INSPEKTOR W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I ADMINISTRACYJNO - ORGANIZACYJNYCH Ustka oferta pracy Urz膮d Miasta Ustka


Najwi臋kszy wyb贸r odzie偶y

Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I ADMINISTRACYJNO - ORGANIZACYJNYCH

Wynagrodzenie: 3聽000 - 3聽300 PLN

Zakres obowi膮zk贸w: Zakres podstawowych zada艅: przyjmowanie i opracowywanie zgodnie z obowi膮zuj膮cym prawem wniosk贸w obywateli w sprawie wydawania dokument贸w stwierdzaj膮cych to偶samo艣膰, wydawanie dowod贸w osobistych, wydawanie decyzji w sprawach dowod贸w osobistych oraz odmowie udost臋pniania danych osobowych z Rejestru Dowod贸w Osobistych (RDO), prowadzenie rejestru wydanych za艣wiadcze艅 o utracie dowodu to偶samo艣ci, uniewa偶nianie dowodu osobistego w RDO- poprzez Aplikacj臋 "殴r贸d艂o". prowadzenie i aktualizacja teczek dowod贸w osobistych, wydawanie za艣wiadcze艅 o utracie dowodu to偶samo艣ci, wsp贸艂uczestnictwo w pracach zwi膮zanych z przeprowadzeniem Narodowego Spisu Ludno艣ci, wykonywanie innych czynno艣ci zleconych przez Naczelnika Wydzia艂u Spraw Obywatelskich i Administracyjno Organizacyjnych i Sekretarza Miasta. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urz臋du Miasta, na II pi臋trze, budynek bez windy, z parteru na pi臋tro podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych. Zatrudnienie na czas okre艣lony z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia, w pe艂nym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorz膮dowych, w Wydziale Spraw Obywatelskich i Administracyjno - Organizacyjnych.Godz. pracy 7.30-15.30. Wynagrodzenie zasadnicze 3000 do 3300 z艂 brutto miesi臋cznie oraz dodatek za sta偶 pracy.

Data publikacji: 2019-07-02

Lokalizacja: Ustka (pomorskie)

Pracodawca: Urz膮d Miasta Ustka

Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.

Miejsce pracy:
Kard. St. Wyszy艅skiego 3, 76-270 Ustka, powiat: s艂upski, woj: pomorskie

Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w

Zakres obowi膮zk贸w:
Zakres podstawowych zada艅: przyjmowanie i opracowywanie zgodnie z obowi膮zuj膮cym prawem wniosk贸w obywateli w sprawie wydawania dokument贸w stwierdzaj膮cych to偶samo艣膰, wydawanie dowod贸w osobistych, wydawanie decyzji w sprawach dowod贸w osobistych oraz odmowie udost臋pniania danych osobowych z Rejestru Dowod贸w Osobistych (RDO), prowadzenie rejestru wydanych za艣wiadcze艅 o utracie dowodu to偶samo艣ci, uniewa偶nianie dowodu osobistego w RDO- poprzez Aplikacj臋 "殴r贸d艂o". prowadzenie i aktualizacja teczek dowod贸w osobistych, wydawanie za艣wiadcze艅 o utracie dowodu to偶samo艣ci, wsp贸艂uczestnictwo w pracach zwi膮zanych z przeprowadzeniem Narodowego Spisu Ludno艣ci, wykonywanie innych czynno艣ci zleconych przez Naczelnika Wydzia艂u Spraw Obywatelskich i Administracyjno Organizacyjnych i Sekretarza Miasta. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urz臋du Miasta, na II pi臋trze, budynek bez windy, z parteru na pi臋tro podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych. Zatrudnienie na czas okre艣lony z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia, w pe艂nym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorz膮dowych, w Wydziale Spraw Obywatelskich i Administracyjno - Organizacyjnych.Godz. pracy 7.30-15.30. Wynagrodzenie zasadnicze 3000 do 3300 z艂 brutto miesi臋cznie oraz dodatek za sta偶 pracy.

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony

Wymiar etatu: 1

Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 3聽000 - 3聽300 PLN

System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I ADMINISTRACYJNO - ORGANIZACYJNYCH

Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Ustka

Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: pomorskie

Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: s艂upski

Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Ustka

Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska

Zaw贸d: pracownik do spraw ewidencji ludno艣ci

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋

Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 3聽000 - 3聽300 PLN

Data rozpocz臋cia pracy: 05.07.2019

Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania konieczne: obywatelstwo polskie, pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych i korzystanie z pe艂ni praw publicznych, niekaralno艣膰 za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe, wykszta艂cenie wy偶sze in偶ynierskie, magisterskie lub licencjat, co najmniej 3-letni sta偶 pracy, nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe: znajomo艣膰 przepis贸w prawnych z zakresu: ustawy o samorz膮dzie gminnym, ustawy o pracownikach samorz膮dowych, ustawy Kodeks Post臋powania Administracyjnego, ustawa z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego, ustawa z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych, ustawa z dnia 24 wrze艣nia 2010 r. o ewidencji ludno艣ci, ustawa z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opieku艅czy, rozporz膮dzenie Prezesa Rady Ministr贸w w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykaz贸w akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia艂ania archiw贸w zak艂adowych, ustawy o op艂acie skarbowej, ustawy o dost臋pie do informacji publicznej, znajomo艣膰 obs艂ugi komputera w tym obs艂uga System贸w Rejestr贸w Pa艅stwowych poprzez Aplikacj臋 殴r贸d艂o, 艂atwo艣膰 nawi膮zywania kontakt贸w z lud藕mi, zaanga偶owanie, kreatywno艣膰, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, dyspozycyjno艣膰.Szczeg贸艂y oferty na stronie internetowej BIP - http://bip.um.ustka.pl oraz na tablicy og艂osze艅 w siedzibie Urz臋du Miasta Ustka.

Nazwa pracodawcy: Urz膮d Miasta Ustka

Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy

Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w S艂upsku

Adres pracodawcy:
Kard. St. Wyszy艅skiego 3, 76-270 Ustka, powiat: s艂upski, woj: pomorskie

