INSPEKTOR W WYDZIALE FINANSÓW I BUDŻETU Wołów oferta pracy Urząd Miejski Wołów
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE FINANSÓW I BUDŻETU
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: 1. sporządzanie list wypłat wynagrodzeń i innych świadczeń ze stosunku pracy,2. sporządzanie list wypłat z tytułu umów cywilno - prawnych,3. sporządzanie deklaracji podatkowych PIT,4. sporządzanie informacji i deklaracji do PFRON,5. sporzadzanie sprawozdań do GUS,6. sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, 7. sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej do ZUS,8. prowadzenie dokumentacji płacowej i zasiłkowej pracowników,9. sporządzanie przelewów bankowych.Więcej informacji na stronie bip.wolow.pl
Data publikacji: 2019-02-04
Lokalizacja: Wołów (dolnośląskie)
Pracodawca: Urząd Miejski Wołów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 34, 56-100 Wołów, powiat: wołowski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. sporządzanie list wypłat wynagrodzeń i innych świadczeń ze stosunku pracy,2. sporządzanie list wypłat z tytułu umów cywilno - prawnych,3. sporządzanie deklaracji podatkowych PIT,4. sporządzanie informacji i deklaracji do PFRON,5. sporzadzanie sprawozdań do GUS,6. sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, 7. sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej do ZUS,8. prowadzenie dokumentacji płacowej i zasiłkowej pracowników,9. sporządzanie przelewów bankowych.Więcej informacji na stronie bip.wolow.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W WYDZIALE FINANSÓW I BUDŻETU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wołów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
I. Wymagania niezbędne:1. wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne,2. udokumentowany co najmniej trzy letni staż pracy, w tym dwuletni w obszarze płac (preferowane płace w samorządzie),3. posiadanie obywatelstwa polskiego,4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,5. korzystanie z pełni praw publicznych,6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,8. nieposzlakowania opinia,9. znajomość programu PŁATNIK, PFRON,10. znajomość przepisów: prawa pracy, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych.II. Wymagania dodatkowe:1. znajomość programu VULCAN PŁACE,2. znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),3. prawo jazdy kat. B,4. umiejętność szybkiej analizy danych, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność, dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres, umiejętność budowania pozytywnych realcji interpersonalnych, nastawienie na współpracę. Więcej informacji na stronie www.bip.wolow.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski Wołów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wołowie
Adres pracodawcy:
Rynek 34, 56-100 Wołów, powiat: wołowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. List motywacyjny.2. Życiorys (CV).3. Kwestionariusz osobowy - zgodnie z załączonym wzorem na BIP.4. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i staż pracy.5. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.6. Oświadczenie o spełnieniu warunków:- posiadaniu obywatelstwa polskiego,- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,- korzystaniu z pełni praw publicznych,- braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze inspektora w Wydziale Finansów i Budżetu" do dnia 11.02.2019 r. w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Wołowie, Rynek 34 lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Wołowie, Rynek 34, 56-100 Wołów.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywanie. Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: Zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji. Więcej informacji na stronie www.bip.wolow.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: wołowski
Gmina pracodawcy: Wołów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wołów
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 34
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wołowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.02.2019
Data dodania oferty pracy: 04.02.2019
Oferta pracy ważna do: 11.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie materialu do rozwiezienia po hali, właściwe składowanie i transportowanie produktów, dostarczanie materiałów na stanowiska.
APTIV SERVICE Poland S.A / Delphi Poland - 2018-07-19 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie rejestru faktur zakupowych i sprzedażowych, terminowe przekazywanie faktur do zapłaty,dekretowanie dokumentów księgowych, kontrola dokumentów pod względem rachunkowym i merytorycznymrozksięgowywanie wyciągów bankowych, bieżąca kontrola rozrachunków uzgadnianie kont oraz potwierdzanie sald z kontrahentami.[Praca na okres próbny] : Pierwsza umowa na rok, kolejna na czas nieokreślony
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2019-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń .
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku - 2016-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
Pracę w 24 godzinnym systemie zmianowym przez 15 dni w miesiącu . ( dyżury na bazie) Wynagrodzenie w przedziale 2600-5200 netto w zależności od wypracowanych godzin. Płacimy za każdą godzinę dyżuru. Możliwość podjęcia pracy w charakterze pracy dodatkowej.
