INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI FINANSOWO-MATERIAŁOWEJ ZESPOŁU GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ SEKCJI GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ I KWATERUNKOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA Chełm oferta pracy Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI FINANSOWO-MATERIAŁOWEJ ZESPOŁU GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ SEKCJI GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ I KWATERUNKOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie ksiąg kontowych, w tym ewidencjonowanie wydatków z podziałem na poszczególne grupy i pozycje budżetowe oraz monitorowanie zgodności wydatków z planem finansowym.- Opisywanie faktur i rachunków, sprawdzanie ich zgodności z zawartymi umowami, wprowadzanie poleceń przelewu do systemu informatycznego.- Opracowywanie projektu planu finansowego w zakresie rozliczanych pozycji budżetowych, sporządzanie kwartalnych analiz z realizacji planu, uczestniczenie przy opracowywaniu planu zamówień publicznych.- Uzgadnianie z Pionem Głównego Księgowego kont analitycznych i syntetycznych wydatków i wpływów.- Prowadzenie rejestru faktur otrzymanych od kontrahentów, rejestru szkód w mieniu Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej.- Prowadzenie postepowań szkodowych w mieniu Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej.- Ewidencjonowanie środków trwałych, dokonywanie wyceny i rozliczenia inwentaryzacji.- Sporządzanie wyliczeń kosztów związanych z utrzymaniem nieruchomości.
Data publikacji: 2019-01-31
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie ksiąg kontowych, w tym ewidencjonowanie wydatków z podziałem na poszczególne grupy i pozycje budżetowe oraz monitorowanie zgodności wydatków z planem finansowym.- Opisywanie faktur i rachunków, sprawdzanie ich zgodności z zawartymi umowami, wprowadzanie poleceń przelewu do systemu informatycznego.- Opracowywanie projektu planu finansowego w zakresie rozliczanych pozycji budżetowych, sporządzanie kwartalnych analiz z realizacji planu, uczestniczenie przy opracowywaniu planu zamówień publicznych.- Uzgadnianie z Pionem Głównego Księgowego kont analitycznych i syntetycznych wydatków i wpływów.- Prowadzenie rejestru faktur otrzymanych od kontrahentów, rejestru szkód w mieniu Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej.- Prowadzenie postepowań szkodowych w mieniu Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej.- Ewidencjonowanie środków trwałych, dokonywanie wyceny i rozliczenia inwentaryzacji.- Sporządzanie wyliczeń kosztów związanych z utrzymaniem nieruchomości.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI FINANSOWO-MATERIAŁOWEJ ZESPOŁU GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ SEKCJI GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ I KWATERUNKOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Znajomość zasad rachunkowości dla jednostek budżetowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Umiejętność obsługi informatycznych programów użytkowych
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNEWykształcenie średnie.1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z prowadzeniem gospodarki materiałowej.Znajomość zasad rachunkowości dla jednostek budżetowych.Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych.Posiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznych.Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWEWykształcenie wyższe ekonomiczne.Umiejętność obsługi informatycznych programów użytkowych. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNEŻyciorys/CV i list motywacyjny.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwaOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWEKopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia wyższego ekonomicznego. TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWDokumenty należy złożyć do: 05 lutego 2019 r.Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów:Nadbużański Oddział Straży Granicznejul. Trubakowska 222-100 Chełm Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą:22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: naczelnik.oi.nadb (at) strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzaniaw przypadkach określonych w art. 18 RODO.Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w NOSG. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu. INNE INFORMACJEW miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze. Proponowane wynagrodzenie brutto: 2250,- zł. Planowana data zatrudnienia: marzec 2019 r.Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.Wzór oświadczeń dostępny jest pod adresem http://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca-
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:-Życiorys/CV i list motywacyjny.-Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.-Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego.-Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa.-Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.-Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.-Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:-Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów-Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia wyższego ekonomicznego.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Trubakowska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 31.01.2019
Oferta pracy ważna do: 05.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
roboty ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Biała Podlaska (lubelskie)
Pomocnik dekarza-cieśli
Maciej Plewa Firma "JUKAM" Handlowo-Produkcyjna-Usługowa - 2016-03-30 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Grodziec (dolnośląskie)