J臋zyk aplikacji o prac臋: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegaj膮cej si臋 o zatrudnienie, dokumenty potwierdzaj膮ce posiadany sta偶 pracy i do艣wiadczenie zawodowe, kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie, odbyte szkolenia oraz posiadane umiej臋tno艣ci i uprawnienia, o艣wiadczenie o posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, o艣wiadczenie kandydata o posiadaniu pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych i korzystaniu z pe艂ni praw publicznych, o艣wiadczenie o niekaralno艣ci za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe, o艣wiadczenie kandydata o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do cel贸w rekrutacji.Termin i miejsce sk艂adania dokument贸w: oferty nale偶y sk艂ada膰 w kopercie z adnotacj膮 Nab贸r na inspektora w Wydziale SOA" w Urz臋dzie Miasta Ustka Biuro Obs艂ugi Interesanta, ul. Ks. Kard. Stefana Wyszy艅skiego 3, 76-270 Ustka lub drog膮 pocztow膮. Termin: do dnia 12 lipca 2019 r. Dokumenty, kt贸re wp艂yn膮 po terminie nie b臋d膮 rozpatrywane /liczy si臋 data wp艂ywu do Urz臋du/. Kandydaci spe艂niaj膮cy wymagania formalne zostan膮 powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Na stronie internetowej BIP- http://bip.um.ustka.pl i na tablicy informacyjnej Urz臋du Miasta Ustka zostanie umieszczona informacja o wyniku naboru. Dodatkowe informacjepod nr tel. 59 8154309.Klauzula informacyjna dla potrzeb rekrutacji:Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej - RODO) informuj臋, i偶: Administrator danych osobowychAdministratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Ustki z siedzib膮 -Urz膮d Miasta Ustka 76-270 Ustka ul. Ks. Kardyna艂a Stefana Wyszy艅skiego 3 (dalej zwany jako Administrator). Z administratorem mo偶na si臋 skontaktowa膰: listownie na adres: ul. Ks. Kardyna艂a Stefana Wyszy艅skiego 3 76-270 Ustka; telefonicznie 59 8154300 fax - 59 8152900 przez email: bom1 (at) um.ustka.pl;2.Inspektor ochrony danychAdministrator wyznaczy艂 Inspektora Ochrony Danych z kt贸rym mo偶e si臋 Pani/Pan kontaktowa膰 we wszystkich sprawach dotycz膮cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi膮zanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem mo偶na si臋 kontaktowa膰 przez email: iod (at) um.ustka.pl;3.Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzaniaPani/Pana dane s膮 przetwarzane, w celu : zawarcia i realizacji umowy (o prac臋, zlecenia, o dzie艂o), w tym: prowadzenie akt pracowniczych, aktualizacja danych osobowych w systemach ZUS, odprowadzanie sk艂adem dla ZUS, rozliczanie listy p艂ac i wyp艂ata wynagrodze艅, realizacja zaj臋膰 wynagrodzenia, rozliczanie zwolnie艅 lekarskich i zasi艂k贸w, wystawianie um贸w o prac臋, aneks贸w zmieniaj膮cych warunki zatrudnienia, przygotowywanie wypowiedze艅 um贸w oraz kar porz膮dkowych, wystawianie skierowa艅 na badania wst臋pne, okresowe i kontrolne, wystawianie i wysy艂ka 艣wiadectw pracy, wystawianie i wysy艂ka PIT; przyznania ulgowej us艂ugi i 艣wiadczenia oraz dop艂aty z Zak艂adowego Funduszu 艢wiadcze艅 Socjalnych i ustalenia ich wysoko艣ci; zapewnienia bezpiecze艅stwa pracownikom i ochrony mienia Urz臋du Miasta Ustka za pomoc膮 systemu monitoringu; ustalenia, obrony i dochodzenia ewentualnych roszcze艅; udzielania odpowiedzi na pisma, wnioski i 偶膮dania; archiwizacji akt pracowniczych i dokument贸w. Podstaw膮 prawn膮 przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. b) RODO tj. w celu wykonania umowy, kt贸rej stron膮 jest osoba, kt贸rej dane dotycz膮, lub do podj臋cia dzia艂a艅 na 偶膮danie osoby, kt贸rej dane dotycz膮, przed zawarciem umowy oraz art. 6 ust.1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie danych osobowych jest niezb臋dne dla wype艂nienia prawnego obowi膮zku ci膮偶膮cego na administratorze. Obowi膮zek prawny ci膮偶膮cy na administratorze jest okre艣lony w prawie krajowym w szczeg贸lno艣ci wynika z przepis贸w: ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy, ustawy z dnia 13 pa藕dziernika 1998 r. o systemie ubezpiecze艅 spo艂ecznych, ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od os贸b fizycznych ustawy z dnia 4 marca 1994 r. o zak艂adowym funduszu 艣wiadcze艅 socjalnych ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach4.Okres przechowywania danych osobowychPani/Pana dane osobowe b臋d膮 przetwarzane przez okres : 10 lat od chwili ustania stosunku pracy w przypadku dokumentacji pracowniczej; do 5 lat przetwarzane w dokumentacji ZF艢S do 14 dni przetwarzanych w systemie monitoringu. w innych przypadkach, w kt贸rych wymagaj膮 tego przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach przez okres tam wskazany.Okresy wskazane powy偶ej mog膮 zosta膰 przed艂u偶one do czasu, up艂ywu okresu przedawnienia ewentualnych roszcze艅, je艣li przetwarzanie danych osobowych b臋dzie niezb臋dne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub je偶eli przetwarzanie jest niezb臋dne na podstawie innych przepis贸w prawa.5. Odbiorcy danychAdministrator b臋dzie przekazywa膰 Pani/Pana dane osobowe do: Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych, Urz臋du Skarbowego, archiwum pa艅stwowego, zgodnie z przepisami ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;Odr臋bn膮 kategori臋 odbiorc贸w, kt贸rym mog膮 by膰 ujawnione Pa艅stwa dane s膮 podmioty z kt贸rymi Administrator zawar艂 umow臋 powierzenia danych osobowych w zakresie realizacji cel贸w administratora. Do tej grupy mog膮 nale偶e膰 firmy realizuj膮ce us艂ugi w zakresie serwisu infrastruktury informatycznych i system贸w monitoringu administratora, niszczenia dokument贸w itp.6. Przekazywanie danych do pa艅stwa trzeciegoPani/Pana dane nie b臋d膮 przekazywane do pa艅stw trzecich.7.Prawa zwi膮zane z przetwarzaniem danych osobowych i podejmowaniem zautomatyzowanych decyzjiPrzys艂uguj膮 Pani/Panu nast臋puj膮ce prawa zwi膮zane z przetwarzaniem danych osobowych: 1. prawo dost臋pu do Pani/Pana danych osobowych, 2. prawo 偶膮dania sprostowania Pani/Pana danych osobowych, 3. prawo 偶膮dania usuni臋cia Pani/Pana danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nast臋puje w celu wywi膮zania si臋 z obowi膮zku wynikaj膮cego z przepisu prawa, 4. prawo 偶膮dania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.Aby skorzysta膰 z powy偶szych praw, nale偶y skontaktowa膰 si臋 z Administratorem lub z naszym inspektorem ochrony danych.8. Prawo wniesienia skargi do organuPrzys艂uguje Pani/Panu tak偶e prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmuj膮cego si臋 ochron膮 danych osobowych, tj. Prezesa Urz臋du Ochrony Danych Osobowych.9. Wym贸g podania danychPodanie danych osobowych wynika z przepis贸w prawa wskazanych w pkt. 3. Brak podania danych osobowych wymaganych wskazanymi przepisami prawa spowoduje koniczno艣膰 odmowy zawarcia umowy.10. Pani/Pana dane nie b臋d膮 podlega艂y automatyzacji podejmowania decyzji oraz nie b臋d膮 profilowane.

Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, e-mail, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Wojew贸dztwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: s艂upski

Gmina pracodawcy: Ustka

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowo艣膰 pracodawcy: Ustka

Ulica pracodawcy: Kard. St. Wyszy艅skiego

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w S艂upsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0

Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ewidencji ludno艣ci

Data dodania oferty pracy: 05.07.2019

Oferta pracy wa偶na do: 12.07.2019

Data udost臋pnienia oferty pracy: 05.07.2019

Data przyj臋cia oferty pracy: 02.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c2c7788c8ce5c36bcc315cc9d62f8256

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR KAMERALNY - od 2聽200 PLN

Komputerowy pomiar powierzchni dzia艂ek rolnych przy u偶yciu mapsatelitarnych, weryfikacja dokumentacji pokontrolnej, tworzenie bazydanych. Inne prace biurowe w zale偶no艣ci od aktualnych potrzeb
Marcin Osza艅ca Dron4All - 2017-04-07 - Ozimek (opolskie)

POMOCNIK ELEKTRYKA - 3聽000 - 4聽000 PLN

Wykonywanie instalacji w budynkach jednorodzinnych i wielorodzinnych oraz obiektach przemys艂owych, wykonywanie linii energetycznych kablowych i napowietrznych 艣redniego i niskiego napi臋cia.Docelowo umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony. Mile widziane r贸wnie偶 osoby z orzeczeniem o stopniu niepe艂nosprawno艣ci.
PHU "EL-FORTE" s.c. Z. Pliszka & S. Miotk - 2019-07-10 - Wejherowo (pomorskie)

INSPEKTOR DS. UTRZYMANIA I EKSPLOATACJI ZASOB脫W - 997,4 PLN

1. Wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z eksploatacj膮 nieruchomo艣ci b臋d膮cych w艂asno艣ci膮 i w zarz膮dzie Sp贸艂dzielni.2. Przygotowywanie przetarg贸w i ich przeprowadzanie, przygotowywanie um贸w i zlece艅 na us艂ugi zwi膮zane z bie偶膮cym utrzymywaniem i eksploatowaniem nieruchomo艣ci.3. Czuwanie nad prawid艂ow膮 realizacj膮 艣wiadczonych us艂ug przez us艂ugodawc贸w i egzekwowanie umownych warunk贸w4. Prowadzenie korespondencji z dostawcami medi贸w i innymi us艂ugodawcami w zakresie jako艣ci 艣wiadczonych dostaw i us艂ug oraz zwi膮zanej z obecno艣ci膮 sieci i urz膮dze艅 na nieruchomo艣ciach Sp贸艂dzielni.5. Przygotowywanie wniosk贸w o pozwolenie na wycink臋 drzew i krzew贸w oraz prowadzenie korespondencji w tych sprawach.6. Uczestniczenie w procesie likwidacji szk贸d z tytu艂u ubezpieczenia OC Sp贸艂dzielni jak r贸wnie偶 z indywidualnych ubezpiecze艅 u偶ytkownik贸w lokali, prowadzenie niezb臋dnej korespondencji z firmami ubezpieczeniowymi, poszkodowanymi oraz sprawcami szk贸d,7. Uczestniczenie w przygotowaniu zbiorczego planu remont贸w nieruchomo艣ci.8. Urzestniczenie w przetargach na roboty budowlano- remontowe.9. Przygotowywanie zlece艅-uzgadnianie zakresu i termin贸w realizacji na bie偶膮ce dora藕ne naprawy i roboty konserwacyjne zasob贸w.10. Prowadzenie dokumentacji realizacji rob贸t i us艂ug.11. Wykonywanie analiz wykonania rzeczowego i finansowego planu remont贸w.12. Okre艣lanie warunk贸w udost臋pniania nieruchomo艣ci obcym podmiotom gospodarczym przygotowywanie um贸w i prowadzenie korespondencji w tym zakresie i realizacja tych um贸w.13. Rejestrowanie wszystkich przygotowanych um贸w, zlece艅, faktur i innych dokument贸w w prowadzonych rejestrach.14. Wykonywanie innych czynno艣ci zwi膮zanych z zarz膮dzaniem nieruchomo艣ciami.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wodzis艂aw 艢l膮ski (艣l膮skie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

pomoc administracyjna
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Puck (pomorskie)

KONSULTANT DS PERSONALNYCH - do 2聽250 PLN

WYSZUKIWANIE KANDYDAT脫W DO PRACY NA TERENIE UKRAINY, PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWEJ ZATRUDNIONYCH PRACOWNIK脫W , ZA艁ATWIANIE SPRAW ZWI膭ZANYCH Z UZYSKANIEM ZEZWOLENIA NA PRAC臉 I POBYT.Miejsce pracy:ul. PODWALE 75 , 50-449 WROC艁AW I INNE LOKALIZACJE PROWADZENIA DZIA艁ALNO艢CI NA TERENIE WOJ. DOLNO艢L膭SKIEGO I 艢L膭SKIEGOKontakt kandydat贸w z pracodawc膮: elektroniczny. Forma zawarcia umowy: umowa o prac臋 na czas okreslony 3 lata, godziny pracy od 8-16.Oferta w sali:C
Work & People Sp z o.o. - 2019-06-21 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)

