INSPEKTOR WETERYNARYJNY DS. BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI Gostyń oferta pracy Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii
Stanowisko: INSPEKTOR WETERYNARYJNY DS. BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Przeprowadzanie kontroli podmiotów w zakresie przestrzegania wymogów weterynaryjnych, sporządzanie sprawozdań, przeprowadzanie kontroli gospodarstw produkujących produkty pochodzenia zwierzęcego w ramach produkcji podstawowej. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w ramach prowadzonego postępowania administracyjnego oraz wykonywanie czynności zleconych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii.
Data publikacji: 2019-08-22
Lokalizacja: Gostyń (wielkopolskie)
Pracodawca: Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nad Kanią 136, 63-800 Gostyń, powiat: gostyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przeprowadzanie kontroli podmiotów w zakresie przestrzegania wymogów weterynaryjnych, sporządzanie sprawozdań, przeprowadzanie kontroli gospodarstw produkujących produkty pochodzenia zwierzęcego w ramach produkcji podstawowej. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w ramach prowadzonego postępowania administracyjnego oraz wykonywanie czynności zleconych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WETERYNARYJNY DS. BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gostyń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gostyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gostyń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali lekarze weterynarii specjaliści
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), weterynaryjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Odpowiedzialność, rzetelność
Nazwa pracodawcy:
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyniu
Adres pracodawcy:
Nad Kanią 136, 63-800 Gostyń, powiat: gostyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: gostyński
Gmina pracodawcy: Gostyń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gostyń
Ulica pracodawcy: Nad Kanią
Numer budynku pracodawcy: 136
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali lekarze weterynarii specjaliści
Data dodania oferty pracy: 22.08.2019
Oferta pracy ważna do: 20.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e11910a55aa7fc0e146e920e846e49da
Podobne oferty pracy
obsługa klienta indywidualnego i grup zorganizowanych
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Złotoryja (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7.25-15.00
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 2017-12-20 - Słupsk (pomorskie)
prace gospodarcze, konserwujące na terenie firmy
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe i Transportu "PLIMET" Piotr Mazik - 2016-05-12 - Kłobuck (śląskie)
obsługa urządzeń, obsługa klienta, obsługa klienta, obsługa dziennika, korespondencji, karty drogowe
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Oleśnica (dolnośląskie)
Pracodawca zapewnia kompleksowe szkolenie przygotowujące do wykonywania pracy.Ogólny zakres obowiązków:- serwis i naprawa urządzeń przemysłowych na miejscu w Firmie i u klienta,- profesjonalna obsługa klientów,- budowanie pozytywnego wizerunku Spółki.Pracodawca zapewnia stabilne zatrudnienie, atrakcyjne warunki zatrudnienia, niezbędne narzędzia do wykonywania pracy, możliwość podnoszenia kwalifikacji, przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole, szkolenia produktowe.
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2018-04-24 - Kawczyn (wielkopolskie)
Nadzorowanie robót elektrycznychKosztorysowanie i przygotowanie dokumentacji przetargowych
24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-12-18 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Dekretowanie dokumentów, księgowanie faktur, wyciągów bankowych itp., sprawdzanie sald, obsługa kontrahentów i właścicieli mieszkań, sporządzanie zestawień kosztów i przychodów.
TERMA-DOM Sp. z o.o. - 2019-04-24 - Zabrze (śląskie)
Obsługa kelnerska gości cukierni.Praca na umowę o pracę w systemie równoważnym w godz. 9-21 w Kołobrzegu.Rozliczenie skierowań będzie na Targach Pracy 17.03.2017.
SALES SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-16 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
PROWADZENIE BIURA, DOKUMENTACJI, WYSTAWIANIE FV, NADZÓR NAD PRACOWNIKAMI, DOKONYWANIE DROBNYCH ZAKUPÓW MATERIAŁÓW POTRZEBNYCH DO PRACY ITP.
RTDELTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-23 - Dębica (podkarpackie)
pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami
BRAND SENSE LAB ŁUKASZ ŁOWICKI - 2016-09-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Odpowiedzialność za kontakty handlowe i doradztwo techniczne.Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Ząbrowie.
