INSPEKTOR DO SPRAW ZAOPATRZENIA Katowice oferta pracy SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM.ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW ZAOPATRZENIA

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: - Planowanie i analiza zakupów dokonywanych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych; Obsługa wykorzystania środków Ministerstwa Zdrowia i innych; Czuwanie nad terminową realizacją zawartych umów. - Wynagrodzenie: uposażenie zasadnicze 2500 zł/brutto + wysługa lat+ premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 33 miesiące z możliwością zatrudnienia na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-14:35. Wymagania: wykształcenie wyższe preferowane administracyjne lub ekonomiczne. Wymagane doświadczenie w zakresie zamówień publicznych. Dobra i praktyczna znajomość MS Office (Word, Excel). Umiejętność pracy w zespole, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-259-16-61) w godz.: 7:00-14:00 lub e-mail: kadry (at) spskm.katowice.pl

Data publikacji: 2019-02-05

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM.ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Francuska 20-24, 40-027 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Planowanie i analiza zakupów dokonywanych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych; Obsługa wykorzystania środków Ministerstwa Zdrowia i innych; Czuwanie nad terminową realizacją zawartych umów. - Wynagrodzenie: uposażenie zasadnicze 2500 zł/brutto + wysługa lat+ premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 33 miesiące z możliwością zatrudnienia na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-14:35. Wymagania: wykształcenie wyższe preferowane administracyjne lub ekonomiczne. Wymagane doświadczenie w zakresie zamówień publicznych. Dobra i praktyczna znajomość MS Office (Word, Excel). Umiejętność pracy w zespole, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-259-16-61) w godz.: 7:00-14:00 lub e-mail: kadry (at) spskm.katowice.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: uposażenie zasadnicze 2500 zł/brutto + wysługa lat+ premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 33 miesiące z możliwością zatrudnienia na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW ZAOPATRZENIA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 05.02.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ymagania: wykształcenie wyższe preferowane administracyjne lub ekonomiczne. Wymagane doświadczenie w zakresie zamówień publicznych. Dobra i praktyczna znajomość MS Office (Word, Excel). Umiejętność pracy w zespole, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.

Nazwa pracodawcy:
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM.ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
40-027 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt telefoniczny (tel.: 32-259-16-61) w godz.: 7:00-14:00 lub e-mail: kadry (at) spskm.katowice.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny lub e-mail, Godziny : 7:00-14:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Katowice

Adres strony pracodawcy: www.spskm.katowice.pl

Profil działalności pracodawcy: DZIAŁALNOŚĆ SZPITALI.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.02.2019

Data dodania oferty pracy: 05.02.2019

Oferta pracy ważna do: 05.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 05.02.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

MONTER PŁYT KARTONOWO-GIPSOWYCH - 2 000 - 3 800 PLN

Czytanie projektów, przygotowanie i dobó materiałów montażowych, montaż ścian i sufitów G/K.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Pręgowo (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO - od 2 100 PLN

Wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie mile widziane na podobnym stanowisku, obsługa komputera, umiejętność pracy w zespoleZakres obowiązków: wykonywanie prac administracyjno-biurowych, wprowadzanie i analizowanie danych w systemie, utrzymywanie kontaktów handlowych z dostawcami, składanie zamówień do dostawców i kontrola ich realizacji
DINO POLSKA SA - 2018-01-22 - Krotoszyn (wielkopolskie)

OPERATOR LINII PRODUKCYJNEJ DO PRODUKCJI TULEI PAPIEROWYCH - od 700 PLN

obsługa maszyn produkcyjnych,utrzymanie porządku na stanowisku pracy,kontrola jakościowa i ilościowa produkcji,bieżąca konserwacja maszyny produkcyjnej,przygotowanie maszyny do pracy,pakowanie wyrobu gotowego
P.P.H.U. Pack-Mon Mirosława Mogilnicka - 2017-09-01 - Gruczno (kujawsko-pomorskie)

