INSPEKTOR W ODDZIALE FINANSOWO-BUDŻETOWYM Łódź oferta pracy WOJEWÓDZKI SĄD ADMINISTRACYJNY
Stanowisko: INSPEKTOR W ODDZIALE FINANSOWO-BUDŻETOWYM
Wynagrodzenie: 4 000 - 4 300 PLN
Zakres obowiązków: - naliczanie wynagrodzeń i innych należności wynikających ze stosunku pracy- księgowanie i rozliczanie wynagrodzeń- przygotowywanie przelewów, potrąceń od wynagrodzeń, zaliczek na podatek dochodowy, składek ZUS- sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej , deklaracji i raportów do ZUS- sporządzanie PIT-ów- sporządzanie deklaracji rocznych PIT-4R- sporządzanie sprawozdań budżetowychi statystyki
Data publikacji: 2020-10-16
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: WOJEWÓDZKI SĄD ADMINISTRACYJNY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piotrkowska 135, 90-434 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- naliczanie wynagrodzeń i innych należności wynikających ze stosunku pracy- księgowanie i rozliczanie wynagrodzeń- przygotowywanie przelewów, potrąceń od wynagrodzeń, zaliczek na podatek dochodowy, składek ZUS- sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej , deklaracji i raportów do ZUS- sporządzanie PIT-ów- sporządzanie deklaracji rocznych PIT-4R- sporządzanie sprawozdań budżetowychi statystyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 4 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W ODDZIALE FINANSOWO-BUDŻETOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 4 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- doświadczenie w zakresie płac- umiejętność naliczania wynagrodzeń- umiejętność sporządzania dokumentacji rozliczenioej do ZUS- umiejętność obsługi programu Płatnik- umiejętność sporządzania PIT-ów, statystyki- umiejętność pracy w zespole- dokładność
Nazwa pracodawcy: WOJEWÓDZKI SĄD ADMINISTRACYJNY
danePracodawcy_nip: 7251869360
danePracodawcy_regon: 473207482
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Piotrkowska 135, 90-434 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV + pozostałe dokumenty, oświadczenia - szczegóły na: www.lodz.wsa.qov.pl - komunikaty
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: zgł. osobiste/listowne - dokumenty należy składać do 26.10.2020
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: Piotrkowska
Numer budynku pracodawcy: 135
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242310
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 16.10.2020
Oferta pracy ważna do: 26.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5cb33e3e68f54148feba44ad1505bdbe
Podobne oferty pracy
wykształcenie bez znaczenia mile widziane doświadczenie
FP SPOMAX Spółka Akcyjna - 2016-06-29 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Rozliczanie kosztów awarii i remontów przylączy i sieci wodno-kanalizacyjnych; zestawienie robocizny, materiałów i pracy sprzątu,; zamawianie materiałów
ŻAGAŃSKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJE Sp. z o.o. - 2017-02-22 - Żagań (lubuskie)
zbiór informacji handlowej, analiza rynku, kontakty z kontrahentami w Indiach i Pakistanie, sprzedaż, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Piaseczno (mazowieckie)
Obsługa sprzętu biurowego. Nawiązywanie relacji z klientami. Sporządzanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Jabłonna (mazowieckie)
prace stolarskie
kontakt przez OHP - 2018-01-11 - Bolszewo (pomorskie)
dbanie o czystość i porządek w mieście i na terenie gminy
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Łobżenica (wielkopolskie)
nadzór inwestorski nad robotami budowlano-montażowymi,rozliczenia rzeczowo-finansowe zadań,wyjazdy w teren
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-03-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz rozdzielanie korespondencji wpływającej do KRUS OR w Gdańsku, przyjmowanie od pracowników oraz ewidencjonowanie korespondencji nadawanej przez KRUS w Gdańsku, elektroniczna ewidencja korespondencji wpływającej i wychodzącej, rozliczanie korespondencji, prowadzenie rejestrów korespondencji, sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości z zakresu powierzonych obowiązków.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku - 2018-11-09 - Gdańsk (pomorskie)
KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.pl
Urząd Miasta Knurów - 2019-03-13 - Knurów (śląskie)
obsługa maszyn do produkcji kosmetyków, obsługa programu magazynowego PRESTIŻ na komputerze, prowadzenie logistyki wysyłek
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Zielona Góra (lubuskie)
utrzymanie terenów zewnętrznych: koszenie, zamiatanie, odśnieżanie
Zakłady Usługowe "WSCHÓD" Spółka z o.o. - 2017-02-13 - Chełm (lubelskie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje: 1) rozliczanie projektów unijnych realizowanych przez Powiat, sporządzanie wniosków o płatność przy współudziale kierownika danego projektu,2) przyjmowanie dokumentacji finansowej do działu finansowo księgowego i dokonywanie wstępnej kontroli: a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych; c) kontroli pod względem formalno rachunkowym;3) dekretacja i księgowanie przyjętych dowodów finansowych;4) współpraca z Głównym księgowym, Skarbnikiem powiatu, w zakresie sprawozdań oraz przekazywania danych niezbędnych do budżetu projektu;5) archiwizacja akt i przekazywanie ich do Archiwum Zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami.Informacje szczegółowe dostępne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Wołowie http://bip.powiatwolowski.pl
Starostwo Powiatowe w Wołowie - 2017-09-12 - Wołów (dolnośląskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
Fenomen S.C. - 2018-03-01 - Janów Lubelski (lubelskie)
1) opracowywanie planu rzeczowego i finansowego w zakresie remontów bieżących i planowanych inwestycji w przedszkolach, Szkolnym Schronisku Młodzieżowym i Centrum Usług Wspólnych we współpracy z dyrektorami wyżej wymienionych jednostek,2) przeprowadzanie przeglądów budynków przedszkolnych,3) opracowywanie analiz i sprawozdań w zakresie remontów nadzorowanych jednostek,4) udział w pracach komisji przetargowych dotyczących postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla robót budowlanych oraz remontowobudowlanych w przedszkolach, Szkolnym Schronisku Młodzieżowym, Centrum Usług Wspólnych we współpracy z Wydziałem Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Cieszynie,5) wykonywanie czynności nadzoru budowlanego dotyczącego poprawności wykonywanych robót remontowo budowlanych w wyżej wymienionych jednostkach, w tym weryfikacja faktur w treści odbioru robót, prowadzenie ksiąg obiektów dla przedszkoli, Szkolnego Schroniska Młodzieżowego i Centrum Usług Wspólnych,6) współpraca z dyrektorami przedszkoli, Szkolnego Schroniska Młodzieżowego i Centrum Usług Wspólnych w zakresie odbioru prac remontowo budowlanych realizowanych poza trybami ustawy prawo zamówień publicznych,7) prowadzenie ewidencji dokumentacji technicznej obiektów oświatowych (przedszkoli, Schroniska),8) współpraca z organami kontroli oraz wykonywanie zarządzeń pokontrolnych.9) Przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych w związku z wykonywanymi czynnościami oraz przepisów Ogólnego Rozporządzenia RODO (wg aneksu do zakresu obowiązków).
Centrum Usług Współnych Cieszyn - 2020-07-17 - Cieszyn (śląskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania pepisów i zasad BHP, Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz prowadzenia dokumentacji z tym związanych, przeprowadzanie szkoleń wstępnych BHP
Jednostka Wojskowa Łask nr 1158 - 2017-01-09 - Łask (łódzkie)
Realizacja planu dydaktyczno- wychowawczego wg tygodniowego rozkładu zajęć. Zapewnić bezpieczeństwo dzieciom podczas zajęć, przestrzegać zasad BHP, przestrzegać zasad statutu szkoły oraz prawa oświatowego zgodnie z powierzonym zakresem czynności i obowiązków. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 (15/18 etatu) w Kołobrzegu.
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Boh. I Armii Wojska Polskiego w Kołobrzegu - 2017-08-10 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
jw.
