INSPEKTOR DS. INFORMATYKI I ŁĄCZNOŚCI Sosnowiec oferta pracy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu

Stanowisko: INSPEKTOR DS. INFORMATYKI I ŁĄCZNOŚCI

Wynagrodzenie: 2 400 - 3 000 PLN

Zakres obowiązków: nadawanie uprawnień użytkownikom do systemów teleinformatycznych wspomagającycj pracę zespołów ZRM, zapewnienie sprawności technicznej i utrzymywanie ciągłości pracy sprzętu informatycznego, nadzorowanie prawidłowego działania systemów wspomagających, administrowanie i nadzorowanie bezpieczeństwa sieci teleinformatycznej, wdrażanie aplikacji oraz innych systemów informatycznych, współdziałanie z innymi działami SPZOZ Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w celu przeprowadzenia czynności instalacji, konserwacji, modyfikacji oraz utrzymania sprzętu teleinformatycznego, praca również w terenie - stacje SPZOZ Rejonowego Pogotowia Ratunkowego

Data publikacji: 2019-03-26

Lokalizacja: Sosnowiec (śląskie)

Pracodawca: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Teatralna 9, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
nadawanie uprawnień użytkownikom do systemów teleinformatycznych wspomagającycj pracę zespołów ZRM, zapewnienie sprawności technicznej i utrzymywanie ciągłości pracy sprzętu informatycznego, nadzorowanie prawidłowego działania systemów wspomagających, administrowanie i nadzorowanie bezpieczeństwa sieci teleinformatycznej, wdrażanie aplikacji oraz innych systemów informatycznych, współdziałanie z innymi działami SPZOZ Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w celu przeprowadzenia czynności instalacji, konserwacji, modyfikacji oraz utrzymania sprzętu teleinformatycznego, praca również w terenie - stacje SPZOZ Rejonowego Pogotowia Ratunkowego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 3 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +10 % premii + staż pracy

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. INFORMATYKI I ŁĄCZNOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sosnowiec

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sosnowiec

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sosnowiec

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw baz danych i sieci komputerowych gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 400 - 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 27.03.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, informatyczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), informatyczne

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), techniczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość na poziomie administracyjnym systemu operacyjnego Microsoft Windows 7, znajomość kongiguracji i zarządzania sieciami komputerowymi LAN i WAN, znajomość obsługi pakietu Microsoft Office, umiejętność diagnostyki i konserwacji sprzętu komputerowego, umiejętność obsługi urządzeń sieciowych, dyspozycyjność, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność organizacji pracy, terminowość, rzetelność, samodzielność. Wymagania dodatkowe: przeszkolenie z sieci teleinformatycznej, łączności radiowej, znajomość ustawy o systemie powiadamiania ratunkowego, znajomość ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym, znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej

Nazwa pracodawcy:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Adres pracodawcy:
Teatralna 9, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys, list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, kopie dokumentów potwierdzajacych przeszkolenia składać w Dyrekcji SP ZOZ Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu ul. Teatralna 9 pokój 609

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Sosnowiec

Gmina pracodawcy: Sosnowiec

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Sosnowiec

Ulica pracodawcy: Teatralna

Numer budynku pracodawcy: 9

Profil działalności pracodawcy: Działaność pogotowia ratunkowego

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw baz danych i sieci komputerowych gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 26.03.2019

Oferta pracy ważna do: 25.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 26.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 26.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK MAGAZYNOWY - od 2 922 PLN

- Sortowanie towaru- Przygotowanie towaru do wysyłki- Etykietowanie odzieżySala D
HR Work Force Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Wrocław (dolnośląskie)

SPAWACZ MONTER - od 1 850 PLN

x
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Rychliki (warmińsko-mazurskie)

POMOCNIK OPERATORA PAKOWACZEK - od 1 848 PLN

proste prace na produkcji
kontakt przez OHP - 2016-01-04 - Żary (lubuskie)

STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW - 997,4 PLN

prowadzenie korespondencji z ubezpieczonym i płatnikiem w zakresie kompletowania dokumentacji zasiłkowej,
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Gorlice (małopolskie)

SPRZEDAWCA - POMOC - 997,4 PLN

Pomoc przy przygotowywaniu samochodów do sprzedazy
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Szamotuły (wielkopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - 997,4 PLN

oferta stazu do 30r.ż
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Łódź (wielkopolskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - 3 000 - 4 000 PLN

nadzorowanie zadań instalacyjno - cementowych na terenie Spółdzielni
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Radom (mazowieckie)

INŻYNIER INSTALACJI SANITARNYCH I WENTYLACYJNYCH - do 10 000 PLN

Nadzór nad procesem wykonania instalacji sanitarnych i wentylacyjnych wraz z pracami towarzyszącymi; nadzór nad pracownikami i podwykonawcami; kontrola harmonogramu i jakości wykonanych prac; kontrola zgodności zakresu kontraktowego z wymaganiami oraz dokumentacją projektową.Umowa o prace na czas określony- 3 lata praca od 8-16Sala D
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Wrocław (dolnośląskie)

POMOCNIK BIBLIOTECZNY - 997,4 PLN

Pomocnik biblioteczny
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Brzeg (opolskie)

SZEF KUCHNI - od 3 375 PLN

Nadzorowanie jakości przygotowanych potraw, przygotowanie posiłków wg określonych standardów zgodnie z recepturami, nadzór ad gospodarką materiałową, zarządzanie podległym personelem
INTERFERIE S.A. Sanatorium Uzdrowiskowe ARGENTYT (Interferie sp.zo.o. OSW Argentyt) - 2015-10-27 - Dąbki (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY - od 2 000 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:wykonywanie czynności z zakresu zadań Inspekcji Weterynaryjnej, określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej (Dz.U. z 2010 r. Nr 112, poz. 744 j.t. z późn. zm.),wykonywanie czynności z zakresu ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz.U. 2004 nr 69 poz. 625 ze zm.);wykonywanie czynności z zakresu ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. 1997 nr 111 poz. 724 ze zm.),prowadzenie spraw związanych z dobrostanem i ochroną zwierząt oraz higieną materiału biologicznego,sprawowanie nadzoru nad podmiotami prowadzącymi działalnośc nadzorowaną,prowadzenie wymiany informacji w systemach informatycznych (TRACES, Vetlink),wykonywanie czynności z zakresu ustawy z dnia 02 kwietnia 2004 r. o systemie identyfikacji i rejestracji zwierząt (Dz. U. 2008 nr 204 poz. 1281 j.t. z późn. zm.).
Powiatowy Inspektorat Weterynarii Iława - 2016-02-15 - Iława (warmińsko-mazurskie)

POMOCNIK ŚLUSARZA - do 13,7 PLN

Wykształcenie: zawodowe; 3 lata doświadczenia zawodowego; umiejętność obsługi szlifierki pasowej, kątowej, obsługa narzędzi przemysłowych; zakres obowiązków: naprawy, poprawy elementów stalowych, kutych, odlewanych, szlifowanie ww. elementów; umowa zlecenie; miejsce pracy: Polska
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Gliwice (śląskie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI - od 2 000 PLN

Monitorowanie i pomiary wyrobów, nadzór nad SKP, współpraca z działem technologicznym, nadzór nad wyrobem niezgodnym, znajomość wymogów jakościowych klientów, prowadzenie rzetelnej dokumentacji, nadzór nad zapisami jakości.Godziny pracy: 6:00 - 14:00, 14:00 - 22:00
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Kolbuszowa (podkarpackie)

INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI FINANSOWO-MATERIAŁOWEJ ZESPOŁU GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ SEKCJI GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ I KWATERUNKOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 2 250 PLN

