INSPEKTOR W WYDZIALE OBSŁUGI FUNDUSZU GWARANTOWANYCH ŚWIADCZEŃ PRACOWNICZYCH Gdańsk oferta pracy Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku

Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE OBSŁUGI FUNDUSZU GWARANTOWANYCH ŚWIADCZEŃ PRACOWNICZYCH

Wynagrodzenie: 3 700 - 3 800 PLN

Zakres obowiązków: Dochodzenie zwrotu należności Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych w postępowaniu upadłościowym, sadowym i egzekucyjnym, w tym:- prowadzenie ewidencji dłużników, rejestru zabezpieczeń oraz rejestru spraw egzekucyjnych;- wzywanie dłużników do zwrotu wypłaconych świadczeń oraz zgłaszanie wierzytelności FGŚP; - przygotowywanie dokumentacji i sporządzanie pozwów oraz wniosków egzekucyjnych; - przygotowywanie wniosków o określenie warunków zwrotu lub umorzenie należności FGŚP.

Data publikacji: 2020-03-09

Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)

Pracodawca: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Dochodzenie zwrotu należności Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych w postępowaniu upadłościowym, sadowym i egzekucyjnym, w tym:- prowadzenie ewidencji dłużników, rejestru zabezpieczeń oraz rejestru spraw egzekucyjnych;- wzywanie dłużników do zwrotu wypłaconych świadczeń oraz zgłaszanie wierzytelności FGŚP; - przygotowywanie dokumentacji i sporządzanie pozwów oraz wniosków egzekucyjnych; - przygotowywanie wniosków o określenie warunków zwrotu lub umorzenie należności FGŚP.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 700 - 3 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W WYDZIALE OBSŁUGI FUNDUSZU GWARANTOWANYCH ŚWIADCZEŃ PRACOWNICZYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 700 - 3 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wykształcenie wyższe;- staż pracy min. 1 rok; - wiedza z zakresu ustaw: o ochronie roszczeń pracowniczych w razie niewypłacalności pracodawcy,Kodeks cywilny,Kodeks postępowania cywilnego,Kodeks postępowania administracyjnego,Prawo restrukturyzacyjne,Prawo upadłościowe;- przepisy o pomocy de minimis i pomocy publicznej;- znajomość obsługi pakietu MS Office; - Osoba posiadająca obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych, nieposzlakowaną opinię oraz korzystająca z pełni praw publicznych, osoba nie skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.- preferowane wykształcenie wyższe na kierunkach: prawo, ekonomia lub administracja; - doświadczenie zawodowe w windykacji;- podstawowa wiedza z zakresu działalności samorządu województwa oraz WUP.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty- list motywacyjny oraz informacje (CV), o których mowa w art. 22 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. - kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy.- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.- Oświadczenie o niekaralności, posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, o posiadaniu nieposzlakowanej opinii oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru (wzór oświadczenia dostępny w BIP Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku).- Inne dokumenty, które kandydat uważa za ważne dla jego przyszłej kariery.1. Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert na adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku, 80-824 Gdańsk, ul. Podwale Przedmiejskie 30 z dopiskiem: Oferta Pracy Nr 03/20 w terminie do dnia 23.03.2020 r. do godziny 15.30. Decyduje data i godzina wpływu oferty do Urzędu. Telefon do Wydziału Rozwoju Pracowników (58) 32-64-877.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdańsk

Gmina pracodawcy: Gdańsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdańsk

Ulica pracodawcy: Podwale Przedmiejskie

Numer budynku pracodawcy: 30

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 09.03.2020

Oferta pracy ważna do: 23.03.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 09.03.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 09.03.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e0b1b8b53040c737921dea5cf87ad94a

Podobne oferty pracy

MECHANIK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH - od 2 100 PLN

diagnostyka oraz naprawa i obsługa samochodów osobowych.
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Sieniawa (podkarpackie)

INSPEKTOR DS. WYMIARU PODATKU W REFERACIE PODATKOWYM W WYDZIALE FINANSOWYM URZĘDU MIEJSKIEGO W OBORNIKACH - od 2 000 PLN

prowadzenie spraw związanych z naliczaniem podatków lokalnych, sporządzenie sprawozdawczości finansowej w zakresie podatków lokalnych i inne
URZĄD MIEJSKI w Obornikach - 2017-01-10 - Oborniki (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 850 PLN

Pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Kielce (świętokrzyskie)

REFERENT DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

sprzedaż wyrobów gotowych na tartaku, kontakt z klientem osobisty lub telefoniczny, analiza zamówień, obsługa kasy fiskalnej i wystawianie faktur
Przedsiębiorstwo Hand.Prod.Usł. "Tartak" - 2018-02-14 - Kłaj (małopolskie)

ZDOBNIK CERAMIKI - 997,4 PLN

zdobienie kubków ceramicznych i szklanych metodą kalkomanii i sublimacji
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Przysieka Polska (wielkopolskie)

FRYZJER - 997,4 PLN

wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Parysów (mazowieckie)

