INSPEKTOR (W SPECJALNOŚCI URZĄDZENIA SANITARNE) K/M Warszawa oferta pracy 12 Terenowy Oddział Lotniskowy
Stanowisko: INSPEKTOR (W SPECJALNOŚCI URZĄDZENIA SANITARNE) K/M
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór inwestorski robót energetycznych na miejscu budowy, uzgodnienia z wykonawcami, uzgodnienia dokumentacji budowlanej, opiniowanie projektów budowlanych, rozliczanie wykonanych prac remontowo-budowlanych.
Data publikacji: 2019-04-03
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al. Jerozlimskie 97, 00-909 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór inwestorski robót energetycznych na miejscu budowy, uzgodnienia z wykonawcami, uzgodnienia dokumentacji budowlanej, opiniowanie projektów budowlanych, rozliczanie wykonanych prac remontowo-budowlanych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + 10% premii regulaminowe, dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR (W SPECJALNOŚCI URZĄDZENIA SANITARNE) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik drogownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Technik urządzeń sanitarnych* (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi- bez ograniczeń
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Poświadczenie bezpieczeństwa- tajne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie (budowlane), w specjalności urządzenia sanitarne, umiejętność kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności energetycznej, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE lub zgoda na przeprowadzenia postępowania sprawdzające, co najmniej 3 lata doświadczenia.[Zgłoszenia osobiste: Al. Jerozolimskie 97]
Nazwa pracodawcy: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Al. Jerozlimskie 97, 00-909 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Al. Jerozlimskie
Numer budynku pracodawcy: 97
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik drogownictwa*
Data dodania oferty pracy: 08.04.2019
Oferta pracy ważna do: 02.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ustalanie obowiązku ubezpieczenia społecznego rolników (przygotowanie decyzji administarcyjnych) oraz ubezpieczenia zdowotnego, współpraca z ZUS, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami, obsługa wniosków o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych, prowadzenie rozliczeń na kontach płatników składek
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-07-18 - Poznań (wielkopolskie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej 1/4 etatu- po stażu
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Bierzwnik (zachodniopomorskie)
POMOCNIK MURARZA
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
przygotowywanie posiłków dla dzieci,przygotowywanie produktów do gotowania, zmywanie naczyń po posiłkach, utrzymanie czystości w jadalni i kuchni
Szkoła Podstawowa nr 8 im. Haliny Poświatowskiej - 2016-05-19 - Częstochowa (śląskie)
montowanie oraz ekspolatacja komputera i urządzeń peryferyjnych w jężyku bengalskim;projektowanie i wykonywanie lokalnych sieci komputerowych, administrowanie tymi sieciami,projektowanie baz danych i administrowanie bazami danych w języku bengalskim
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
ewidencjonowanie transportu i operacji gospodarczych, sporządzanie deklaracji podatkowych, prowadzenie ewidencji księgowych z zakresu kapitału własnego i uzgadnianie z kontami księgi głównej, prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, wystawianie dowodów księgowych, generowanie faktur sprzedaży, analizy
Spółdzielnia Mieszkaniowa WOLA - 2018-08-06 - Wola (śląskie)
SZYCIE
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Ziębice (dolnośląskie)
obsłga klientów i pozyskiwanie nowych klientów w terenie
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Świdwin (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 7.00- 13.00; wysokość wynagrodzenia 2200 zł brutto + premia
Dom Wypoczynkowy "AGA" - 2018-01-12 - Ustka (pomorskie)
montaż stoisk targowych w Polsce i Europie
KRAFT STAND PATRYCJA KALISZ-TROFIMIUK - 2019-01-04 - Wojciechowo (wielkopolskie)