NAUCZYCIEL / LEKTOR JĘZYKA ANGIELSKIEGO - do 30 PLN

Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w różnych grupach wiekowych.
Centrum Korepetycji i Kursów EWART - 2016-11-15 - Wadowice (małopolskie)

SZPACHLARZ - od 14 PLN

przygotowanie miejsca pracy, wnoszenie materiałów szpachlowanie, szlifowanie, sprzątanie miejsca pracy gruntowanie, malowanie
Piotr Dąbrowski Dabrfach - 2018-06-14 - Pilchowo (zachodniopomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

przyjmowanie towarów pochodzących z dostaw zewnętrznych, rozkładanie towarów, kompletowanie towarów do zamówień, pakowanie
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Częstochowa (śląskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - 2 760 - 3 260 PLN

praca w pomieszczeniu i na otwartej przestrzeni, obsługa komputera, praca na wysokości pow. 3 m
12 Wojskowy Oddział Gospodarczy Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia - 2017-11-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

STOLARZ - od 2 500 PLN

obróbka okien drewnianych, składanie, frezowanie
Przedsiębiorstwo BRAMTECH Mariusz Wolański - 2015-11-30 - Kępice (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY (STAŻ) - 997,4 PLN

Pracownik biurowy (staż)
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Tychy (śląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

Roboty gospodarcze na terenie miasta, utrzymanie czystości chodników należących do Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński naprawa chodników i ulic
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

POMOC KUCHARZA - od 2 000 PLN

pomoc w przygotowywaniu dań (catering)
GTPL Piotr Langierowicz - 2017-11-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ - od 2 000 PLN

Rozliczanie opłat za mieszkania
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA(NR 1187) - od 2 250 PLN

- nadzorowanie i przestrzeganie przepisów i zarządzeń dotyczących ochrony środowiska- wykonywanie zadań wynikających z regulacji ustawowych dotyczących ochrony środowiska w kompleksach administracyjnych oraz użytkowanych przez K-PBOT- sporządzanie okresowych sprawozdań wymaganych prawem do instytucji państwowych i wojskowych w nakazanym terminie
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 1 547 PLN

prowadzenie dokumentacji bhp zgodnie z przepisami regulacjami prawnymi i wewnętrznymi, przeprowadzanie szkoleń wstępnych z zakresu bhp, obsługa RZI w dziedzinie bhp
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2017-11-29 - Zielona Góra (lubuskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW (NR 5050) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji w sprawach: przedłużania wiz, udzielania zezwoleń: na pobyt czasowy, stały, rezydenta długoterminowego UE, wydania kart pobytu, polskiego dokumentu podróży, polskiego dokumentu tożsamości, tymczasowego polskiego dokumentu podróży i innych - prowadzenie rejestracji i ewidencji w Systemie Pobyt i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyjętych wniosków, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych, przeglądanie danych dotyczących cudzoziemców oraz wprowadzanie danych w zakresie zastrzeżeń dokumentów w Systemie Informacyjnym Schengen, a także pobieranie od cudzoziemców odcisków linii papilarnych - rozpatrywanie wniosków cudzoziemców o przedłużenie im pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP - prowadzenie kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na VIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-07-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTORA DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW KRAJOWYCH I UE - od 2 500 PLN

Pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację projektów infrastrukturalnych i społecznych miasta. Rozliczanie realizowanych projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych; pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego; koordynowanie i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych; rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych; współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami; przygotowywanie i realizowanie projektów w języku angielskim. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Inspektor ds. pozyskiwania środków krajowych i UE. w terminie do dnia 4 stycznia 2016r. Dodatkowe informacji dostępne w biuletynie informacji publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku
Urząd Miejski w Słupsku - 2015-12-31 - Słupsk (pomorskie)

INSPEKTOR DS BHP - 2 800 - 3 500 PLN

Przegląd budowy, prowadzenie dokumentacji BHP, pozostałe obowiązki wynikające z rodzaju wykonywanej pracy.
SAFETY TIME Artur Jurkiewicz - 2018-08-06 - Żabno (małopolskie)

