ASYSTENT/KA KSIĘGOWOŚCI Iłownica oferta pracy Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe KROS Sp. z o. o.

Stanowisko: ASYSTENT/KA KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 300 PLN

Zakres obowiązków: - naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac wynikających ze stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych, - obsługa programu PŁATNIK, - obsługa elektronicznych deklaracji podatkowych w systemie płacowym, - rozliczanie podróży służbowych, - obsługa kasowo-bankowa, - sporządzanie zestawień w arkuszu kalkulacyjnym, - wprowadzanie dokumentów do systemów księgowych, - analiza stanu rozrachunków z kontrahentami, - pomoc w przygotowaniu deklaracji podatkowych.

Data publikacji: 2016-06-13

Lokalizacja: Iłownica (pomorskie)

Pracodawca: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe KROS Sp. z o. o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
83-412 Iłownica 3, powiat: kościerski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac wynikających ze stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych, - obsługa programu PŁATNIK, - obsługa elektronicznych deklaracji podatkowych w systemie płacowym, - rozliczanie podróży służbowych, - obsługa kasowo-bankowa, - sporządzanie zestawień w arkuszu kalkulacyjnym, - wprowadzanie dokumentów do systemów księgowych, - analiza stanu rozrachunków z kontrahentami, - pomoc w przygotowaniu deklaracji podatkowych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iłownica

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościerski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Liniewo

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: asystent do spraw księgowości

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, - minimum roczne doświadczenie w księgowości, - znajomość przepisów dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych oraz ubezpieczeń społecznych,- mile widziana znajomość programów REWIZOR, GRATYFIKANT.

Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe KROS Sp. z o. o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie

Adres pracodawcy:
83-412 Iłownica 3, powiat: kościerski, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: kościerski

Gmina pracodawcy: Liniewo

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Iłownica

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Data dodania oferty pracy: 13.06.2016

Oferta pracy ważna do: 30.06.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 13.06.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 13.06.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

MONTER PODZESPOŁÓW ELEKTRONICZNYCH - 997,4 PLN

Montaż podzespołów,badanie podzespołów,kontrola i weryfikacja procesów,obsługa maszyn i urządzeń z użyciem oprzyrządowania technologicznego.
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Kutno (łódzkie)

ASYSTENT RZECZOZNAWCY MAJĄTKOWEGO - od 2 300 PLN

obsługa biura, umawianie oględzin, opisy operatów szacunkowych, oględziny nieruchomości, inne prace związane z wyceną nieruchomości
MEGAN Aleksandra Mizera-Pioskowik - 2018-06-18 - Pszczyna (śląskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 200 PLN

Do głównego obowiązku asystenta rodziny należeć będzie wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków rodziny. Do zadań asystenta rodziny należy w szczególności: - opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; - udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu - umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; - udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, problemów wychowawczych z dziećmi; - wspieranie aktywności społecznej rodzin; - prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; - dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny.Praca z dziećmi.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubomi - 2018-05-02 - Lubomia (śląskie)

ASYSTENT Z BIEGŁĄ ZNAJOMOŚCIĄ J.ANGIELSKIEGO LUB NIEMIECKIEGO - do 1 850 PLN

obsługa klientow biura rachunkowego oraz obsługa sekretariatu (sprawy administracyjno biurowe)
Mika Consulting Monika Sajkiewicz S.j - 2016-08-02 - Czeladź (śląskie)

ASYSTENT DS. HANDLU - od 1 500 PLN

asystowanie w sprawach handlowych z klientami wietnamskimi, obsługa zapytań ofertowych, nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z potencjalnymi klientami wietnamskimi, sporządzanie ofert handlowych dla klientów wietnamskich
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Jabłonowo (mazowieckie)

ASYSTENT SPEDYTORA - od 2 100 PLN

praca biurowa
Bednarek Transport Sp. jawna - 2017-11-29 - Tomiczki (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. ZATRUDNIANIA CUDZOZIEMCÓW - od 14 PLN

prowadzenie tłumaczeń na miejscu u klienta; zatrudnianie nowych pracowników z Ukrainy; ścisła współpraca z działem prawnym oraz urzędami; dbanie o legalność pobytu i pracy pracowników; przygotowywanie raportów dla klientów;
Randstad sp. z.o.o. - 2017-09-04 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Częstochowa (śląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 000 PLN

czynności administracyjno - organizacyjne, asystowanie podczas zabiegów stomatologicznych, dezynfekcja sterylizacja, przygotowanie gabinetu i stanowiska do pracy, czynności porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. OPERACYJNYCH - 4 500 - 5 100 PLN

OBSŁUGA ZAŁADUNKÓW I ROZŁADUNKÓW GAZU PŁYNNEGO TRANSPORTOWANEGO AUTOCYSTERNAMI I CYSTERNAMI KOLEJOWYMI, OBSŁUGA I ROZŁADUNEK STATKÓW, OBSŁUGA SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ZWIĄZANYCH Z PRACĄ TERMINALA SAP, TD SHIPMENT, EXCISE MOVEMENT AND CONTROL SYSTEM ITP., OBSŁUGA SYSTMU AUTOMATYKI TERMINALA, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z GOSPODARCZKĄ MATERIAŁOWĄ I OPERACJAMI TECHNOLOGICZNYMI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE (MILE WIDZIANE KIERUNKI TECHNICZNE);UMIEJĘTNOŚCI: ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, DOKŁADNOŚĆ, PRACOWITOŚĆ, RZETELNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE ŚREDNIM;PRACA-PEŁEN ETAT, DWIE ZMIANYPRACODAWCA SKONTAKTUJE SIĘ TYLKO Z WYBRANYMI KANDYDATAMI
ORLEN PALIWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - 997,4 PLN

