INSPEKTOR DS ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO I KONTROLI WEWNĘTRZNEJ Pruszków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR DS ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO I KONTROLI WEWNĘTRZNEJ
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Opracowywanie dokumentacji przetargowej zgodnie z przepisami prawa. Udział w pracach komisji przetargowej. Sprawowanie kontroli nad formalnie-prawną prawidłowością dokumentacji w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych. Praca pon. -pt. w godz. 7-15. Pierwsza umowa na okres próbny, kolejna na czas nieokreślony. Do wynagrodzenia Pracodawca dolicza dodatek stażowy.
Data publikacji: 2019-01-09
Lokalizacja: Pruszków (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opracowywanie dokumentacji przetargowej zgodnie z przepisami prawa. Udział w pracach komisji przetargowej. Sprawowanie kontroli nad formalnie-prawną prawidłowością dokumentacji w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych. Praca pon. -pt. w godz. 7-15. Pierwsza umowa na okres próbny, kolejna na czas nieokreślony. Do wynagrodzenia Pracodawca dolicza dodatek stażowy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO I KONTROLI WEWNĘTRZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, specjalizacja: Zamówienia Publiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe administracyjne z zakresu zamówień publicznych, mile widziane wykształcenie z zakresu Prawa.Staż pracy: bez znaczenia. Znajomość ustawy Prawa o zamówieniach publicznych.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Drzymały 30, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Pruszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszków
Ulica pracodawcy: Drzymały
Numer budynku pracodawcy: 30
Profil działalności pracodawcy: Zarządzanie nieruchomościami
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 09.01.2019
Oferta pracy ważna do: 24.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dozór elektroniczny. Praca z osobami skazanymi na terenie Dolnego Śląska.Wynagrodzenie 2000 zł brutto + dodatki
Impel Security Sp. z o.o. - 2017-07-26 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw Opolskiej Karty Rdziny, prowadzenie spraw Karty Dużej Rodziny, sporządzanie wniosków o fundusze, przygotowywanie konkursów na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej i ochrony zdrowia
Urząd Miejski w Gogolinie - 2017-11-08 - Gogolin (opolskie)
Zgodny ze stanowiskiem
BIZNES PARTNER sp zoo - 2018-07-11 - Zgierz (łódzkie)
Rozliczanie transportu
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Jawor (dolnośląskie)
prowadzenie samochodu ciężarowegi do 3,5 ton, załadunek i rozładunek towaru, wykonywanie drobnych napraw poj. samochodowych, drobne prace remontowe
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Złotoryja (dolnośląskie)
znajomość ustawy KRUS, KPA
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie - 2017-02-23 - Choszczno (zachodniopomorskie)
Przeprowadzanie inspekcji jakościowej i ilościowej zgodnie z zatwierdzonymi Kartami Inspekcji w oparciu o dokumentację techniczną i dokumenty produkcyjne. Sporządzanie i przekazywanie zapisów z przeprowadzonych inspekcji. Raport inspekcji. Udział w procesach dotyczących odbioru jakościowego mebli. Wspłpraca w zespole w ramach realizacji wyznaczonych celów i projektów jakościowych.
Fabryki Mebli "Forte" S.A. w Ostrowi Maz. Oddział w Hajnówce - 2017-11-27 - Hajnówka (podlaskie)
Inspektor ochrony danych osobowych
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Przecław (podkarpackie)
sprawowanie nadzoru nad podmiotami zajmującymi się przetwarzaniem, transportem oraz wprowadzaniem na rynek ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego nie przeznaczonych do spożycia, pobieranie prób do badań
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2018-03-27 - Miechów (małopolskie)
Prace przy docieplaniu budynków
DOCIEPLENIA BUDYNKÓW ŁUKASZ MACZUGA - 2016-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
KONTAK TEL.888947781,e-mail:kobw (at) onet.eu w tytule wpisać CV. Szkolenie,tworzenie dokumentacji,analizy.Praca na okres próbny 3-mce z możliwością przedłużenia.
