INSPEKTOR TUN Opole oferta pracy 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy Gliwice
Stanowisko: INSPEKTOR TUN
Wynagrodzenie: od 4 100 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie, nadzór nad prowadzeniem oraz rozliczaniem zadań remontowo-konserwacyjnych. Udział w poszczególnych odbiorach robót budowlanych. Współudział w opracowywaniu dokumentacji planistycznej dotyczacej realizacji prac remontowo-konserwacyjnych.
Data publikacji: 2020-05-12
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy Gliwice
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Domańskiego 68, 45-853 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie, nadzór nad prowadzeniem oraz rozliczaniem zadań remontowo-konserwacyjnych. Udział w poszczególnych odbiorach robót budowlanych. Współudział w opracowywaniu dokumentacji planistycznej dotyczacej realizacji prac remontowo-konserwacyjnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TUN
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1661
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor dozoru technicznego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inspektor dozoru technicznego (wymagany staż - lata: 5)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera w stopniu zaawansowanym
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy Gliwice
danePracodawcy_nip: 6312541341
danePracodawcy_regon: 240763798
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Gen. Andersa 47, 44-121 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: nie dotyczy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2466
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940000
Ulica pracodawcy: Gen. Andersa
Numer budynku pracodawcy: 47
Profil działalności pracodawcy: Obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214902
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor dozoru technicznego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.05.2020
Data dodania oferty pracy: 12.05.2020
Oferta pracy ważna do: 06.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ec4fe7755b377a7df7da709867a84cde
Podobne oferty pracy
Transport międzynarodowy towarów.
Animex-Trans Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Łajski (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników, przechowywanie dokumentacji dotyczącej pracowników, ewidencjonowanie rocznych planów i wniosków urlopowych pracowników
Konrem MET Sp.z o.o. NIP 799 19 68 403 - 2018-04-24 - Jastrząb (mazowieckie)
Wystawianie faktur, sporządzanie umów na nieczystości stałe, przyjmowanie zgłoszeń
Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o. o - 2018-12-20 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2018-11-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
umiejętność prowadzenia księgi przychodów i rozchodów oraz możliwość prowadzenia na zasadach pełnej księgowości, rozliczanie rozrachunków, rozliczanie transakcji, raportowanie dokumentów handlowych
Agro Synteza Lubawa - 2015-12-18 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1. Zapewnienie zgodności działalności Zarządu Jednostek Oświatowych i jednostek obsługiwanych z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO), wytycznymi Grupy Roboczej Art. 29 (Europejskiej Rady Ochrony Danych) i krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych.2. Pełnienie funkcji IODO dla wskazanych jednostek (około 35) spośród 73 obsługiwanych przez Zarząd Jednostek Oświatowych.3. Nadzór oraz bieżące doradztwo we wszelkich kwestiach związanych z przetwarzaniem oraz ochroną danych osobowych oraz ich zgodności z RODO w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz obsługiwanych jednostkach.4. Dokonywanie analizy ryzyka i oceny skutków przetwarzania danych w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz jednostkach obsługiwanych.5. Opracowywanie rozwiązań z obszaru ochrony danych osobowych, z uwzględnieniem zmian w prawie w tym zakresie.6. Przygotowywanie, prowadzenie i opiniowanie dokumentów, m.in. instrukcji, umów, zgód, klauzul informacyjnych dotyczących ochrony danych osobowych.7. Przygotowywanie niezbędnych pism do odpowiednich instytucji (m.in. GIODO/ PUODO).8. Prowadzenie szkoleń i podnoszenie wiedzy pracowników w zakresie ochrony danych osobowych zgodnie z RODO.9. Ustawiczne dokształcanie się oraz doskonalenie własnej wiedzy, zwłaszcza uwzględniające zmiany w prawie oraz w metodach przetwarzania danych.10. Monitorowanie zmian w regulacjach prawnych dotyczących ochrony danych osobowych oraz ciągłe dostosowywanie Zarządu Jednostek Oświatowych i obsługiwanych jednostek do nowych wytycznych, rekomendacji i dobrych praktyk dotyczących RODO.11. Inne zadania wymagane przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych, w tym RODO.
Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa - 2019-11-30 - Płock (mazowieckie)
naprawa samochodów
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Trzcińsko-Zdrój (zachodniopomorskie)
nadzór nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod względem jakości ich wykonania i rozliczeń finansowych; sporządzanie protokołów typowania kwalifikujących roboty do wykonania w budynkach i w lokalach, wykonywanie kosztorysów inwestorskich, wprowadzanie wykonawcy na roboty, dokonywanie odbiorów oraz rozliczeń finansowych; przygotowywanie materiałów przetargowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia i technicznych, kosztorysów inwestorskich umów, założeń projektowych; uczestniczenie w komisjach, przeglądach, dokonywania pomiarów lokali, wykonywanie decyzji PINB-u, ocenianie lokali pod względem technicznym, wykonywanie protokołów zdawczo - odbiorczych lokali.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
- Składanie/montowanie stolarki okiennej na linii produkcyjnej- stanowiskowa kontrola jakości- obsługa podstawowych narzędzi i maszyn produkcyjnych
kontakt przez OHP - 2017-01-03 - Luzino (pomorskie)
praca z zachowaniem wysokich standardów jakości i etyki zawodowej,w szczególności:rozrachunki publiczno-prawne,rozrachunki z kontrahentami,wystawianie faktur sprzedaży,ewidencja dokumentów zakupu,obsługa bankowości elektronicznej,udział w przygotowaniu deklaracji podatkowych
PGKiM Sp. z o.o. - 2018-04-10 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- Przygotowywaniem zleceń i umów dla zgłaszanych napraw, remontów oraz okresowych przeglądów urządzeń i instalacji. Przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do wykonania robót w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych oraz uzyskanie wymaganych decyzji administracyjnych. Bieżące monitorowanie stopnia realizacji zleconych napraw, przeglądów, remontów i modernizacji, zawartych umów oraz złożonych zamówień. Prowadzenie książek obiektów budowlanych. Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wszczęcia procedury przetargowej. Powadzenie korespondencji z Wykonawcami i Użytkownikami.- Godziny pracy: 7:00-14:35.
