INSPEKTOR W DZIALE FINANSOWO- KSIĘGOWYM Starogard Gdański oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOCIEWIE"
Stanowisko: INSPEKTOR W DZIALE FINANSOWO- KSIĘGOWYM
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie sekretariatu faktur zakupu. 2. Weryfikacja formalno-prawna dokumentów zakupu. 3. Wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego (DOM-5). 4. Prowadzenie działań windykacyjnych wobec dłużników Spółdzielni: postępowanie przedsądowe, postępowanie sądowe, postępowanie egzekucyjne, 5. Współpraca z radcą prawnym oraz kancelariami komorniczymi w ramach prowadzenia działań windykacyjnych. 6. Inne prace wynikające z bieżących potrzeb Działu Finansowo-Księgowego.
Data publikacji: 2020-01-21
Lokalizacja: Starogard Gdański (pomorskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOCIEWIE"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Sobieskiego 7, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie sekretariatu faktur zakupu. 2. Weryfikacja formalno-prawna dokumentów zakupu. 3. Wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego (DOM-5). 4. Prowadzenie działań windykacyjnych wobec dłużników Spółdzielni: postępowanie przedsądowe, postępowanie sądowe, postępowanie egzekucyjne, 5. Współpraca z radcą prawnym oraz kancelariami komorniczymi w ramach prowadzenia działań windykacyjnych. 6. Inne prace wynikające z bieżących potrzeb Działu Finansowo-Księgowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W DZIALE FINANSOWO- KSIĘGOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starogardzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: finanse, rachunkowość, ekonomia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania konieczne: minimum 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, praktyczna wiedza i umiejętności z zakresu pełnej księgowości, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS OFFICE, dokładność, systematyczność i dobra organizacja pracy, uczciwość i wysoka kultura osobista, umiejętność radzenia sobie z trudnymi klientami
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOCIEWIE"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Adres pracodawcy:
Jana Sobieskiego 7, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, skierowanie do pracodawcy - kandydat składa dokumenty za pośrednictwem strony internetowej: www.smkociewie.com.pl lub osobiście w sekretariacie Spółdzielni przy ulicy Sobieskiego 7 w Starogardzie Gdańskim - pokój nr 16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: starogardzki
Gmina pracodawcy: Starogard Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Starogard Gdański
Adres strony pracodawcy: www.smkociewie.com.pl
Ulica pracodawcy: Jana Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 21.01.2020
Oferta pracy ważna do: 31.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f3c8e0792ea2dace8319c6601934966c
Podobne oferty pracy
Zapoznanie z dokumentacją dotyczącą zakupów i sprzedaży towarów, sposobu magazynowania, przechowywania towarów, poznawanie asortymentu towarowego oraz jego stosowanie, dbanie o wystrój sklepu i wystawy sklepowej, rozkładanie i sortowanie towarów, weryfikacja dostawy towarów, obsługa klienta, wycena i metkowanie towaru, eksponowanie towaru na półkach, dbanie o aktualne informacje o cenie towaru, wymiana etykiet cenowych, kontrolowanie nazewnictwa i wag towarów, zapoznanie z programem sprzedaży, z obsługą kasy fiaskalnej, pobieranie gotówki, dokonywanie anulowania paragonu, wydawanie paragonu, sporządzanie raportu fiskalnego, przyjmowanie ewentualnych reklamacji, przyjmowanie należności za pomoca kart elektronicznych.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Gostynin (mazowieckie)
Montaż deski tarasowej
Prospekt Gabriela Chmiela - 2017-11-13 - Kraków (małopolskie)
produkcja ogrodzeń betonowych, załadunki
P.P.H.U. MM Małgorzata Kita - 2019-08-19 - Jagodnik (dolnośląskie)
spzredaz towarów
AGROMEP S.A. - 2016-06-10 - Kościan (wielkopolskie)
Odbieranie i dostarczanie posiłków na terenie miasta Wrocławia. Firma ogólnopolska zajmująca się dotarczaniem posiłków z restauracji do klienta. Wynagrodzenie uzaleznione od ilości dostaw, stawka od 8 zł netto/godz. (10,98 zł brutto/godz.), umowa zlecenie.Kontakt z pracodawcą 783290213 lub AGATA.URBANIAK (at) VALKFLEET.COMInformacja o ofercie w sali F, G.