PRACOWNIK DS. POZYSKIWANIA KLIENTÓW(NR 0574) - od 2 000 PLN

pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie umów handlowych, budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z klientami
DRUKARNIA COLOR-PRINT SPÓŁKA JAWNA MARIA CICHERSKA, PATRYCJA ŚLIWIŃSKA - 2017-01-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

BARMAN - od 2 000 PLN

Obsługa klienta, przygotowanie sali dla gości
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Nowy Targ (małopolskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

Obsługa biura, przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących. Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji.Obsługa urzadzeń biurowych, centrali telefonicznej. Organizacja i sporządzanie planu dnia przełożonego, porowadzenie kalendarza spotkań, obsługa konferencji.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Grupa (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR BHP - od 2 100 PLN

obowiązki służby bhp zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 02.09.1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy., WYMAGANIA: wykształcenie średnie technik bhp, umiejętność pracy w zespole oraz nawiązywania kontaktów; KONTAKT: podania wysyłać drogą pocztową lub osobiście
Jednostka Wojskowa 4101 Lubliniec - 2016-06-01 - Lubliniec (śląskie)

INSPEKTOR BHP - od 1 750 PLN

zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 1517 - 2015-11-12 - Czerwieńsk (lubuskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 1 100 PLN

Dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-01 - Ożarowice (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 2 300 PLN

montaż gumowych części samochodowych, znakowanie i kontrola jakościowa wyprodukowanych części, pakowanie gotowych części.
InterKadra Sp. z o.o. Agencja pracy i doradztwa personalnego - 2018-02-21 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

INSPEKTOR TECHNICZNY - 997,4 PLN

prowadzenie dokumentacji inżynieryjno-jakościowej,przygotowanie umów i prezentacji handlowych, ofert cenowych, nadzór nad procesem zarządzan ia normy ISOgodz. pracy 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

KONSERWATOR - od 2 000 PLN

monitorowanie stanu tecchnicznego budynków, konserwacja i naprawianie elementów budynku; dachu, elewacji ścian, podłóg, drzwi itp.
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Myszęcin (lubuskie)

INSPEKTOR DS ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO I KONTROLI WEWNĘTRZNEJ - od 3 300 PLN

Opracowywanie dokumentacji przetargowej zgodnie z przepisami prawa. Udział w pracach komisji przetargowej. Sprawowanie kontroli nad formalnie-prawną prawidłowością dokumentacji w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych. Praca pon. -pt. w godz. 7-15. Pierwsza umowa na okres próbny, kolejna na czas nieokreślony. Do wynagrodzenia Pracodawca dolicza dodatek stażowy.
kontakt przez PUP - 2019-01-09 - Pruszków (mazowieckie)

PAKOWACZ RĘCZNY - KONFEKCJONOWANIE PRODUKTÓW CUKIERNICZYCH. WKŁADANIE CIASTEK DO WYPRASEK NA LINII PAKOWANIA. - od 13 PLN

- Konfekcjonowanie produktów cukierniczych. Wkładanie ciastek do wyprasek na linii pakowania.- Wynagrodzenie: 13 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na czas określony na 1 miesiąc, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Wynagrodzenie płacone w systemie tygodniowym (Tygodniówki).- Zlecenie wykonywane według potrzeb zleceniodawcy. Godziny wykonywania zlecenia w godzinach: 6:00-18:00, 18:00-6:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe przy pracy na linii produkcyjnej, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Wymagane zdolności manualne. Mile widziana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna) ---> Książeczka sanepidu będzie wymagana z chwilą podjęcia pracy (koszty jej wyrobienia ponosi osoba podejmująca pracę). Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 500-548-200, 530-113-096) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Bażantów 1, 40-668 Katowice -> "JOBSITO" - AGENCJA ZATRUDNIENIA).
"JOBSITO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-02 - Katowice (śląskie)