ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNYCH Świdnica oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: 1 057,6 PLN
Zakres obowiązków: według wniosku
Data publikacji: 2020-08-27
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: według wniosku
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 057,6 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0219
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 057,6 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 8842745414
danePracodawcy_regon: 02193843100000
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Skłodowskiej 5, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: według wniosku
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: świdnicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0219
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0984657
Ulica pracodawcy: Skłodowskiej
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data dodania oferty pracy: 01.09.2020
Oferta pracy ważna do: 10.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.08.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6b9196f3d47eb4e7e4f21c70544c42a3
Podobne oferty pracy
wg programu stażu, fundusze unijne PO WER
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Teodory (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Ostrołęka (mazowieckie)
Obsługa urządzeń biurowych, obsługa programów medycznych i rejestracja.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kartuzy (pomorskie)
- WSPARCIE KIEROWNIKA PROJEKTU W ZADANIACH ZWIĄZANYCH Z KOORDYNACJĄ PROWADZONYCH PROJEKTÓW, - PROWADZENIE ANALIZY HARMONOGRAMU I POSTĘPU WYKONYWANYCH ROBÓT ZWIĄZANYCH Z PROCESEM PROJEKTOWANIA, - ADMINISTROWANIE DOKUMENTACJĄ PROJEKTU, - KONTAKT Z INWESTORAMI, GENERALNYMI WYKONAWCAMI, - WYKONYWANIE WIZJI LOKALNYCH ORAZ SPORZĄDZANIE NOTATEK SŁUŻBOWYCH, - KOMPLETOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, - PROWADZENIE KORESPONDENCJI.
BIURO PROJEKTÓW KOMUNIKACYJNYCH W POZNANIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-15 - Kraków (małopolskie)
Obsługa sekretariatu zarządu firmy
Agencja Ochrony "SZABEL" Sp. z o.o. - 2017-06-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Warszawa (mazowieckie)
Praca z dziećmi
Przedszkole Zgromadzenia Sióstr Służebniczek Niepokalanego Poczęcia NMP im. Edmunda Bojanowskiego w Żninie - 2019-09-06 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie księgowości dla klientówbiura- pełna księgowość, księgi przychodów i rozchodów, obsługa kadrowo- płacowa, sporządzanie deklaracji dla ZUS i US
Biuro Rachunkowe Ricco Sp. z o.o. - 2018-09-27 - Poznań (wielkopolskie)
- Techniczne wsparcie dla klienta- rozwiązywanie zaawansowanych problemów technicznych i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań. Monitorowanie sieci pod względem bezpieczeństwa transakcji, prowadzenie raportów i statystyk.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min 3 lat doświadczenia korporacyjnego. Wymagana umiejętności: biegła znajomość pakietu Office, Notes. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego oraz język francuskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie dokumentów księgowych do wprowadzania, księgowanie dokumentów, oferta dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Sosnowiec (śląskie)
Asysta stomatologiczna
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Kraków (małopolskie)
Księgowanie dokumentów w systemie CDN Optima, kontrola poprawności księgowanych dokumentów, archiwizacja dokumentów księgowych, pomoc w bieżących zadaniach (praca w godz. 8-16).
KOSD WROCŁAW Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-11-28 - Kraków (małopolskie)
1.Nauka oprogramowania geodezyjnego: C-Geo, TurboMap.2.Wykonywanie na komputerze obliczeń oraz map.3.Zapoznanie się z obsługą sprzętu geodezyjnego: tachimetr, GPS.4.Składanie dokumentacji geodezyjnej.5.Wykonywanie pomiarów terenowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Kartuzy (pomorskie)
Wykształcenie średnie, kier. logistyka/ transport; doświadczenie: 6 m-cy; znajomość komputera; zakres obowiązków: planowanie, organizacje i zabezpieczenie odpowiedniej ilości środków transportowych na potrzeby przyjętych zleceń od klientów zewnętrznych i klientów oddziału, dobór i weryfikacja samochodów pod kątem optymalnego wykorzystania powierzchni ładunkowej i tonażu samochodów, bieżąca współpraca z przewoźnikami: dystrybucja, transport liniowy; ewidencja oraz tworzenie statusów dostaw w systemie komputerowym, przygotowywanie cyklicznych raportów jakościowych, rentowności, tworzenie zestawień danych z systemu na bieżące potrzeby działów oraz kierowników oddziałów, współpraca z innymi Działami/ Oddziałami firmy; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
RHENUS LOGISTICS SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-24 - Gliwice (śląskie)
- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną- podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin- monitorowanie funkcjonowania rodziny
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 2017-09-08 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Mycie narzędzi, rozmowa z pacjentem.