VF POLAND Sp. z.o.o - 2016-01-27 - Wrocław (dolnośląskie)
praca na podstawie dokumentacji w języku ukraińskim lub rosyjskim, zakup i dostawa materiałów i towarów z Ukrainy, wydawanie towaru z magazynu, sporządzanie dokumentacji, odpowiedzialność za utrzymanie porządku na magazynie
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Piaseczno (mazowieckie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie: brak wymagań; książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych-mile widziana; zakres obowiązków: przyjmowanie towarów, wykładanie towaru w ladach chłodniczych, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, terminala płatniczego, dbałość o ład i porządek na stoisku; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
PPHU MARKAM SKOLARUS ANDRZEJ MAREK - 2019-03-20 - Gliwice (śląskie)
Nadzór techniczno-eksploatacyjny w zakresie konserwacji i remontów urządzeń elektrycznych. Praca na 1/2 etatu
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "CENTRUM" - 2019-10-09 - Kraków (małopolskie)
Opracowywanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, wyjazdy i pomiary u klienta.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Puławy (lubelskie)
Utrzymanie czystości na obiekcie wielkopowierzchniowym-hipermarket.
Aspen Sp. z o.o. - 2017-04-18 - Gdańsk (pomorskie)
wg. stanowiska
JTP PYREK JACEK - 2018-07-04 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie dokumentacji członkowsko-mieszkaniowych, obsługa interesantów, obsługa komputera
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ZAZAMCZE WE WŁOCŁAWKU - 2016-12-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Nadzór inwestorski, według realizacji kontraktów
INWESTYCJE, BUDOWNICTWO, HANDEL "INWEST-COMPLEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- Polski Związek Działkowców Okręgowy Zarząd Śląski poszukuje osoby na stanowisko: inspektora ds. pozyskiwania środków unijnych i krajowych.- Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: ocenę ogłoszonych konkursów w ramach Programów Unijnych pod katem ich przydatności dla ROD, w tym nawiązywanie, współpracy partnerskiej, w szczególności z jednostkami samorządu terytorialnego w celu wspólnego składania wniosków o ubieganie się o dotacje, promowanie prowadzenia inwestycji w ROD dofinansowanych z funduszy europejskich i krajowych, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy europejskich i krajowych, w tym Funduszy Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, analizę możliwości finansowania projektów, weryfikację terminów i rodzajów naborów wniosków, obsługę projektów w obszarze wymogów formalnych, przygotowywanie informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów, prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem rzeczowym i finansowym projektów, współpraca z inspektorami ds. inwestycji w zakresie opracowania optymalnej struktury finansowania prowadzonej działalności i planowanych inwestycji w ROD, świadczenie pomocy dla sąsiednich okręgów PZD w zakresie pozyskiwania środków unijnych i krajowych, stałe aktualizowanie wiedzy z zakresu dofinansowań z funduszy europejskich i krajowych, ścisłą współpracę z jednostką krajową mającą na celu wykonywanie podjętych działań i osiągnięć. - Oferujemy: stabilność i dobre warunki pracy w oparciu o umowę o pracę, pracę w miłej atmosferze.- Wynagrodzenie: 4200 zł/brutto (3000 zł/netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Od kandydatów oczekujemy: wyższego wykształcenia (mile widziane studia podyplomowe z zakresu pozyskiwania środków unijnych), minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przygotowania i rozliczania projektów UE oraz środków krajowych potwierdzonym przyznanymi dotacjami lub popartym referencjami, wiedzy na temat programów unijnych w perspektywie 2014-2020 oraz programów krajowych, gotowości do świadczenia pracy na pełny etat, bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności analizowania dokumentacji, dyskrecji, umiejętności zachowania tajemnicy służbowej, dyspozycyjności, odporności na stres, prawo jazdy kategorii B.
