INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI Dąbrowa Górnicza oferta pracy Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku:- Regulowanie stanu prawnego gruntów stanowiących zasób nieruchomości Gminy i Skarbu Państwa- Regulacja wieczysto księgowa ww. zasobów- Obsługa komputera i systemów informatycznych w Urzędzie- Inne obowiązki zgodne z poleceniem przełożonegoInformacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku:- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 m-cy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony- W przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym.- Wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów: miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego, dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą), dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki zgodnie z ustawą), nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą).- ZFŚS oraz KZP (Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa).- Możliwość dołączenia do programu kart sportowych oraz ubezpieczeń grupowych na życie.- Miejscem pracy jest siedziba urzędu bądź inne miejsce wskazane przez pracodawcę.- Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze komputerowym pow. 4h dziennie, obsługą urządzeń biurowych, kontaktem z interesantami oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim.- Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych ( aktualny Dz.U. 2019 poz.1282).Dodatkowo pracownikom oferujemy:- Stabilność zatrudnienia;- Regularne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance);- Przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym;- Możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Urzędu Miejskiego;- Podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich;- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych;- Praca w zróżnicowanym zespole, pod okiem osób z dużym doświadczeniem zawodowym;- Wdrożenie w merytoryczny zakres prac oraz w specyfikę funkcjonowania w strukturach Urzędu;- Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach rozwijających Dąbrowę Górniczą i markę miasta;- Lunch bar na terenie Urzędu;- Bezpłatny, zadaszony i strzeżony parking dla samochodów, rowerów, skuterów, hulajnóg.
Data publikacji: 2020-09-16
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku:- Regulowanie stanu prawnego gruntów stanowiących zasób nieruchomości Gminy i Skarbu Państwa- Regulacja wieczysto księgowa ww. zasobów- Obsługa komputera i systemów informatycznych w Urzędzie- Inne obowiązki zgodne z poleceniem przełożonegoInformacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku:- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 m-cy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony- W przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym.- Wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów: miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego, dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą), dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki zgodnie z ustawą), nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą).- ZFŚS oraz KZP (Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa).- Możliwość dołączenia do programu kart sportowych oraz ubezpieczeń grupowych na życie.- Miejscem pracy jest siedziba urzędu bądź inne miejsce wskazane przez pracodawcę.- Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze komputerowym pow. 4h dziennie, obsługą urządzeń biurowych, kontaktem z interesantami oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim.- Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych ( aktualny Dz.U. 2019 poz.1282).Dodatkowo pracownikom oferujemy:- Stabilność zatrudnienia;- Regularne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance);- Przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym;- Możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Urzędu Miejskiego;- Podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich;- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych;- Praca w zróżnicowanym zespole, pod okiem osób z dużym doświadczeniem zawodowym;- Wdrożenie w merytoryczny zakres prac oraz w specyfikę funkcjonowania w strukturach Urzędu;- Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach rozwijających Dąbrowę Górniczą i markę miasta;- Lunch bar na terenie Urzędu;- Bezpłatny, zadaszony i strzeżony parking dla samochodów, rowerów, skuterów, hulajnóg.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą)+ dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. 13stka zgodnie z ustawą)+ nagrody jubileuszowe po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne - formalne:- Obywatelstwo polskie, jednak o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).- Wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności: gospodarowanie nieruchomościami, administracyjna, geodezja, geografia- Doświadczenie zawodowe: min. 3 letni staż pracy.- Umiejętność obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną.Wymagane dodatkowe:- Znajomość przepisów z zakresu: Ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o księgach wieczystych i hipotece.- Mile widziane uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych lub/i rozgraniczeń i podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnychWymagane kompetencje miękkie:- Komunikatywność, dążenie do rezultatów, otwartość na zmiany, elastyczność, obiektywizm, odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, samodzielność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 4
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej
danePracodawcy_nip: 6290013898
danePracodawcy_regon: 000515750
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Adres pracodawcy:
Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty przesłane jako załącznik do zgłoszenia rekrutacyjnego, prosimy o przesłanie załączników w pliku MS Word lub pdf- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej- Kserokopie/scan świadectw pracy lub aktualne zaświadczenie z zakładu pracy (w przypadku pozostawania w zatrudnieniu)- Kserokopie/scan dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (UWAGA jeśli w wymaganiach dokładnie wskazujemy rodzaj/poziom wykształcenia oznacza to, że oczekujemy potwierdzenia dokładnie takich kwalifikacji.- Kserokopia/scan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku osób niepełnosprawnych, które chcą skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)Odznaczenie w formularzu rekrutacji elektronicznej niezbędnych oświadczeń:- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy;- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;- o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;- RODO klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby tej rekrutacji;- dokument potwierdzający znajomość języka polskiego, zgodny z wymogami określonymi w przepisach o służbie cywilnej (dotyczy wyłącznie osób nieposiadających obywatelstwa polskiego.Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej odczytanie.Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem.W rekrutacji decyduje data wpływu tj do dnia 14.10.2020r. g.: 15:30 za pośrednictwem systemu do elektroniczne rekrutacji, zgłoszenia dostarczone po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.W rekrutacji decyduje data wpływu tj do dnia 14.10.2020 r. g 15:30 za pośrednictwem systemu do elektroniczne rekrutacji, zgłoszenia dostarczone po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.Dodatkowych informacji na temat prowadzonych naborów oraz informacji na temat rozstrzygnięć można uzyskać w Wydziale Kadr i Płac tel. 32 2956740Kandydaci, którzy nie posiadają dostępu do komputera z Internetem, Urząd Miejski w swojej siedzibie udostępni stanowisko komputerowe służące do tego celu. Informację o dokładnej lokalizacji dedykowanego komputera można uzyskać na stanowisku nr 13 i można z niego korzystać w godzinach pracy Urzędu.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - Aplikuj wyłącznie przez formularz: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=e82d126a068c4f28abff78f1706a7186, Termin: 14.10.2020, Godziny : 15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Dąbrowa Górnicza
danePracodawcy_kodPowiatu: 2465
Gmina pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0939473
Ulica pracodawcy: Graniczna
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|244090
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 16.09.2020
Oferta pracy ważna do: 14.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3ef76976d725e8b21b63f6c0273d0ee5
Podobne oferty pracy
- prace budowlane tj. pomoc murarzowi, mieszanie zaprawy tynkarskiej, ocieplanie budynków, prace wykończeniowe
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Jarosław (podkarpackie)
kadry
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
- przygotowanie towaru do wysyłek ( art. biurowe )- weryfikacja poprawności odłożonych paczek- przyjmowanie dostaw- miejsce pracy: siedzba, woj. łódzkie- zmianowość: jedna zmiana, podczas COVID, dla bezpieczeństwa - dwie zmiany
