INSPEKTOR W DZIALE OCHRONY Września oferta pracy SOLID SECURITY Sp z o. o.
Stanowisko: INSPEKTOR W DZIALE OCHRONY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: -nadzorowanie obiektów na terenie Wrześni i okolic ( do 30 km)-koordynowanie pracy podległych pracowników-tworzenie grafików, list urlopów
Data publikacji: 2020-10-02
Lokalizacja: Września (wielkopolskie)
Pracodawca: SOLID SECURITY Sp z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-nadzorowanie obiektów na terenie Wrześni i okolic ( do 30 km)-koordynowanie pracy podległych pracowników-tworzenie grafików, list urlopów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W DZIALE OCHRONY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Września
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrzesiński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3030
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Września
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy ochrony osób i mienia
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie, obsługa komputera, własny samochód ( dodatek transportowy )
Nazwa pracodawcy: SOLID SECURITY Sp z o. o.
danePracodawcy_nip: 5211008627
danePracodawcy_regon: 010852623
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni
Adres pracodawcy:
Obornicka 229, 60-650 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, NIEKARALNOŚĆ
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Poznań
danePracodawcy_kodPowiatu: 3064
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Poznań
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400
Ulica pracodawcy: Obornicka
Numer budynku pracodawcy: 229
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|541390
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy ochrony osób i mienia
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.10.2020
Data dodania oferty pracy: 02.10.2020
Oferta pracy ważna do: 29.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c11ce3546ea97194bbb68b59e913ace5
Podobne oferty pracy
- organizowanie, kierowanie i koordynowanie prac oraz nadzorowanie i kontrolowanie jakości i przebiegu pracy podległych pracowników w celu prawidłowej realizacji zadań;- prowadzenie szkoleń, instruktaży, opracowywanie oraz wdrażanie procedur i tworzenie dokumentacji w celu realizacji zadań zgodnie z systemem zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy;- ustalanie potrzeb w zakresie remontów i konserwacji w celu właściwej koordynacji i planowanie sił i środków;- sporządzanie przedmiarów i kosztorysów budowlanych na planowane zamierzenia remontowe w celu prawidłowego planowania i realizację zadań;- uczestniczenie w pracach komisji powoływanych do odbioru robót wykonywanych siłami Oddziału lub systemem zleconym w celu prawidłowego odbioru prac;- uczestniczenie w okresowych przeglądach obiektów budowlanych i ich urządzeń, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania;- prowadzenie dokumentacji i ewidencji konserwacyjno - remontowych obiektów budowlanych w celu prawidłowego rozliczenia prac;- współpraca z inspektorami nadzoru budowlanego w przygotowaniu i kompletowaniu dokumentacji niezbędnej do wykonywania wpisów do książek obiektów budowlanych wpisów do książek obiektów budowlanych w celu zapewnienia prawidłowej realizacji procedur w tym zakresie
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2020-03-02 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
aktywne pozyskiwaniu klientów (MŚP) – posiadających wolne środki finansowe i chcących skutecznie pomnożyć posiadany kapitał; profesjonalna obsługa klienta – bezpośrednie spotkania z klientem i prezentowanie oferty inwestycyjnej; rozpoznawanie i realizowanie potrzeb klientów poprzez proponowanie pomnażania kapitału zainwestowanego w znane i dobrze prosperujące przedsiębiorstwa; budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami; kompleksowa obsług klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości; bieżące monitorowanie efektywności działań związanych z pozyskaniem i utrzymaniem klienta, a także terminowe raportowanie zgodne z wymogami firmy; specjalista ds. Pozyskania Klienta MŚP nie zajmuje się sprzedażą a pozyskaniem klienta
PRO VOBIS Doradcy Finansowi - 2020-02-04 - Poznań (wielkopolskie)
pr stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Borowa (łódzkie)
kontrola i zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt, w tym zapobieganie ich występowania, wykrywanie i likwidacja oraz prowadzenie sprawozdawczości z zakresu chorób zakaźnych zwierząt,kontrola i zwalczanie zoonoz i wywołujących je biologicznych czynników chorobotwórczych, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych przez podmioty podejmujące lub prowadzące działalność związaną ze zwierzętami, zwanymi podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną, w tym prowadzenie rejestrów i wykazów, kontrola zwierząt wprowadzanych na rynek, przemieszczanych oraz zwierząt w handlu i wywozie w rozumieniu przepisów o kontroli weterynaryjnej w handlu -wystawianie świadectw zdrowia,kontrola zdrowia zwierząt przeznaczonych do rozrodu i materiału biologicznego, jaj wylęgowych drobiu oraz przesyłek zwierząt i materiału biologicznego w miejscu przeznaczenia, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych podczas pozyskiwania, konserwacji, obróbki, przechowywania, prowadzenia obrotu lub wykorzystania materiału biologicznego, jak również prowadzenie punktów kopulacyjnych, prowadzenie rejestru i kontrola osób wyznaczonych do zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem, aktualizacją i realizacją planów gotowości zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca w siedzibie Inspektoratu,- praca w terenie - obszar powiatu nowodworskiego,- wyjazdy służbowe,- udział w szkoleniach.Informacja o naborze na wolne stanowisko pracy znajduje się na stronie internetowej Inspektoratu www.piw-nowydworgdanski.lo.pl
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2016-07-07 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Układanie towaru na półkach sklepu. Dbanie o porządek.
