INSPEKTOR W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW W PUNKCIE PASZPORTOWYM W INOWROCŁAWIU(NR 5460) Inowrocław oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW W PUNKCIE PASZPORTOWYM W INOWROCŁAWIU(NR 5460)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- przyjmowanie wniosków paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawności, pobieranie odcisków linii papilarnych klientów oraz pobieranie opłat paszportowych przy użyciu terminala płatniczego, uwierzytelnianie zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów, - wydawanie dokumentów paszportowych wraz z weryfikacją linii papilarnych klientów realizując zadania przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego,- przyjmowanie i przygotowywanie spersonalizowanych dokumentów paszportowych i wprowadzanie ich do depozytu systemowego i depozytu alfabetycznego,- obsługiwanie zbioru ,,kartoteka paszportowa w tym dokonywanie niezbędnych przemieszczeń oraz uzupełnianie zbioru o nowe wnioski paszportowe.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na II piętrze, w budynku dostosowanym dla osób niepełnosprawnych ( winda ,schodołaz) .Wejście do budynku od ul. Roosevelta 36-38.Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Praca wymaga poruszania się między pokojami na piętrze.Miejsce wykonywania pracy: Inowrocław Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyPunkt Paszportowy w Inowrocławiuul. Roosevelta 36, 88-110 Inowrocław
Data publikacji: 2019-10-09
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Roosevelta 36, 88-110 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- przyjmowanie wniosków paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawności, pobieranie odcisków linii papilarnych klientów oraz pobieranie opłat paszportowych przy użyciu terminala płatniczego, uwierzytelnianie zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów, - wydawanie dokumentów paszportowych wraz z weryfikacją linii papilarnych klientów realizując zadania przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego,- przyjmowanie i przygotowywanie spersonalizowanych dokumentów paszportowych i wprowadzanie ich do depozytu systemowego i depozytu alfabetycznego,- obsługiwanie zbioru ,,kartoteka paszportowa w tym dokonywanie niezbędnych przemieszczeń oraz uzupełnianie zbioru o nowe wnioski paszportowe.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na II piętrze, w budynku dostosowanym dla osób niepełnosprawnych ( winda ,schodołaz) .Wejście do budynku od ul. Roosevelta 36-38.Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Praca wymaga poruszania się między pokojami na piętrze.Miejsce wykonywania pracy: Inowrocław Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyPunkt Paszportowy w Inowrocławiuul. Roosevelta 36, 88-110 Inowrocław
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW W PUNKCIE PASZPORTOWYM W INOWROCŁAWIU(NR 5460)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: średniepozostałe wymagania niezbędne:- 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub pracy biurowej,- znajomość ustawy o dokumentach paszportowych wraz z aktami wykonawczymi,- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,- znajomość ustawy o dowodach osobistych (rozdziały od 1 do 5), - znajomość ustawy o ewidencji ludności (rozdziały od 1 do 4), - umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,- umiejętność stosowania prawa w praktyce,-umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,- efektywna komunikacja,- dobra organizacja i nastawienie na osiąganie rezultatów,- odporność na stres, asertywność.wymagania dodatkowe:- znajomość przepisów kodeksu rodzinnego i opiekuńczego Tytuł II, Dział Ia, Rozdział II, Oddział 2,- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych- umiejętność redagowania pism urzędowych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny,- oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 9 października 2019 roku do dnia 19 października 2019 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4 ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:,, inspektor WSOC I.2 Inowrocław 1 etatDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; -Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej. 4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: - Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...). Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 09.10.2019
Oferta pracy ważna do: 19.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?84c2d98615c5f456d3112aff2d58f499
Podobne oferty pracy
Prace przy obsłudze produkcji. Pakowanie, wywożenie palet, streczowanie palet. Prac porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Łódź (łódzkie)
sprzątanie pomieszczeń sanitariatu
Port Sztynort Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Sztynort (warmińsko-mazurskie)
- ewidencjonowanie oraz rozliczanie w systemie informatycznym należności i wierzytelności Agencji, dokonywanie czynności mających na celu wszczęcie procesu dochodzenia tych należności.- ewidencja należności, dla których odstąpiono od ustalenia kwot nienależnie lub nadmiernie pobranych płatności.- przeprowadzanie kontroli formalno-rachunkowej i merytorycznej zgłoszeń należności oraz innych dokumentów wpływających z jednostek i komórek organizacyjnych Agencji.- obsługa wpłat dokonanych na rachunki bankowe Agencji dotyczące kwot odzyskanych i zwróconych.- prowadzenie procesu odzyskiwania należności i wierzytelności Agencji w zakresie zadań przewidzianych dla oddziałów regionalnych, a w szczególności: przygotowanie i monitoring upomnień oraz tytułów wykonawczych.- prowadzenie procesu dochodzenia, umarzania, rozkładania na raty i odraczania terminów spłaty należności oraz wykonywanie wszelkich czynności wierzyciela w toku postępowania egzekucyjnego, upadłościowego, naprawczego i likwidacyjnego.- przygotowywanie zestawień i raportów dla kierownictwa Oddziału Regionalnego Agencji niezbędnych do zarządzania i monitorowania procesu obsługi należności.- prowadzenie sprawozdawczości oraz zestawień na potrzeby Centrali Agencji
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2019-09-20 - Gdynia (pomorskie)
wykonywanie oraz montaż kamiennych elementów wystroju wnętrz (parapety, blaty, kominki), montaż nagrobków
