INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ, RESTRUKTURYZACJI I OCHRONY ŚRODOWISKA URZĘDU MIASTA KNURÓW Knurów oferta pracy Urząd Miasta Knurów
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ, RESTRUKTURYZACJI I OCHRONY ŚRODOWISKA URZĘDU MIASTA KNURÓW
Wynagrodzenie: 3 200 - 3 600 PLN
Zakres obowiązków: KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.pl
Data publikacji: 2020-11-10
Lokalizacja: Knurów (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Knurów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 200 - 3 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ, RESTRUKTURYZACJI I OCHRONY ŚRODOWISKA URZĘDU MIASTA KNURÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Knurów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gliwicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2405
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Knurów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali inżynierowie inżynierii środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 200 - 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali inżynierowie inżynierii środowiska
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Knurów
danePracodawcy_nip: 6311001507
danePracodawcy_regon: 000526297
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 23.11.2020
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: gliwicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2405
Gmina pracodawcy: Knurów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Knurów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940849
Ulica pracodawcy: Floriana Ogana
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214390
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali inżynierowie inżynierii środowiska
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 10.11.2020
Oferta pracy ważna do: 23.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?43d7d1ba723688f8f2349eab4ade181e
Podobne oferty pracy
kierowanie zespołem ludzi, organizacja pracy
ZAKŁADY WYTWÓRCZE CHEKO SP Z O O - 2016-01-08 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- przygotowanie powierzchni do spawania- spawanie konstrukcji stalowych, maszyn i urządzeń, zbiorników- spawanie stali nierdzewnej i stali szlachetnej- odczyt rysunku technicznego
kontakt przez OHP - 2018-11-16 - Przeworsk (podkarpackie)
Obsługa tokarki CNC
ZPU WYS-MET Występek Mariusz - 2019-03-11 - Rzemień (podkarpackie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-09-17 - Kraków (małopolskie)
OBSŁUGA KLIENTA, PROWADZENIE SEKRETARIATU, PROWADZENIE KART DROGOWYCH, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Oleśnica (dolnośląskie)
Monitorowanie rynku zamówień publicznych,przyjmowanie interesantów,wysyłanie ofert.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Świdnik (lubelskie)
przewóz towarów w transporcie międzynarodowym wschód-zachód, Kazachstan, Uzbekistan
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Tuchowicz (lubelskie)
Zapewnienie bezpieczeństwa życia i zdrowia chronionych osób, ochrona powierzonego mienia. Miejsce pracy: Zakład Poprawczy w Sadowicach Forma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas okreslony , praca w ruchu ciągłym. Kontakt z pracodawcą: 71 339-33-01Oferta w sali: F
Zakład Poprawczy w Sadowicach - 2020-02-27 - Sadowice (dolnośląskie)
Czyszczenie części silnika samolotu według odpowiednich metod , świadomość wymagań jakościowych dla podejmowanych procesów , montaż i demontaż silników , pokrywanie uszczelnień si dysz turnin , pozostałe czynności niezbędne z prawidłowym funkcjonowaniem silników lotniczych
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Święte (dolnośląskie)
prace montażowe, budowa kanalizacji i wodociągów
PBI EKO Inżynieria Sp. z o.o. Ostrów Wlkp - 2016-03-01 - Jeżopole (łódzkie)
Prace budowlane,murowanie,tynkowanie
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Kopojno (wielkopolskie)
Nadzór inwestorski robót energetycznych na miejscu budowy, uzgodnienia z wykonawcami, uzgodnienia dokumentacji budowlanej, opiniowanie projektów budowlanych, rozliczanie wykonanych prac remontowo-budowlanych.