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM.ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH - 2020-05-05 - Katowice (śląskie)
obługa urządzeń do produkcji piwa
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Głubczyce (opolskie)
Praca przy produkcji okien, drzwi, rolet
kontakt przez OHP - 2019-04-18 - Kornice (śląskie)
* zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy* sprzedaż artykułów spożywczo – przemysłowych,* obsługa kasy fiskalnej,* rozładunek dostaw towarów,* dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów* prace porządkowe wewnątrz sklepu oraz na zewnątrz sklepu* mycie, czyszczenie urządzeń sklepowych i urządzeń higieniczno–sanitarnych, * kontrola terminów przydatności do spożycia artykułów spożywczych.
Radlet Arleta Radwańska - 2019-07-22 - Leszno (wielkopolskie)
Prowadzenie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego, prowadzenie inspekcji w zakresie właściwości utrzymania obiektów budowlanych, prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstawania katastrof budowlanych,przygotowywanie projektów decyzji i postanowień z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, prowadzenie tematycznych akcji kontrolnych, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie oddawania obiektów do użytkowania. Wykształcenie średnie, uprawnienia budowlane,prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Posiadanie obywatelstwa polskiego. Korzystanie z pełni praw publicznych. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy za pośrednictwem linka: https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/inspektor-nadzoru-budowlanego,14124
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2017-08-10 - Rybnik (śląskie)
nadzorowanie robót w zakresie remontowo - inwestycyjnym
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-07-30 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
Sprawdzanie, nadzorowanie, przygotowywanie i rozliczanie robót budowlanych, kosztorysowanie. Dokumentacje techniczne, plany robót, przetargi.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk" - 2020-06-25 - Gdynia (pomorskie)
Analiza i integracja zamówień w systemie, zamawianie wyrobów gotowych na podstawie zamówień klientów w zakładach produkcyjnych, organizowanie dostaw do klienta, kontakt z klientami i zakładami.
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie samochodu-plandeki do 3,5 t na trasach Unii Europejskiej. Wyjazdy w systemie 3 tygodnie/tydzień. Umowa o pracę na okres próbny do 3 miesięcy.
ARKADIA KORZEC RYSZARD - 2019-09-24 - Bielsko-Biała (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Zielona Góra (lubuskie)
Produkcja akcesorii do pielęgnacji zwierząt: składanie blaszanych elementów, drobne pracy typu wiercenie, montowanie. Wymagane zdolnosci manualne. Zgłoszenia osobiste do pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Łódź (łódzkie)
Zawieranie umów generalnych dot. odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych. Prowadzenie kontroli dot. publicznego odtwarzania muzyki. Oferta dostępna w sali E, C, G. Kontakt z pracodawcą - e-mail: bpajak (at) stoart.org.plMiejsce pracy teren woj. dolnosląskiego i treny ościenne
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2018-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Naliczanie i rozliczanie należności i zobowiązań z tytułu lokali mieszkalnych i działalności gospodarczej, wystawienie faktur Vat sprzedaży, przygotowywanie odpowiedzi na pisma lokatorów, aktualizacja kartotek, wystawienie upomnień i wezwań do zapłaty, wysyłanie informacji dotyczacych zmian stawek w opłatach, obsługa mieszkańców w zakresie czynszowym. Miejsce pracy: ul. Sielska 3aKontakt kandydatów z pracodawcą m.tuchowska (at) energetyk.wroc.plOferta znajduje się w sali: E, C,l
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa ENERGETYK - 2016-07-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Naprawa i czyszczenie systemów szalunkowych, sortowanie i układanie towarów, prace związane z załadunkiem i rozładunkiem towarów, praca na zwenątrz niezależnie od warunków atmosferycznych, obsługa elektronarzędzi.
kontakt przez PUP - 2020-02-21 - Kraków (małopolskie)
Wdrażanie polityki inwestycyjnej Związku w rodzinnych ogrodach działkowych mającej na celu rozwój i i modernizację ogrodów; współpraca z zarządami ROD w zakresie inicjowania i realizacji zadań remontowo - inwestycyjnych w ogrodach; opracowywanie wniosków; planowanie i projektowanie zadań; kosztorysowanie - uzyskiwanie wymaganych zezwoleń, pozwoleń, zgłoszeń - wyboru wykonawcy; pomoc w przygotowywaniu przetargów, zawieranie umów; realizacja zadań; dobór inspektorów nadzoru robót branżowych w celu sprawowania nadzoru inwestorskiego; odbiór zadania - rozliczenie zadania i jego przyjęcie; sporządzanie planów inwestycji
Polski Związek Działkowców Okręg Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - 2017-12-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
administrowanie powierzonymi nieruchomościami; godz. pracy 8-16
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-29 - Słupsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
kosztorysowanie robót budowlanych w programie Norma Pro, realizowanie i rozliczanie zadań z zakresu zadań remontowych, wykonywanie przeglądów okresowych obiektów budowlanych; przygotowywanie dokumentów do udzielenia zamówienia publicznego;
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2018-03-21 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie dokumentacji inżynieryjno-jakościowej,przygotowanie umów i prezentacji handlowych, ofert cenowych, nadzór nad procesem zarządzan ia normy ISOgodz. pracy 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)