- Prowadzenie ksiąg kontowych, w tym ewidencjonowanie wydatków z podziałem na poszczególne grupy i pozycje budżetowe oraz monitorowanie zgodności wydatków z planem finansowym.- Opisywanie faktur i rachunków, sprawdzanie ich zgodności z zawartymi umowami, wprowadzanie poleceń przelewu do systemu informatycznego.- Opracowywanie projektu planu finansowego w zakresie rozliczanych pozycji budżetowych, sporządzanie kwartalnych analiz z realizacji planu, uczestniczenie przy opracowywaniu planu zamówień publicznych.- Uzgadnianie z Pionem Głównego Księgowego kont analitycznych i syntetycznych wydatków i wpływów.- Prowadzenie rejestru faktur otrzymanych od kontrahentów, rejestru szkód w mieniu Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej.- Prowadzenie postepowań szkodowych w mieniu Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej.- Ewidencjonowanie środków trwałych, dokonywanie wyceny i rozliczenia inwentaryzacji.- Sporządzanie wyliczeń kosztów związanych z utrzymaniem nieruchomości.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2019-01-31 - Chełm (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 500 PLN

- przygotowanie ofert handlowych- przygotowanie polityki marketingowej usług/produktów firmy na rynek ukraiński- kontakt z klientami ukrainojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Łódź (łódzkie)

KELNER - RECEPCJONISTA - od 7 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez OHP - 2016-07-11 - Iława (warmińsko-mazurskie)

HANDLOWIEC - od 3 200 PLN

wyksz. średnie lub wyższe,bardzo dobra znajomość języka angielskiego,mile widziana znajomość języka niemieckiego;przygotowywanie ofert handlowych i zapytań ofertowych, prowadzenie rozmów biznesowych i negocjacji, korespondencja biznesowa w jezyku angielskim i niemieckim
ALSPAW GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-31 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

KONSERWATOR - PRACOWNIK FIZYCZNY - 997,4 PLN

1. Sprzątanie terenu spółdzielni.2. Pielęgnacja terenów zielonych w okresie wiosenno - letnim, koszenie trawy, przycinka drzew i krzewów.3. Drobne naprawy w budynku spóldzielni.4. Inne prace zlecone przez opiekuna stażu.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Piątek (łódzkie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SKARBU PAŃSTWA I NIERUCHOMOŚCIW DELEGATURZE URZĘDU W TORUNIU(NR 0522) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- wykonywanie zadań w zakresie ustanowienia z mocy prawa na rzecz Skarbu Państwa lub właściwych jednostek samorządu terytorialnego, własności nieruchomości zajętych pod drogi publiczne, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień,- rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie projektów decyzji w zakresie nieodpłatnego ustanawiania z mocy prawa na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad prawa trwałego zarządu nieruchomości z dniem ich nabycia na rzecz Skarbu Państwa,- występowanie do sądów, wydziałów ksiąg wieczystych o uzyskanie informacji o danej księdze wieczystej oraz dokumentach znajdujących się w tej księdze,- wykonywanie zadań z zakresu wyłączania i wyznaczania organów do prowadzenia spraw o zwrot wywłaszczonych nieruchomości i ustalenia odszkodowania za grunty przejęte pod drogi, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów postanowień, - obsługiwanie i współpracowanie z klientami zewnętrznymi, głównie z instytucjami i agencjami, - przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek nieposiadający windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Miejsce wykonywania pracy: ToruńDelegatura Urzędu w Toruniu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - 997,4 PLN

prace porządkowe hali warsztatowej, warsztatu samochodowego, terenu wokół zakładu pracy, przygotowanie samochodu do wydania klientowi
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Mysłowice (śląskie)

ŚLUSARZ - do 2 000 PLN

Prace ślusarskie.
AURA Jarosław Pawelak - 2016-08-03 - Gdańsk (pomorskie)

