ASYSTENT / ASYSTENTKA DS. KSIĘGOWOŚCI Katowice oferta pracy OŚRODEK DIAGNOSTYKI I LECZENIA CHORÓB KOBIECYCH ORAZ SCHORZEŃ SUTKA TOMMED -BULA TOMASZ
Stanowisko: ASYSTENT / ASYSTENTKA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 750 PLN
Zakres obowiązków: - Wystawianie faktur sprzedażowych. Sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym. Dekretacja i wprowadzanie dokumentów do systemu. Wyjaśnianie niezgodności w rozliczeniach księgowych. Sporządzanie zestawień i raportów w programie Excel. Przygotowywanie umów cywilnoprawnych. Wsparcie działu księgowo-finansowego w organizacji pracy.- Pracodawca oferuje: zatrudnienie od zaraz na podstawie umowy o pracę; stabilną pracę w miłej atmosferze - firma o wiodącej pozycji na śląskim rynku usług medycznych; możliwość zdobywania doświadczenia i doskonalenia swoich umiejętności; pracę w młodym, dynamicznym i zgranym zespole; ciekawą i pełną wyzwań pracę.- Wynagrodzenie: 2750 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-14:35. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość zasad rachunkowości i przepisów podatkowych. Dobra znajomość programów: Sage Symfonia Finanse i Księgowość, Subiekt GT oraz Pakietu Office (szczególnie Microsoft Excel / Word). Dobra organizacja pracy oraz efektywne wykorzystanie czasu. Odporność na stres i umiejętność działania pod presją czasu. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) tommed.pl
Data publikacji: 2017-03-10
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: OŚRODEK DIAGNOSTYKI I LECZENIA CHORÓB KOBIECYCH ORAZ SCHORZEŃ SUTKA TOMMED -BULA TOMASZ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleksandra Fredry 22, 40-662 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Wystawianie faktur sprzedażowych. Sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym. Dekretacja i wprowadzanie dokumentów do systemu. Wyjaśnianie niezgodności w rozliczeniach księgowych. Sporządzanie zestawień i raportów w programie Excel. Przygotowywanie umów cywilnoprawnych. Wsparcie działu księgowo-finansowego w organizacji pracy.- Pracodawca oferuje: zatrudnienie od zaraz na podstawie umowy o pracę; stabilną pracę w miłej atmosferze - firma o wiodącej pozycji na śląskim rynku usług medycznych; możliwość zdobywania doświadczenia i doskonalenia swoich umiejętności; pracę w młodym, dynamicznym i zgranym zespole; ciekawą i pełną wyzwań pracę.- Wynagrodzenie: 2750 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-14:35. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość zasad rachunkowości i przepisów podatkowych. Dobra znajomość programów: Sage Symfonia Finanse i Księgowość, Subiekt GT oraz Pakietu Office (szczególnie Microsoft Excel / Word). Dobra organizacja pracy oraz efektywne wykorzystanie czasu. Odporność na stres i umiejętność działania pod presją czasu. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) tommed.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 37.55
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 750 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2750 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT / ASYSTENTKA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Bardzo dobra znajomość Word i Excell
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obowiązkowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Odpowiedzialność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Rzetelność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Systematyczność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość zasad rachunkowości i przepisów podatkowych. Dobra znajomość programów: Sage Symfonia Finanse i Księgowość, Subiekt GT oraz Pakietu Office (szczególnie Microsoft Excel / Word). Dobra organizacja pracy oraz efektywne wykorzystanie czasu. Odporność na stres i umiejętność działania pod presją czasu.