ZABERD S.A - 2018-10-04 - Stara Wieś (małopolskie)
jw
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2017-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad stanem bhp oraz ochrony srodowiska w Stacjach paliw, prowadzenie szkoleń bhp,kontrole prac inwestycyjnych,- dopuszczanie i nadzór nad pracami niebezpiecznymi,opracowywanie instrukcji bhp, ochrony srodowiska dla stacji paliw,badanie wypadków przy pracy,opiniowanie dokumentacji projektowej w zakresie bhp i oś
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-16 - Białystok (podlaskie)
Inspektor ds. technicznych w sklepie Leroy Merlin Polska zapewnia bezawaryjnie funkcjonowanie infrastruktury. Zakres odpowiedzialności: - utrzymanie stanu technicznego budynku i otoczenia zgodnie z przepisamiprawa oraz standardami bezpieczeństwa firmy; - kontrolowanie stanutechnicznego obiektu i wszystkich instalacji; - reagowanie na bieżąco na zaistniałe usterki i nieprawidłowości; - sprawność sprzętu technicznego oraz zlecanie jego napraw; - planowanie i przeprowadzanie prackonserwacyjnych oraz wykonywanie bieżących prac naprawczych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami.Praca w godzinach od 8-16
"LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-16 - Opole (opolskie)
pn-pt 08:00-16:00
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Opole (opolskie)
Naprawa form do prefabrykatów
PREFABEX - 2017-06-01 - Gdańsk (pomorskie)
wykonywanie robót elektrycznych na budowie zgodnie z zaleceniem zleceniodawcy
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Sygneczów (małopolskie)
upowszechnieni informacji o prowadzonych działanach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych, koordynowanie działalności szkoleniowej w OSZ podległych CEiPM, nadzorowanie i ocena efektywności przprowadzonych szoleń, analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-07-20 - Poznań (wielkopolskie)
aktywna, telefoniczna sprzedaż produktów rosyjskich, telefoniczne udzielanie klientom informacji o produktach, obsługa firmowej poczty elektronicznej w języku rosyjskim
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
-wykonywanie kontroli urzędowych w zakładach produkujących środki spożywcze pochodzenia zwierzęcego,-pobieranie prób do badań monitoringowych na pozostałości chemiczne, biologiczne oraz stopień skażeniaradiologicznego,-wykonywanie kontroli przestrzegania warunków weterynaryjnych przy uboju zwierząt, rozbiorze i przetwarzaniumięsa, przetwórstwie mleka,-wykonywanie kontroli środków transportu żywności pochodzenia zwierzęcego,-wykonywanie kontroli procesów technologicznych w produkcji żywności pochodzenia zwierzęcego,-prowadzenie postępowania administracyjnego, sporządzanie dokumentacji i sprawozdawczości w zakresie działańzespołu ds. bezpieczeństwa żywności,-kontrolowanie prawidłowości wykonywania czynności wyznaczonych lekarzy weterynarii.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Poddębicach - 2018-11-28 - Poddębice (łódzkie)
Obsługa techniczno- organizacyjna grup szkoleniowych. Nadzór nad obiegiem dokumentów. Koordynacja i nadzór nad pracą recepcjonistów i pokojowych. Koordynacja zagadnień organizacyjnych, kadrowych i marketingowych. Prowadzenie zagadnień związanych z tematyką zamówień publicznych.
Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy - 2017-10-18 - Dębe (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Wacyn (mazowieckie)
- weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku.- przygotowanie projektów umów i aneksów do umów zawieranych z wnioskodawcami do ich parafowania.- prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.- rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.- udzielanie informacji w zakresie działalności BWI, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-07-04 - Gdynia (pomorskie)
OFERTA STAŻU W RAMACHŚRODKÓW EFS PO WER: POMOC W ZAWIERANIU UMÓW UBEZPIECZŃ
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Józefów (mazowieckie)
Kontrola jakości i zgodności towarów z założonymi normami, kontrola prawidłowości procesów związanych z utrzymaniem systemu HACCP, współudział w tworzeniu dokumentacji jakościowej. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
Kołobrzeska Grupa Producentów Ryb Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- realizowanie planów sprzedażowych - kompleksowe doradztwotechniczne i handlowe - wykonywanie wycen - przygotowywanieofert cenowych - rozwijanie relacji z klientami - bieżąca obsługaklienta - pozyskiwanie nowych klientów,praca w godzinach 09:00-17:00
Solid Security Sp z o.o. - 2016-10-18 - Opole (opolskie)
prace biurowe w księgowości
BIURO RACHUNKOWE MARTA RYBACKA - 2018-07-17 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż Google Adwords