Mikołajek Adam KOBE - 2016-07-21 - Andrychów (małopolskie)
OBSŁUGA KLIENTA, DOKŁADANIE TOWARU, DBANIE O PORZĄDEK
KADR AGNIESZKA KALETKA - 2016-07-19 - Oława (dolnośląskie)
Doręczanie przesyłek
Eugeniusz Zawadka INCHOD - 2016-03-25 - Chodzież (wielkopolskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa kasy bez monitora, przenoszenie i przewożenie ciężąrów w granicach dopuszczalnych norm, obsługa klienta, przemienność wykonywanych czynności
Carrefour Polska SP. Z O.O. - 2016-07-27 - Łódź (łódzkie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie, ewidencjonowanie akt i dokumentacji z komórek organizacyjnych urzędu w celu gromadzenia zbiorów archiwalnych w archiwum,- wykonywanie wpisów oraz odpisów z akt i dokumentacji dla zainteresowanych osób fizycznych i instytucji w celach realizacji złożonych wniosków,- udostępnianie, wypożyczanie akt i dokumentacji pracownikom komórek organizacyjnych i klientom zewnętrznym w celu realizacji wniosków o korzystanie z zasobów archiwalnych,- nadzorowanie stanu uporządkowania akt w momencie ich przyjmowania do archiwum,- prowadzenie merytorycznego nadzoru nad filiami archiwum zakładowego w delegaturach oraz składnicą akt w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-12-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CEL STANOWISKA: realizowanie zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy. ZADANIA PODSTAWOWE1)kontrolowanie warunków służby i pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w komórkach organizacyjnych;2)bieżące informowanie Komendanta Centrum Szkolenia Policji o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń;3)prowadzenie postępowań dotyczących wypadków policjantów i pracowników Centrum Szkolenia Policji;4)udział w prowadzeniu postępowań dotyczących wypadków słuchaczy;5)sporządzanie i przedstawianie Komendantowi Centrum Szkolenia Policji, co najmniej raz w roku, okresowej analizy stanu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy, zawierającej propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych, mających na celu zapobieganie wypadkom w służbie i przy pracy;6)doradzanie w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny służby i pracy;7)przeprowadzanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy;8)udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia służby i pracy oraz urządzeń mających wpływ na warunki i bezpieczeństwo służby i pracy;9)przedstawianie Komendantowi Centrum Szkolenia Policji wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach służby i pracy;10)udział w ocenie ryzyka zawodowego;11)współpraca z podmiotami zewnętrznymi w sprawie bezpieczeństwa i higieny służby i pracy;12)uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny służby i pracy.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2018-11-19 - Legionowo (mazowieckie)
- Konserwacja budynków, bierzące naprawy, konserwacja urządzeń elektrycznych, biurowych, drobne prace remontowe budynku.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane doświadczenie na stanowisku elektryka lub elektryka-konserwatora. - Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie w zawodzie. Uprawnienia SEP do 1 kV. Kontakt telefoniczny (502-622-899) w godzinach: 8:00-14:00.
UNIWERSYTET ŚLĄSKI W KATOWICACH - 2018-10-22 - Katowice (śląskie)
Obsługa kas fiskalnych i terminali płatniczychzamawianie towarudbałość o wygląd asortymentuwłaściwa ekspozycja towaru
kontakt przez OHP - 2016-03-08 - Zielona Góra (lubuskie)
Sprzedaż części zamiennych, kontrola magazynu.
kontakt przez OHP - 2018-03-02 - Lichtajny (warmińsko-mazurskie)
nadzór BHP na terenie inwestycji
GRUPROFIL WIESŁAWA CYBULSKA - 2016-03-15 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa techniczna nieruchomości wspólnot mieszkaniowych. Obsługa klientów firmy.
PPH i U "ERBUD" Ryszard Kawałko - 2016-01-12 - Legnica (dolnośląskie)
-
PHU KONKRET MICHAŁ STĘPOWSKI - 2017-07-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
rejestracja wniosków o świadczenia pienieżne z ubezpieczenia społecznego rolników; zakładanie i modyfikowanie kart skorowidzowych w sytemach informatycznych; dokonywanie zmian w module adresowo-paszportowym systemu emerytalno-rentowego FARMER; prowadzenie rejestrów wpływu korespondencji oraz innych urządzeń wynikających z zakresu pracy wydziału; przekazywanie na stanowiska merytoryczne akt emertylano-rentowych i zasiłkowych; sporządzanie i uzgadnianie sprawozdań statystycznych z aakresu działania wydziału
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-09-28 - Poznań (wielkopolskie)
Murowanie przewodu kominowego z cegły klinkierowej i elementów szamotowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Częstochowa (śląskie)
Współuczestniczenie w przeglądach i odbiorach prac budowlanych, ewidencjonowanie i rozliczanie umów zawartych z najmecami lokali oraz umów z dostawcami usług i mediów, inne zadania zlecone przez pracodawcę.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa - 2018-12-06 - Choroszcz (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Warszawa (mazowieckie)
pr stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Radomsko (łódzkie)
Wykształcenie: wyższe prawnicze, ekonomiczne, administracyjne; min. 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku; znajomość prawa zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych; zakres obowiązków: sporządzanie cząstkowych planów zamówień publicznych, prowadzenie zgodnie z ustwą Prawo Zamowień Publicznych postępowań o udzielenie zamówień publicznych, na podstawie wniosków i informacji przedstawionych przez komórki organizacyjne; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-10-24 - Gliwice (śląskie)
Prace przy żniwach. Praca w godz. 7:00-15:00
"AGRONOMIK POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-26 - Borów Wielki (lubuskie)