INSPEKTOR DS. KADR I PŁAC. Wałcz oferta pracy DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WAŁCZU

Stanowisko: INSPEKTOR DS. KADR I PŁAC.

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;rozliczanie delegacji pracowniczych;ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;ewidencja zwolnień lekarskich;nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;prowadzenie dokumentacji oraz spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów;współpraca w zakresie przygotowywania grafików pracy (pracowników zmianowych);prowadzenie zagadnień z zakresu wykonywania przepisów ustawy o ochronie danych osobowych;przygotowywanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród jubileuszowych itp.;współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, prac interwencyjnych itp.;prowadzenie ewidencji podróży służbowych pracowników;rozliczanie wyjść służbowych i prywatnych pracowników;koordynowanie kontroli zarządczej;zapewnianie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych;prowadzenie sekretariatu dyrektora Domu Pomocy Społecznej.

Data publikacji: 2020-05-05

Lokalizacja: Wałcz (zachodniopomorskie)

Pracodawca: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WAŁCZU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Orla 35, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;rozliczanie delegacji pracowniczych;ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;ewidencja zwolnień lekarskich;nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;prowadzenie dokumentacji oraz spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów;współpraca w zakresie przygotowywania grafików pracy (pracowników zmianowych);prowadzenie zagadnień z zakresu wykonywania przepisów ustawy o ochronie danych osobowych;przygotowywanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród jubileuszowych itp.;współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, prac interwencyjnych itp.;prowadzenie ewidencji podróży służbowych pracowników;rozliczanie wyjść służbowych i prywatnych pracowników;koordynowanie kontroli zarządczej;zapewnianie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych;prowadzenie sekretariatu dyrektora Domu Pomocy Społecznej.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ dodatek stażowyZatrudnienie na okres próbny - 6 miesięcy z możliwością dalszego zatrudnienia na czas nieokreślony.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. KADR I PŁAC.

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wałcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wałecki

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3217

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wałcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020

Data zakończenia pracy: 31.12.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
3.Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe kierunkowe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,staż pracy: 3 lata, w tym co najmniej 1 rok na stanowisku ds. kadr i płac,posiadanie obywatelstwa polskiego,posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania w pełni z praw publicznych,niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia,4.Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):znajomość następujących aktów prawnych:a)ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;b)rozporządzenia rady ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych; c)ustawy z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa;d)ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych i prawnych;e)ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych;f)ustawy z dnia 4 marca 1994 o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych;g)ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;h)ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy;biegła znajomość programu Płatnik sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych,posiadanie cech osobowości takich jak: komunikatywność, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość.

Nazwa pracodawcy: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WAŁCZU

danePracodawcy_nip: 7651022549

danePracodawcy_regon: 000293203

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

Adres pracodawcy:
Orla 35, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
8.Wymagane dokumenty i oświadczenia:1)list motywacyjny,2)curriculum vitae,3)kwestionariusz osobowy według wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Wałczu: http://bip.dps.powiatwalecki.pl/strony/menu/53.dhtml (zakładka: Ogłoszenia i komunikaty - Kwestionariusz osobowy) oraz w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Wałczu,4)oświadczenie kandydata złożone w trybie art. 233 Kodeksu karnego:o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne,nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,6)kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje i staż pracy potwierdzony świadectwem lub zaświadczeniem o zatrudnieniu,7)w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego,8)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata dla potrzeb rekrutacji według wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Wałczu: http://bip.dps.powiatwalecki.pl/strony/menu/58.dhtml (zakładka: Ogłoszenia i komunikaty Klauzula o ochronie danych osobowych RODO) oraz w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Wałczu: w oświadczeniu należy wyszczególnić wszystkie dokumenty składane do naboru.Kopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata klauzulą za zgodność z oryginałem, a dokumenty aplikacyjne własnoręcznym podpisem. W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów.9.Miejsce i termin złożenia dokumentów:1)Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Wałczu lub przesłać na adres: Dom Pomocy Społecznej Wałczu ul. Orla 35, 78-600 Wałcz, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor ds. kadr i płac,Termin składania dokumentów 30.04.2020 r., do godziny 15 00. 2)Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie, złożone w innej formie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane,3)Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu naboru, zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub drogą email,4)Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.dps.powiatwalecki.pl/, http://bip.dps.powiatwalecki.pl/), a także na tablicy informacyjnej Domu Pomocy Społecznej w Wałczu,5)Informacji na temat powyższego ogłoszenia udziela: Główny księgowy Domu Pomocy Społecznej w Wałczu Tel. 067 387 37 77.Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru może być zawarta umowa o pracę w trybie ustawy z dnia 21 listopada 208 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 poz. 1282).

