INSPEKTOR DS. REMONTÓW I ADMINISTRACJI Lędziny oferta pracy ZUH Honorata Spółka z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR DS. REMONTÓW I ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw bieżącego utrzymania nieruchomości, przygotowanie i odbiory robót remontowych, przeglądy budynków, obsługa awaryjna budynków
Data publikacji: 2019-05-13
Lokalizacja: Lędziny (śląskie)
Pracodawca: ZUH Honorata Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-143 Lędziny, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw bieżącego utrzymania nieruchomości, przygotowanie i odbiory robót remontowych, przeglądy budynków, obsługa awaryjna budynków
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. REMONTÓW I ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lędziny
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bieruńsko-lędziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lędziny
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wykształcenie średnie budowlane
Nazwa pracodawcy: ZUH Honorata Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
Pokoju 106, 43-143 Lędziny, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV- życiorys zawodowy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: ul. Pokoju 106, 43-143 Lędziny, 8 - 13, Godziny : 8-13
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: bieruńsko-lędziński
Gmina pracodawcy: Lędziny
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lędziny
Ulica pracodawcy: Pokoju
Numer budynku pracodawcy: 106
Profil działalności pracodawcy: Zarządzanie nieruchomościami na zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data dodania oferty pracy: 13.05.2019
Oferta pracy ważna do: 01.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?13eb38536d2bc2350c70c5ca0a381382
Podobne oferty pracy
Praca w zespole przy tworzeniu projektów budowlanych
kontakt przez PUP - 2018-10-31 - Zielona Góra (lubuskie)
WYKONYWANIE ZADAŃ Z ZAKRESU SZEROKO POJĘTEJ OCHRONY ŚRODOWISKA W RESORCIE MON
24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPOADRACZY - 2018-05-16 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie połączeń wychodzących celem przedstawienia ofert klientom którzy mają już podpisane umowy z firmą energetyczną
Mass Contact Center Sp. zo.o. - 2016-04-19 - Żary (lubuskie)
Obsługa klientów Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej, obsługa strony internetowej, profilu na FB, przygotowywanie materiałów wydawniczych, udział w targach turystycznych krajowych, realizacja zadań i projektów realizowanych przez SGiPPŚ
Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Pomorza Środkowego - 2018-02-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Łódź (łódzkie)
Obsł. maszyn i urządzeń, dokonywanie oceny stanu technicznego maszyn i urządzeń.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Krzywopłoty (małopolskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
"IZAN +" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-18 - Kraków (małopolskie)
Szczegóły oferty na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/site/ad/id/1764- prowadzenie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego,-prowadzenie inspekcji w zakresie właściwości utrzymania obiektów budowlanych,-prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstawania katastrof budowlanych,-przygotowywanie projektów decyzji i postanowień z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego,- prowadzenie tematycznych akcji kontrolnych,- prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie oddawania obiektów do użytkowania.Dokumenty należy złożyć do: 01.08.2016 r.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2016-07-21 - Rybnik (śląskie)
- Przygotowywanie dokumentacji handlowej w języku rosyjskim i ukraińskim wyrobów spółki na potrzeby targów i imprez handlowych. Bieżąca realizacja działań promocyjnych wyrobów spółki- przygotowywanie w języku rosyjskim oraz ukraińskim katalogów, specyfikacji, kontraktów itp. na potrzeby kontrahentów rynków wschodnich. Przygotowywanie dokumentacji handlowej w języku rosyjskim oraz ukraińskim (zapytania ofertowe, oferty handlowe, i.t.p.) na potrzeby działu handlowego. Przygotowywanie treści bieżącej korespondencji handlowej z kontrahentami rynków wschodnich w języku rosyjskim i ukraińskim. Tłumaczenie dokumentacji handlowej kontrahentów rynku wschodniego.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 miesiące.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Katowice (śląskie)
OBSŁUGA KLIENTA, PRZYJMOWANIE TOWARU
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Dąbrowa (łódzkie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Inspektor (STAŻ)
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Imielin (śląskie)
Montaż sprzętu AGD (pralki/zmywarki) przy ruchomej linii produkcyjnej, wizualna kontrola jakości.Praca monotonna, stojąca. Pracodawca zapewnia darmowy dojazd z Częstochowy.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Radomsko (łódzkie)
Obsługa klientów, wykonywanie prac w magazynie.