BIURPAP J.M.G. FIGIŃSCY Spółka Jawna - 2020-11-12 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż produktów bankowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami (np. Polska Ustawa o Rachunkowości) oraz polityką firmy, przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby banków oraz instytucji zewnętrznych, nadzór nad prawidlowym obiegiem dokumentów księgowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami ksiegi głównej, przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych według określonych strandartów, tworzenie zestawień, analiz i raportów na p[otrzeby wewnętrzne firmy, kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US,ZUS,GUS,NBP) i biegłym rewidentem, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości; WYMAGANIA: wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: finanse, rachunkowość),min.2 letnie doświadczenie w obszarze finansów i księgowości na stanowisku samodzielnej księgowej, bardzo dobra znajomość prawa podatkowego (CIT,PIT,VAT, ordynacji podatkowej) oraz ustawy o rachunkowości, znajomość pakietu MS Office (bardzo dobra znajomość MS Excel), umiejętność budowania i prezentowania raportów, umiejętność pracy w zespole, systematyczność, dokładność, terminowość; FIRMA OFERUJE: uczestnictwo we współtworzeniu sukcesu polskiej innowacyjnej firmy, ciekawą i samodzielną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i osiąganych wyników pracy, przyjazną atmosferę pracy w młodym, kreatywnym zespole, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
"Ledapol" Dariusz Krawczyk - 2017-11-24 - Lubliniec (śląskie)
1. Realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu w czystości i porządku w gminach w zakresie: a. Nadzór nad realizacją obowiązków właścicieli nieruchomości związanych z utrzymaniem czystości i porządku, b. Przygotowanie decyzji nakazujących wykonanie ww. obowiązku, c. Wysyłanie wezwań do osób, które nie złożyły deklaracji lub do złożenia korekt, d. Przyjmowanie i weryfikacja złożonych deklaracji, e. Wysrawianie decyzji związanych z opłatą śmieciową, f. Obsługa systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, g. Prowadzenie spraw związanych z wywozwm nieczystości stałych, h. prowadzenie kontroli w zakresie wyposażenia nieruchomości w kontenery.2. Wykonywanie innych zadań z zakresu ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Świebodzin (lubuskie)
OPIEKA NAD MAGAZYNEM, KONSERWACJA MASZYN I URZĄDZEŃ MASARSKICH
kontakt przez PUP - 2020-09-11 - Karczew (mazowieckie)
a) Pomoc inspektorom w prowadzeniu postępowań administracyjnych.b) Pomoc w pisaniu decyzji i postanowień administracyjnych.c) Uczestnictwo w kontrolach związanych z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Łódź (łódzkie)
przygotowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Łódź (łódzkie)
- Sporządzanie materiałów dotyczących planu finansowego Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi - dysponenta III stopnia w zakresie budżetu tradycyjnego oraz wniosków o zmianę w planie,- Wystawianie i księgowanie dowodów wewnętrznych stanowiących podstawę do ujęcia w ewidencji planu budżetu oraz jego zmian,- Sporządzanie analiz przewidywanego wykonania rzeczowego planu finansowego Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi - dysponenta III stopnia według potrzeb,- Przygotowywanie wystąpień do Ministerstwa Finansów dotyczących zmian planu finansowego wydatków budżetowych w zakresie wyroków i ugód sądowych oraz świadczeń rentowych stanowiących zobowiązania Skarbu Państwa.- Opracowywanie informacji opisowych z wykonania wydatków budżetowych w zakresie dysponenta III stopnia w układzie tradycyjnym oraz niezbędnych informacji i rozliczeń środków budżetowych pochodzących z rezerw celowych ogólnych oraz budżetu Wojewody Łódzkiego,- Sporządzanie informacji dla komórek organizacyjnych nadzorujących merytorycznie plany finansowe w zakresie poziomu wykonywania wydatków budżetowych- Sporządzenia analizy dotyczącej poziomu wykonania pochodnych od wynagrodzeń według źródeł finansowych oraz rozliczenia odpisu na ZFŚS- Wprowadzanie danych do Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR w zakresie planu finansowego oraz wniosków o zmianę w planie.WARUNKI PRACY: - Czynniki uciążliwe: praca w stresie pod prosją czasu,- Wykonywanie zadań obarczonych ryzykiem wystąpienia błędów skutkujących narażeniem jednostki na zarzut naruszenia dyscypliny finansów publicznych lub nierzetelnego prowadzenia ksiąg rachunkowych,- Kontakty zewnętrzne: kilka razy w roku-kontakty telefoniczne z Ministerstwem Finansów celem uzyskania informacji w zakresie wnioskowanych zmian w planie finansowym- Inne: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, praca w godzinach nadliczbowych; insteją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Miejsce wykonywania pracy: ŁUW w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90-926 ŁódźGodziny pracy od 8:00 do 16:00
ŁÓDZKI URZĄD WOJEWÓDZKI w ŁODZI - 2018-10-22 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż i obsługa klienta (branża ogólnospożywcza - produkty pochodzenia włoskiego - sycylijskiego).