INSPEKTOR DO SPRAW BUDOWNICTWA - do 2 000 PLN

Kontrola obiektów budowlanych w celu sprawdzenia właściwego ich utrzymania, kontrola wykonywania robót budowlanych w celu sprawdzenia ich zgodności z przepisami prawa budowlanego, kontrola przestrzegania przepisów prawa budowlanego przez uczestników procesu budowlanego, uczestniczenie w procesie kontroli obowiązkowych budów po zakończeniu robót budowlanych, uczestniczenie w procesie postępowania w związku z zaistniałymi katastrofami budowlanymi,wykonywanie zadań z zakresu zarządzania kryzysowego,przygotowywanie projektów pism do organów administracji publicznej, stron postępowań i innych osób i podmiotów,przyjmowanie interesantów,kompletowanie i porządkowanie akt prowadzonych postępowań administracyjnych.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO - 2016-10-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

CIEŚLA-STOLARZ - od 15 PLN

Prace ciesielskie i stolarskie przy budowie domku z drewna.
P.U.H. KLIMCZAK - 2018-01-23 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

przyjmowanie towaru, sprawdzanie kwitów, wykładanie towaru na półki
Mila S.A. - 2018-10-25 - Żychlin (łódzkie)

SZLIFIERZ, OCZYSZCZACZ - od 2 000 PLN

szlifowanie i oczyszczanie odlewów
ZETKAMA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-19 - Ścinawka Średnia (dolnośląskie)

INSPEKTOR DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH - 2 400 - 3 000 PLN

1)Poszukiwanie informacji o wszelkich projektach i programach umożliwiających pozyskiwanie środków zewnętrznych w szczególności z funduszy unijnych na realizacje zadań gminy, analiza tych programów. 2)Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych wraz z załącznikami do dofinansowania realizacji zadań przy użyciu zewnętrznych środków finansowych, współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi za nadzór nad realizacją projektów, prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z zapisami umów o dofinansowanie projektu, 3) Koordynowanie prac związanych z przygotowaniem wniosków aplikacyjnych dotyczących dofinansowania. 4) Aktualizacja i udział w tworzeniu dokumentów strategicznych. 5) Prowadzenie działań o charakterze informacyjnym w zakresie warunków i możliwości pozyskiwania środków publicznych przez przedsiębiorców, pracodawców, rolników, organizacji pozarządowych, sołectw oraz innych grup zawodowych i społecznych. 6) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad realizacją projektów finansowanych przy współudziale środków unijnych oraz dotacji celowych państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego. 7) Sporządzanie i składanie wniosków o płatność, rozliczanie otrzymanych zaliczek, rozliczanie dotacji. 8) Stała współpraca i nawiązywanie kontaktów z instytucjami i firmami zaangażowanymi w proces pozyskiwania funduszy unijnych. 9) Udział w tworzeniu projektu budżetu gminy i jego wykonanie w zakresie realizowanych zadań. 10) Przygotowywanie kalkulacji, rozliczeń końcowych z wykonania powierzonych zadań, zgodnie z budżetem gminy oraz obowiązującym prawodawstwem i regulaminami wewnętrznymi. 11) Sporządzanie sprawozdań (w tym zwłaszcza na sesję Rady Miejskiej), planów, harmonogramów, informacji, odpowiedzi na korespondencję, w zakresie realizowanych zadań. 12) Przygotowywanie artykułów, informacji, relacji na strony internetowe wewnętrzne i zewnętrzne oraz do mediów w odniesieniu do realizowanych zadań. 13) Dbanie o pozytywny wizerunek Burmistrza i gminy Barczewo.
Urząd Miejski w Barczewie - 2017-10-16 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)

REJESTRATORKA MEDYCZNA - 997,4 PLN

1. Prowadzenie rejestru pacjentów.2. Prowadzenie sprawozdań statystycznych.3. Obsługa elektroniczna dokumentacji medycznej.4. Segregacja i archiwizacja dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Grabów (łódzkie)