INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ(NR 0488) Bydgoszcz oferta pracy FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ(NR 0488)
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie rejestru faktur zakupowych i sprzedażowych, terminowe przekazywanie faktur do zapłaty,dekretowanie dokumentów księgowych, kontrola dokumentów pod względem rachunkowym i merytorycznymrozksięgowywanie wyciągów bankowych, bieżąca kontrola rozrachunków uzgadnianie kont oraz potwierdzanie sald z kontrahentami.[Praca na okres próbny] : Pierwsza umowa na rok, kolejna na czas nieokreślony
Data publikacji: 2019-01-25
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Franciszka Kleeberga 2, 85-791 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie rejestru faktur zakupowych i sprzedażowych, terminowe przekazywanie faktur do zapłaty,dekretowanie dokumentów księgowych, kontrola dokumentów pod względem rachunkowym i merytorycznymrozksięgowywanie wyciągów bankowych, bieżąca kontrola rozrachunków uzgadnianie kont oraz potwierdzanie sald z kontrahentami.[Praca na okres próbny] : Pierwsza umowa na rok, kolejna na czas nieokreślony
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ(NR 0488)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: podstawy księgowości
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oczekiwania: wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse, rachunkowość lub pokrewne), mile widziane doświadczenie pracy na podobnym stanowisku, znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów prawa podatkowego, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Word, Excel, dobra organizacja pracy, dokładność i odpowiedzialność, umiejętności analityczne, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, chęć pogłębiania wiedzy.
Nazwa pracodawcy: FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Gen. Franciszka Kleeberga 2, 85-791 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, niezbędne narzędzia pracy, możliwości rozwoju zawodowego, bogaty pakiet socjalny.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) orazoświadczenia dot. zgody na przetwarzanie danych adres e-mail d.kmuk (at) fordonskasm.pl dodnia 01.02.2019 r.Informujemy, że Administratorem danych jest Fordońska Spółdzielnia Mieszkaniowaz siedzibą w Bydgoszczy, przy ul. Kleeberga 2. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji.Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danychw zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktówwykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jestdobrowolne.ZGODAna przetwarzanie danych osobowych udzielana przez osobę, której dane dotyczą(imię i nazwisko osoby, kandydata do pracy)Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przezadministratora danych:Fordońską Spółdzielnię Mieszkaniową85-791 BydgoszczNIP 554-031-21-83, REGON 000483429Reprezentowaną przez:Zbigniewa Sokoła Prezesa Zarządu-Dyrektora Naczelnego, Andrzeja Wyżgowskiego Z-cę Prezesa Zarządu-Z-cę Dyrektora ds. Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi.Niniejsza zgoda obowiązuje do czasu jej pisemnego odwołania lub zakończeniaprocesu niniejszej rekrutacji.Podaję dane osobowe dobrowolnie i świadomie w celu:Uczestniczenia w procesie rekrutacji na stanowisko INPEKTORA DS. ROZLICZEŃ wFordońskiej Spółdzielni Mieszkaniowej.Oświadczam, iż udostępnione administratorowi dane:imię, nazwisko, dane adresowe, wykształcenie, przebieg kariery zawodowej,posiadane uprawnienia i certyfikaty, telefon, adres mailowy są zgodne z prawdą, atakże, że zapoznałem się z warunkami przetwarzania moich danych osobowychpoprzez stronę www Fordońskiej Spółdzielni Mieszkaniowej i przyjmuję je dowiadomości.Bydgoszcz, . ..(podpis osoby, której dane dotyczą)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Gen. Franciszka Kleeberga
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.01.2019
Data dodania oferty pracy: 25.01.2019
Oferta pracy ważna do: 01.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-09-08 - Warszawa (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie pojazdu, nadzór nad załadunkiem i rozładunkiem, inne prace w firmie; WYMAGANIA: doświadczenie, prawo jazdy B,C,E, karta kierowcy, badania lekarskie, uprawnienia na przewóz rzeczy; KONTAKT: tel: 509 917 452 oraz osobisty
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Lubliniec (śląskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowych w Firmie.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2018-01-03 - Ropczyce (podkarpackie)
Prace porządkowe, odśnieżanie dróg gminnych i chodników, zamiatanie ulic, sprzątanie.
kontakt przez PUP - 2015-09-01 - Górzno (mazowieckie)
Bezpieczeństwo i higiena pracy0,2 etatu
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W RAWICZU - 2018-11-15 - Rawicz (wielkopolskie)
- praca w stolarni
"Styl-drew" Paweł Skłodowski - 2016-08-30 - Nowa Ruś (podlaskie)
Utrzymanie ruchu zakładu.
EVRAFISH sp. z o.o. - 2018-06-15 - Brusy (pomorskie)
Naprawa samochodów osobowych, praca w godz. 8-16
Kasperek Krzysztof Przedsiębiorstwo Wielobranżowe - 2016-06-01 - Krzanowice (opolskie)
Kontakt z klientem, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa komputera, wystawianie faktur
ADMED S.C. - 2018-12-03 - Kalisz (wielkopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Brzeg (opolskie)
prace biurowe, korespondencje z zagranicznymi kontrahentami
Indual Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Stąporków (świętokrzyskie)
Pełnienie funkcji inspektora do spraw budowlanych, inwestycji i remontów,w tym: kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi, prowadzonymi w okresie realizacji umowy przez inspektoraoraz sprawowanie kontroli technicznej obiektu Aquapark. Przedmiot umowy obejmuje nadzór inwestycyjny całego procesu inwestycyjnego we wszystkichbranżach robót wynikających z opracowanych projektów budowlanych oraz wszystkich czynności wynikających z prawa budowlanego, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz.U.z 2002r. Nr 108, poz. 953) i umów zawartych pomiędzy inwestorem a wykonawcą robót budowlanych.