MARZENA DZIEDZIC PREMIUM DELUX - 2019-04-11 - Kraków (małopolskie)
ewidencjonowanie dokumentów księgowych, kwalifikowanie dokumentów księgowych, tworzenie list płac wynagrodzeń, deklaracje ZUS, US, prowadzenie spraw związanych z analityką wydatków budżetowych, podziałem na paragrafy.
kontakt przez PUP - 2020-01-22 - Łomianki (mazowieckie)
Zawieranie umów generalnych dot. odtwarzania utworów muzycznych i słowno - muzycznych. Prowadzenie kontroli dot. publicznego odtwarzania muzyki. Praca 8-16. Miejsce wykonywania pracy: teren woj. dolnośląskiego i tereny ościenne.
Związek Artystów Wykonawców STOART - 2020-07-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż i podawanie deserów.Praca na umowę o pracę od maja do końca września w Ustroniu Morskim.
TML INTERNATIONAL GROUP LTD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-04-12 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
- Wykonywanie prac związanych z montażem kluczy, wiertarek elektrycznych, pneumatycznych i hydraulicznych, obsługa wiertarek i frezarek konwencjonalnych. - Wynagrodzenie: 2400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony do 1 roku. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie średnie zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku ślusarza produkcyjnego. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 666-080-316) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Tokarska 6, 40-859 Katowice).
MOJ S.A - 2019-01-02 - Katowice (śląskie)
obsługa finansowa Funduszu Administracyjnego i Funduszu Prewencji i Rehabilitacji, sporządzanie przelewów elektronicznych w systemach bankowych, transfer świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego rolników, sporządzanie zapotrzebowań na środki finansowe oddziału regionalnego, obsługa finansowa oddziału regionalnego i placówek terenowych w zakresie prawidłowej i terminowej realizacji wypłat świadczeń, realizacja zadań dotyczących obiegu i kontroli dokumentów księgowych oddziału regionalnego
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-09-24 - Poznań (wielkopolskie)
Praca przy maszynach drukarskich, pakowanie towaru.
TOPQ Bucior Bukowski Spółka Jawna - 2019-01-11 - Gdańsk (pomorskie)
Nakrywanie stołów, obsługa konsumenta, wydawanie potraw i serwowanie, mycie naczyń, obsługa maszyn i urządzeń, utrzymanie porządku na stanowisku pracy, opracowywanie jadłospisów
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Piwniczna-Zdrój (małopolskie)
monitorowanie potencjału klientów na danym rynku;pozyskiwanie kluczowych klientów dla firmy;budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z najważniejszymi i największymi klientami firmy;prowadzenie bieżącej obsługi kluczowych klientów w zakresie sprzedaży produktów i zapewnianie najwyższej jakości obsługi;zarządzanie prowadzonymi działaniami sprzedażowymi, marketingowymi i promocyjnymi;przygotowywanie ofert handlowych;1/2 etatu
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Kraków (małopolskie)
- ewidencjonowanie oraz rozliczanie w systemie informatycznym należności i wierzytelności Agencji, dokonywanie czynności mających na celu wszczęcie procesu dochodzenia tych należności.- ewidencja należności, dla których odstąpiono od ustalenia kwot nienależnie lub nadmiernie pobranych płatności.- przeprowadzanie kontroli formalno-rachunkowej i merytorycznej zgłoszeń należności oraz innych dokumentów wpływających z jednostek i komórek organizacyjnych Agencji.- obsługa wpłat dokonanych na rachunki bankowe Agencji dotyczące kwot odzyskanych i zwróconych.- prowadzenie procesu odzyskiwania należności i wierzytelności Agencji w zakresie zadań przewidzianych dla oddziałów regionalnych, a w szczególności: przygotowanie i monitoring upomnień oraz tytułów wykonawczych.- prowadzenie procesu dochodzenia, umarzania, rozkładania na raty i odraczania terminów spłaty należności oraz wykonywanie wszelkich czynności wierzyciela w toku postępowania egzekucyjnego, upadłościowego, naprawczego i likwidacyjnego.- przygotowywanie zestawień i raportów dla kierownictwa Oddziału Regionalnego Agencji niezbędnych do zarządzania i monitorowania procesu obsługi należności.- prowadzenie sprawozdawczości oraz zestawień na potrzeby Centrali Agencji
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2019-09-20 - Gdynia (pomorskie)
Wykonywanie prac związanych z ochroną lasu, nasiennictwa, hodowlą lasu, prac naprawczych, pracodawca zapewnia dojazd.