Nazwa pracodawcy:
OŚRODEK DIAGNOSTYKI I LECZENIA CHORÓB KOBIECYCH ORAZ SCHORZEŃ SUTKA TOMMED -BULA TOMASZ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-662 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Zainteresowane osoby są proszone o przesłanie CV zawierające poniższą klauzulę na adres: kadry (at) tommed.pl do dnia 31.03.2017r. Pracodawca skontaktuje się z wybranymi osobami w celu prowadzenia kolejnych etapów rekrutacji."Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, oraz po jego zakończeniu na potrzeby kolejnych rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail do dnia: 31.03.2017, Godziny : Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail do dnia: 31.03.2017
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.tommed.pl
Profil działalności pracodawcy: PRAKTYKA LEKARSKA SPECJALISTYCZNA.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.03.2017
Data dodania oferty pracy: 08.03.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
mile widziane doświadczenie,dyspozycyjność, chęć do pracy
P.P.H.U RABAU Marcin Rasiak - 2018-07-17 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Wspieranie rodzin, które mają problemy opiekuńcze i wychowawcze z dziećmi
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Poddębicach - 2016-09-06 - Poddębice (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
Sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej, obsługa urządzeń znajdujacych sie w biurze takich jak komputer, telefon, drukarka, itp., nadzór nad dokumentami firmowymi, z którymi pracownik ma styczność, wykonywanie i odbieranie połaczeń telefonicznych - przygotowywanie dokumentów firmowych
TOK OIL Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Częstochowa (śląskie)
Pomoc w opiece nad dziećmi,przygotowanie zajęć,czynności higieniczne,sporządzanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Jakubowice Konińskie (lubelskie)
obsługa biura ( w tym zaopatrzenie biura) , obsługa sekretariatu, umawianie i obsługa spotkań, sporządzanie pism, organizacja konferencji
AIRWENT SYSTEM Sp. z o.o. - 2017-02-22 - Stare Babice (mazowieckie)
- wdrożenie stażysty z zasadami działalności firmy- zapoznanie stażysty z oprogramowaniem, sprzętem biurowym- zapoznanie z zadaniami realizowanymi- przyjmowanie, segregacja, rozdzielanie i archiwizacja korespondencji- przyjmowanie i przekierowywanie rozmów telefonicznych- organizowanie pracy biura właściciela firmy - koordynatora- organizacja spotkań, podróży służbowych- koordynacja przepływu informacji telefonicznej, mailowej oraz obieg dokumentów- dbanie o wygląd biura i urządzeń biurowych- wzajemna współpraca z innymi pracownikami firmy- przygotowanie raportów, planów w uzgodnieniu z koordynatorem firmy- sporządzanie projektów pism i korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Dębno (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie z załączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Rajcza (śląskie)
Nauka/pomoc; wyliczanie podatku VAT i podatku dochodowego, wypełnianie deklaracji VAT i PIT-5, ksiegowanie w programie KPiR B.Chudzikiewicz
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Gdynia (pomorskie)
obsługa komputera, znajomość programu MS-OFFICE
kontakt przez OHP - 2018-08-16 - Człuchów (pomorskie)
Wyszukiwanie potencjalnych dostawców produktów i usług. Nauka negocjacji warunków zakupu i cen. Nauka realizacji zamówień do dostawców. Przygotowanie raportów oraz podsumowań.
VIVENGE Spółka z o.o. - 2016-08-23 - Siedlce (mazowieckie)
Pomoc w nadzorze admkinistracyjnym budynków. Pomoc w obsłudze technicznej budynków. Pomoc w obsłudze zebrań rocznych.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Pruszków (mazowieckie)
Księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
cv
KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI - 2018-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Bieżąca obsługa administracyjna sekretariatu oraz biura, obsługa telefoniczna, faksowa oraz mailowa, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa zamówień artykułów biurowych, gospodarczych dla biura, obsługa spotkań firmowych oraz organizacja podróży służbowych krajowych i zagranicznych pracowników, przygotowywanie pism, maili oraz innych dokumentów na zlecenie bezpośredniego przełożonego, prowadzenie raportu kasowego, przygotowywanie dokumentacji dla księgowości, wystawianie faktur, opracowywanie raportów i zestawień na potrzeby przełożonego, prace kadrowe. Kontakt: OFFICE (at) NETWORKEDASSETS.PL
NetworkedAssets Sp. z o. o. - 2016-01-20 - Wrocław (dolnośląskie)
wg załacznika
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie działalności handlowej. Utrzymywanie baz danych. Zestawienia i analiza sprzedaży. Obsługa kasy fiskalnej. Współpraca z klientami i chińskojęzycznymi producentami towarów.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Kozery (mazowieckie)
Wprowadzanie do systemu dokumentów kasowych
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Borkowo (pomorskie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami z Indii, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku hindi i angioelskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Józefosław (mazowieckie)
- produkcja i montaż podzespołów elektroniki takich jak kabel, sensory, praca w godz. 6-14,14-22,22-6
IFM ECOLINK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-29 - Opole (opolskie)
wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pomoc w pracach nauczycielowi wychowania przedszkonego,pomoc w obsłudze dzieci przedszkolnych,dbanie o porządek w sali,wykonywanie prac dorażnych.
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Stare Zakrzewo (podlaskie)
praca z rodziną
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Lipsko (mazowieckie)
Dbanie o relacje z klientami pzrez telefon, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w biurze, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa. Praca na 2/5 etatu w godzinach 9-11 od poniedziałku do piątku.
MY LINH NGUYEN "CONSULTING" - 2016-05-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- uzgadnianie lokalizacji inwestycji elektroenergetycznych- pozyskiwanie decyzji formalno-prawnych
o3Energis Daniel Majchrowski - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)
Główne zadania:Wsparcie Zarządu w realizacji zadań w obszarze ekonomicznymZapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a innymi jednostkamiorganizacyjnymi w firmieProwadzenie kalendarza spotkańOrganizacja spotkań na terenie biura i spotkań zewnętrznychWymagania:Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym lub pokrewnymDoświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z realizacją zadań z zakresu ekonomiiUmiejętność obsługi komputera- pakiet MS Office,Analityczne podejście do problemówWysoka kultura osobistawysokość wynagrodzenia do uzgodnienia
Fabryka Nowoczesnych Funkcji Meblowych TAGMET sp. z o.o. - 2016-01-08 - Lubicz Dolny (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)