INSPEKTOR DS. INFORMATYKI I 艁膭CZNO艢CI - 2聽400 - 3聽000 PLN

nadawanie uprawnie艅 u偶ytkownikom do system贸w teleinformatycznych wspomagaj膮cycj prac臋 zespo艂贸w ZRM, zapewnienie sprawno艣ci technicznej i utrzymywanie ci膮g艂o艣ci pracy sprz臋tu informatycznego, nadzorowanie prawid艂owego dzia艂ania system贸w wspomagaj膮cych, administrowanie i nadzorowanie bezpiecze艅stwa sieci teleinformatycznej, wdra偶anie aplikacji oraz innych system贸w informatycznych, wsp贸艂dzia艂anie z innymi dzia艂ami SPZOZ Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w celu przeprowadzenia czynno艣ci instalacji, konserwacji, modyfikacji oraz utrzymania sprz臋tu teleinformatycznego, praca r贸wnie偶 w terenie - stacje SPZOZ Rejonowego Pogotowia Ratunkowego
Samodzielny Publiczny Zak艂ad Opieki Zdrowotnej Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu - 2019-03-26 - Sosnowiec (艣l膮skie)

SPRZEDAWCA - od 1聽850 PLN

obs艂uga klient贸w, praca z kas膮 fiskaln膮, przyjmowanie i wydawanie towar贸w, dbanie o ekspozycj臋 oraz wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - 呕nin (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER - do 3聽000 PLN

Przyjmowanie oraz wydawanie towaru, wprowadzanie stan贸w magazynowych do systemu, za艂adunek oraz roz艂adunek towaru, prace porz膮dkowe na magazynie, wsp贸艂praca z zespo艂em.
BUD-KOR Sp. z o.o. - 2017-06-27 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)

STA呕 - DORADCA KLIENTA - 997,4 PLN

pon - pt 9.00 - 17.00
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Opole (opolskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CI臉呕AROWEGO - 3聽000 - 5聽000 PLN

przew贸z kontener贸w
Transport Us艂ugowy Mariusz Klimbejn - 2017-06-14 - Chojnik (warmi艅sko-mazurskie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY - od 3聽200 PLN

- prowadzenie rejestru podmiot贸w zajmuj膮cych si臋 ubojem zwierz膮t rze藕nych, rozbiorem i przetw贸rstwem mi臋sa, skupem i przetw贸rstwem mi臋sa zwiarz膮t 艂ownych, przetw贸rstwem ryb, skorupiak贸w, mi臋czak贸w i ich przetwor贸w, produkcj膮, przetw贸rstwem i przechowywaniem 艣rodk贸w spo偶ywczych pochodzenia zwierz膮t, w tym mleka i jego przetwor贸w;- kontrola przestrzegania wymaganych warunk贸w weterynaryjnych i sanitarnych;- realziacja programu bada艅 monitoringowych, pobieranie pr贸bek do cel贸w diagnostycznych;- kontrola prawid艂owo艣ci realizacji zada艅 przez urz臋dowych lekarzy weterynarii, wydawanie decyzji administracyjnych i postanowie艅 w zakresie badania zwierz膮t rze藕nych i mi臋sa oraz warunk贸w zdrowotnych 偶ywno艣ci;- przeprowadzanie post臋powania mandatowego oraz przygotowywanie wniosk贸w do odpowiednich s膮d贸w i prokuratur;- wsp贸艂praca w zakresie spraw merytorycznych z organizacjami rz膮dowymi, samorz膮dowymi i innymi organizacjami zajmuj膮cymi si臋 ocen膮 jako艣ci 艣rodk贸w spo偶ywczych pochodzenia zwierz臋cego.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2019-02-27 - Wejherowo (pomorskie)

PRACE POMOCNICZE I PORZ膭DKOWE ZWI膭ZANE Z PRODUKCJ膭 W臉DLIN I PAKOWANIEM - od 1聽850 PLN

prace porz膮dkowe i pomocnicze w procesie produkcji i pakowania, wymiar czasu pracy uzale偶niony od potrzeb produkcyjnych
HR Consulting Partners Agencja Pracy Tymczasowej, Rozwoju i Doradztwa Personalnego Sp. z o.o. - 2016-08-29 - Pszczyna (艣l膮skie)

OSOBA DO SMA呕ENIA RYB -CD - od 1聽850 PLN

przygotowywanie i obr贸bka produkt贸w do konsumpcji, sma偶enie ryb. Praca w systemie tydzie艅 na tydzie艅. Praca w godzinach 10-20
ANDRZEJ SUROWIEC "KARP" - 2016-08-25 - Czechowice-Dziedzice (艣l膮skie)