NZOZ KA-DENT SPÓŁKA CYWILNA - 2018-05-16 - Częstochowa (śląskie)
Monitorowanie harmonogramu prac serwisowych, raportowanie działań Działu Utrzymania Ruchu, dbałość o dokumentację techniczną, monitorowanie i administracja stanami magazynu części zamiennych
Wytwórnia Makaronu Domowego "POL-MAK" S.A. - 2019-11-28 - Ludwin-Kolonia (lubelskie)
- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac wynikających ze stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych, - obsługa programu PŁATNIK, - obsługa elektronicznych deklaracji podatkowych w systemie płacowym, - rozliczanie podróży służbowych, - obsługa kasowo-bankowa, - sporządzanie zestawień w arkuszu kalkulacyjnym, - wprowadzanie dokumentów do systemów księgowych, - analiza stanu rozrachunków z kontrahentami, - pomoc w przygotowaniu deklaracji podatkowych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe KROS Sp. z o. o. - 2016-06-13 - Iłownica (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
PRZYCHODNIA STOMATOLOGICZNA WIGO-DENT ANETA WASIŁEK, ANDRZEJ WIELEBSKI - SPÓŁKA CYWILNA - 2017-03-31 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa techniczna nieruchomości będących w zasobach Towarzystwa Budownictwa Społecznego.
Towarzystwo Budownictwa Społecznego Nasze Kąty Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Wrocław (dolnośląskie)
opracowywanie projektów branży konstrukcyjnej
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Chorzów (śląskie)
Wynika z art.15 w/w ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i przewiduje pracę z rodzinami mającymi trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo – wychowawczej w ich miejscu zamieszkania na terenie Gminy Przesmyki - zgodnie z opracowanymi planami pracy, współpracę z pracownikami socjalnymi GOPS oraz jednostkami i instytucjami w celu rozwiązywania problemów tych rodzin i podniesienia poziomu ich wydolności w sprawach opiekuńczo –wychowawczych i prowadzenia gospodarstwa domowego, prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną. Praca w godz. 08.00-16.00.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Przesmykach - 2016-06-23 - Przesmyki (mazowieckie)
Asysteowanie przy zabiegach przedłużania włosów.
Centrum Doradztwo Biznesowego "PRIMUS" Tomasz Kochańczyk - 2019-07-19 - Kraków (małopolskie)
Kontrola obiegu i archiwizacja dokumentów, prowadzenie korespondencji firmy i kontrola nad jejprzepływem, koordynowanie agendy Prezesa Zarządu, umawianie i koordynowanie spotkań według skalipriorytetów,przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji Prezesowi Zarządu itd.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Łódź (łódzkie)
1. Organizacja elektronicznego obiegu dokumentacji.2. Obsługa korespondencji wchodzącej i wychodzącej.3. Inne obowiązki zlecone przez przełożonego.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Łęczyca (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie, sprawdzanie dokument ow pod wzgledem formalno-rachunkowym, przygotowywanie korespondencji, wypełnianie formularzy podatkowych
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacjiz pracownikiem socjalnym lub koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej; 2. Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; 3. Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznychi wychowawczych z dziećmi; 4. Wspieranie aktywności społecznej rodzin; 5. Motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz udziału w zajęciach grupowych dla rodziców; 6. Udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; 7. Udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; 8. Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dziecii rodzin; 9. Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; 10. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; 11. Dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny; 12. Monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; 13. Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; 14. Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dzieckai rodziny. 15. Wykonywanie innych zadań i poleceń przełożonych.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Stegna - 2020-05-06 - Stegna (pomorskie)
jw.
BIURO PROJEKTOWO-BADAWCZE DRÓG I MOSTÓW TRANSPROJEKT-WARSZAWA - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-16 - Warszawa (mazowieckie)