- przygotowywanie decyzji administracyjnych w pomocy społecznej i innych zadań zleconych,- sporządzanie, sprawdzanie i zatwierdzanie list wypłat i odpłatności na podstawie podjętych decyzji i przekazywanie ich do działu fin.,- podejmowanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej wynikających z rozeznanych potrzeb mieszkańców gminy, w tym realizacja programów osłonowych,- wydawanie zaświadczeń w trybie określonym w kodeksie postępowania administracyjnego z zakresu realizowanych spraw,- opracowywanie projektu zapotrzebowania środków finansowych na realizację zadań,- terminowe sporządzanie sprawozdawczości w zakresie zadań własnych i zleconych,- prowadzenie rejestrów i świadczeń,- sprawdzanie pod względem merytorycznym dowodów księgowych dotyczących świadczeń z pomocy społecznej,- przetwarzanie danych osobowych w następujących zbiorach informatycznych: - rejestr świadczeniobiorców OPS,- przygotowywanie projektów pism do akceptacji przełożonym,- przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do zakładowej składnicy akt.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie - 2018-07-09 - Cieszyn (śląskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru, przygotowywanie towaru do wydawania
ECO-Catering Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa maszyn sterowanych numerycznie, Ustawienie parametrów i nadzorowanie pracy maszyn, Kontrola jakościowa produktów.Wymagania:mile widziana znajomość rysunku technicznego, wykształcenie zawodowe/ techniczne, Zaangażowanie w powierzone obowiązki.umiejętność pracy w zespole, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, zaangażowanie i chęć podejmowania nowych wyzwań
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Lipiany (zachodniopomorskie)
Wypiek pieczywa
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Bajdy (podkarpackie)
przeprowadzanie kontroli warunków bytowych zwierząt, podejmowanie i transportowanie zwierząt. Transport karmy dla zwierząt oraz darowizn.
TOWARZYSTWO OPIEKI NAD ZWIERZĘTAMI "FAUNA" W RUDZIE ŚLĄSKIEJ - 2018-09-14 - Ruda Śląska (śląskie)
praca
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W RZESZOWIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-25 - Rzeszów (podkarpackie)
proste prace polegające na segregowaniu wyrobu na dziale recyklingu
AGD Pasterski Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2018-11-30 - Kobyłka (mazowieckie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, dbałość o miejsce pracy.
kontakt przez PUP - 2018-03-18 - Mszana (śląskie)
Kompleksowa obsługa pracowników w zakresie kadr miedzy innymi: - obsługa procesów związanych z zatrudnianiem, aktualizacja oraz rozwiązywaniem umów o pracę;- prowadzenie i monitorowanie badań lekarskich, szkoleń BHP, niezbędnych uprawnień pracowników,- prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień- kompletowanie teczek pracowników oraz pełnej dokumentacji kadrowej,- obsługa pracowników w zakresie realizacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,- prowadzenie, archiwizacja dokumentacji pracowniczej,- - ewidencja czasu pracy, urlopów, zwolnień,- sporządzanie sprawozdań, deklaracji, również do instytucji zewnętrznych;
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "MORELOWA" - 2018-12-18 - Zielona Góra (lubuskie)
Utrzymanie w ruchu ciągłym, konserwacja, regulacja i koordynacja pracy instalacji
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Gdańsk (pomorskie)
- prowadzenie spraw z zakresu nadzoru nad higieną żywności pochodzenia zwierzęcego - nadzór nad rolniczym handlem detalicznym,- prowadzenie dokumentacji z zakresu realizowanych zadań / postępowania administracyjne, egzekucyjne/,- sporządzanie obowiazujacych sprawozdań i raportów w ramach działalnosci zespołu ds bezpieczeństwa żywności,- pobieranie próbek do badań oraz prowadzenie monitoringu badań kontrolnych,- wykonywanie innych czynności z zakresu zadań Inspekcji Weterynaryjnej wynikających z przepisów prawa weterynaryjnego i prawa UE
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chełmie - 2018-09-11 - Chełm (lubelskie)
- Więcej informacji na stronie: http://bip-slaskie.pl/rops/dokument/1552567568,1133445168- Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, 40-142 Katowice ul. Modelarska 10www.rops-katowice.pl w związku z realizacją projektu Współpraca się opłaca koordynacja sektora ekonomii społecznej w województwie śląskim, RPO WSL 2014 - 2020, Poddziałanie 9.3.2ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektora w Dziale ds. Ekonomii Społecznej.- Główne obowiązki:Realizacja działań projektu pn.: Współpraca się opłaca - koordynacja sektora ekonomii społecznej w województwie śląskim, w szczególności: -Prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych dot. ekonomii społecznej z wykorzystaniem różnych środków przekazu.