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŚLĄSKI - 2016-05-25 - Katowice (śląskie)
Ocena, opracowywanie i opiniowanie planów obrony cywilnej, opracowywanie planów działania, organizacja i koordynowanie szkoleń oraz ćwiczeń obrony cywilnej, przygotowywanie i zapewnienie działania systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania o zagrożeniach. Pełny wykaz obowiązków znajduje się na str. BIP Starostwa Powiatowego w Łęcznej http://spleczna.bip.e-zeto.eu/, tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Łęcznej oraz tablicy ogłoszeń PUP w Łęcznej
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2017-05-10 - Łęczna (lubelskie)
Prowadzenie zagadnień zw. z przygotowywaniem i realizacją inwestycji oraz remontów Prok. Regionalnej, nadzór nad jednostkami organizacyjnymi regionu gdańskiego w zakresie spraw zw. z przygotowaniem oraz realizacją inwestycji i remontów.
Prokuratura Regionalna w Gdańsku - 2016-04-28 - Gdańsk (pomorskie)
1) Przygotowywanie i drukowanie decyzji administracyjnych z systemu POMOST;2) Wskazywanie potrzeb i braków w systemie POMOST;3) Ścisła współpraca z pracownikami socjalnymi w zakresie wydawanych decyzji;4) Przygotowywanie dokumentacji na komputerze z zakresu działania komórki.Oferty należy składać zgodnie z ogłoszeniem o naborze na stronie www.mops.elblag.pl
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2016-10-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
kontakt telefoniczny z klientami firmy Google ( utrzymanie klienta, optymalizacja konta )
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Kraków (małopolskie)
prace gospodarcze , sprzątanie- utrzymanie otoczenia w stanie porzadku, pakowanie, pomoc przy załadunku
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Łomianki (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie min. średnie, mile widziane wykszt. wyższe na kierunkach: inż. środowiska lub ochr. środowiska, znajomość zagadnień dotyczących systemów wodoc. i kan. sanit., dobra znajomość programów MS OFFICE, znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego i rozporządzeń wykonawczych, prawo jazdy kat. B, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, analityczne myślenie i rozwiązywanie problemów, odpowiedzialność, rzetelność, skrupulatność, dynamizm w działaniu, otwartość na zmiany, komunikatywność, dbałość o wizerunek firmy i dobrą atmosferę w pracyZakres obowiązków: praca biurowa, praca przy komputerze oraz praca w terenie w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych, możliwe wyjazdy służboweOsobom zatrudnionym pracodawca oferuje:ambitne zadania oraz możliwość rozwoju zawodowego, terminowość wypłaty świadczeń, pakiet socjalny (m.in. karty Multisport), przyjazną atmosferę, kursy zawodowe oraz szkolenia specjalistyczne, dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia wyższego: studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp z - 2019-01-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)
1)w Dziale ds. świadczeń i pomocy instytucjonalnej obejmuje m.in.:a)Przyjmowanie wniosków dotyczących skierowania do środowiskowego domu samopomocy.b)Wydawanie decyzji administracyjnych kierujących do środowiskowego domu samopomocy i ustalających odpłatność. c)Sprawowanie nadzoru i kontroli nad działalnością środowiskowego domu samopomocy o zasięgu ponadgminnym oraz domem pomocy społecznej. d)Przyjmowanie wniosków dotyczących umieszczania osób w domu pomocy społecznej. e)Wydawanie decyzji administracyjnych:umieszczeniu osoby w domu pomocy społecznej oraz decyzji administracyjnych,o odpłatności za pobyt w domu pomocy społecznej,w przypadku zgonu mieszkańca domu pomocy społecznej. f)Prowadzenie rejestru osób oczekujących na umieszczenie w domu pomocy społecznej.g)Obsługa programu POMOST.2)w Dziale rehabilitacji osób niepełnosprawnych obejmuje m.in.:a)Przyjmowanie i weryfikacja formalna i merytoryczna wniosków składanych przez osoby niepełnosprawne w związku z ubieganiem się o dofinansowanie do:zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny,likwidacji barier architektonicznych, technicznych i w komunikowaniu się,sportu, kultury, turystyki i rekreacji osób niepełnosprawnych,uczestnictwa w turnusie rehabilitacyjnym,zaopatrzenia w przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze,rehabilitacji