AQUAPARK POLKOWICE - REGIONALNE CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNE S. A. - 2018-10-01 - Polkowice (dolnośląskie)
Nadzorowanie prac związanych z obsługą sortowni odpadów, kompostowni odpadów oraz składowiska odpadów. Odpowiedzialność za techniczny stan urządzeń i maszyn na terenie zakładu. Rozliczanie paliwa w maszynach. Zaopatrywanie w części potrzebne do obsługi urządzeń i maszyn.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Domaszkowice (opolskie)
Wykonywanie prac malarskich, budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Gorzyczki (śląskie)
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ZNAJDUJ SIĘ NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAKŁADU KARNEGO W RZESZOWIE W ZAKŁADCE PRACA
ZAKŁAD KARNY W RZESZOWIE - 2016-06-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów budżetowych. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Klasyfikowanie wydatków strukturalnych. Sporządzenie wniosków w sprawie zmian w planie finansowym obsługiwanych jednostek. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Prowadzenie dokumentacji majątku obsługiwanych jednostek, w tym dokonywanie jego wyceny i rozliczanie inwentaryzacji. Obsługa finansowa z zakresu interwencji kryzysowej, rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo-wychowawczych, rodzinnych domów dziecka. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych dotyczących refundacji środków finansowych między powiatami oraz między powiatem a gminami w związku z pobytem dziecka w pieczy zastępczej. Prowadzenie zestawienia refundacji środków finansowych dla gmin i powiatów. Naliczanie wysokości świadczeń dla osób przebywających w zastępczych formach opieki uprawnionych do otrzymywania dofinansowania do wypoczynku. Przyjmowanie not księgowych i sporządzanie wystąpień do Wydziału Finansowego Starostwa Powiatowego w Płocku w sprawie przekazania środków finansowych na podstawie zawartych porozumień w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Prowadzenie rejestru otrzymanych not księgowych i wysokości zrefundowanych wydatków w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym list na wpłatę świadczeń pieniężnych dla rodzicielstwa zastępczego, w tym w ramach programu ,,500+'' oraz przygotowywanie przelewów w tym zakresie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2018-06-18 - Płock (mazowieckie)
Zapewnienie kontroli jakości wyrobów gotowych, produkcji w toku oraz komponentów do produkcji. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność obsługi komputera. Tel.: 95 756 01 00/95 756 01 38 Martyna Cieluch. Adres e-mail: martyna.cieluch (at) molex.com
"MOLEX" SP. Z O.O. - 2017-07-27 - Sulęcin (lubuskie)
Obsługa hydraulicznej zaginarki CNC wraz z linią do rozwijania, prostowania i foliowania blachy, wprowadzanie prametrów technicznych wg rysunku do maszyny, bieżąca kontrola jakości produkowanych elementów, bieżąca kontrola parametrów urządzenia - nadzorowanie pracy maszyny.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Współpraca z Organami Technicznymi w zakresie przygotowywania dokumentów normalizacyjnych, prowadzenie dokumentacji normalizacyjnej; czuwanie nad aktualnością postanowień i dokumentów
Polski Komitet Normalizacji , Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi - 2018-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
FOOD HUB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-27 - Kielce (świętokrzyskie)
j.w.
Areszt Śledczy w Warszawie - Białołęce - 2016-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa i serwis urządzeń elektronicznych pracujących w obsłudze medycznej
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny - 2016-06-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
oferta dla osób do 30 roku życia - nadzorowanie i kontrolowanie pracy specjalistycznych systemów medycznych
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Augustów (podlaskie)
prowadzenie postępowań administracyjnych wynikające z prac.budowl.,wykonywanie zadań kontrolno-inspekcyjnych w zakresie prawidłowościprocesu budowalnego na terenie powiatu,przygotowywanie projekow decyzji,postanowień innych pism urzędowych
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2018-12-17 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
rozpakowywanie, układanie i pakowanie towaruobliczanie należności, obsługa kasy fiskalnej, wypełnianie dokumentów powiązanych z transakcjami z klientemi
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Cieszyn (śląskie)
Kontrola jakoci surowców produkcyjnych i wyrobu gotowego, przyjęcie surowców pod wzgłędem wymagań jakościowych, prowadzenie dokumentacji systemy HACCP, kontrola dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Kamienica Polska (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy.
DAMIX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-05-09 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
dozór obiektu i prace porządkowe;
KONGER RECYKLING POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCI - 2018-04-20 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Dekretowanie i wprowadzanie do ksiąg rachunkowych dowodów księgowych,Współpraca między komórkami organizacyjnymi Oddziału i Placówkami Terenowymi w zakresie uzgodnień sald kont funduszy,Wykonywanie czynności z wykorzystaniem bankowości elektronicznej,Sprawdzanie dowodów księgowych, analiza kont rozrachunkowych funduszy, współpraca z pocztą i bankami w zakresie rozliczeń finansowych,Przygotowanie danych do opracowania projektów planów finansowych poszczególnych funduszy,,Przygotowanie do archiwizowania dokumentacji księgowej,
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2018-04-30 - Gdańsk (pomorskie)