Spóldzielnia Budowlano-Mieszkaniowa "Ateńska" - 2018-10-09 - Warszawa (mazowieckie)
-Opracowywanie raportów kontroli z pomiarów -Pomiary manualne detaliza pomocą przyrządów kontrolno-pomiarowych -Odbiór jakościowybieżącej produkcji -Nadzór nad wyposażeniem kontrolno- pomiarowym-Nadzór nad dokumentacją jakościową -Praca w systemie zmianowym (6-14, 14-22)
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Opole (opolskie)
-PROWADZENIE EWIDENCJI PRZYCHODÓW ORAZ KOSZTÓW PODATKOWYCH, DEKRETOWANIE ORAZ KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW, UZGADNIANIE SALD Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI
DEZAKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-04-29 - Dębica (podkarpackie)
Nadzór inwestorski nad prowadzonymi pracami remontowymi i konserwacyjnymi, sporządzanie kosztorysów na zadania remontowe i konserwacyjne, przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, udział w komisjach przetargowych.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2019-01-24 - Nowa Dęba (podkarpackie)
monter konstrukcji stalowych
Katarzyna Szlachta Mag-Max - 2015-11-30 - Sierosławice (małopolskie)
prace magazynowe, obsługa wózka widłowego
kontakt przez OHP - 2016-07-27 - Warnice (zachodniopomorskie)
nadzorowanie stanu bhp w jednostce, prowadzenie szkoleń z zakresu bhp oraz instruktaży dotyczących przestrzegania bhp, opracowywanie dokumentów ze stanu bhp
Jednostka Wojskowa 5889 - 2015-12-02 - Stargard Szczeciński (zachodniopomorskie)
przygotowywanie różnych form materiałów edukacyjnych z zakresu ekologii, graficzne przygotowywanie do druku materiałów edukacyjnych z zakresu ekologii (książek, prasy, reklam, ulotek, plakatów itp.), zapewnienie prawidłowego fukcjonowania sprzetu i oprogramowania informatycznego wykorzystywanego w edukacji ekologicznej oraz systemie gospodarki odpadami komunalnymi, redagowanie oraz prowadzenie działań na portalach i serwisach społecznościowych z zakresu edukacji ekologicznej, administrowanie strony internetowej oraz aplikacji mobilnej, administracja oprogramowania do obsługi systemu gospodarki odpadami komunalnymi.
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI sp. z o.o. - 2019-04-29 - Lubin (dolnośląskie)
Prowadzenie rekrutacji z cudzoziemcami, obsługa cudzoziemców, tłumaczenia, przygotowanie dokumentacji pracowniczej
PPT Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Jakościowe i ilościowe sprawdzanie prac prowadzonej gospodarki wydmowo - leśnej i magazynowej. Kontrola nienaruszalności terenów i granic pasa technicznego. Udział w pracach rozgraniczających. Kontrola stanu zabezpieczenia oraz właściwego użytkowania terenu pasa technicznego oraz pasa ochronnego w użytkowaniu Urzędu Morskiego. Prowadzenie stałych obserwacji zjawisk zachodzących na linii brzegowej, zachowania się oraz rozwoju skupisk i siedlisk roślinnych, powstawania i kształtowania się wydm oraz znaczenia skutków oddziaływania ludzkiego na występujące procesy. Wykonywanie dokumentacji fotograficznej pozyskiwanej w trakcie pełnienia obowiązków służbowych z zakresu: monitoringu brzegów morskich, stanu obiektów hydrotechnicznych.
Urząd Morski w Słupsku - 2018-11-05 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników,sporządzanie umów o pracę,umów cywilnoprawnych,naliczanie i weryfikacja list płac,prowadzenie kart czasu pracy,prowadzenie codziennej ewidencji obecności pracowników,prowadzenie planu szkoleń pracowników i identyfikacja potrzeb szkoleniowych,prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych i zwolnień lekarskich,prowadzenie całokształtu spraw związanych z dokumentacją ZUS,ścisła współpraca z działem księgowości,współpraca z zewnętrznymi instytucjami oraz organami kontroli,prowadzenie bieżącego wykazu obowiązujących aktów prawnych,w tym publikacja i bieżąca aktualizacja
Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Olsztynie - 2016-02-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prace księgowe
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Rząśnia (łódzkie)
praca Sklepie Dary Natury
F.P.H.U. "Dary Natury" Barbara Fenzlan-Morzyńska - 2016-03-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;rozliczanie delegacji pracowniczych;ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;ewidencja zwolnień lekarskich;nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;prowadzenie dokumentacji oraz spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów;współpraca w zakresie przygotowywania grafików pracy (pracowników zmianowych);prowadzenie zagadnień z zakresu wykonywania przepisów ustawy o ochronie danych osobowych;przygotowywanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród jubileuszowych itp.;współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, prac interwencyjnych itp.;prowadzenie ewidencji podróży służbowych pracowników;rozliczanie wyjść służbowych i prywatnych pracowników;koordynowanie kontroli zarządczej;zapewnianie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych;prowadzenie sekretariatu dyrektora Domu Pomocy Społecznej.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WAŁCZU - 2020-05-05 - Wałcz (zachodniopomorskie)