przygotowanie prac hydrauliczych, montowanie i demontowanie instalacji grzewczych, hydraulicznych oraz wodnokanalizacyjnych, utrzymywanie sieci kanalizacyjnych, lutowanie i sprawdzanie rurociągów, utrzymywanie w należytym stanie rurociągów oraz linii elektrycznej przynależących do ciągów wodnokanalizacyjnych
JUKA Leszek Kowalik Warszkowo 105 - 2016-09-23 - Warszkowo (zachodniopomorskie)
Zakres gospodarki wodno-ściekowej, utrzymanie cmentarzy, wspieranie inicjatyw lokalnych, załatwianie innych spraw zleconych przez naczelnika wydziału GKO
Miasto Malbork/Urząd Miasta Malborka - 2017-08-27 - Malbork (pomorskie)
wyksz. średnie specjalistyczne - pracownik socjalny lub wyższe pedagogika pracy socjalnej, pedagogika opiekuńczo - wychowawczaod kandydata wymaga się ciespliwości, empatii, mile widziane jest doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku i zdolności manulanepraca z osobami niepełnosprawnymi
Stowarzyszenie Rozwoju Dziecka i Rodziny - 2017-03-10 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
Organizowanie i prowadzenie szkoleń BHP, bieżącą kontrolę warunków pracy oraz przestrzegania zasad i przepisów BHP - udział w wewnętrznych projektach firmy w zakresie polityki bezpieczeństwa i higieny pracy - prowadzenie rejestrów, tworzenie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej m.in. wypadków, badań lekarskich, szkoleń pracowników - kontakty z działami firmy, instytucjami zewnętrznymi i organami nadzoru w zakresie przestrzegania BHP, realizacja pozostałych zadań BHP wynikających z obowiązujących przepisów, praca w godz. 8-12
Leroy Merlin Polska Sp. z o. o. - 2016-03-24 - Opole (opolskie)
Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP ,prowadzenie i sporządzanie dokumentacjo BHP,prowadzenie nadzoru BHP w firmach zewnętrznych.
Prywatne Centrum Kształcenia Jan Gancewski - 2016-09-27 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Pracownik fizyczny, prace porządkowe, prace fizyczne na budowie. Dbałość o narzędzia prcy, dbałość o sprzęt.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Zabrze (śląskie)
Dowóz gotowych zamówień dla gości na terenie Elbląga w czasie do 30 minut
kontakt przez OHP - 2017-11-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Mechanik pojazdów samochodowychdiagnostyka i naprawa pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Orły (podkarpackie)
Opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Klonowa (łódzkie)
Rozliczanie transportu
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Jawor (dolnośląskie)
-
IGŁĄ I NITKĄ BEATA RÓŻAŃSKA - 2016-11-10 - Łódź (łódzkie)
do uzdodnienia
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Słupica (mazowieckie)
Produkcja opakowań z folii PET typu jetran, w tym docinanie na wymiar, dziurkowanie, stemplowanie, pakowanie, ocena jakości.
Proinvest Sp. z o.o - 2018-10-25 - Opole (opolskie)
-obsługa spraw związanych z przyznawaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich oraz działań PROW,-weryfikacja wniosków o przyznanie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego, PROW 2007-2013, 2014-2020,-przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,-udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich.Praca w godz. 7.30-15.30 w Siemyślu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: http://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/ogloszenia/artykuly/or16bp3051118.html
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - 2018-02-09 - Siemyśl (zachodniopomorskie)
Konkurs: szczegółowe informacje: www.knurow.bip.info.pl
Urząd Miasta Knurów - 2018-11-13 - Knurów (śląskie)
praca w pomieszczeniu i na otwartej przestrzeni, obsługa komputera, praca na wysokości pow. 3 m
12 Wojskowy Oddział Gospodarczy Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia - 2017-11-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
kontakt z klientem, sporzadzanie analiz, obsługa programu graficznego, równoważny czas pracy
"SPOŁEM" POZNAŃSKA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW - 2016-05-25 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klientów, układanie towaru, utrzymywanie porządku w sklepie, odbiór dostaw.
Salon Budowlany KRAM Sieniccy S.J. - 2018-11-23 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI Bydgoszcz oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,- Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane b) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.- Kontrolowanie:a) stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji instalacji teletechnicznych stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów;d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-07-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie i realizacja zleceń spedycyjnych.
Tirsped Sp. z o.o. - 2017-11-06 - Gdynia (pomorskie)
obsługa klienta sklep ogólnospożywczy
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
j.w
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A. - 2017-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
..
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Oszkowice (łódzkie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Zawiercie (śląskie)
SZCZEGÓŁY W OGŁOSZENIU O KONKURSIE ZAMIESZCZONYM NA STRONIE WWW.RZESZOW.SA.GOV.PL W ZAKŁADCE OFERTY PRACY
SĄD APELACYJNY W RZESZOWIE - 2018-02-27 - Rzeszów (podkarpackie)
wykształcenie min. zawodowe,prawo jazdy kat. B + Tobsługa ciągnika
Europejskie Konsorcjum Kolejowe Wagon Sp.z o.o. - 2016-01-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
nadzorowanie właściwego prowadzenia gier karcianych lub cylindrycznych przez krupierów, prowadzenie gier karcianych lub cylindrycznych
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Poznań (wielkopolskie)