INSPEKTOR (W SPECJALNOŚCI ELEKTRYCZNEJ, SANITARNEJ, DROGOWEJ LUB OGÓLNOBUDOWLANEJ) K/M Warszawa oferta pracy 12 Terenowy Oddział Lotniskowy
Stanowisko: INSPEKTOR (W SPECJALNOŚCI ELEKTRYCZNEJ, SANITARNEJ, DROGOWEJ LUB OGÓLNOBUDOWLANEJ) K/M
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - nadzór inwestorski i kontrola robót w danej specjalności na miejscu budowy- uzgodnienia z wykonawcami- uzgodnienia dokumentacji budowlanej- opiniowanie projektów budowlanych- rozliczanie wykonanych prac remontowo-budowlanych
Data publikacji: 2020-03-16
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al. Jerozlimskie 97, 00-909 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- nadzór inwestorski i kontrola robót w danej specjalności na miejscu budowy- uzgodnienia z wykonawcami- uzgodnienia dokumentacji budowlanej- opiniowanie projektów budowlanych- rozliczanie wykonanych prac remontowo-budowlanych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + 10% premii regulaminowej+ dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR (W SPECJALNOŚCI ELEKTRYCZNEJ, SANITARNEJ, DROGOWEJ LUB OGÓLNOBUDOWLANEJ) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali technicy budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.03.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali technicy budownictwa (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie (uw danej specjalności), umiejętność pracy z dokumentacją budowlaną, umiejętność posługiwania się pakietem MS Office, umiejętność obsługi sprzętu komputerowego, umiejętność pracy w grupie, co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, pożądana znajomość języka angielskiego. Obowiązki:- nadzór inwestorski i kontrola robót w danej specjalności na miejscu budowy- uzgodnienia z wykonawcami- uzgodnienia dokumentacji budowlanej- opiniowanie projektów budowlanych- rozliczanie wykonanych prac remontowo-budowlanych[Zgłoszenia: 12tol (at) ron.mil.pl, 22 261 840 600]
Nazwa pracodawcy: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Al. Jerozlimskie 97, 00-909 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Al. Jerozlimskie
Numer budynku pracodawcy: 97
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy budownictwa
Data dodania oferty pracy: 17.03.2020
Oferta pracy ważna do: 14.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?720598b02c97aef7aca5c0c45531b9c0
Podobne oferty pracy
Wykopywanie i załadunek podkładów kolejowych, szyn.
MROZOWICZ JERZY "JUMAR" FIRMA PRODUKCYJNO USŁUGOWO- HANDLOWA - 2017-07-17 - Kraków (małopolskie)
- obsługa maszyn produkcyjnych- czyszczenie form pistoletem na sprężone powietrze- prace montażowe- kontrola wyprodukowanych elementów- praca stojąca- obsługa prasy typu THPGodziny pracy: 5.45-13.45, 13.45-21.45, 21.45-5.45- godziny pracy 5.45-13.45;13.45-21.45;21.45-5.45
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta, naliczanie i przyjmowanie należności od klientów, towarowanie sklepu
Tesco Polska Sp. z o.o. - 2017-01-19 - Kościan (wielkopolskie)
- organizacja i nadzór prac brygad sieci wodno- kanalizacyjnych- prowadzenie bieżącej dokumentacji
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2019-05-07 - Pułtusk (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej, - prowadzenie postępowań powypadkowych, - analizowanie przyczyn i okoliczności zaistniałych wypadków przy pracy w rolnictwie, - upowszechnianie wśród ubezpieczonych wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i rolniczymi chorobami zawodowymi, - organizowanie szkoleń, konkursów, pokazów dotyczących zagadnień związanych z zasadami bhp w rolnictwie, - prowadzenie kalendarza wydarzeń prewencyjnych, - prowadzenie samochodu osobowego do 3,5 t.Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Praca wiąże się z krajowymi wyjazdami służbowymi. Budynek, w którym wykonywana jest praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest sześciokondygnacyjny - brak windy przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-02-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie, zamiatanie, wycieranie, mycie, szorowanie różnego rodzaju powierzchni w pomieszczeniach biurowych, magazynowych, socjalnych, toaletach, sztaniach, w kantynach itp.Czyszczenie wyposażenia, mycie okien i przeszkleń, zamiatanie i czyszczenie kostki, sprzątanie terenu zewnętrznego (odśnieżanie).Około 153 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godzinach: 4:00-23:00. Miejsce wykonywania pracy: Bora-Komorowskiego 6, 51-210 Wrocław, Warszawska 2, 52-114 Wrocław, Sucha 1, 50-086 Wrocław, Krakowska 71, 50-426 Wrocław, Lekarska 1, 51-134 Wrocław, Świdnicka 40, 50-024 Wrocław, Łąkowa 23, 55-095 Mirków, ul. Dyrekcyjna 5-7, 50-528 Wrocław, ul. gen. Iwana Połbina 1, 54-151 Wrocław.
