INSPEKTOR DS. KADR I PŁAC. Wałcz oferta pracy DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WAŁCZU
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KADR I PŁAC.
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;rozliczanie delegacji pracowniczych;ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;ewidencja zwolnień lekarskich;nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;prowadzenie dokumentacji oraz spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów;współpraca w zakresie przygotowywania grafików pracy (pracowników zmianowych);prowadzenie zagadnień z zakresu wykonywania przepisów ustawy o ochronie danych osobowych;przygotowywanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród jubileuszowych itp.;współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, prac interwencyjnych itp.;prowadzenie ewidencji podróży służbowych pracowników;rozliczanie wyjść służbowych i prywatnych pracowników;koordynowanie kontroli zarządczej;zapewnianie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych;prowadzenie sekretariatu dyrektora Domu Pomocy Społecznej.
Data publikacji: 2020-05-05
Lokalizacja: Wałcz (zachodniopomorskie)
Pracodawca: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WAŁCZU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Orla 35, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;rozliczanie delegacji pracowniczych;ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;ewidencja zwolnień lekarskich;nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;prowadzenie dokumentacji oraz spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów;współpraca w zakresie przygotowywania grafików pracy (pracowników zmianowych);prowadzenie zagadnień z zakresu wykonywania przepisów ustawy o ochronie danych osobowych;przygotowywanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród jubileuszowych itp.;współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, prac interwencyjnych itp.;prowadzenie ewidencji podróży służbowych pracowników;rozliczanie wyjść służbowych i prywatnych pracowników;koordynowanie kontroli zarządczej;zapewnianie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych;prowadzenie sekretariatu dyrektora Domu Pomocy Społecznej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ dodatek stażowyZatrudnienie na okres próbny - 6 miesięcy z możliwością dalszego zatrudnienia na czas nieokreślony.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. KADR I PŁAC.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wałcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wałecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3217
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wałcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Data zakończenia pracy: 31.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
3.Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe kierunkowe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,staż pracy: 3 lata, w tym co najmniej 1 rok na stanowisku ds. kadr i płac,posiadanie obywatelstwa polskiego,posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania w pełni z praw publicznych,niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia,4.Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):znajomość następujących aktów prawnych:a)ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;b)rozporządzenia rady ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych; c)ustawy z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa;d)ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych i prawnych;e)ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych;f)ustawy z dnia 4 marca 1994 o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych;g)ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;h)ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy;biegła znajomość programu Płatnik sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych,posiadanie cech osobowości takich jak: komunikatywność, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość.
Nazwa pracodawcy: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WAŁCZU
danePracodawcy_nip: 7651022549
danePracodawcy_regon: 000293203
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Adres pracodawcy:
Orla 35, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
8.Wymagane dokumenty i oświadczenia:1)list motywacyjny,2)curriculum vitae,3)kwestionariusz osobowy według wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Wałczu: http://bip.dps.powiatwalecki.pl/strony/menu/53.dhtml (zakładka: Ogłoszenia i komunikaty - Kwestionariusz osobowy) oraz w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Wałczu,4)oświadczenie kandydata złożone w trybie art. 233 Kodeksu karnego:o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne,nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,6)kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje i staż pracy potwierdzony świadectwem lub zaświadczeniem o zatrudnieniu,7)w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego,8)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata dla potrzeb rekrutacji według wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Wałczu: http://bip.dps.powiatwalecki.pl/strony/menu/58.dhtml (zakładka: Ogłoszenia i komunikaty Klauzula o ochronie danych osobowych RODO) oraz w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Wałczu: w oświadczeniu należy wyszczególnić wszystkie dokumenty składane do naboru.Kopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata klauzulą za zgodność z oryginałem, a dokumenty aplikacyjne własnoręcznym podpisem. W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów.9.Miejsce i termin złożenia dokumentów:1)Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Wałczu lub przesłać na adres: Dom Pomocy Społecznej Wałczu ul. Orla 35, 78-600 Wałcz, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor ds. kadr i płac,Termin składania dokumentów 30.04.2020 r., do godziny 15 00. 2)Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie, złożone w innej formie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane,3)Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu naboru, zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub drogą email,4)Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.dps.powiatwalecki.pl/, http://bip.dps.powiatwalecki.pl/), a także na tablicy informacyjnej Domu Pomocy Społecznej w Wałczu,5)Informacji na temat powyższego ogłoszenia udziela: Główny księgowy Domu Pomocy Społecznej w Wałczu Tel. 067 387 37 77.Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru może być zawarta umowa o pracę w trybie ustawy z dnia 21 listopada 208 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 poz. 1282).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: wałecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 3217
Gmina pracodawcy: Wałcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wałcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0967245
Ulica pracodawcy: Orla
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data dodania oferty pracy: 06.05.2020
Oferta pracy ważna do: 15.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?50624ed614f91f29e211b1a55c82dca8
Podobne oferty pracy
- praca na stanowisku nauczyciela języka angielskiego w liceum ogólnokształcącym w Długołęce,- zajęcia odbywają się w szkole w Długołęce 3 x w tygodniu.Umowa na czas określony. Praca w niepełnym wymiarze godzin - 6 godz./ tygodniowo.Praca w systemie jednozmianowym.Kontakt kandydatów z pracodawcą: te. 71 315 22 89.