Pomoc w zakresie dydaktyczno - wychowawczym oraz opiekuńczym.
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Złocieniec (zachodniopomorskie)

ASYSTENTKA DO SPRAW MARKETINGU - 997,4 PLN

Dbanie o wizerunek firmy, kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Czarna (podkarpackie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1485 - od 2 000 PLN

wprowadzanie danych do systemu księgowego
HIGHER MONIKA GODLEWSKA - 2017-10-04 - Żarów (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)

TECHNIK SERWISU - od 2 500 PLN

Obsługa urządzeń firmy u klienta, wyjazdy w celu konserwacji urządzeń, doradztwo w zakresie eksploatacji, instalacje urządzeń
Konica Minolta BS Polska Sp. z o.o. - 2016-12-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU - od 1 000 PLN

-Kompleksowa obsługa administracyjna biura zarzadu spółki,-Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,-Wspieranie pracy i działania członków zarządu,-Sporządzenie niezbędnych raportów i zestawień,-Na okresie próbnym praca na 1/2 etatu, po okresie próbnym pełen etat,
TTECO SP. Z O.O. - 2017-08-23 - Morzeszczyn (pomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 000 PLN

przygotowywanie gabinetu stomatologicznego i stanowiska do pracy wraz ze skompletowaniem odpowiedniego zestawu narzędzi podstawowych; przygotowywanie pacjenta do zabiegu, czynne asystowanie podczas zabiegu, przygotowywanie oraz podawanie narzędzi i leków,
Ilona Kolberg Dent-Art - 2017-11-06 - Skawina (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: min. średnie ekonomiczne; doświadczenie mile widziane; zakres obowiązków: wprowadzanie faktur do systemu komputerowego, rejestracja transakcji finansowych, rozliczanie i uzgadnianie rozrachunków, segregacja i archiwizacja dokumentów księgowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Pyskowice
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Pyskowice (śląskie)

ASYSTENT ARCHITEKTA - od 2 600 PLN

Projektowanie i przygotowanie rysunków konstrukcyjnych inżynierii sanitarnej
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 200 PLN

wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami indyjskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń indyjskiego Prezesa
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Magdalenka (mazowieckie)

ASYSTENT/KA DS. HANDLOWYCH I ADMINISTRACYJNYCH - od 2 800 PLN

Obsługa programu administracyjnego umiejętność w redagowaniutekstów, pism, biuletynów, wprowadzanie i weryfikacjaarchiwizowanie danych powstałych w procesie handlowym,nadzorowanie zgodności procesu w przebiegu dokumentacji.Kontroling standardów firmy, nadzór nad projektami w realizacji.Aktywność w inicjowaniu nowych rozwiązań. Redagowanie oferthandlowych oraz zarządzanie pełną dokumentacją handlową,monitoring bieżącej współpracy z klientami, raportowanie wyników,bieżące wsparcie działu handlowego w realizacji celów.Organizacyjna i przygotowanie wizyt kontrahentów w firmie. Praca w godzinach: 09.00-17.00.
Eko-Rent Sp. z o.o - 2015-12-17 - Opole (opolskie)

SORTOWNIK - od 13 PLN

Sortowanie paczek i przesyłek kopertowych, praca ze skanerem
kontakt przez OHP - 2017-05-16 - Rudna Mała (podkarpackie)

ASYSTENT / ASYSTENTKA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 750 PLN

- Wystawianie faktur sprzedażowych. Sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym. Dekretacja i wprowadzanie dokumentów do systemu. Wyjaśnianie niezgodności w rozliczeniach księgowych. Sporządzanie zestawień i raportów w programie Excel. Przygotowywanie umów cywilnoprawnych. Wsparcie działu księgowo-finansowego w organizacji pracy.- Pracodawca oferuje: zatrudnienie od zaraz na podstawie umowy o pracę; stabilną pracę w miłej atmosferze - firma o wiodącej pozycji na śląskim rynku usług medycznych; możliwość zdobywania doświadczenia i doskonalenia swoich umiejętności; pracę w młodym, dynamicznym i zgranym zespole; ciekawą i pełną wyzwań pracę.- Wynagrodzenie: 2750 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-14:35. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość zasad rachunkowości i przepisów podatkowych. Dobra znajomość programów: Sage Symfonia Finanse i Księgowość, Subiekt GT oraz Pakietu Office (szczególnie Microsoft Excel / Word). Dobra organizacja pracy oraz efektywne wykorzystanie czasu. Odporność na stres i umiejętność działania pod presją czasu. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) tommed.pl
OŚRODEK DIAGNOSTYKI I LECZENIA CHORÓB KOBIECYCH ORAZ SCHORZEŃ SUTKA TOMMED -BULA TOMASZ - 2017-03-10 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Dylewo (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

pomoc w prowadzeniu księgowości
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Kraków (małopolskie)

POMOC NAUCZYCIELA ( STAŻ FP) - 997,4 PLN

Pomoc w nauce i odrabianiu lekcji i inne
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT KOORDYNATORA DOSTAW - od 1 064 PLN

pomoc koordynatora w zakresie:organizacji pracy podległych pracowników,dbanie o terminowość i jakość realizowanych dostaw, przygotowanie pełnej dokumentacji, kontaktu z klientami ( w tym z Ukrainy, Rosji,Białorusi), wykontwanie zleceń
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Seroki (mazowieckie)

ASYSTENT SPECJALISTY DS. MUZEALNICTWA - 997,4 PLN

zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Tczew (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - 997,4 PLN

asystent nauczyciela
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

ŚLUSARZ - od 2 500 PLN

zgodnie z kwalifikacjami zawodowymi
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "Remel" S.C. - 2018-04-06 - Nowy Targ (małopolskie)