Art Vending Sp.z o.o. Oddział w Płocku - 2020-03-26 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Pomoc przy wymiarze podatków od nieruchomości, rolnego i leśnego2. Wysyłąnie wszelkiej korespondencji3. Uzupełnianie teczek osobowych podatników4. Aktualizacja ewidencji podatkowej kont osobowych5. Przygotowanie dokumentacji (ksero Aktów Notarialnych wypisów z ewidencji gruntów) do postępowania podatkowego6. Wykonywanie innych zadań wg potrzeb
kontakt przez PUP - 2020-02-12 - Reda (pomorskie)
- PLANOWANIE I ORGANIZOWANIE PRACY PODLEGŁYCH BRYGAD, KIEROWANIE ICH DZIAŁANIAMI Z ZACHOWANIEM PRZEPISÓW BHP, PPOŻ. I OCHRONY ŚRODOWISKA,- USTALANIE W POROZUMIENIU Z KIEROWNIKIEM REMONTU KOLEJNOŚCI WYKONYWANYCH PRAC,- NADZOROWANIE WYKONYWANYCH PRAC,- KOORDYNOWANIE WSPÓŁPRACY Z INNYMI WYDZIAŁAMI STOCZNI,- PODEJMOWANIE DECYZJI W SPRAWACH TECHNOLOGICZNO-TECHNICZNYCH W OPARCIU O STOSOWNE PRZEPISY
MORSKA STOCZNIA REMONTOWA GRYFIA SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-06-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Radom (mazowieckie)
Nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości w rejonie swojej działalności służbowej w branży budowlanej w oparciu o obowiązujące przepisy w tej dziedzinie; potwierdzanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów, budynków i urządzeń; prowadzenie obowiązującej dokumentacji ewidencji, sprawozdawczości oraz opracowywanie korespondencji w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości; ścisła współpraca w zakresie pełnionych obowiązków służbowych z organami administracji państwowej oraz użytkownikami kompleksów i obiektów wojskowych. /Praca: Łomża/
25 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W BIAŁYMSTOKU - 2018-09-18 - Łomża (podlaskie)
marketing związany z działalnością statutową zakładu, rozwijanie oferty medycznych usług komercyjnych, realizowanie zadań z zakresu kontroli zarządczej, planowanie i realizacja prac związanych z wdrożeniem oraz utrzymaniem systemu zarządzania jakością, pozyskiwanie środków dodacyjnych z UE i innych źródeł, praca w godz. 7:00-14:35
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Opolu - 2019-07-29 - Opole (opolskie)
McDonald's: - przygotowywanie posiłków typu fast food, - obsluga urządzeń kuchennych, - obsluga kasy, - prace magazynowe, - prace przed otwarciem i po zamknięciu restauracji. Równowazy system pracy - praca w godz.: 00-00-23:59. Miejsce wykonywania pracy: Długołęka, ul. Wrocławska 4E, Wrocław, ul. Krzywoustego 126, pl. Grunwaldzki 34, ul. Piłsudkiego 105.
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca biurowa, obsługa sekretariatu, odbieranie korespondencji, redagowanie pism, ewidencja i rozliczanie składek członków spółek wodnych itp.
Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Kielcach - 2016-02-05 - Kielce (świętokrzyskie)
praca na obiekcie handlowym w Grudziądzu
SOLID SECURITY - Agencja Ochrony Sp. z o. o. - 2017-05-23 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
koordynacja i nadzór nad obsługą gości hotelowych w zakresie czystości i standardów hotelowych, nadzór nad pracą pokojowych i pracowników firm zewnętrznych, kontrola pokoi hotelowych pod względem czystości i stanu technicznego, wyposażenia, w wyjątkowych sytuacjach absencji chorobowej pracowników- sprzątanie pokoi hotelowych
CUBE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- przyjmowanie korespondencji dotyczącej ubezpieczenia społecznego rolników i ubezpieczenia zdrowotnego,- przygotowywanie akt płatnika,- prowadzenie rejestrów potwierdzanych wniosków o jednorazowe odszkodowanie i skierowań na rehabilitacje,- przeprowadzanie wizytacji gospodarstw dłużników,- obsługa interesantów, - przygotowywanie projektów pism dotyczących zadań realizowanych w Wydziale,
KRUS OR WARSZAWA - 2015-12-04 - Ostrołęka (mazowieckie)
- nadzór zgodności realizacji prac elektrycznych z projektem i pozwolenie na budowę- kontrola zgodności robót z obowiązującym harmonogramem- monitorowanie jakości wykonanych prac i urzytych materiałów- dokonywanie i udział w odbiorach robót i instalacji elektrycznej- rozliczanie robót,- kontrola jakości wykonywanych robót budowlanych,- weryfikacja i opiniowanie dokumentacji budowlanej- przygotowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich
MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Opracowywanie planów potrzeb remontowych, Sporządzanie kosztorysów inspektorskich na potrzeby Wspólnot mieszkaniowych,Organizacja i nadzór nad wykonywaniem kontroli okresowych stanu technicznego budynków,Uzgadnianie zakresu i terminu realizacji robót z wykonawcami,Uczestniczenie w pracach komisji odbiorowych,Współpraca z UDT, PINB oraz instytucji państwowej i samorządowej.
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-30 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Nauczyciel informatyki.
Szkoła Podstawowa NR 69 im. Gen.St. Sosabowskiego - 2018-05-15 - Gdańsk (pomorskie)
Ocena znajomości podstawowych przepisów BHP oraz procedur stosowanych w firmie, prowadzenie pod nadzorem opiekuna szkoleń wstępnych i okresowych, ocena i samodzielne wykonywanie ryzyka zawodowego, prowadzenie szkoleń w zakresie pierwszej pomocy przedmedycznej, prowadzenie postępowań powypadkowych
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Opole (opolskie)
prace przy budowie linii kablowych i napowietrznych, instalacje elektryczne
Zakład Usługowo-Handlowy "ELPROBUD" Jan Adaśko - 2019-08-07 - Tończa (mazowieckie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2016-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
fakturowanie, zamawianie towaru, prface biurowe, inne zadania zlecoce przez prezesa.
INTERGROUP SP. Z O.O. - 2018-04-20 - Świdnica (dolnośląskie)
Raportowanie wyników urzędowych kontroli pasz, sporządzanie i aktualizacja rejestru zakładów oraz podmiotów objętych nadzorem w zakresie pasz.
