INSPEKTOR DS. INFORMATYKI I ŁĄCZNOŚCI Sosnowiec oferta pracy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu
Stanowisko: INSPEKTOR DS. INFORMATYKI I ŁĄCZNOŚCI
Wynagrodzenie: 2 400 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: nadawanie uprawnień użytkownikom do systemów teleinformatycznych wspomagającycj pracę zespołów ZRM, zapewnienie sprawności technicznej i utrzymywanie ciągłości pracy sprzętu informatycznego, nadzorowanie prawidłowego działania systemów wspomagających, administrowanie i nadzorowanie bezpieczeństwa sieci teleinformatycznej, wdrażanie aplikacji oraz innych systemów informatycznych, współdziałanie z innymi działami SPZOZ Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w celu przeprowadzenia czynności instalacji, konserwacji, modyfikacji oraz utrzymania sprzętu teleinformatycznego, praca również w terenie - stacje SPZOZ Rejonowego Pogotowia Ratunkowego
Data publikacji: 2019-03-26
Lokalizacja: Sosnowiec (śląskie)
Pracodawca: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Teatralna 9, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadawanie uprawnień użytkownikom do systemów teleinformatycznych wspomagającycj pracę zespołów ZRM, zapewnienie sprawności technicznej i utrzymywanie ciągłości pracy sprzętu informatycznego, nadzorowanie prawidłowego działania systemów wspomagających, administrowanie i nadzorowanie bezpieczeństwa sieci teleinformatycznej, wdrażanie aplikacji oraz innych systemów informatycznych, współdziałanie z innymi działami SPZOZ Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w celu przeprowadzenia czynności instalacji, konserwacji, modyfikacji oraz utrzymania sprzętu teleinformatycznego, praca również w terenie - stacje SPZOZ Rejonowego Pogotowia Ratunkowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +10 % premii + staż pracy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. INFORMATYKI I ŁĄCZNOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sosnowiec
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw baz danych i sieci komputerowych gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 400 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, informatyczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość na poziomie administracyjnym systemu operacyjnego Microsoft Windows 7, znajomość kongiguracji i zarządzania sieciami komputerowymi LAN i WAN, znajomość obsługi pakietu Microsoft Office, umiejętność diagnostyki i konserwacji sprzętu komputerowego, umiejętność obsługi urządzeń sieciowych, dyspozycyjność, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność organizacji pracy, terminowość, rzetelność, samodzielność. Wymagania dodatkowe: przeszkolenie z sieci teleinformatycznej, łączności radiowej, znajomość ustawy o systemie powiadamiania ratunkowego, znajomość ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym, znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej
Nazwa pracodawcy:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Adres pracodawcy:
Teatralna 9, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys, list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, kopie dokumentów potwierdzajacych przeszkolenia składać w Dyrekcji SP ZOZ Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu ul. Teatralna 9 pokój 609
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Sosnowiec
Gmina pracodawcy: Sosnowiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sosnowiec
Ulica pracodawcy: Teatralna
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy: Działaność pogotowia ratunkowego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw baz danych i sieci komputerowych gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 26.03.2019
Oferta pracy ważna do: 25.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Sortowanie towaru- Przygotowanie towaru do wysyłki- Etykietowanie odzieżySala D
HR Work Force Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Wrocław (dolnośląskie)
w/g potrzeb
Spółdzielnia Budowlano Mieszkaniowa "Pionier" - 2017-05-08 - Kielce (świętokrzyskie)
x
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Rychliki (warmińsko-mazurskie)
proste prace na produkcji
kontakt przez OHP - 2016-01-04 - Żary (lubuskie)
prowadzenie korespondencji z ubezpieczonym i płatnikiem w zakresie kompletowania dokumentacji zasiłkowej,
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Gorlice (małopolskie)
Pomoc przy przygotowywaniu samochodów do sprzedazy
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Szamotuły (wielkopolskie)
oferta stazu do 30r.ż
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Łódź (wielkopolskie)
nadzorowanie zadań instalacyjno - cementowych na terenie Spółdzielni
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Radom (mazowieckie)
Nadzór nad procesem wykonania instalacji sanitarnych i wentylacyjnych wraz z pracami towarzyszącymi; nadzór nad pracownikami i podwykonawcami; kontrola harmonogramu i jakości wykonanych prac; kontrola zgodności zakresu kontraktowego z wymaganiami oraz dokumentacją projektową.Umowa o prace na czas określony- 3 lata praca od 8-16Sala D
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Pomocnik biblioteczny
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Brzeg (opolskie)
Nadzorowanie jakości przygotowanych potraw, przygotowanie posiłków wg określonych standardów zgodnie z recepturami, nadzór ad gospodarką materiałową, zarządzanie podległym personelem
INTERFERIE S.A. Sanatorium Uzdrowiskowe ARGENTYT (Interferie sp.zo.o. OSW Argentyt) - 2015-10-27 - Dąbki (zachodniopomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:wykonywanie czynności z zakresu zadań Inspekcji Weterynaryjnej, określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej (Dz.U. z 2010 r. Nr 112, poz. 744 j.t. z późn. zm.),wykonywanie czynności z zakresu ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz.U. 2004 nr 69 poz. 625 ze zm.);wykonywanie czynności z zakresu ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. 1997 nr 111 poz. 724 ze zm.),prowadzenie spraw związanych z dobrostanem i ochroną zwierząt oraz higieną materiału biologicznego,sprawowanie nadzoru nad podmiotami prowadzącymi działalnośc nadzorowaną,prowadzenie wymiany informacji w systemach informatycznych (TRACES, Vetlink),wykonywanie czynności z zakresu ustawy z dnia 02 kwietnia 2004 r. o systemie identyfikacji i rejestracji zwierząt (Dz. U. 2008 nr 204 poz. 1281 j.t. z późn. zm.).