Zakład Usług Leśnych Mariusz Lembicz - 2018-07-06 - Wieleń (wielkopolskie)
wykonywanie programów robót i kosztorysów inwestorskich; prowadzenie ewidencji:urządzeń podlegających DT, ekspoatacyjno-remontowej, prowadzenie KOB, wykonywanie analizty koszrów pozyskiwania energii, opracowywanie harmonogramów robót, prowadzenie ewidencji umów na roboty budowlane, przygotowoanie dokumentacji technicznej do przetargów
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 5286 - 2016-07-11 - Sulechów (lubuskie)
Montaż sieci wodno - kanalizacyjnych, ciepłowniczych i gazowych
SANITEX SP. Z O.O. - 2018-10-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Naprawa pojazdów samochodowych
Auto- Naprawa Chołody Janusz - 2016-11-29 - Gołańcz (wielkopolskie)
1. sterowanie realizacją robót;2. nadzorowanie budowy;3. sprawdzanie kosztorysów ofertowych na roboty podstawowe, dodatkowe i zamienne;4. przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN - 2020-07-29 - Lublin (lubelskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: czuwanie nad przestrzeganiem w zakładzie pracy przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, a nadto przeprowadzanie kontroli warunków pracy, sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, dbanie o przestrzeganie przeciwpożarowych wymagań techniczno-budowlanych, instalacyjnych i technologicznych, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrolowanie wykonania wniosków wynikających z dokonanych w tym zakresie ustaleń, prowadzenie dokumentacji dotyczącej wypadków przy pracy, stwierdzonych i podejrzewanych chorób zawodowych oraz w formie elektronicznej dokumentacji z zakresu administracji Prokuratora Okręgowego, prowadzenie wstępnych szkoleń dla pracowników w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych, zapewnienie konserwacji oraz napraw urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic w sposób gwarantujący ich sprawne działanie, wykonywanie innych zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy wynikających z przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 02 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. 109, Poz. 704 z późn. zm.) oraz czynności zleconych przez kierownictwo Prokuratury Okręgowej.Wysokość wynagrodzenia na stanowisku pracy: wynagrodzenie zasadnicze 810 PLN brutto + dodatek z tytułu wysługi lat.
Prokuratura Okręgowa w Słupsku - 2017-12-01 - Słupsk (pomorskie)
Szycie wyrobów z dzianin - bluzki, sukienki
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe AWER Rosiakowie Sp. Jawna - 2015-12-03 - Sieradz (łódzkie)
Obsługa pomp hydroforowych
Stocznia Remontowa NAUTA Spółka Akcyjna - 2019-12-13 - Gdynia (pomorskie)
Charakterystyka pracy: wykończenia wnętrz, sucha zabudowa, gładzie, murowanie, wykonywane prace muszą być bardzo dokładnie wykonywane. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy biuro (at) damaro.pl.
KOMINKI DAMARO GAWRON DAMIAN - 2016-10-12 - Rybnik (śląskie)
organizowanie sieci sprzedaży; nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z wietnamskimi kontra-hentami; monitorowanie na bieżąco rynku
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)