12 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2019-04-03 - Warszawa (mazowieckie)
1) prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy oraz prowadzeniem rekrutacji na stanowiska;2) sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych i ewidencjonowanie wykorzystywania urlopów i innych nieobecności pracowników;3) przygotowywanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę na ich żądanie;4) kontrola przestrzegania dyscypliny pracy;5) zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego w ZUS pracowników i osób wykonujących pracę na podstawie umowy zlecenia i o dzieło, jeżeli podlegają obowiązkowemu ubezpieczeniu społecznemu i ich wyrejestrowywanie;6) udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą oraz informowanie pracowników o ryzyku zawodowym;7) udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także prowadzenie dokumentacji w tych sprawach;8) kierowanie pracowników na szkolenia wstępne i okresowe w dziedzinie bhp;9) kierowanie pracowników na okresowe badania lekarskie;10) współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami przy organizowaniu badań lekarskich pracowników;11) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem pracownikom ekwiwalentów z tytułu używania własnej odzieży i obuwia roboczego;12) przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-03-30 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
- wykonywanie ocen technicznych i typowania robót, opracowywanie przedmiarów robót, opracowywanie kosztorysów inwestorskich, nadzór nad terminowością zatwierdzania remontów, archiwizacja materiałów poszczególnych zadań, przygotowywanie dokumentów do kontroli, weryfikacja ocen, typowania robót, przedmiarów i kosztorysów;- prowadzenie spraw dotyczących przebudów lokali w tym przygotowywanie porozumień remontowych z najemcami i instytucjami;- uczestnictwo w ocenie wykonanej dokumentacji projektowo - kosztorysowej;- ocena przydatności wykonanej dokumentacji projektowo- kosztorysowej;- uczestnictwo w czynnościach udzielania zamówień publicznych;- rozpatrywanie interwencyjnych spraw technicznych w zakresie robót budowlanych;- wykonywanie funkcji nadzoru inwestorskiego;- współdziałanie z DOM - ami i innymi komórkami ZGN Mokotów;- załatwianie korespondencji z Urzędem Dzielnicy Mokotów i innymi instytucjami;- analizowanie przeglądów technicznych budynków;- współudział w typowaniu i ustalaniu założeń projektowych;- przygotowywanie oraz sprawdzanie materiałów przetargowych na opracowanie dokumentacji oraz wykonanie robót w branży budowlanej;- opiniowanie w ramach obowiązujących uprawnień, wniosków i dokumentacji na przebudowy, nadbudowy, rozbudowy i adaptacje;- bieżące śledzenie i wprowadzenie do stosowania przepisów i zarządzeń związanych z procedurą zlecania robót przez ZGN;- archiwizacja dokumentacji w prowadzonej tematyce;- rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na korespondencję w zakresie spraw budowlanych;- uczestnictwo w komisjach przetargowych.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
prace porządkowe na terenie zakładu
Przedsiębiorstwo Usługowe JAREXS Sp. z o. o - 2016-06-21 - Gorzyce (podkarpackie)
- prowadzenie rejestru podmiotów zajmujących się ubojem zwierząt rzeźnych, rozbiorem i przetwórstwem mięsa, skupem i przetwórstwem mięsa zwiarząt łownych, przetwórstwem ryb, skorupiaków, mięczaków i ich przetworów, produkcją, przetwórstwem i przechowywaniem środków spożywczych pochodzenia zwierząt, w tym mleka i jego przetworów;- kontrola przestrzegania wymaganych warunków weterynaryjnych i sanitarnych;- realziacja programu badań monitoringowych, pobieranie próbek do celów diagnostycznych;- kontrola prawidłowości realizacji zadań przez urzędowych lekarzy weterynarii, wydawanie decyzji administracyjnych i postanowień w zakresie badania zwierząt rzeźnych i mięsa oraz warunków zdrowotnych żywności;- przeprowadzanie postępowania mandatowego oraz przygotowywanie wniosków do odpowiednich sądów i prokuratur;- współpraca w zakresie spraw merytorycznych z organizacjami rządowymi, samorządowymi i innymi organizacjami zajmującymi się oceną jakości środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2019-02-27 - Wejherowo (pomorskie)
Pomoc w kuchni przy przygotowaniu posiłków, dbanie o czystość na stanowuisku pracy
PPUH "JM-GRAB" S.C. - 2018-01-23 - Czudec (podkarpackie)
staż w domu pomocy społecznej
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Cieszyn (śląskie)
szpital oferuje stabilne warunki zatrudnienia, pracę pozwalającą rozwijać się intelektualnie, a co za tym idzie, w miarę podnoszenia swoich umiejętności - wzrost wynagrodzenia
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4 - 2018-02-15 - Bytom (śląskie)
Szkolenia z zakresu BHP i inne zadania służby bhp. Zatrudnienie od zaraz na podstawie umowy o pracę na czas określony - 1 rok, praca na jedną zmianę od 7.30 do 15.05.
SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PILE IM. STANISŁAWA STASZICA - 2018-10-19 - Piła (wielkopolskie)
1. Opracowywanie standardów ochrony środowiska zgodnych z aktualnymi wymogami prawnymi na terenie Szpitala, 2. Monitorowanie zmian w ustawodawstwie dotyczącym ochrony środowiska,3. Przygotowanie i nadzór nad prawidłowością realizacji umów dotyczących wywozu, transportu i unieszkodliwiania odpadów, badania wody,4. Prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów.
Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o. - 2020-09-22 - Kościerzyna (pomorskie)
Obsługa klienta sklepu spożywczo - przemysłowego, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, dbanie o porządek w miejscu pracy.
Kubiniok Adrian "ADDICT" - 2017-11-10 - Radlin (śląskie)
Produkcja elementów średnicy max 360mm
WINDEX HOLDING Sp. z o.o. - 2018-03-09 - Zabrze (śląskie)
Ogólna charakterystyka - Praca na powyższym stanowisku polega na organizowaniu pracy archiwum zakładowego oraz na współpracy z wydziałami Urzędu Miejskiego, Archiwum Państwowym w Koszalinie Oddział w Słupsku, w zakresie prawidłowego postępowania z archiwizowaną dokumentacją..Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Inspektor ds. archiwum w Wydziale Organizacji Urzędu w terminie do dnia 22 grudnia 2015r. Szczegółową informacje na temat naboru znaleść mozna na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku (bip.um.slupsk.pl/)
Urząd Miejski w Słupsku - 2015-12-21 - Słupsk (pomorskie)
-sprawowanie kontroli nad obiektami budowlanymi,-uczestnictwo w opracowywaniu planów remontowych w zakresie rzeczowo-finansowym,-kontrola kalkulacji wstępnych i powykonawczych na roboty realizowane przez wykonawców zewnętrznych,-sporządzanie kalkulacji, kosztorysów, przedmiotu robót, rozliczenia materiałowe na realizowane roboty remontowe i inwestycyjne,-sprawowanie nadzoru nad jakością i prawidłowością robót budowlanych,-dbałość o wizerunek spółdzielni
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "NASZA CHATA" - 2020-09-03 - Lubin (dolnośląskie)
- ochrona obiektów handlowych na terenie Torunia- elastyczny grafik pracy- zapewniamy umundurowanie i szkolenie- możliwość rozwoju w strukturach firmy- stawki: 9,45-11 zł netto/h
Solid Security Sp. z o.o. - 2017-07-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Ślusarz
Firma ARKAN Kazimierz Białas - 2019-07-08 - Zaczarnie (małopolskie)
Tworzenie oprogramowania dla systemów PCS7 i PLC (S7300, S7400,S71200/1500); tworzenie oprogramowania dla systemów SCADA i paneli operatorskich; dobór rozwiązań technicznych (programowanych, sprzętowych, sieciowych); wdrażanie oraz testowanie systemów sterowania; serwisowanie systemów sterowania; serwisowanie systemów PCS7 i PLC; przygotowywanie dokumentacji technicznej dla dostarczanych rozwiązań / aplikacji.
CONTROL PROCESS IT sp. z o.o. - 2018-03-01 - Mikołajowice (małopolskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-03-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
WYKONYWANIE OBOWIĄZKÓW POWIERZONYCH PRZEZ PRACODAWCĘ W TERMINIE Z ZACHOWANIEM ODPOWIEDNIEJ JAKOŚCI ŚWIADCZONYCH USŁUG NA RZECZ KLIENTÓW, SPRAWDZANIE I ODBIERANIE POCZTY W FORMIE TRADYCYJNEJ I ELEKTRONICZNEJ, OBSLUGA URZĄDZEŃ ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W BIURZE, ORGANIZACJA WŁASNEJ PRACY W CELU PRAWIDŁOWEGO FUNKCJONOWANIA BIURA, DZIAŁANIE ZGODNIE Z INTERESEM FIRMY.WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, DYSPOZYCYJNOŚĆ, ORGANIZACJA, MINIMUM 1 ROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, NIEMIECKIEGO I CHIŃSKIEGOPRACA W GODZINACH: 08:00-16:30, STAWKA ZA GODZINĘ BRUTTO 14,70 ZŁ
MIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)