Teletech Europe B.V. Sp. z o.o. oddział w Polsce - 2016-10-13 - Kraków (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - prowadzenie ewidencji głównej materiałowej amunicji i środków pozoracji pola walki w systemie klasycznym odręcznym, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz elektroniczną ewidencją główną rzeczowych składników majątku pod względem materiałowo finansowym w oparciu o komputerowy system gospodarki magazynowej FT-GM7 i FT-EW7, celem określenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanego mienia,- prowadzenie w książkach oraz w kartotekach kont osobistych odręcznej ewidencji mienia wydanego dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Warmińsko Mazurskiego Oddziału Staży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej, w których na podstawie opracowania dowodów księgowych dokonuje się przychodów i rozchodów wydanego sprzętu i materiałów, celem dostarczenia aktualnej informacji o stanie ilościowym posiadanego przez użytkowników mienia, - prowadzenie pod względem materiałowo finansowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami, ewidencji głównej mienia zakwalifikowanego do środków trwałych w systemie klasycznym odręcznym oraz z wykorzystaniem komputerowego systemu gospodarki magazynowej Ft7-ŚT w działach: uzbrojenie, w tym broń i sprzęt optyczno noktowizyjny, sprzęt: pirotechniczny, inżyniersko saperski, do kontroli ruchu granicznego, techniki kryminalistycznej, mechanizacji prac biurowych i poligraficzny, kulturalno oświatowy i sportowy, oraz inny sprzęt zakwalifikowany do środków trwałych zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu dostarczenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanego mienia,- prowadzenie pod względem materiałowym ewidencji głównej oraz ewidencji pomocniczej według numerów seryjnych i symboli sprzętu mechanizacji prac biurowych w systemie klasycznym odręcznym oraz z wykorzystaniem komputerowego systemu gospodarki magazynowej FT-GM7 i FT-EW7, zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu określenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanego mienia,- opracowywanie sprawozdań, protokołów zdawczo odbiorczych, analiz i informacji dla potrzeb Pionu Głównego Księgowego, Biura Techniki i Zaopatrzenia Komendy Głównej Straży Granicznej oraz sporządzanie dowodów księgowych przychodowo rozchodowych w celu dostarczenia informacji o stanie mienia z zakresu działów swojej odpowiedzialności oraz zapewnienia ciągłości procesu zabezpieczenia logistycznego komórek organizacyjnych będących na zaopatrzeniu oddziału. - porównywanie prowadzonej ewidencji głównej z ewidencją magazynową i ewidencją prowadzoną przez użytkowników w celu uzyskania informacji o stanie zgodności mienia, właściwym jego prowadzeniu oraz wyeliminowaniu ewentualnych błędów ewidencyjnych,- analizowanie Planu finansowego oraz planowanie i dostarczanie do starszego księgowego ds. rozliczeń finansowych gospodarki materiałowej informacji w zakresie wydatków publicznych oraz danych ilościowo wartościowych do Planu zamówień publicznych w celu uzyskania aktualnej i dokładnej informacji finansowej o potrzebach poszczególnych działów, - kompletowanie, segregowanie przechowywanie i archiwizowanie dokumentów materiałowych oraz innych dokumentów z zakresu swoich obowiązków w celu przekazania ich do archiwum zakładowego oraz możliwości odtworzenia obiegu prowadzonej ewidencji materiałowej.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-08-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
doświadczenie w pracy w kuchni
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Radom (mazowieckie)
weryfikacja zbiorów danych lub innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych pod względem zgodności z obowiązującymi przepisamipotwierdzanie przyjęcia zbiorów danych lub innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2017-02-22 - Cieszyn (śląskie)
dokonywanie weryfikacji opracowania i kompletności dokumentacji opisujacej sposoby przetwarzania danych osobowych oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochrone przetwarzanych danych osobowych odpowiednia do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną oraz przestrzegania zasad w niej określonych
SZPITAL WIELOSPECJALISTYCZNY IM. DR LUDWIKA BŁAŻKA - 2018-07-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Praca w dziale księgowości, polegająca na weryfikacji dokumentów księgowych, wstępnej dekretacji, digitalizacji dokumentów, weryfikacji poprawności wprowadzenia do systemu komputerowego, obsługa systemu komputerowego, przygotowywanie zestawień.
DORAL SPÓŁKA JAWNA PIOTR CHMIELEWSKI, ROBERT KALINOWSKI, JERZY SIERAKOWSKI - 2018-01-18 - Kłodzko (dolnośląskie)
STANOWISKO: MONTER-TELEMONTERWYZNACZANIE TRAS PRZEWODÓW, PRZEBIJANIE OTWORÓW, MOCOWANIE PRZEWODÓW I OSPRZĘTU TELEFONICZNEGO., WYKONYWANIE POMIARU PARAMETRÓW ELEKTRYCZNYCH PODZESPOŁÓW ELEKTRONICZNYCH, WYSZUKIWANIE USZKODZEŃ APARATÓW TELEFONICZNYCH, NAPRAWIANIE USZKODZONYCH ELEMENTÓW.WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ POSŁUGIWANIA SIĘ NARZĘDZIAMI MONTERSKIMI, PRACA W ZESPOLE, PRAWO JAZDY KAT B, 3 MIESIĄCE DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE, GODZINY PRACY OD 7-15, MIEJSCE PRACY GMINA SZCZECIN, PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY PRZED SPOTKANIEM OSOBISTYM.
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy - 2018-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
-Utrzymanie czystości na st. pracy,- Nauka robienia minicure,- Nauka robienia pedicure,- Malowanie paznokci,- Nauka zabiegów na twarz,- Pielęgnacja dłoni i stóp-zabiegi.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Łódź (łódzkie)