Troton Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Ząbrowo (zachodniopomorskie)
REF DOP RPO WMZakres: - nadzór nad maszynami , urządzeniami , instalacjami elektronicznymi , przegląd okresowe, bieżące naprawy.Uprawnienia elektryczne SEP
TDM Electronics S. A. - 2016-07-14 - Rembertów (mazowieckie)
doradca klienta-ubezpieczenia i finanse
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Charbrowo (pomorskie)
Prowadzenie w oparciu o obowiązujące przepisy całokształtu prac instalacyjnych elektrycznych w wyznaczonym rejonie, związanych z remontami i eksploatacją budynków zarządzanych prze Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile (m. in. również na wysokości). Szczegółowy zakres obowiązków w Dziale Kadr. Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.bip.mzgm.pila.pl
MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W PILE - 2016-01-05 - Piła (wielkopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Świdnica (dolnośląskie)
organizowanie pobierania próbek i gromadzenie dokumentacji dotyczącej wyników badań laboratoryjnych pasz,sporządzanie i aktualizacja wykazów i rejestrów podmiotów objętych nadzorem w zakresie pasz oraz ubocznych produktów zwierzęcych,kontrola nad zbieraniem, transportowaniem, przetwarzaniem, spalaniem oraz wykorzystywaniem ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego,realizacja zadań wynikających z Krajowego Planu Kontroli Urzędowej Pasz oraz sporządzanie raportów z wyników urzędowej kontroli pasz,kontrola gospodarstw indywidualnych, wytwarzających i stosujących pasze,kontrola stosowania organizmów genetycznie modyfikowanych w paszach,kontrola stosowania dodatków paszowych,kontrola obrotu paszami,sporządzanie aktualizacji powiatowego planu gotowości na wypadek wystąpienia zagrożeń w zakresie pasz,kontrola wytwórni pasz, w tym stosujących dozwolone białka pochodzenia zwierzęcego,kontrola zakładów produkujących karmy dla zwierząt domowych oraz hurtowni karm dla zwierząt domowych,przyjmowanie i wysyłanie informacji o niebezpiecznych paszach w ramach systemu RASFF,obsługa weterynaryjnych systemów informatycznych do bieżącego przepływu informacji,prowadzenie obowiązującej dokumentacji, sprawozdawczości i niezbędnej ewidencji prowadzonych spraw.Termin i miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii ul. Gen. Sikorskiego 58, 63-500 Ostrzeszów lub pocztą na adres Inspektoratu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko inspektor weterynaryjny do spaw pasz i utylizacji w terminie do dnia 25.07.2017r. Aplikacje, które wpłyną do Inspektoratu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Urząd skontaktuje się tylko z osobami, które po ocenie dokumentów uzna za najbardziej odpowiednie do pracy na tym stanowisku, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru.Nie zwracamy złożonych dokumentów. Oferty odrzucone zostaną zniszczone.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 62/732-07-20
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-07-13 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Kontrola procesu produkcyjnego, montaż i kompletowanie elementów produkcyjnych.
Negotrust Sp. z o.o. - 2017-10-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: 1. Prowadzenie spraw remontów w branży sanitarnej w tym:- wykonywanie ocen technicznych i typowania robót- opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich- archiwizacja materiałów poszczególnych zadań- przygotowywanie dokumentów do kontroli- weryfikacja ocen, typowania robót, przedmiarów i kosztorysów2. Uczestnictwo w ocenie wykonanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej3. Sprawdzanie i opiniowanie założeń dot. zlecania dokumentacji technicznej, specyfikacji i dokumentów przetargowych dot. branży sanitarnej4. Uczestnictwo w czynnościach udzielania zamówień publicznych5. Rozpatrywanie interwencyjnych spraw technicznych w zakresie branży sanitarnej6. Wykonywanie funkcji nadzoru inwestorskiego7. Współdziałanie z DOM-ami i innymi komórkami ZGN Mokotów8. Załatwianie korespondencji z Urzędem Dzielnicy Mokotów i innymi instytucjami9. Uczestnictwo w seminariach i szkoleniach10. Analizowanie przeglądów technicznych budynków11. Współudział w typowaniu robót i ustalaniu założeń projektowych12. Przygotowanie oraz sprawdzanie materiałów przetargowych na opracowanie dokumentacji oraz wykonanie robót w branży sanitarnej13. Opiniowanie, w ramach obowiązujących uprawnień, wniosków i dokumentacji dot. przebudowy, nadbudowy, rozbudowy i adaptacji14. Współpraca w zakresie przygotowania i prowadzenia sprawozdawczości dot. branży sanitarnej15. Bieżące śledzenie i wprowadzenie do stosowania przepisów i zarządzeń związanych z utrzymaniem obiektów, lokali, sieci i instalacji zarządzanych przez ZGN Mokotów16. Przygotowywanie porozumień cywilno-prawnych z najemcami dot. branży sanitarnej17. Przygotowywanie aneksów do umów konserwacyjnych18. Przygotowywanie wniosków na Zarząd Dzielnicy Mokotów z polecenia Dyrektora i jego zastępcy19. Rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na korespondencję w zakresie spraw sanitarnych20. Rzeczowe i terminowe wykonywanie zadań
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
- przeprowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej i przestrzeganie przepisów oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego;- opracowywanie i aktualizacja dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej;- przygotowywanie analiz stanu ochrony przeciwpożarowej;- kontrola właściwego zabezpieczenia przeciwpożarowego prac niebezpiecznych pod względem pożarowym, zgodnie z przyjętymi procedurami i wydanymi dokumentami;- posiadanie dokumentacji wymaganej w pkt 2.6.2. Instrukcji o ochronie przeciwpożarowej w resorcie obrony narodowej;- ewidencjonowanie i użytkowanie systemów alarmowania i powiadamiania na wypadek pożaru.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-02-08 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie zajęć , warsztatów dla osób z upośledzeniem umysłowym
Fundacja AC Warsztaty Terapii Zajęciowej - 2015-12-08 - Białystok (podlaskie)
Montaż wykładzin w obiektach budowlanych, staż pracy wskazany, umiejętność montażu wykładzin PCV w obiektach. Dobry stan zdrowia, brak nałogów. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienie - 3tyś netto lub 2tyś netto. Miejsce wykonywania pracy Wejherowo (dawny Zryw).