INSPEKCJA WETERYNARYJNA POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII - 2017-05-22 - Koło (wielkopolskie)
1. Wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających zprzepisów ustawy:- prawo geodezyjne i kartograficznego,o infrastrukturze informacji przestrzennej, w tym uczestnictwo w prowadzeniu geodezyjnego portalu internetowego,o gospodarce nieruchomościami dotyczącymi przeprowadzania powszechnej taksacji nieruchomości i ustalaniem wartości katastralnej nieruchomości na podstawie dostępnych dokumentów i informacji, opiniowanie projektów podziału nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa dokonywanego z urzędu oraz opiniowanie projektów podziału nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Płockiego,- o ujawnianiu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwaoraz jednostek samorządu terytorialnego, a w szczególności związanymiz prowadzeniem Punktu Konsultacyjno-Informacyjnego.2. Wykonywania zadań organu administracji publicznej dotyczących scalania i wymiany gruntów.3. Realizacja zasad i trybu postępowania przy wydawaniu decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej - wynikających z zarządzeń Starosty Płockiego.4. Na stanowisku pracy wiodącym zadaniem będzie:a) prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu ewidencji gruntów i budynków, gleboznawczej klasyfikacji gruntów, scalania i wymiany gruntów,b) wprowadzanie zmian do bazy danych ewidencji gruntów i budynków oraz rejestru wartości i cen,c) sporządzanie wypisów i wyrysów z mapy ewidencyjnej.Praca w siedzibie Urzędu oraz dokonywanie wizji terenowych na obszarze powiatu płockiego. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Stanowisko pracy na III piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Budynek wyposażony w platformę do przemieszczania osób niepełnosprawnych. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajduje się winda oraz na II i IV piętrze toalety dostosowane do wózków inwalidzkich.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2019-05-16 - Płock (mazowieckie)
1. administrowanie serwerem i infrastrukturą sieciową; 2. zarządzanie stronami www; 3. opieka nad sprzętem komputerowym i sprzętem peryferyjnym; 4. obsługa, nadzór nad prawidłowym działaniem i aktualizacją programów używanych w jednostce; 5. pełnienie funkcji Inspektora ds. ochrony danych osobowych tym w szczególności: - prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych, - opracowywanie dokumentacji z zakresu ochrony danych osobowych, - nadzór nad stosowaniem środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych w systemach informatycznych oraz tradycyjnych zbiorach danych, - identyfikacja, ocena oraz monitorowanie ryzyka w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia bezpieczeństwa danych osobowych, - przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych w zakresie przetwarzania danych osobowych.
Dom Pomocy Społecznej "ZIELONY TARAS" w Koszalinie - 2018-04-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1. Współpraca z Organami Technicznymi w zakresie przygotowywania i opracowywania projektów Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych.2. Prowadzenie dokumentacji normalizacyjnej w zakresie przydzielonej tematyki.3. Czuwanie we współpracy z Organami Technicznymi nad aktualnością postanowień Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych oraz zapewnianie ich wzajemnej i wewnętrznej spójności;4. Udzielanie informacji o działalności normalizacyjnej z zakresu przydzielonej tematyki.5. Obsługa organizacyjna i finansowa działalności Organów Technicznych.6. Organizowanie prac Organów Technicznych w ramach współpracy z europejskimi i międzynarodowymi organizacjami normalizacyjnymi.7. Obsługa systemu Polski Zasób Normalizacyjny.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2019-05-29 - Warszawa (mazowieckie)
PORZĄDKOWANIE OGRODU: KOPANIE, ZASIEW TRAWY, OBCINANIE DRZEW I KRZEWÓW, PRACE PORZĄDKOWE.
SPECJALNY OŚRODEK WYCHOWAWCZY - 2019-09-24 - Gniezno (wielkopolskie)
współpraca z ZUS, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami w zakresie mającym wpływ na ubezpieczenie społeczne rolników i ubezpieczenie zdrowotne a tym samym na wymiar składek na ubezpieczenie; sporządzanie wniosków o udostępnianie danych ze zbioru danych osobowych; prowadzenie rozliczeń na kontach płatników składek na ubezpieczenie społeczne oraz zdrowotne, księgowanie składek, ustalanie nadpłat, opracowanie wniosków o ulgi/umorzenia, przymusowe dochodzenie należności; sporządzanie zaświadczeń, potwierdzanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz ubezpieczeń zdrowotnych; sporządzanie sprawozdawczości statystycznej; przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach dłużników
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-10-31 - Poznań (wielkopolskie)
wg zakresu obowiązków
Zakład Usługowy EKO-INSTAL Tomasz Wielewski - 2018-01-04 - Człuchów (pomorskie)