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Biała Podlaska (lubelskie)
przyrządzanie potraw według tradycyjnych przepisów kuchni chińskiej, współpraca z kucharzami i szefem kuchni chińskiej
KANG KAI SP. Z O.O. - 2018-11-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prace budowlane, prace na wysokościach, docieplenia budynków.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; zakres obowiązków: blokowanie potencjalnego wadliwego materiału, komponentu, wyrobu, Nadzorowanie materiału niezgodnego, Weryfikacja zgodności kart braków i niezgodnego materiału, Inicjowanie i koordynowanie akcji sortujących, rozwiązywanie bieżących sytuacji na linii produkcyjnej, Przestrzeganie wymagań klienta, Tworzenie dokumentacji jakościowej; realizacja pomiarów; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-04 - Gliwice (śląskie)
praca na stanowisku pracownika ochrony (praca w systemie nocnym)
P.P.U. GEMES Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Pszczyna (śląskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektor / podinspektor w Dziale Zamówień Publicznych (1 pełny etat). - Przygotowywanie i wykonywanie czynności w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego oraz po ich zakończeniu, w tym zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 tyś. euro, opracowywanie dokumentacji przygotowywanych i przeprowadzanych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zaproszeń do negocjacji, wezwań do wyjaśnień lub uzupełnienia oferty, protokołów, projektów odpowiedzi na odwołania, zawiadomienia o naruszeniu ustawy Prawo zamówień publicznych i innych,przygotowywanie projektów umów o zamówienie publiczne, udział w pracach komisji przetargowej, gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji prowadzonych postępowań, w szczególności dbanie o kompletność dokumentacji, przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń zgodnie z Ustawą prawo zamówień publicznych, przygotowywanie sprawozdań, rejestrów w tym sprawozdań do UZP, rejestru zamówień publicznych, ciągłe podnoszenie swoich kwalifikacji i umiejętności zawodowych.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: : związana z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku, wymagająca analitycznego myślenia i odpowiedzialności oraz umiejętności pracy w zespole. - Wskaźnik zatrudnienia: W sierpniu 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 15.10.2017).- Praca: 7:00-15:00. Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze, ekonomiczne), w przypadku stanowiska podinspektora staż pracy nie jest wymagany, w przypadku inspektora staż pracy minimum 2 lata, - biegła znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, aktów wykonawczych oraz ustawy Kodeks cywilny,- biegła znajomość pakietu Office,- umiejętność obsługi urządzeń biurowych tj. kserokopiarka, fax, skaner,- umiejętność jasnego formułowania myśli i skutecznego komunikowania się, - umiejętność analitycznego myślenia,- dokładność, dbałość o szczegóły, - umiejętność planowania zadań i pracy pod presją czasu, - chęć stałego podnoszenia poziomu swojej wiedzy,- orientacja w przepisach ustawy o pracownikach samorządowych,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania dodatkowe:- doświadczenie zawodowe lub ukończone studia podyplomowe lub szkolenia z zakresu zamówień publicznych,- doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych współfinansowanych ze środków unijnych.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-09-15 - Katowice (śląskie)
Zgodny, praca w powiecie grudziądzkim
I. IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT - 2017-06-23 - Gdynia (pomorskie)
Główne obowiązki:prowadzenie ewidencji ilościowo wartościowej sprzętu i materiałów. Wystawianie, rejestrowanie i księgowanie dokumentów, w celu zapewnienia ich właściwego obiegu zgodnie z wytycznymi;kontrolowanie realizacji planu wydatków budżetowych w zakresie grupy 2, w celu rozliczenia przydzielonych środków w planie finansowym;merytoryczne i techniczne przygotowanie rachunków, faktur, protokołów, w celu przekazania do odpowiedniej komórki organizacyjnej, celem sprawnej i terminowej zapłaty;kwartalne i roczne planowanie środków finansowych i ich rozliczanie w paragrafach grupy 2, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji finansowej; wystawianie, rejestrowanie i księgowanie dokumentów przychodowo rozchodowych, w celu właściwego obiegu dokumentów.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa; praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30;miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne:podstawowa znajomość ustawy o Straży Granicznej; podstawowa znajomość przepisów o rachunkowości; umiejętność obsługi pakietu biurowego (edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny);komunikatywność; odpowiedzialność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole;umiejętność działania w sytuacjach stresowych, analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów;posiadanie do 0,5 roku doświadczenia zawodowego w pracy z zakresu księgowości;pozytywne zakończenie procedur sprawdzających wymaganych obowiązującymi przepisami na danym stanowisku pracy przez kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne;posiadanie przeszkolenia z zakresu księgowości i obsługi pakietu biurowego (edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego); posiadanie do 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej, z zakresu księgowości.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-06-08 - Racibórz (śląskie)
prowadzenie pojazdu o masie powyżej 3,5 tony, wykonywanie czynności związanych z załadunkiem i rozładunkiem , prowadzenie dokumentacji pojazdu
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-10-09 - Rzeszów (podkarpackie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, opieka nad klientami
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
sadzenie, zbieranie warzyw, pakowanie kwiatów
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Tropiszów (małopolskie)
Więcej informacji na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce "NABÓRNA STANOWISKA".Zatrudnienie od 25 marca 2019r. na podstawie umowy o pracę na czas określony - 6 miesięcy docelowo na czas nieokreślony, praca w systemie zadaniowym.
