicznych; inkasowanie należności, rozliczanie z pobranych potraw i napojów oraz dziennego utargu; utrzymywanie porządku na stanowisku pracy oraz przestrzeganie zasad bhp, ppoż. i sanitarno-higienicznych; obsługiwanie uczestników przyjęć okolicznościowych z uwzględnieniem obowiązujących zasad nakrywania stołów, rozsadzania gości, pierwszeństwa obsługi; opracowywanie karty potraw i napojów na przyjęcia okolicznościowe; propagowanie nowych wyrobów kulinarnych i napojów. Obsługa ekspresu do kawy. Pomoc w doborze, dopasowaniu rodzaju wina do danej potrawy.- Praca: 9:00-17:00, 17:00-1:00 + soboty, niedziele, święta.
kontakt przez PUP - 2020-03-12 - Katowice (śląskie)
- Dbanie o ekspozycję towarów, - Obsługa klienta, - Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, - Dbanie o porządek na sali sprzedaży. Praca w godzinach: 6:15-14:15, 14:15-22:15. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 785 235 102
Dino Polska S.A. - 2018-04-18 - Wrocław (dolnośląskie)
*
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Dekarz - refundowane
kontakt przez PUP - 2019-09-12 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)