kontakt przez OHP - 2016-04-18 - Zakrzów (małopolskie)
praca w ksiegowości
Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A. - 2016-02-24 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
hodowla lasu, zrywka drewna
kontakt przez PUP - 2020-09-08 - Chojnów (mazowieckie)
dostarczanie cateringu pod wskazany adres
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Lubin (dolnośląskie)
praca przy zwierzętach
"AGROMINOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-28 - Mokrzeszów (dolnośląskie)
prace zlecone, utrzyanie porządku na terenie posesji, drobne prace remontowe
"AKCES" Ośrodek Szkolenia Zawodowego Kierowców Andrzej Sural - 2017-02-23 - Białystok (podlaskie)
- Wykonywanie analiz i sprawozdawań finansowych. - Wynagrodzenie: 2500-4000 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 10 lat w pracy w tym 5 lat doświadczenia na stanowiskach o zbliżonym zakresie obowiązków. Kontakt wstępnie telefoniczny (tel.: 32-358-97-36) w godz.: 8:00-16:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Mikołaja Kopernika 5, 40-064 Katowice) lub e-mail: poczta (at) silesiabank.pl
ŚLĄSKI BANK SPÓŁDZIELCZY "SILESIA" W KATOWICACH - 2016-08-29 - Katowice (śląskie)
kontroling i ewidencja środków trwałych
PGKiM Sp. z o.o. - 2020-09-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Opis wykonywanych zadań:- obróbka plików przed i po tłumaczeniu- skład i łamanie tekstów w dokumentacji technicznej oraz marketingowej po tłumaczeniu- dostosowywanie materiałów cyfrowych do wymagań klientów- przygotowywanie materiałów do druku i publikacji w sieci- możliwa koordynacja projektówWymagania:- dobra znajomość języka angielskiego (min. B1/B2) pozwalająca na swobodną komunikację- znajomość edycji tekstów, grafik, multimediów, pakietów internetowych- znajomość pakietu MS Office- umiejętność pracy w zespole- dokładność- umiejętności analitycznego myślenia- umiejętność działania pod presją czasuMile widziane:- podstawy edycji audio i video (Pro Tools, Sony Vegas, Windows Movie Maker, Sound Forge)- znajomość programów z pakietu Adobe
"SDL POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nadzoruje prawidłowe wykonanie robót budowlanych i remontowych, ich odbiór, ewidencję wykonanych robót, kontrolowanie postępu prac i koordynowanie wykonawstwa robót; przygotowanie projektów odpowiednich materiałów i zleceń na opracowanie danych wyjściowych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych, koncepcji programowo- przestrzennych, dokumentacji technicznej, badania gruntu, pomiarów sytuacyjno-wysokościowych itp. zgodnie m. in. z ustawą prawo zamówień publicznych i prawem budowlanym; uzyskanie niezbędnych pozwoleń administracyjnych i dokonanie wymaganych zgłoszeń wynikających z ustawy prawo budowlane i ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym w odniesieniu do planowanych i prowadzonych inwestycji oraz wykonywanych obiektów budowlanych; przygotowanie do właściwych organów wniosków o wydanie pozwolenia na użytkowanie obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami; prowadzenie całości dokumentacji związanej z budową, remontem i eksploatacją obiektów budowlanych; przekazywanie wykonawcy robót placu budowy; organizowanie nadzoru inwestorskiego, przygotowanie projektów umów o nadzór inwestorski; nadzorowanie prowadzenia przez kierownictwo budowy na bieżąco dokumentacji budowlanej; opracowanie rozliczeń zakończonych inwestycji lub obiektów; kompletowanie dokumentacji budowlanej i cenników, akt spraw budowlanych; ocena stanu obiektów budowlanych, organizowanie i przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli obiektów budowlanych, szacowanie do likwidacji i remontów; opracowanie rocznego planu: zamówień publicznych i pracy dla zadań, za które odpowiada; przygotowanie i wykonanie projektów z zakresu inwestycji i remontów dofinansowywanych z funduszy zewnętrznych, planowanie i wydatkowanie środków przeznaczonych na zadania związane z inwestycjami i remontami; opracowanie części merytorycznej dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie ze swoim zakresem działania; udział w pracach komisji przetargowej; odbiór dokumentacji z biur projektowych. Umowa na 6 miesięcy. Godziny pracy: 7.30- 15.30 ; szczegóły na stronie BIP SPN/ogłoszenia
Słowiński Park Narodowy - 2018-04-20 - Smołdzino (pomorskie)
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnymuwzględnieniem stanowisk pracy na których zatrudnione są kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią;- doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;- współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienie odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienie właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-06-10 - Białystok (podlaskie)
dbanie o relacje z klientami wietnamskimi, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży firmy,zawieranie kontraktów z klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Nadzorowanie bieżących spraw związanych z ochroną środowiska i bhp, przygotowywanie dokumentacji w celu uzyskania zezwoleń, decyzji, kontrole obiektów w zakresie o.ś. i bhp, szkolenia z zakresu bhp.