MONTER INSTALACJI I URZĄDZEŃ SANITARNYCH - od 2 100 PLN

Wykonywanie prac ziemnych
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Puławy (lubelskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DO SPRAW ELEKTRYCZNYCH - od 2 580 PLN

kontrolowanie realizacji robót budowlanych, dostaw i usług dla zadań ujętych w planie inwestycji budowlanych i remontów nieruchomości w zakresie zgodności z umową, pozwoleniem na budowę, dokumentacją techniczną, przepisami prawa budowlanego, Polskimi Normami, przepisani ppoż, bhp, ochrony srodowiska i innymi w ramach sprawowanego nadzoru inwestorskiego
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2016-04-08 - Zielona Góra (lubuskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 200 PLN

Pomoc na kuchni (obieranie warzyw, mycie naczyń), wydawanie posiłków. Praca 5 dni w tygodniu (pon.-niedz.) w godz. 9-16.
KRAKOWSKA AKADEMIA IM. ANDRZEJA FRYCZA MODRZEWSKIEGO - 2018-09-19 - Kraków (małopolskie)

INSTALATOR - od 2 900 PLN

Instalacja i serwis instalacji niskoprądowych
GENIUS S. J. Sieradzki M. Sieradzka - 2018-12-27 - Opole (opolskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 2 530 PLN

wykonywanie kosztorysów robót budowlanych, wykonywanie nadzoru inwestorskiego, wykonywanie kontrolitechnicznej, utrzymanie obiektów budowlanych, wykonywanie dokumentacji w ramach procedur zamówień publicznych
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2015-11-09 - Białystok (podlaskie)

INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - do 2 300 PLN

obsługa wspólnot mieszkaniowych w zakresie technicznym, praca biurowa i w terenie
Centrum Nieruchomości DOMENA Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Legnica (dolnośląskie)

PRACA PRZY DOCIEPLENIACH - od 2 000 PLN

nakładanie i zacieranie zaprawki tynkarskiej, pracodawca nie szuka osób do pomocy tylko samodzielnych pracowników
TERMODOMPLUS SP. z o.o. - 2016-02-19 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

INSPEKTOR DS. TERMINALOWO-KOLEJOWYCH - 2 600 - 2 800 PLN

Wykształcenie średnie lub wyższe; mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku oraz znajomość języka angielskiego; dobra znajomość obsługi komputera i technik prac biurowych; dobra organizacja pracy; odporność na stres; dyspozycyjność; gotowość do pracy zmianowej; przyjmowanie i nadawanie pociągów, obsługa dokumentacji, kontakt z partnerami; ruch ciągły; miejsce pracy: Gliwice
PCC INTERMODAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-04 - Gliwice (śląskie)

TECHNIK USŁUG KOSMETYCZNYCH - od 14,7 PLN

OBSŁUGA KLIENTA, PIELĘGNACJA RĄK I STÓP, CAŁEGO CIAŁAWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZAWODOWE, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE.PRACA W GODZINACH: 08:00-20:00, STAWKA ZA GODEZINĘ 14,70 ZŁ, 20 GODZIN PRACY W TYGODNIU
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I ADMINISTRACJI - od 2 500 PLN

Prowadzenie spraw pracowniczych związanych ze stosunkiem pracy osób zatrudnionych w CIS.Prowadzenie ewidencji indywidualnych upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora CIS.Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzeganie przepisów regulaminu pracy i kodeksu pracy.Opracowywanie materiałów z przeprowadzonych kontroli.Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonywania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników, kart wynagrodzeń, rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym.Zgłaszanie i wyrejestrowywanie do ubezpieczeń społecznych ZUS uczestników, naliczanie składek.Współpraca z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Rodzinie w Chełmie w zakresie zgłoszeń i wyrejestrowań do ubezpieczenia zdrowotnego uczestników.Prowadzenie dokumentacji związanej z wydawaniem poleceń wyjazdów służbowych.Prowadzenie rejestrów wykorzystanych urlopów pracowników.Prowadzenie sekretariatu CIS.Zbieranie i realizacja zamówień dotyczących zapotrzebowania na zakup materiałów związanych z działalnością CIS.Przygotowywanie procedur zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych.
Centrum Integracji Społecznej w Chełmie - 2018-10-10 - Chełm (lubelskie)

INSPEKTOR DZIAŁU KADR - od 2 500 PLN

- przygotowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej zatrudnienia, rozwiązania umowy o pracę, zaszeregowania, przeniesienia, delegowania oraz innych spraw wynikających ze stosunku pracy-prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa-sporządzanie umów cywilnoprawnych , porozumień w sprawach związanych ze stażami /praktykami w zakresie pielęgniarstwa /psychologii- prowadzenie ewidencji czasu pracy , urlopu, zwolnień lekarskich, delegacji służbowych-przygotowywanie sprawozdań do urzędów w zakresie spraw personalnych-itp.
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi - 2018-01-09 - Łódź (łódzkie)