URZĄD GMINY SZYDŁOWO - 2019-03-08 - Jaraczewo (wielkopolskie)
praca 2-zmianowa, w godzinach: 8.00-20.00forma zatrudnienia do uzgodnienia
PRAKTYKA LEKARSKO - DENTYSTYCZNA KLONKO - DENT KLONKOWSKA ANNA - 2015-12-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- nadzór nad prawidłową realizacją robót budowlanych;- kontrolowanie rozliczeń budowy;- udział w odbiorach robót budowlanych i dokumentacji projektowych;- przygotowanie dokumentów do uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych i dokonywanie innych uzgodnień;- dokonywanie przeglądów budynków;- przygotowywanie danych do postępowań przetargowych na wykonywanie robótbudowlanych i dokumentacji projektowych,- sporządzanie kosztorysów;- dokonywanie rozliczeń inwestycji;- wsółpraca przy sporządzaniu planów inwestycji i remontów;- praca na wysokości powyżej 3 metrów;- praca przy komputerze.
Politechnika Białostocka - 2019-08-23 - Białystok (podlaskie)
staz unijny dla osób długotrwale bezrobotnych POWER
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Wiewiórczyn (łódzkie)
- Montaż mechaniczny rozdzielnic SN i NN. Praca na terenie całej Polski - praca wyjazdowa w krótkich delegacjach (3-4 dni). - Wynagrodzenie: 2800 zł brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Mile widziane prawo jazdy kat. "B". Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane - istnieje możliwość przyuczenia. Mile widziane uprawnienia spawalnicze. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (tel.: 531-546-444) w godz.: 8:00-20:00
ELECTRIC SERVICE ENERGETYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-07 - Katowice (śląskie)
-
Zakład Wiertniczo - Studniarski Adam Dunst - 2016-12-20 - Kościerzyna (pomorskie)
sprzątanie w sklepie w Łochowie
SOTERA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-04 - Łochowo (kujawsko-pomorskie)
wg programu stazu - FP
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Darłowo (zachodniopomorskie)
WG. PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie potraw kuchni pakistańskiej.
"ZEESHAN" MALIK NADEEM - 2017-08-14 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2019-03-29 - Oborniki (wielkopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie min. średnie; Zakres obowiązków: obsługa firm, wprowadzanie dokumentów księgowych, sporządzanie zeznań oraz deklaracji, wystawianie faktur; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Gliwice (śląskie)
Przygotowywanie i sporządzanie list płac. Wprowadzanie i analizowanie danych w systemie kadrowo - płacowym. Praca jednozmianowa od godziny 07.25 - 15.00. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny, kolejan na czas określony.
Wojewódzki Szpital Dla Nerwowo i Psychicznie Chorych - 2019-02-25 - Bolesławiec (dolnośląskie)
KONKURS, szczegóły na www.bip.toszek.pl/2330/406/nabory.htmlWykształcenie: średnie lub wyższe; doświadczenie: 4 lata; znajomość przepisów i ustaw z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, o pracownikach samorządowych, KPA; jedna zmiana; miejsce pracy: Toszek
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY TOSZEK - 2017-04-05 - Toszek (śląskie)
Załądunek art. spozywczych na pojazd, transport do odbiorców hurtowni. Transport odbywa się głównie na terenach powiatu niżańskiego i stalowowolskiego. Doświadczenie mile widziane. Orzeczenie psychologiczne. 2.100 + premia uznaniowa.
Hurtownia "MAN" Czuba Zdzisław, Gęśla Józef Spółka Jawna - 2018-04-20 - Stalowa Wola (podkarpackie)