Zespół Licealno - Gimnazjalny w Długołęce - 2019-07-30 - Długołęka (dolnośląskie)
Prace ogólnobudowlane
Bożena Wiśniewska Rembud - 2017-05-18 - Szamotuły (wielkopolskie)
Naprawa i wymiana części samochodowych; naprawa karoserii i silników; wymiana olejów silnikowych
NOVOTEX JACEK ZIMOCH - 2019-09-26 - Tabor Wielki (wielkopolskie)
Monitorowanie podzespołów do pralek, praca na linii montażowej w pozycji stojącej
Smart Work Sp. z o.o. - 2017-10-27 - Oława (dolnośląskie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych oraz pełnienie funkcji wychowawcy
Przedszkole Publiczne w Trzebieży - 2019-05-08 - Trzebież (zachodniopomorskie)
.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych, pomoc dzieciom w spożywaniu posiłku, nadzór nad dziecmi podczas odpoczynku, spaceru, wycieczek, przygotowywanie róznych zabaw i uczestniczenie w nich
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
prace ogólnobudowlane
Zakład Ogólnobudowlany Artur Kaszubski - 2015-11-26 - Złotoryja (dolnośląskie)
wg stanowiska pracy
Skoczylas Sylwia STARA KARCZMA - 2018-03-12 - Chocianowice (opolskie)
Praca w dziale GZM (Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi) w tym nadzór nad pracą podległych pracowników : gospodarzy domów i konserwatorów. Obsługa przetargów i prowadzenie spraw inwestycji . Sporządzanie dokumentacji w dziale GZM, sprawozdań, informacji. Bezpośredni. Bezpośredni kontakt z mieszkańcami bloków i przyjmowanie zgłoszeń awarii.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOLEJARZ" W ŁAPACH - 2019-09-19 - Łapy (podlaskie)
wykształcenie średnie lub wyższe ( po szkole logistycznej ), doświadczenie mile widzianeOgólny zakres obowiązków: rozliczanie kirowców i paliwa, zamawianie towaru, organizacja i koordynacja transportów drogowych na terenie prowadzonych budów, ewidencjonowanie rozchodów masy, dbanie o wysoką jakość i terminową realizację zleceń, zaoptrzenie materiałowe do ciągłego procesu produkcji masy, nadzór nad podległymi pracownikami.