INSPEKTOR - od 1聽850 PLN

prace biurowe, pisanie pism urz臋dowych
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - M艂awa (mazowieckie)

POZOSTALI SPRZEDAWCY SKLEPOWI (EKSPEDIENCI) - 997,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Wolbrom (ma艂opolskie)

OPIEKUN / OPIEKUNKA - od 1聽850 PLN

Wspomaganie mieszka艅c贸w DPS w codziennych czynno艣ciach : higieniczno-toaletowych , przemieszczania si臋 , karmienia, sp臋dzanie czasu wolnego i innych. Praca dwuzmianowa po 12 godzin (7.00-19.00, 19.00-7.00) od poniedzia艂ku do niedzieli w Bystrej (grafik do ustalenia) - istnieje mo偶liwo艣膰 zakwaterowania opiekuna lub opiekunki w miejscu pracy. Proponowane wynagrodzenie 1850 z艂 brutto miesi臋cznie + dodatki.
Fundacja SADYBA - 2016-10-11 - Bystra (艣l膮skie)

INSPEKTOR DO SPRAW WSP脫LNOT MIESZKANIOWYCH - do 2聽300 PLN

OBS艁UGA INTERESANT脫W, ZEBRA艃 WSP脫LNOT, KOORDYNACJA Z URZ臉DAMI I INTERESANTAMI, OBS艁UGA SYSTEMU WELES, WINDYKACJA; WYMAGANIA: WYKSZTA艁CENIE WY呕SZE - EKONOMIA, PRAWO, ZARZ膭DZANIE, GOSPODARKA NIERUCHOMO艢CIAMI, BARDZO DOBRA OBS艁UGA OFFICE; CV NALE呕Y PRZES艁A膯 NA e-maila:mb (at) finosc.pl
FINO ZARZ膭DZANIE NIERUCHOMO艢CIAMI S.C. MARZENA BLACHA, PIOTR FILIPIUK - 2015-11-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI FARMACEUTYCZNEJ - od 1聽850 PLN

Produkcja, pakowanie suplement贸w diety
LANGSTEINER Sp. z. o.o. - 2016-05-09 - Mnik贸w (ma艂opolskie)

INSPEKTOR DO SPRAW SPRZEDA呕Y - 3聽000 - 3聽500 PLN

obs艂uga kasowa i bezgot贸wkowa klient贸w; informowanie klient贸w o pe艂nej ofercie banku; pozyskiwanie nowych klient贸w i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami; promowanie i sprzeda偶 podstawowych produkt贸w banku;
BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. I ODDZIA艁 W ZGORZELCU - 2017-03-10 - Zgorzelec (dolno艣l膮skie)

INSPEKTOR - 2聽000 - 3聽000 PLN

Nab贸r dotyczy zatrudnienia na stanowisku: inspektor od 01.09.2017 r , w pe艂nym wymiarze czasu pracy z jednoczesnym zastrze偶eniem, 偶e umowa na czas nieokre艣lony mo偶e by膰 poprzedzona umowa na czas pr贸bny / okre艣lony.Zakres zada艅 podstawowych wykonywanych na stanowisku:1. wykonywanie zada艅 i czynno艣ci w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania post臋powa艅 o udzielanie zam贸wie艅 publicznych zgodnie z zasadamii trybami okre艣lonymi w ustawie Prawo zam贸wie艅 publicznych oraz w wewn臋trznych regulaminach udzielania zam贸wie艅, kt贸re obowi膮zuj膮 w Domu Pomocy Spo艂ecznej MORS,2. prowadzenie i sporz膮dzanie pe艂nej dokumentacji dotycz膮cej prowadzonych post臋powa艅 przetargowych ( sporz膮dzanie specyfikacji, um贸w, protoko艂贸w ),3. udzia艂 w pracach komisji przetargowej,4. udzia艂 w opracowywaniu rocznego planu zam贸wie艅 publicznychprzewidzianych do realizacji przez jednostk臋,5. sporz膮dzanie wniosk贸w dotycz膮cych udzielania zam贸wie艅, kt贸rych warto艣膰 nie przekracza 30000 euro organizowanie zakup贸w, towar贸w, us艂ug i materia艂贸w zgodnie z ustaw膮 prawo zam贸wie艅 publicznych,6. przygotowywanie zlece艅 i um贸w w zakresie bie偶膮cych napraw, remont贸w i konserwacji,7. udzia艂 w pracach zwi膮zanych z przeprowadzeniem kasacji sprz臋tu b臋d膮cego na wyposa偶eniu jednostki,8. udzia艂 w pracach komisji do przyjmowania darowizn pieni臋偶nych i niepieni臋偶nych, sporz膮dzanie protoko艂贸w,9. wystawianie i prowadzenie ewidencji kart drogowych i rozliczenie zu偶ycia paliwa pojazd贸w s艂u偶bowych DPS MORS w Stegnie,10. udzia艂 w opracowywaniu wewn臋trznych zarz膮dze艅, regulamin贸w i instrukcji og贸lnych dotycz膮cych DPS MORS w Stegnie,11. przygotowanie i um贸w cywilno-prawnych w zakresie dzier偶awy teren贸w i pomieszcze艅 Domu Pomocy Spo艂ecznej MORS w Stegnie.Wymagania dokumenty:1) kserokopi臋 dowodu osobistego,2) wype艂niony kwestionariusz dla osoby ubiegaj膮cej si臋 o zatrudnienie,3) 偶yciorys (CV ) i list motywacyjny,4) kserokopi臋 dokument贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie i kwalifikacje zawodowe,5) kserokopi臋 艣wiadectw pracy,6) o艣wiadczenia w艂asnor臋cznie podpisane:a) o stanie zdrowia pozwalaj膮cemu na prace na ww. stanowisku b) o艣wiadczenie o pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych, korzystaniu z pe艂ni praw publicznych,c) o艣wiadczenie o nie poszlakowanej opinii,d) o艣wiadczenie kandydata o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do cel贸w rekrutacji zgodnie z ustaw膮 z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz.926 z p贸藕n. zm. ).Dokumenty nale偶y sk艂ada膰 w zamkni臋tej kopercie z dopiskiem : Nab贸r na wolne stanowisko inspektora w Domu Pomocy Spo艂ecznej MORS w Stegnie w terminie do dnia 30 .06.2017 r. w kadrach Domu Pomocy Spo艂ecznej MORS w Stegnie ul. Morska 11, 82-103 Stegna do godz. 14:00.Informacja o wynikach naboru b臋dzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www.nowydworgdanski.pl/ oraz na stronie internetowej Domu Pomocy Spo艂ecznej MORS w Stegnie.Dokumenty nie wykorzystane w procesie rekrutacji nie b臋d膮 odsy艂ane.
Dom Pomocy Spo艂ecznej MORS w Stegnie - 2017-06-14 - Stegna (pomorskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO W DZIALE DOKUMENTACJI I INWESTYCJI - od 3聽650 PLN