ORLEN Eko - 2017-08-08 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, wystawianie faktur oraz dokumentów kasowych, dbanie o stanowisko pracy, utrzymywanie porządku na placu stacji. Praca w godzinach 6.00 - 18.00 i 18.00 - 6.00
CENTRUM MOTORYZACJI P.CZYŻYCKI SPÓŁKA JAWNA - 2020-09-07 - Gnojnik (małopolskie)
GOTOWANIE, ROBIENIE CIASTA DO PIZZY, PRZYGOTOWYWANIE POTRAW KUCHNI POLSKIEJ I WŁOSKIEJWYKSZTAŁCENIE: ŚREDNIEWYMAGANIA: GOTOWANIE KUCHNIA OGÓLNA, MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIEWYNAGRODZENIE: 18,00ZŁ BRUTTO/ GODZINĘPRACA NA DWIE ZMIANY W GODZINACH 9-21180GODZIN W MIESIĄCU, 45GODZIN W TYGODNIUPRZED SPOTKANIEM PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego rolnników; udzielanie wyjaśnień w sprawach świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników należących do zakresu działania wydziału, rozpatrywanie wniosków oraz ustalanie uprawnień do świadczeń emerytalno-rentowych; udzielanie odpowiedzi na korespondencję, wydawanie zaświadzceń o wysokości pobieranych rent i emerytut oraz o nie pobieraniu świadczeń z ubezpieczenia społecznego
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-09-01 - Poznań (wielkopolskie)
Praca biurowa- obsługa komputera, prowadzenie spraw związanych z technicznym utrzymaniem nieruchomości, instalacji i urządzeń technicznych. Wymagane: wykształcenie średnie-techniczne, technik budowlany-3 letni staż pracy lub wyższe techniczne -roczny staż pracy, obsługa Office oraz programu kosztorysowanie-Norma. Doświadczenie zawodowe z zakresu technicznego utrzymania nieruchomości. Mile widziane uprawnienia budowlane oraz przynależność do Lubuskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Tel.: 261 676 252 Małgorzata Kaczmarek.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2018-01-24 - Wędrzyn (lubuskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2020-08-27 - Świdnica (dolnośląskie)
Kelner
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Polańczyk (podkarpackie)
j/w
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
prace na stanowisku: murarz,zbrojarz,cieśla
Maxbud Sp z o.o - 2017-08-29 - Sochaczew (mazowieckie)
Brak danych
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MEJER MICHAŁ - 2016-08-23 - Klukowa Huta (pomorskie)
-prace hydrauliczne
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Świebodzin (lubuskie)
Realizacja przedsięwzięć w zakresie zapewnienia przesrzegania przepisów BHP. Przeprowadzenie systematycznych kontroli warunków służby i pracy oraz przestrzegania przez żołnierzy zasad i przepisów BHP, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk, na których występują zagrożenia wypadkowe oraz narażenia na powstanie chroób zawodowych. Sporządzenie i przedstawienie Dwódcy JW. 37 44 okresowych anali stanu bezpieczeństwa BHP, bieżące informowanie Dowódcy JW. 3744 o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych; udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i hignieny pracy. Przedstawienie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy i służby; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i wypadków w związku ze służbą wojskową oraz opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe a także kontrola realizacji tych wniosków.
2 KOMPANIA REGULACJI RUCHU OLEŚNICA - 2019-01-24 - Oleśnica (dolnośląskie)
prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z KPA, tworzenie projektów decyzji dotyczących przydziału lokalu mieszkalnego, przyznania bądź utraty równoważnika pienionego za brak lokalu mieszkalnego, równoważnika za remont lokalu mieszkalnego, sporządzanie naliczeń zwrotu kosztów dojazdu do miejsca pełnienia służby, wykonywanie meldunków, analiz, zapotrzebowań finansowych i list wypłat niezbędnych w bieżącej pracy
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej - 2019-02-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, prace porządkowe, sprzedaż paliwa i produktów spożywczych na stacji paliw
FAST OIL GADOMSKI CHOROŚ SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-01 - Wiśniewo (mazowieckie)