Gembiak-Mikstacki Sp.J. - 2019-05-17 - Krotoszyn (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
Zakład Produkcyjno- Usługowo- Handlowy Restauracja "Karczma Pod Kluką" Anna, Mariusz i Paweł Stachyra - 2016-01-04 - Słupsk (pomorskie)
produkcja i montaż okien; praca w godz.7.00-15.00;
Firma BAJCAR Bronisław Bajcar - 2017-11-21 - Słupsk (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 7.00- 15.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2017-06-06 - Słupsk (pomorskie)
•ewidencja, rozliczanie i wprowadzanie faktur dot. zużycia mediów (woda, energia elektryczna, cieplna, dostawy gazu) do systemu informatycznego,•wprowadzanie odczytów indywidualnych i zbiorczych w systemie informatycznym,•wprowadzenie danych wymienianych liczników indywidualnych, podzielników,•przygotowywanie analiz, zestawień, wyjaśnianie rozliczeń, przygotowywanie odpowiedzi pisemnych,•utrzymywanie bezpośrednich relacji z dostawcami mediów i wyjaśniania reklamacji,Oferujemy:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,niezbędne narzędzia pracy,możliwości rozwoju zawodowego,bogaty pakiet socjalny.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2019-11-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- nadzorowanie i kontrolowanie zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie realizowanych przez samorząd gminny, powiatowy i województwa oraz podmioty niepubliczne na podstawie umów z organami administracji rządowej i samorządowej - monitorowanie zjawiska przemocy w rodzinie na terenie województwa kujawsko-pomorskiego oraz realizacja Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie - weryfikowanie kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikowanie osób prowadzących te oddziaływania, w tym zapotrzebowania jednostek samorządu terytorialnego szczebla powiatowego na dotacje celowe przyznawane na ten cel z budżetu państwa- udzielanie pomocy merytorycznej oraz opracowywanie wytycznych w zakresie realizacji zadań rządowych realizowanych przez zespoły interdyscyplinarne, ośrodki pomocy społecznej, powiatowe centra pomocy w rodzinie w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace drogowe i porządkowe, utrzymanie czystości terenów zielonych
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Łubowo (zachodniopomorskie)
- Prowadzenie dochodzeń powypadkowych i spraw związanych z odszkodowaniami powypadkowymi; - Prowadzenie szkoleń w zakresie BHP, - Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy oraz związanych ze służbą wojskową, a także chorób zawodowych, - Współpraca z laboratoriami do wykonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; - Przeprowadzenie regularnych i doraźnych kontroli na stanowiskach pracy i służby w zakresie BHP; - Opiniowanie instrukcji ogólnych i stanowiskowych dot. BHP; - Opracowanie ryzyka zawodowego występującego na stanowiskach pracy;
Jednostka Wojskowa Nr 3411 - 2019-04-16 - Grójec (mazowieckie)
prowadzenie szkoleń, sprawozdawczość, ocena ryzyka zawodowego, nadzory BHP i PPOŻ
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Według stanowiska.
RESTAURACJA I HOTEL "ZAMKOWA" S.C. H. ZIEMBA, W. ZIEMBA W ŁAŃCUCIE - 2017-08-03 - Łańcut (podkarpackie)
obsługa kasy fiskalnej, segregowanie odzieży, obsługa klienta zgodnie ze standartem firmy, rozliczanie w systemie księgowym, prace porządkowe na terenie sklepu, obsługa magazynu, obserwacja klientów w celach bezpieczeństwa, obsługa komputera, ewidencja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Otmęt (opolskie)
kontrola czystości, sprzątanie pokoi i stref ogólnodostępnychzatrudnienie na 2 lata
M.P. INVESTMENT Tomkowscy s.c. - 2018-02-06 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
jw
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie zbrojeń tradycyjne jak i za pomocą maszyn.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Częstochowa (śląskie)
współpraca z klientami chińskimi, wspomaganie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa klientów na stoisku mięsnym,obsługa urządzeń tj:krajalnice,stekownice
Stokrotka Sp. z o.o. - 2018-07-09 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Usługi BHP I PPOŻ
KSW Polska Sp. z o.o. - 2016-03-03 - Sandomierz (świętokrzyskie)
- udzielanie porad i indywidualnej pomocy psychologicznej- prowadzenie badań i wydawanie opinii psychologicznych- podejmowanie interwencji w sytuacjach kryzysowych- realizacja przedsięwizięć z zakresu psychoprofilaktyki i higieny zdrowia psychicznego oraz przedsięwizięć mających na celu przeciwdziałanie naruszeniom zasad współżycia społecznego.
22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W MALBORKU - 2016-06-02 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Aktualizacja map w zakresie sieci wod - kan w systemie GIS, ewidencjonowanie i inwentaryzacja map w zakresie GIS, wymiana danych.
Szprotawskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z.o.o. - 2019-10-17 - Szprotawa (lubuskie)