Przedsiębiorstwo Prom.-Handl. i Usł. "MARKETIX" sp. z o.o. - 2017-08-07 - Wejherowo (pomorskie)
W programie stażu.
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Milicz (dolnośląskie)
Systematyczna kontrola warunków pracy, prowadzenie działalności profilaktycznej na podstawie wykonywanych analiz wypadków.
KOPALNIA SOLI "KŁODAWA" S.A. - 2019-05-16 - Kłodawa (wielkopolskie)
obsługa klienta, przyjmowanie towaru, obsługa kasy fiskalenj oraz terminalu, przygotowanie towaru do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2019-06-05 - Żory (śląskie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Markowice (kujawsko-pomorskie)
Praca w dziale sprzątającym,sprzątanie pomieszczeń biurowych i hal produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Błonie (dolnośląskie)
Zgodne ze stanowiskiem pracy
USŁUGI BHP i PPOŻ KATARZYNA JAKUBOWSKA-ROZWALKA - 2018-07-07 - Rawicz (wielkopolskie)
Praca na stanowisku inspektora ds. BHP w zakładzie karnym nr 2 w Grudziądzu, w kontakcie z osobami pozbawionymi wolności, w godzinach pracy dokumentacji
Zakład Karny Nr 2 - 2016-09-02 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- Dyrektor Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach ogłasza konkurs na stanowisko stażysty (docelowo Inspektora w Oddziale Administracyjnym) w Sądzie Rejonowym Katowice-Zachód w Katowicach.- Zakres zadań wykonywanych na docelowym stanowisku:1. wykonywanie czynności administracyjno-biurowych z zakresu pracy Oddziału Administracyjnego);2. sporządzanie pism urzędowych;3. przyjmowanie i wysyłanie korespondencji;4. obsługa urządzeń biurowych.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto+ wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinac: 7:30-15:30. - Wymagania niezbędne: 1.pełna zdolność do czynności prawnych2.nieposzlakowana opinia,3.niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,4.przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,5.wykształcenie wyższe, co najmniej pierwszego stopnia;6.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,7.bardzo dobra znajomość techniki pracy biurowej, biegła obsługa sprzętu komputerowego i pakietu MS Office (Excel, Word);Wymagania dodatkowe:1.umiejętność dobrej organizacji pracy, 2.odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, 3.wysoki poziom kultury osobistej.4.posiadanie wiedzy ogólnej z zakresu organizacji sądownictwa powszechnego;5.umiejętność pracy w zespole, kreatywność, odporność na stres.
SĄD REJONOWY KATOWICE-ZACHÓD W KATOWICACH - 2018-07-04 - Katowice (śląskie)
Efektywna windykacja, prowadzenie negocjacji, wyjazdy służbowe, bardzo dobra organizacja pracy, znajomość pakietu MS Office, zarządzanie bazą dłużników, prowadzenie działań ugodowych i restrukturyzacyjnych, analiza i ocena sytuacji finansowej dłużników, raportowanie. Kontakt z pracodawcą: tel. (41) 333-61-20, +48 694-906-778, adres e-mail: katarzyna.janyst (at) kancelaria-viking.pl
Kancelaria Finansowo-Prawna "Viking" - 2015-11-20 - Kielce (świętokrzyskie)