INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH Elbląg oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: 1) Przygotowywanie i drukowanie decyzji administracyjnych z systemu POMOST;2) Wskazywanie potrzeb i braków w systemie POMOST;3) Ścisła współpraca z pracownikami socjalnymi w zakresie wydawanych decyzji;4) Przygotowywanie dokumentacji na komputerze z zakresu działania komórki.Oferty należy składać zgodnie z ogłoszeniem o naborze na stronie www.mops.elblag.pl
Data publikacji: 2016-10-20
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Winna 9, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) Przygotowywanie i drukowanie decyzji administracyjnych z systemu POMOST;2) Wskazywanie potrzeb i braków w systemie POMOST;3) Ścisła współpraca z pracownikami socjalnymi w zakresie wydawanych decyzji;4) Przygotowywanie dokumentacji na komputerze z zakresu działania komórki.Oferty należy składać zgodnie z ogłoszeniem o naborze na stronie www.mops.elblag.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Obsługa komputera, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego. Wykształcenie wyższe na kierunku prawo lub administracja. Oferty należy składać zgodnie z ogłoszeniem o naborze na stronie www.mops.elblag.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Winna 9, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVOferty należy składać zgodnie z ogłoszeniem o naborze na stronie www.mops.elblag.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: zgodnie z ogłoszeniem o naborze na stronie www.mops.elblag.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
Ulica pracodawcy: Winna
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 20.10.2016
Oferta pracy ważna do: 26.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie geodezyjnych baz danych oraz spraw związanych z aktualizacją treści mapy zasadniczej, zgodnie z ogłoszeniem na: http://www.bip.tarnogorski.pl/, zakładka praca.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-01-12 - Tarnowskie Góry (śląskie)
instalacje sanitarne, wodno - kanalizacyjne, centralne ogrzewanie,
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Marzęcice (warmińsko-mazurskie)
Zgodny ze stanowiskiem
"COLOR SERVICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-06 - Zgierz (łódzkie)
poznanie funkcjonowania Inspektoratu poprzez obserwację oraz czynny udział w realizacji zadań. Zapoznanie się z obowiązującymi procedurami działania, działaniem podsystemów monitorowania ruchu statków i przekazywania informacji. Asystowanie przy procesie zarządzania ruchem statków, komunikacji radiowej, realizacji Instrukcji działania służby kontroli ruchu statków i SSN/NCA.
URZĄD MORSKI W GDYNI - 2018-03-15 - Gdynia (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Łopuszno (świętokrzyskie)
Przygotowywanie, sprawdzanie kosztorysów, planów, dokumentacji technicznych. Przeprowadzanie przeglądów budowlanych, wykonywanie czynności inspektora nadzoru określone w Prawie Budowlanym. Kontrolowanie prac budowlano remontowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa-Bałtyk - 2016-06-29 - Gdynia (pomorskie)
Praca umysłowa
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Kontrola warunków pracy, ocena ryzyka zawodowego, przeprowadzanie szkoleń, prowadzenie dokumentacji wypadkowej, udział w pracach komisji BHP, sporządzanie analiz stanu BHP, opiniowanie i aktualizacja instrukcji BHP i PPOŻ. Ogłoszenie o konkursie dostępne jest na stronie www.nowa.pila.sr.gov.pl. Zatrudnienie od kwietnia 2017r.
SĄD REJONOWY W PILE - 2017-03-13 - Piła (wielkopolskie)
- Księgowanie operacji finansowo-gospodarczych w systemie finansowo-księgowym w zakresie dokumentów dotyczących ewidencji majątku Urzędu,- Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i deklaracja dokumentów dotyczących ewidencji mających Urzędu,- Uzgadnianie i weryfikacja stanów ewidencyjnych majątku trwałego,- Sporządzanie dokumentacji finansowej w zakresie spraw związanych z prowadzonymi ewidencjami oraz wspołpraca z komórkami merytorycznymi w tym zakresie spraw związanych z prowdzonymi ewidencjami oraz współpraca z komórkami merytorycznymi w tym zakresie, w tym uzgadnianie sald mienia użyczonego,- Naliczanie amortyzacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,- Uzgadnianie zapisów analitycznych i syntetycznych na kontach oraz analiza kartotek wydatków w zakresie wskazanym przez bezpośredniego przełożonego w celu rzetelnego przedstawiania danych.WARUNKI PRACY:Czynniki uciążliwe: praca w stresie pod presją czasu. Wykonywanie zadań obarczonych ryzykiem wystąpienia błedów skutkujących narażeniem jednostki na zarzut naruszenia dyscypliny finansów publicznych lub nierzetelnego prowadzenia ksiąg rachunkowychKontakty zewnętrzne: kilka razy w miesiącu - kontrahenci Urzędu w celu wyjasnienia rozbieżności w ewidencji rozrachunków, Kilka razy w roku- dłużnicy w celu przekazania informacji na temat zadłużenia lub ewentualnych rozbiezności; Ministerstwa resortowe w zakresie przekazania informacji dotyczących sporządzanych sprawozdań i rozliczeń.INNE długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, praca w godzinach nadliczbowych istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.Miejsce wykonywania pracy: ŁUW w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90-926 ŁódźGodziny pracy od 8:00 do 16:00
ŁÓDZKI URZĄD WOJEWÓDZKI w ŁODZI - 2018-10-22 - Łódź (łódzkie)
jw