-Bieżący kontaktem z Ośrodkami Wsparcia Ekonomii Społecznej i innymi podmiotami zaangażowanymi w rozwój ekonomii społecznej w celu prowadzenia spójnej polityki promocyjnej ekonomii społecznej.-Bieżąca obsługa systemu certyfikacji jakości produktów i usług podmiotów ekonomii społecznej (PES).-Organizacja konkursów dot. ekonomii społecznej.-Merytoryczne i organizacyjne przygotowanie imprez promujących ekonomię społeczną w regionie.-Przygotowywanie informacji na stronę internetową i treści newsletterów.-Pozyskiwanie nowych PES do katalogu produktów i usług PES. -Obsługa i prowadzenie dokumentacji dotyczącej organizowanych wydarzeń.- Wynagrodzenie: 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.12.2020r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:-Obywatelstwo polskie;-Wykształcenie wyższe (tytuł magistra), preferowane o kierunku: socjologia, politologia, psychologia, pedagogika, prawo lub inny kierunek z zakresu nauk społecznych;-Co najmniej 2-letni staż pracy;-Doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego;-Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;-Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;-Posiadanie nieposzlakowanej opinii;-Umiejętność obsługi komputera (MS Office);-Znajomość i umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, w tym w szczególności: ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie województwa (t.j.: Dz. U. z 2018 r., poz. 913),wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.Wymagania dodatkowe:-Umiejętności organizacyjne, w tym umiejętne organizowanie własnej pracy;-Umiejętność pracy w zespole;-Znajomość zagadnień z obszaru funkcjonowania III sektora, ekonomii społecznej, usług społecznych.Umiejętności osobiste:-Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych;-Wysoka kultura osobista;-Kreatywność.
REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO - 2019-03-27 - Katowice (śląskie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie odstrony formalnoprawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badańwstępnych, okresowych, kontrolnych oraz badań psychologicznych, terminowe realizowanie zgłoszeń do ZUS i wyrejestrowywanie z ZUS pracowników i ich rodzin. sporządzanie sprawozdań do urzędu statystycznego w zakresie spraw zatrudnienia, prowadzenie spraw związanych z zakladowym funduszem świadczeń socjalnych, nadzor nad przeprowadzaniem terminowych szkoleń bhp i p.poż. Wymagania niezbędne oraz wymagane dokumenty jakie należy zlożyć zamieszczono na stronie BIP Straży Miejskiej w Legnicy.
STRAŻ MIEJSKA w Legnicy - 2019-01-17 - Legnica (dolnośląskie)
sprzedaż hurtowa towarów, zamawianie towarów od handlowców Wietnamczyków jak i z Wietnamu, prowadzenie negocjacji z kontrahentami wietnamskimi
ARKO INVEST Sp. z o. o. - 2018-09-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- wykonywanie podstawowych czynności księgowych wspomagających pracę księgowego,- przyjmowanie, segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju,- wprowadzanie zadekretowanych dokumentów księgowych do systemu finansowo-księgowego,sprawdzanie rozrachunków pod względem zgodności wartości faktury z zapłatą i terminów realizacji.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Brdyujście
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie archiwum; kompletowanie, rejestrowanie i właściwe udostępnianie zasobów archiwalnych; prowadzenie magazynu druków ścisłego zarachowania
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH TUW - 2016-04-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
praca przy budowie drogiwynagrodzenie netto 20-24 zł netto/h
ACN CONTRACT POLAND SRL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace techniczne związane z administrowaniem nieruchomościami,konserwacja budowlana,sanitarna,elektryczna,itp.remonty,rozliczanie prac konserwacyjnych,nadzór nad pracami związanymi z utrzymaniem czystości w budynkach i terenie administrowanym
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prace biurowe
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu - 2017-06-30 - Sosnowiec (śląskie)
Biezoca naprawa urządzeń elektrycznych, codzienny przegląd zapisów napraw i remontów, nadzór nad oświetleniem budynku, wykonywanie napraw wg potrzeb, pełnienie dyżurów na imprezach szkolnych Sala B
Szkoła Podstawowa nr 50 we Wrocławiu - 2017-08-10 - Wrocław (dolnośląskie)