- Komunalny Zak艂ad Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydat贸w na wolne stanowisko urz臋dnicze: inspektora nadzoru inwestorskiego w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pe艂ny etat). - Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie rob贸t inwestycyjnych, remontowych, rozbi贸rkowych. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodno艣ci jej realizacji z warunkami umowy, projektem technicznym, pozwoleniem na budow臋, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Sprawdzanie jako艣ci wykonanych rob贸t i wbudowywanych wyrob贸w budowlanych. Sprawdzanie i odbi贸r rob贸t budowlanych ulegaj膮cych zakryciu lub zanikaj膮cych, uczestniczeniew pr贸bach i odbiorach technicznych. Potwierdzanie obmiar贸w rob贸t, ilo艣ci faktycznie wykonanych rob贸t, kontrolowanie rozlicze艅 budowy, potwierdzanie kosztorys贸w powykonawczych. Przygotowanie i udzia艂 w czynno艣ciach odbioru ko艅cowego gotowych obiekt贸w i przekazywanie ich do u偶ytkowania. Koordynowanie czynno艣ci na obiekcie, dla kt贸rego ustanowiono inspektor贸w nadzoru w zakresie r贸偶nych specjalno艣ci. W okresie gwarancji nadz贸r nad usuwaniem zg艂aszanych lub zauwa偶onych usterek po realizacji nadzorowanych przez siebie zada艅. Sporz膮dzanie zakres贸w rob贸t, przedmiar贸w rob贸t, kosztorys贸w inwestorskich, specyfikacji technicznych. Sporz膮dzanie specyfikacji technicznych okre艣laj膮cych zakres i form臋 dokumentacji technicznej, tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru rob贸t, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru rob贸t. Sporz膮dzanie program贸w funkcjonalno- u偶ytkowych dla planowanych inwestycji. Sporz膮dzanie opinii technicznych i zakres贸w rob贸t budowlanych w celu wykonania remont贸w i inwestycji dla budynk贸w mieszkalnych wielorodzinnych, u偶yteczno艣ci publicznej. Sporz膮dzanie wycen zlecanej dokumentacji technicznej i szacunk贸w koszt贸w wykonania rob贸t budowlanych. Sporz膮dzanie um贸w na wykonanie dokumentacji technicznej i nadz贸r nad ich realizacj膮. Monitorowanie i koordynowanie procesu sporz膮dzania dokumentacji technicznej. Prowadzenie narad koordynacyjnych z wykonawcami dokumentacji technicznej i innymi stronami post臋powania. Prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych, instytucjami, urz臋dami zainteresowanymi stronami. Sprawdzanie pod wzgl臋dem technicznym, merytorycznym i formalnym projekt贸w technicznych, przedmiar贸w rob贸t, kosztorys贸w inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru rob贸t, dokonywanie ich odbior贸w i rozliczanie koszt贸w. Przygotowywanie wniosk贸w i kompletowanie dokument贸w koniecznych dla uzyskiwania pozwole艅 na budow臋/rozbi贸rk臋. Udzia艂 w wizjach organizowanych przez kom贸rki wewn臋trzne i jednostki zewn臋trzne, nadz贸r nad prowadzeniem spraw i korespondencj膮 z tym zwi膮zan膮. Udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotycz膮ce prowadzonych spraw. Udzia艂 w posiedzeniach i pracach Zak艂adowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pe艂ny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagaj膮ca wysokiego stopnia samodzielno艣ci, odpowiedzialno艣ci i umiej臋tno艣ci pracy w zespole oraz bezpo艣redniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wska藕nik zatrudnienia: W maju 2017r. wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Komunalnym Zak艂adzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych, wynosi艂 mniej ni偶 6%.- Wynagrodzenie: 3650 z艂/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony do 6 miesi臋cy - 1 umowa. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. Data rozpocz臋cia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 11.08.2017).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAK艁AD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-06-30 - Katowice (艣l膮skie)