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32

Powiat pracodawcy: wałecki

danePracodawcy_kodPowiatu: 3217

Gmina pracodawcy: Wałcz

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Wałcz

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0967245

Ulica pracodawcy: Orla

Numer budynku pracodawcy: 35

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111

Data dodania oferty pracy: 06.05.2020

Oferta pracy ważna do: 15.05.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 06.05.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?50624ed614f91f29e211b1a55c82dca8

Podobne oferty pracy

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO - od 953 PLN

- praca na stanowisku nauczyciela języka angielskiego w liceum ogólnokształcącym w Długołęce,- zajęcia odbywają się w szkole w Długołęce 3 x w tygodniu.Umowa na czas określony. Praca w niepełnym wymiarze godzin - 6 godz./ tygodniowo.Praca w systemie jednozmianowym.Kontakt kandydatów z pracodawcą: te. 71 315 22 89.
Zespół Licealno - Gimnazjalny w Długołęce - 2019-07-30 - Długołęka (dolnośląskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - 3 500 - 6 000 PLN

Prace ogólnobudowlane
Bożena Wiśniewska Rembud - 2017-05-18 - Szamotuły (wielkopolskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 2 250 PLN

Naprawa i wymiana części samochodowych; naprawa karoserii i silników; wymiana olejów silnikowych
NOVOTEX JACEK ZIMOCH - 2019-09-26 - Tabor Wielki (wielkopolskie)

MONTER PROCESU TECHNOLOGICZNEGO - od 2 500 PLN

Monitorowanie podzespołów do pralek, praca na linii montażowej w pozycji stojącej
Smart Work Sp. z o.o. - 2017-10-27 - Oława (dolnośląskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - 2 538 - 3 483 PLN

prowadzenie zajęć dydaktycznych oraz pełnienie funkcji wychowawcy
Przedszkole Publiczne w Trzebieży - 2019-05-08 - Trzebież (zachodniopomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 017,4 PLN

pomoc w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych, pomoc dzieciom w spożywaniu posiłku, nadzór nad dziecmi podczas odpoczynku, spaceru, wycieczek, przygotowywanie róznych zabaw i uczestniczenie w nich
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Olecko (warmińsko-mazurskie)

MURARZ-TYNKARZ - od 500 PLN

prace ogólnobudowlane
Zakład Ogólnobudowlany Artur Kaszubski - 2015-11-26 - Złotoryja (dolnośląskie)

KELNER I BARMAN - 2 100 - 2 500 PLN

wg stanowiska pracy
Skoczylas Sylwia STARA KARCZMA - 2018-03-12 - Chocianowice (opolskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - 2 500 - 3 000 PLN

Praca w dziale GZM (Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi) w tym nadzór nad pracą podległych pracowników : gospodarzy domów i konserwatorów. Obsługa przetargów i prowadzenie spraw inwestycji . Sporządzanie dokumentacji w dziale GZM, sprawozdań, informacji. Bezpośredni. Bezpośredni kontakt z mieszkańcami bloków i przyjmowanie zgłoszeń awarii.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOLEJARZ" W ŁAPACH - 2019-09-19 - Łapy (podlaskie)

KIEROWNIK ZAOPATRZENIA I TRANSPORTU - od 2 250 PLN

wykształcenie średnie lub wyższe ( po szkole logistycznej ), doświadczenie mile widzianeOgólny zakres obowiązków: rozliczanie kirowców i paliwa, zamawianie towaru, organizacja i koordynacja transportów drogowych na terenie prowadzonych budów, ewidencjonowanie rozchodów masy, dbanie o wysoką jakość i terminową realizację zleceń, zaoptrzenie materiałowe do ciągłego procesu produkcji masy, nadzór nad podległymi pracownikami.
Gembiak-Mikstacki Sp.J. - 2019-05-17 - Krotoszyn (wielkopolskie)

STOLARZ OKIEN PCV - od 13,5 PLN

produkcja i montaż okien; praca w godz.7.00-15.00;
Firma BAJCAR Bronisław Bajcar - 2017-11-21 - Słupsk (pomorskie)

INSPEKTOR DS. CZŁONKOWSKO- MIESZKANIOWYCH - od 2 500 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 7.00- 15.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2017-06-06 - Słupsk (pomorskie)

INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ(NR 6003) - od 3 200 PLN

•ewidencja, rozliczanie i wprowadzanie faktur dot. zużycia mediów (woda, energia elektryczna, cieplna, dostawy gazu) do systemu informatycznego,•wprowadzanie odczytów indywidualnych i zbiorczych w systemie informatycznym,•wprowadzenie danych wymienianych liczników indywidualnych, podzielników,•przygotowywanie analiz, zestawień, wyjaśnianie rozliczeń, przygotowywanie odpowiedzi pisemnych,•utrzymywanie bezpośrednich relacji z dostawcami mediów i wyjaśniania reklamacji,Oferujemy:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,niezbędne narzędzia pracy,możliwości rozwoju zawodowego,bogaty pakiet socjalny.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2019-11-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 1185) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- nadzorowanie i kontrolowanie zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie realizowanych przez samorząd gminny, powiatowy i województwa oraz podmioty niepubliczne na podstawie umów z organami administracji rządowej i samorządowej - monitorowanie zjawiska przemocy w rodzinie na terenie województwa kujawsko-pomorskiego oraz realizacja Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie - weryfikowanie kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikowanie osób prowadzących te oddziaływania, w tym zapotrzebowania jednostek samorządu terytorialnego szczebla powiatowego na dotacje celowe przyznawane na ten cel z budżetu państwa- udzielanie pomocy merytorycznej oraz opracowywanie wytycznych w zakresie realizacji zadań rządowych realizowanych przez zespoły interdyscyplinarne, ośrodki pomocy społecznej, powiatowe centra pomocy w rodzinie w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK DROGOWY - od 14,7 PLN

Prace drogowe i porządkowe, utrzymanie czystości terenów zielonych
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Łubowo (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 2 735 PLN

- Prowadzenie dochodzeń powypadkowych i spraw związanych z odszkodowaniami powypadkowymi; - Prowadzenie szkoleń w zakresie BHP, - Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy oraz związanych ze służbą wojskową, a także chorób zawodowych, - Współpraca z laboratoriami do wykonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; - Przeprowadzenie regularnych i doraźnych kontroli na stanowiskach pracy i służby w zakresie BHP; - Opiniowanie instrukcji ogólnych i stanowiskowych dot. BHP; - Opracowanie ryzyka zawodowego występującego na stanowiskach pracy;
Jednostka Wojskowa Nr 3411 - 2019-04-16 - Grójec (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. PPOŻ/BHP - od 4 000 PLN

prowadzenie szkoleń, sprawozdawczość, ocena ryzyka zawodowego, nadzory BHP i PPOŻ
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-10 - Rzeszów (podkarpackie)

DORADCA KLIENTA - 997,4 PLN

obsługa kasy fiskalnej, segregowanie odzieży, obsługa klienta zgodnie ze standartem firmy, rozliczanie w systemie księgowym, prace porządkowe na terenie sklepu, obsługa magazynu, obserwacja klientów w celach bezpieczeństwa, obsługa komputera, ewidencja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

KONSERWATOR URZĄDZEŃ - 997,4 PLN

-
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Otmęt (opolskie)

KIEROWNIK PIĘTER - od 18 PLN

kontrola czystości, sprzątanie pokoi i stref ogólnodostępnychzatrudnienie na 2 lata
M.P. INVESTMENT Tomkowscy s.c. - 2018-02-06 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)

ZBROJARZ - od 1 040 PLN

Wykonywanie zbrojeń tradycyjne jak i za pomocą maszyn.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Częstochowa (śląskie)

ASYSTENT - od 15 PLN

współpraca z klientami chińskimi, wspomaganie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY MIĘSNEJ - od 2 100 PLN

Obsługa klientów na stoisku mięsnym,obsługa urządzeń tj:krajalnice,stekownice
Stokrotka Sp. z o.o. - 2018-07-09 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR BHP/PPOŻ - od 1 850 PLN

Usługi BHP I PPOŻ
KSW Polska Sp. z o.o. - 2016-03-03 - Sandomierz (świętokrzyskie)

PSYCHOLOG-KONSULTANT DOWÓDCY DS.PROFILAKTYKI PSYCHOLOGICZNEJ - 1 850 - 2 600 PLN

- udzielanie porad i indywidualnej pomocy psychologicznej- prowadzenie badań i wydawanie opinii psychologicznych- podejmowanie interwencji w sytuacjach kryzysowych- realizacja przedsięwizięć z zakresu psychoprofilaktyki i higieny zdrowia psychicznego oraz przedsięwizięć mających na celu przeciwdziałanie naruszeniom zasad współżycia społecznego.
22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W MALBORKU - 2016-06-02 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH (SZPROTAWA) - od 2 800 PLN

Aktualizacja map w zakresie sieci wod - kan w systemie GIS, ewidencjonowanie i inwentaryzacja map w zakresie GIS, wymiana danych.
Szprotawskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z.o.o. - 2019-10-17 - Szprotawa (lubuskie)


Wybierz powiat