Powiatowy Inspektorat Weterynarii Iława - 2016-02-15 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: zawodowe; 3 lata doświadczenia zawodowego; umiejętność obsługi szlifierki pasowej, kątowej, obsługa narzędzi przemysłowych; zakres obowiązków: naprawy, poprawy elementów stalowych, kutych, odlewanych, szlifowanie ww. elementów; umowa zlecenie; miejsce pracy: Polska
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Gliwice (śląskie)
Monitorowanie i pomiary wyrobów, nadzór nad SKP, współpraca z działem technologicznym, nadzór nad wyrobem niezgodnym, znajomość wymogów jakościowych klientów, prowadzenie rzetelnej dokumentacji, nadzór nad zapisami jakości.Godziny pracy: 6:00 - 14:00, 14:00 - 22:00
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Kolbuszowa (podkarpackie)
- Prowadzenie ksiąg kontowych, w tym ewidencjonowanie wydatków z podziałem na poszczególne grupy i pozycje budżetowe oraz monitorowanie zgodności wydatków z planem finansowym.- Opisywanie faktur i rachunków, sprawdzanie ich zgodności z zawartymi umowami, wprowadzanie poleceń przelewu do systemu informatycznego.- Opracowywanie projektu planu finansowego w zakresie rozliczanych pozycji budżetowych, sporządzanie kwartalnych analiz z realizacji planu, uczestniczenie przy opracowywaniu planu zamówień publicznych.- Uzgadnianie z Pionem Głównego Księgowego kont analitycznych i syntetycznych wydatków i wpływów.- Prowadzenie rejestru faktur otrzymanych od kontrahentów, rejestru szkód w mieniu Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej.- Prowadzenie postepowań szkodowych w mieniu Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej.- Ewidencjonowanie środków trwałych, dokonywanie wyceny i rozliczenia inwentaryzacji.- Sporządzanie wyliczeń kosztów związanych z utrzymaniem nieruchomości.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2019-01-31 - Chełm (lubelskie)
Zgodny ze st.
NOVBAU BIS ŁUKASZ NOWICKI - 2016-05-13 - Sławoszowice (dolnośląskie)
- przygotowanie ofert handlowych- przygotowanie polityki marketingowej usług/produktów firmy na rynek ukraiński- kontakt z klientami ukrainojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Łódź (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez OHP - 2016-07-11 - Iława (warmińsko-mazurskie)
wyksz. średnie lub wyższe,bardzo dobra znajomość języka angielskiego,mile widziana znajomość języka niemieckiego;przygotowywanie ofert handlowych i zapytań ofertowych, prowadzenie rozmów biznesowych i negocjacji, korespondencja biznesowa w jezyku angielskim i niemieckim
ALSPAW GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-31 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
1. Sprzątanie terenu spółdzielni.2. Pielęgnacja terenów zielonych w okresie wiosenno - letnim, koszenie trawy, przycinka drzew i krzewów.3. Drobne naprawy w budynku spóldzielni.4. Inne prace zlecone przez opiekuna stażu.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Piątek (łódzkie)
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań w zakresie ustanowienia z mocy prawa na rzecz Skarbu Państwa lub właściwych jednostek samorządu terytorialnego, własności nieruchomości zajętych pod drogi publiczne, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień,- rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie projektów decyzji w zakresie nieodpłatnego ustanawiania z mocy prawa na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad prawa trwałego zarządu nieruchomości z dniem ich nabycia na rzecz Skarbu Państwa,- występowanie do sądów, wydziałów ksiąg wieczystych o uzyskanie informacji o danej księdze wieczystej oraz dokumentach znajdujących się w tej księdze,- wykonywanie zadań z zakresu wyłączania i wyznaczania organów do prowadzenia spraw o zwrot wywłaszczonych nieruchomości i ustalenia odszkodowania za grunty przejęte pod drogi, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów postanowień, - obsługiwanie i współpracowanie z klientami zewnętrznymi, głównie z instytucjami i agencjami, - przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek nieposiadający windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Miejsce wykonywania pracy: ToruńDelegatura Urzędu w Toruniu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prace porządkowe hali warsztatowej, warsztatu samochodowego, terenu wokół zakładu pracy, przygotowanie samochodu do wydania klientowi
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Mysłowice (śląskie)
Prace ślusarskie.