dzieci i młodzieży,oraz przyznawanie i rozliczanie dofinansowań. b)Sprawowanie kontroli i nadzoru nad działalnością i funkcjonowaniem warsztatu terapii zajęciowej. c)Obsługa programu TYLDA.d)Prowadzenie poradnictwa dla osób niepełnosprawnych na temat ulg, uprawnień, przepisów prawnych z zakresu rehabilitacji społecznej oraz możliwości uzyskania dofinansowań potrzeb osób niepełnosprawnych z programów celowych. e)Podejmowanie działań zmierzających do ograniczania skutków niepełnosprawności.f)Współpraca z organizacjami pozarządowymi i podmiotami działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji społecznej i zawodowej.g)Wspieranie i organizowanie na terenie powiatu tureckiego grup samopomocy dla rodziców i opiekunów osób niepełnosprawnych.h)Inicjowanie i prowadzenie akcji na rzecz promowania działań aktywizujących osoby niepełnosprawne.i)Podejmowanie działań związanych z orzecznictwem o stopniu niepełnosprawności.3)w obu działach obejmuje m.in.:a)Sporządzanie sprawozdań i informacji z zakresu realizowanych zadań.b)Współpraca z działania PCPR w Turku w zakresie uzyskania niezbędnych informacji służących do realizacji swoich zadań i obowiązków. c)Współpraca z powiatowymi centrami pomocy rodzinie, ośrodkami pomocy społecznej, ośrodkami pomocy rodzinie, gminami, sądami i innymi instytucjami w zakresie bieżącego i należytego wykonywania obowiązków.d)Przygotowywanie i aktualizowanie informacji zamieszczanych na stronie internetowej PCPR w Turku i w Biuletynie Informacji Publicznej.e)Udział w zespołach i komisjach powoływanych przez Dyrektora PCPR w Turku.f)Przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyjaśnień, rzetelnych informacji. g)Rozpatrywanie spraw, badanie ich zasadności oraz podejmowanie działań zapewniających ich należyte i terminowe załatwienie. h)Dbałość o należytą znajomość przepisów i wewnętrznych wytycznych w zakresie prowadzonych spraw.i)Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora PCPR w Turku.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TURKU - 2016-02-04 - Turek (wielkopolskie)
jw.
Walor Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
przeglądy tech.bud. i lokali, rozliczenie robót, odbiór robót, kosztorysowanie robót
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp. - 2015-12-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
przyjmowanie zamówień od klientów, wydawanie posiłków i napoi, osługa klienta
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Zakres podstawowych zadań: sporządzanie materiałów do planowania budżetu miasta oraz planów finansowych, współpraca przy sporządzaniu projektów budżetu i Wieloletniego Planu Finansowego (WPF), przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń zmieniających budżet w ciągu roku oraz WPF, sporządzanie zbiorczych sprawozdań finansowych: miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych, przygotowywanie zestawień dochodów i wydatków, przychodów i rozchodów, prowadzenie księgowości Gminy Miasta Ustka, współpraca przy rozliczaniu inwentaryzacji. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urzędu Miasta. Budynek biurowy bez windy, ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych, w pełnym wymiarze czasu pracy w Wydziale Finansowym. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu czerwcu 2018 r. w Urzędzie Miasta Ustka przekroczył 6 %. Okres zatrudnienia 6 m-cy docelowo um. na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 3000 zł do 3700 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2018-08-03 - Ustka (pomorskie)
Obsługa klienta restauracji.
Michalski Wojciech Firma Gastronomiczno - Handlowa AS - 2018-02-14 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Obsługa pieca węglowego w kotłowni Ośrodka Zdrowia
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Szaflary (małopolskie)
Realizacja planów sprzedażowych (depozytowo- kredytowych)Obsługa klienta zgodnie z procedurami SKOKBudowanie portfela klientów
Bieszczadzka Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo- Kredytowa - 2017-02-01 - Kraków (małopolskie)
Praca na stanowisku inspektora działu finansowego.
Zakład Karny we Włodawie - 2019-09-10 - Włodawa (lubelskie)
Transport towarów
kontakt przez PUP - 2019-05-24 - Górno (podkarpackie)