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2016-09-12 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1. Kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;2. Dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;3. Zapoznanie się z dokumentacją techniczną, na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne i zgłoszenie ewentualnych uwag o nieprawidłowościach; 4. Kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;5. Kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;6. Sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;7. Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;8. Rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;9. W przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Referatu Przygotowania Projektów Inwestycyjnych (WIR-I) o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;10. Przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;11. Współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;12. Prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;13. Ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;14. Uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;15. Przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Urząd Miasta Płocka - 2017-11-13 - Płock (mazowieckie)
jw.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowo - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie sprawami z zakresu technicznego utrzymania budynków
PRZEMYSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2017-10-24 - Przemyśl (podkarpackie)
Obsługa sekretariatu, koordynacja czynności kancelaryjnych urzędu,przyjmowanie podań i udzielanie informacji klientom urzędu
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Święciechowa (wielkopolskie)
Kontrola: międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzegania norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakości dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO. Pracodawca zapewnia: bezpłatny dowóz do pracy z Gniewina, Krokowej, Choczewa, Lęborka, Linii, Wejherowa, Pucka, Redy, Gdyni (i mniejszych miejscowości zgodnych z trasą dowozu), pakiet socjalny, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny TU ZDROWIE po roku pracy.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-26 - Kartoszyno (pomorskie)
przygotowanie i produkcja chleba i innego pieczywa, dbanie o sprzęt i utrzymywanie czystości i porządku organizacja dostaw, kontrola jakości
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Rogoźno (wielkopolskie)
wg stanowiska
MAR SERVICE Marek Zalech - 2018-04-25 - Sobolew (mazowieckie)
praca administarcyjno-biurowa w dziale finansowym ze sporadycznym kontaktem z osobami pozbawionymi wolności
Zakład Karny w Koziegłowach - 2016-04-14 - Koziegłowy (wielkopolskie)
Przewóz towarów na terenie Polski
PRZEDSIĘBIORSTWO "HYDROMEL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-11 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych. Rozliczanie roczne podatku dochodowego dla pracowników (PIT 4R,PIT 8AR, PIT-11, PIT-40) oraz ich przekazywanie w formie elektronicznej do Urzędu Skarbowego.Sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie płac i kadr. Zastępowanie Głównego Księgowego w okresach nieobecności. Sporządzanie niezbędnych terminowych sprawozdań w szczególności RB 27S, RB 28S,RB-N, RB-Z oraz innych wynikających z przepisów, wysyłanie ich w wersji elektronicznej w systemie SJO BESTIA i papierowej do organu prowadzącego. Inne prace zlecone.
Gminne Przedszkole nr 1 w Karczewie - 2017-08-10 - Karczew (mazowieckie)
Staż w firmie COLLEGE MEDYCZNY.Program stażu do zapoznania w pokoju 36
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Kielce (świętokrzyskie)
Przygotowywanie do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych oraz realizacja zadań inwestycyjnych i remontowych
Urząd Miejski w Przemyślu - 2016-12-22 - Przemyśl (podkarpackie)
wykonywanie i montowanie wyrobów stolarskich, cięcie, obróbka, klejenie, okuwanie elementów z płyt meblowych, obsługa urządzeń stolarskich
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Łacha (podlaskie)
Przyjmowanie i kompletowanie towaru, wydawanie towarów(przesyłek, dostarczanie towaru do magazynu klienta, rozłdunek i załadunek dostaw
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie kontroli przestrzegania przepisów o ochronie środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli oraz sprawdzanie prawidłowości prowadzenia procesu inwestycyjnego w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych.Przestrzeganie i prowadzenie nadzoru nad przestrzeganiem właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów wystąpień pokontrolnych, zarządzeń pokontrolnych, decyzji administracyjnych, wystąpień do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych w tym interpretowanie wyników pomiarów emisji i imisji oraz współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości funkcjonowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa.Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych, kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikacja rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ oraz administrowanie bazą PRTR w celu sprawdzenia ich poprawności.Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu oraz do planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ oraz realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2016-11-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prowadzenie systemu gospodarownia odpadami komunalnymi na terenie miasta Ustroń
Urząd Miasta Ustroń - 2018-01-26 - Ustroń (śląskie)
transport piasku i żwiru
BEATA KORBUSZEWSKA - 2016-06-22 - Warkały (warmińsko-mazurskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP; przeprowadzanie szkolenia wstępnego ogólnego wszystkich nowozatrudnionych pracowników oraz kadrę zawodową
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2016-12-02 - Świętoszów (dolnośląskie)
Ofertowanie, sprzedaż towarów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
BIMS PLUS FHH Spółka z o.o. Spólka Komandytowa - 2017-05-11 - Bochnia (małopolskie)