AURA Jarosław Pawelak - 2016-08-03 - Gdańsk (pomorskie)
Kontrola obiektów budowlanych w celu sprawdzenia właściwego ich utrzymania, kontrola wykonywania robót budowlanych w celu sprawdzenia ich zgodności z przepisami prawa budowlanego, kontrola przestrzegania przepisów prawa budowlanego przez uczestników procesu budowlanego, uczestniczenie w procesie kontroli obowiązkowych budów po zakończeniu robót budowlanych, uczestniczenie w procesie postępowania w związku z zaistniałymi katastrofami budowlanymi,wykonywanie zadań z zakresu zarządzania kryzysowego,przygotowywanie projektów pism do organów administracji publicznej, stron postępowań i innych osób i podmiotów,przyjmowanie interesantów,kompletowanie i porządkowanie akt prowadzonych postępowań administracyjnych.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO - 2016-10-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Prace ciesielskie i stolarskie przy budowie domku z drewna.
P.U.H. KLIMCZAK - 2018-01-23 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
pomiary gazowe, pomiary wody i poewietrza
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie towaru, sprawdzanie kwitów, wykładanie towaru na półki
Mila S.A. - 2018-10-25 - Żychlin (łódzkie)
szlifowanie i oczyszczanie odlewów
ZETKAMA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-19 - Ścinawka Średnia (dolnośląskie)
1)Poszukiwanie informacji o wszelkich projektach i programach umożliwiających pozyskiwanie środków zewnętrznych w szczególności z funduszy unijnych na realizacje zadań gminy, analiza tych programów. 2)Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych wraz z załącznikami do dofinansowania realizacji zadań przy użyciu zewnętrznych środków finansowych, współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi za nadzór nad realizacją projektów, prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z zapisami umów o dofinansowanie projektu, 3) Koordynowanie prac związanych z przygotowaniem wniosków aplikacyjnych dotyczących dofinansowania. 4) Aktualizacja i udział w tworzeniu dokumentów strategicznych. 5) Prowadzenie działań o charakterze informacyjnym w zakresie warunków i możliwości pozyskiwania środków publicznych przez przedsiębiorców, pracodawców, rolników, organizacji pozarządowych, sołectw oraz innych grup zawodowych i społecznych. 6) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad realizacją projektów finansowanych przy współudziale środków unijnych oraz dotacji celowych państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego. 7) Sporządzanie i składanie wniosków o płatność, rozliczanie otrzymanych zaliczek, rozliczanie dotacji. 8) Stała współpraca i nawiązywanie kontaktów z instytucjami i firmami zaangażowanymi w proces pozyskiwania funduszy unijnych. 9) Udział w tworzeniu projektu budżetu gminy i jego wykonanie w zakresie realizowanych zadań. 10) Przygotowywanie kalkulacji, rozliczeń końcowych z wykonania powierzonych zadań, zgodnie z budżetem gminy oraz obowiązującym prawodawstwem i regulaminami wewnętrznymi. 11) Sporządzanie sprawozdań (w tym zwłaszcza na sesję Rady Miejskiej), planów, harmonogramów, informacji, odpowiedzi na korespondencję, w zakresie realizowanych zadań. 12) Przygotowywanie artykułów, informacji, relacji na strony internetowe wewnętrzne i zewnętrzne oraz do mediów w odniesieniu do realizowanych zadań. 13) Dbanie o pozytywny wizerunek Burmistrza i gminy Barczewo.
Urząd Miejski w Barczewie - 2017-10-16 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
1. Prowadzenie rejestru pacjentów.2. Prowadzenie sprawozdań statystycznych.3. Obsługa elektroniczna dokumentacji medycznej.4. Segregacja i archiwizacja dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Grabów (łódzkie)