INSPEKTOR JAKO艢CI - od 12 PLN

kontrola wizualna lub urz膮dzeniami pomiarowymi cz臋艣ci dla przemys艂u samochodowego lub elektronicznego,
Team Prevent Poland Sp.zo.o. - 2016-11-18 - Tczew (pomorskie)

INSPEKTOR DS. KSI臉GOWO艢CI - od 2聽500 PLN

dekretacja i ksi臋gowanie dokument贸w, prowadzenie ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych, uzgadnianie sald
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Krak贸w (ma艂opolskie)

INSPEKTOR JAKO艢CI - do 2聽000 PLN

Wykszta艂cenie, do艣wiadczenie: brak wymaga艅; blokowanie potencjalnego wadliwego materia艂u, komponentu, wyrobu, Nadzorowanie materia艂u niezgodnego, Weryfikacja zgodno艣ci kart brak贸w i niezgodnego materia艂u, Inicjowanie i koordynowanie akcji sortuj膮cych, rozwi膮zywanie bie偶膮cych sytuacji na linii produkcyjnej, Przestrzegania wymaga艅 klienta, Tworzenie dokumentacji jako艣ciowej; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-03-13 - Gliwice (艣l膮skie)

INSPEKTOR JAKO艢CI - 3聽000 - 4聽000 PLN

kontrola i nadz贸r jako艣ciwy nad produkcj膮 seryjn膮, kontorla wymiarowa detali , obs艂uga wsp贸艂rzedno艣ciowych maszyn pomiarowych
ETC GROUP SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-02-07 - 呕ory (艣l膮skie)

INSPEKTOR DO SPRAW TECHNICZNYCH - od 2聽300 PLN

dobry stan techniczny budynk贸w i urz膮dze艅, czuwanie nad terminowo艣ci膮 okresowych przegl膮d贸w, zapwenienie bie偶膮cych napraw,wykonywanie drobnych prac remontowych i renowacyjnych, koordynacja prac ekip zewn臋trznych przy przebudowach i napraw.
LEROY MERLIN POLSKA SP脫艁KA Z O.O. - 2015-09-22 - Konin (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. REMONT脫W I ADMINISTRACJI - od 2聽300 PLN

Prowadzenie spraw bie偶膮cego utrzymania nieruchomo艣ci, przygotowanie i odbiory rob贸t remontowych, przegl膮dy budynk贸w, obs艂uga awaryjna budynk贸w
ZUH Honorata Sp贸艂ka z o.o. - 2019-05-13 - L臋dziny (艣l膮skie)

艢LUSARZ - od 3聽000 PLN

Prace 艣lusarskie - obs艂uga maszyn
"KOMET" S.C. ARTUR I JAN BUJAK - 2016-10-25 - Krzepice (艣l膮skie)

INSPEKTOR OCHRONY 艢RODOWISKA - od 2聽875 PLN

- Przeprowadzanie kontroli przestrzegania przepis贸w ochrony 艣rodowiska na terenach u偶ytkowanych przez jednostk臋;- szkolenie 偶o艂nierzy zawodowych, 偶o艂nierzy OT oraz pracownik贸w RON w zakresie ochrony 艣rodowiska;- opracowanie dokumentacji z zakresu ochrony 艣rodowiska;- realizowanie dzia艂a艅 maj膮cych na celu minimalizacj臋 powstawania nadzwyczajnych zagro偶e艅 艣rodowiska naturalnego w u偶ytkowanych przez jednostk臋 kompleksach.
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIA艁YMSTOKU - 2018-11-23 - Bia艂ystok (podlaskie)