P.H.U. Borowiec Marcin Babica - 2019-05-09 - Babica (podkarpackie)
Przewóz towarów na terenie kraju
PIL-TRANS FIRMA USŁUGOWO-TRANSPORTOWA Joanna Staniec - 2016-11-03 - Żdżary (podkarpackie)
-prowadzenie postepowań powypadkowych,-prowadzenie kontroli problemowych, sprawdzających i doraźnych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy i służby,-opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy i służby,-opracowywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,-uczestnictwo w przeglądach technicznych obiektów i pomieszczeń szkoły,-nadzór nad badaniami środowiska pracy i służby, prowadzenie szkoleń wstępnych pracowników i policjantów w zakresie bhp i ochrony p.poż,-opiniowanie dokumentacji technicznych pod względem bhp i p.poż, stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie nadzoru nad remontami; opracowywanie potrzeb remontowych; przygotowywanie materiałów przetargowych; nadzór nad realizacją przegladów; godz. pracy 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. Z o. o. - 2017-09-14 - Słupsk (pomorskie)
przyjmowanie komponentów na magazyn, komplementacja i wysyłanie zamówień, zapewnienie prawidłowego przepływu materiałów w magazynie, właściwa i terminowa realizacja wyznaczonych zadań
MAX POWER Sp. z o. o. - 2017-04-07 - Gliwice (śląskie)
Zakres wykonywanych podstawowych zadań:1) obsługa organizacyjno-biurowa posiedzeń i narad kierownictwa Urzędu oraz wyznaczonych komisji rady miasta, zapewnienia należytej obsługi technicznej i merytorycznej w tym zakresie,2) organizacja i protokołowanie przyjęć interesantów,3) prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza Miasta Ustka i publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej,4) prowadzenie spraw dot. skarg i wniosków oraz petycji wpływających do Urzędu Miasta Ustka,5) pomoc w przygotowywaniu i kompletowaniu materiałów pod obrady sesji,6) przygotowywanie dokumentacji do archiwum zakładowego,7) sprawowanie zastępstwa w przypadku nieobecności w pracy inspektora Biura Rady Miasta,na stanowisku kadr i w sekretariacie,8) prowadzenie dokumentacji spraw pracowniczych i kierowanie ich wg właściwości oraz do odpowiednich stanowisk pracy,9) ewidencja wydatków prowadzonych przez Wydział,10) nadzorowanie w zakresie wykonania budżetu w prowadzonym zakresie, sporządzanie zaangażowań wydatków,11) przygotowywanie pism związanych z pracą wydziału oraz z udziału we wskazanych naradach i spotkaniach,12) prace na stanowisku kadr we wskazanym zakresie,13) współorganizowanie spotkań okolicznościowych w Urzędzie,14) współpraca w prowadzeniu spraw bhp i ppoż.,15) wykonywanie innych poleceń na stanowisku pracy. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca w siedzibie Urzędu Miasta, budynek biurowy bez windy. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Wydziale Spraw Obywatelskich i Administracyjno-Organizacyjnych. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu listopadzie 2018 r. w Urzędzie Miasta Ustka wynosił co najmniej 6%. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego od 2800 zł brutto do 3100 zł brutto oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2019-01-04 - Ustka (pomorskie)
Operator obrabiarek sterowanych numerycznie, programowaniepraca w godz. 7-15
FREEMAN AND PROCTOR POLSKA Sp. z o.o. - 2015-12-15 - Nowa Dęba (podkarpackie)
- obsługa maszyny trakcyjnej AS5160T- obsługa zamiatarki ps480- obsługai odkurzacza piorącego Car 275- obsługa odkurzacza plecakowego AirCraft- organizacja pracy własnej
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Łódź (łódzkie)
szkolenia BHP, obsługa podmiotów w zakresie BHP praca na terenie woj. Dolnośląskiego, pozyskiwanie nowych klientów
Firma Doradczo-Usługowa "BHP profes" Grzegorz Kamiński - 2019-02-14 - Świdnica (dolnośląskie)
Prowadzenie kontroli podatkowych
Izba Skarbowa w Gdańsku - 2016-10-28 - Puck (pomorskie)
Kontrola wyrobów gotowych,współpraca z działem technologicznym,nadzór nad wyrobem niezgodnym,znajomość wymogów jakościowych klientów,prowadzenie rzetelnej dokumentacji,znajomość rysunku technicznego.Godziny pracy: 6:00-14:00,14:00-22.00
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych z zakresu fizjoterapii, rehabilitacji ruchowej oraz masażu w gabinecie i na wizytach domowych. Wymagane wykształcenie wyższe mag fizjoterapii oraz prawo jazdy kat . B. Tel. 667 309 090 Karina Tatarewicz
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "FIZJOTERAPIA" Karina Tatarewicz - 2019-02-05 - Krzeszyce (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Warszawa (mazowieckie)
W ramach Virtual Reality (VR) zespół inżynierów będzie pracować z klientami zewnętrznymi i w ramach wewnętrznych zespołów Dolby w celu dostarczania nowych doświadczeń audio do nowych urządzeń. Pełen etat, zadaniowy czas pracy.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Wrocław (dolnośląskie)
według stanowiska
Robert Dragan "CAIRA" - AUTO SERWIS - 2016-02-18 - Skawina (małopolskie)
obsługa maszyn do przetwórstwa tworzyw sztucznych, konfekcjonowanie opakowań
"FOL-PACK PRODUCENT OPAKOWAŃ" Sp. z o.o. - 2019-04-15 - Końskie (świętokrzyskie)
aktywna sprzedaż produktów wietnamskich, dostarczanie klientom informacji o produktach firmy, zamawianie towaru i przyjmowanie dostaw, współpraca z handlowcami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Jabłonowo (mazowieckie)