INSPEKTOR DS. BHP - od 2 700 PLN

• Wykonywanie zadań określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 1997 r. nr 109, poz. 704) z późniejszymi zmianami• Stały nadzór nad warunkami pracy oraz kontrola przestrzegania przepisów i zasad BHP i p.poż.• Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z kierowaniem wniosków zmierzających do usuwania tych zagrożeń• Prowadzenie postępowania powypadkowego, raportowanie zdarzeń potencjalnie wypadkowych• Opracowywanie i wdrażanie procedur i instrukcji BHP oraz doradztwo w tym zakresie• Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP • Opracowywanie ryzyka zawodowego
Probet sp. z o.o. - 2016-10-14 - Tczew (pomorskie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

...
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Mąkolno (wielkopolskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE NADZORU I KONTROLI(NR 4188) - od 2 250 PLN

Główne obowiązki:- prowadzenie samodzielnie lub w zespole planowych i doraźnych kontroli zewnętrznych organów rządowej administracji zespolonej w województwie, jednostek samorządu terytorialnego i innych podmiotów (m. in. tłumaczy przysięgłych),- prowadzenie samodzielnie lub w zespole planowych oraz doraźnych kontroli wewnętrznych,- realizowanie zadań nadzorczych w stosunku do Kuratorium Oświaty oraz prowadzenie współpracy z tą jednostką,- dokonywanie aktualizacji rocznego planu kontroli Wydziału i Urzędu oraz nadzorowanie jego wykonania,- udział w sporządzaniu sprawozdań z działalności kontrolnej Wydziału i Urzędu,- rejestrowanie upoważnień do kontroli w oparciu o elektroniczny system e-dok,- współdziałanie z organami kontroli państwowej (Najwyższa Izba Kontroli) i prokuratury oraz koordynowanie w Urzędzie spraw związanych z kontrolami zewnętrznymi prowadzonymi w Urzędzie.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Czynności wykonywane w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, praca w terenie (wyjazdy) związana z przeprowadzanymi kontrolami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na pierwszym piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to laptop, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-07-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

- Sprzedaż mięsa i wędlin.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-20:00. Wymagania: wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie w branży spożywczo-mięsnej. Kontakt telefoniczny (Tel. 661-869-635) w godzinach: 7:00-17:00 lub e-mail: kadry (at) berger.biz.pl
ZAKŁADY MIĘSNE BERGER IRENA I BONIFACY BERGER SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-05 - Katowice (śląskie)

FAKTURZYSTKA - 1 017,4 PLN

wg programu stażu, Fundusz Pracy, projekt regionalny 30- 50
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Łask (łódzkie)

ELEKTRYK - od 20 PLN

Prace elektryczne na budowie (Kraków). Na początek umowa zlecenie, potem umowa o pracę.
PIOTR MOROŃSKI P.M. ELEKTRO-MAX - 2017-09-20 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - do 2 873 PLN

Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o specjalności budowlanej, elektrycznej, sanitarnej; min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku; upr. elektryczne lub inne, uprawnienia budowlane, przynależność do Okręgowej Izby Inż. Bud.; obsługa komputera (MS Office, Excel)znajomość programu Norma Pro; zakres obowiązków: prowadzenie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb remontowych, inspekcja obiektów kompleksów budowlanych; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-03-27 - Gliwice (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU OSOBOWEGO - od 14,7 PLN

Przewóz osób, praca w aplikacji BOLT. możliwość podjęcia pracy także na część etatu 1/2, 1/4 lub 1/8. Wynagordzenie wypłacane prowizyjnie w wysokości 40% od obrotu. Praca 7 dni w tygodniu w godz. do uzgodnienia.
"TOMAG" TOMASZ RACHLEWICZ - 2019-10-24 - Pruszków (mazowieckie)

SPRZEDAWCA X1 - 997,4 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Gostkowo (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR W DZIALE KSIĘGOWOŚCI - od 3 200 PLN

Prowadzenie ewidencji wydatków budżetowych zgodnie z klasyfikacją budżetową i zasadami gospodarki budżetowej; Sporządzanie sprawozdań budżetowych z wydatków w formie i terminach wynikających z obowiązujących przepisów; Dekretowanie dokumentów księgowych w celu zakwalifikowania dowodów do ujęcia w księgach rachunkowych; Uzgadnianie zaangażowań wydatków; Prowadzenie bieżącej analizy wielkości poniesionych wydatków do planu; Sporządzanie w zakresie VAT,- rejestrów zakupu i sprzedaży VAT, deklaracji VAT, plików JPK; Prowadzenie likwidatury dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości. Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6-miesięcy, zmożliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Godz. pracy 7.30-15.30.SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ZGODNIE Z ZAMIESZCZONĄ OFERTĄ NA STRONIE BIP zimslupsk.com, ogłoszenie 04/ZIM/2019.
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2019-02-04 - Słupsk (pomorskie)

KUCHARZ - od 1 750 PLN

przygotowywanie posiłków
"Tawerna Bar Morski" Mirosław Rogowski - 2015-12-22 - Jastrzębia Góra (pomorskie)