INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH Płock oferta pracy Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa

Stanowisko: INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1. Zapewnienie zgodności działalności Zarządu Jednostek Oświatowych i jednostek obsługiwanych z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO), wytycznymi Grupy Roboczej Art. 29 (Europejskiej Rady Ochrony Danych) i krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych.2. Pełnienie funkcji IODO dla wskazanych jednostek (około 35) spośród 73 obsługiwanych przez Zarząd Jednostek Oświatowych.3. Nadzór oraz bieżące doradztwo we wszelkich kwestiach związanych z przetwarzaniem oraz ochroną danych osobowych oraz ich zgodności z RODO w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz obsługiwanych jednostkach.4. Dokonywanie analizy ryzyka i oceny skutków przetwarzania danych w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz jednostkach obsługiwanych.5. Opracowywanie rozwiązań z obszaru ochrony danych osobowych, z uwzględnieniem zmian w prawie w tym zakresie.6. Przygotowywanie, prowadzenie i opiniowanie dokumentów, m.in. instrukcji, umów, zgód, klauzul informacyjnych dotyczących ochrony danych osobowych.7. Przygotowywanie niezbędnych pism do odpowiednich instytucji (m.in. GIODO/ PUODO).8. Prowadzenie szkoleń i podnoszenie wiedzy pracowników w zakresie ochrony danych osobowych zgodnie z RODO.9. Ustawiczne dokształcanie się oraz doskonalenie własnej wiedzy, zwłaszcza uwzględniające zmiany w prawie oraz w metodach przetwarzania danych.10. Monitorowanie zmian w regulacjach prawnych dotyczących ochrony danych osobowych oraz ciągłe dostosowywanie Zarządu Jednostek Oświatowych i obsługiwanych jednostek do nowych wytycznych, rekomendacji i dobrych praktyk dotyczących RODO.11. Inne zadania wymagane przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych, w tym RODO.

Data publikacji: 2019-11-30

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1. Zapewnienie zgodności działalności Zarządu Jednostek Oświatowych i jednostek obsługiwanych z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO), wytycznymi Grupy Roboczej Art. 29 (Europejskiej Rady Ochrony Danych) i krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych.2. Pełnienie funkcji IODO dla wskazanych jednostek (około 35) spośród 73 obsługiwanych przez Zarząd Jednostek Oświatowych.3. Nadzór oraz bieżące doradztwo we wszelkich kwestiach związanych z przetwarzaniem oraz ochroną danych osobowych oraz ich zgodności z RODO w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz obsługiwanych jednostkach.4. Dokonywanie analizy ryzyka i oceny skutków przetwarzania danych w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz jednostkach obsługiwanych.5. Opracowywanie rozwiązań z obszaru ochrony danych osobowych, z uwzględnieniem zmian w prawie w tym zakresie.6. Przygotowywanie, prowadzenie i opiniowanie dokumentów, m.in. instrukcji, umów, zgód, klauzul informacyjnych dotyczących ochrony danych osobowych.7. Przygotowywanie niezbędnych pism do odpowiednich instytucji (m.in. GIODO/ PUODO).8. Prowadzenie szkoleń i podnoszenie wiedzy pracowników w zakresie ochrony danych osobowych zgodnie z RODO.9. Ustawiczne dokształcanie się oraz doskonalenie własnej wiedzy, zwłaszcza uwzględniające zmiany w prawie oraz w metodach przetwarzania danych.10. Monitorowanie zmian w regulacjach prawnych dotyczących ochrony danych osobowych oraz ciągłe dostosowywanie Zarządu Jednostek Oświatowych i obsługiwanych jednostek do nowych wytycznych, rekomendacji i dobrych praktyk dotyczących RODO.11. Inne zadania wymagane przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych, w tym RODO.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Jednostek Oświatowych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Podstawowe stanowisko pracy w budynku przy ul. 3 Maja 16, na III piętrze budynku, niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się windy. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Dodatkowo praca w siedzibach obsługiwanych jednostek w granicach miasta Płocka. Konieczność przemieszczania się między obsługiwanymi placówkami.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor ochrony danych osobowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 23.12.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)).2. Nieposzlakowana opinia.3. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.4. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.5. Wykształcenie średnie lub wyższe.6. Studia podyplomowe kierunkowe, kursy lub szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych potwierdzone dyplomem, zaświadczeniem, certyfikatem lub zaświadczeniem o rozpoczęciu ww. doskonalenia zawodowego, z terminem rozpoczęcia i przewidywanym terminem jego zakończenia.7. Dobra znajomość europejskich i krajowych przepisów prawnych dotyczących ochrony danych osobowych, w szczególności RODO.8. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym informatycznych metod przetwarzania danych osobowych.Wymagania dodatkowe:1. Doświadczenie na stanowisku związanym z ochroną danych osobowych lub podobnym.2. Znajomość procedur przetwarzania danych osobowych oraz podstaw prawnych funkcjonowania jednostek oświatowych lub placówek opiekuńczo wychowawczych.3. Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel) - poparta oświadczeniem kandydata lub zaświadczeniem o ukończeniu kursu.4. Prawo jazdy uprawniające do prowadzenia samochodu osobowego.5. Odpowiedzialność, dokładność, umiejętność analitycznego myślenia.6. Umiejętność śledzenia i stosowania zmian w przepisach.7. Umiejętność pracy w zespole i gotowość do zdobywania nowej wiedzy.

Nazwa pracodawcy:
Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:1. Życiorys (CV) - własnoręcznie podpisany.2. List motywacyjny - własnoręcznie podpisany.3. Kwestionariusz osobowy wraz z załącznikiem, wg wzoru dostępnego w siedzibie ZJO (pok. nr 304) lub na stronie www.bip.zjoplock.pl.4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.5. Kopie świadectw pracy oraz kwalifikacji i uprawnień zawodowych.6. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).7. Inne oświadczenia/zaświadczenia wymagane w ogłoszeniu o naborze.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski.Termin i miejsce składania ofert:Oferty należy przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko Inspektor Ochrony Danych Osobowych ogłoszenie Nr 11/2019 na adres: Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa, ul. 3 Maja 16, 09-402 Płock lub dostarczyć do siedziby Jednostki pokój nr 327 (III piętro) w nieprzekraczalnym terminie do 9 grudnia 2019 r. do godz. 15.00. W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia podania informacji o wyniku naboru w BIP-ie. Przed upływem tego terminu można je odebrać za pokwitowaniem w Kadrach Zarządu Jednostek Oświatowych (pok. 304).Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego. KLAUZULA INFORMACYJNARealizując obowiązek wynikający z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016. 119. 1) dalej jako RODO, informujemy, że:1. Administratorem danych osobowych jest: Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa w Płocku.2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod (at) zjoplock.pl lub tel. 24 367-89-343. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Inspektor Ochrony Danych Osobowych, poprzedzającej zawarcie umowy o pracę.4. Udostępnienie pracodawcy danych osobowych następuje w formie oświadczenia osoby, której dane dotyczą. Pozyskane dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:a) art. 6 ust. 1 lit. a) i art. 9 ust. 2 lit. a) RODO (zgoda osoby, której dane dotyczą) w zw. z art. 221a - 221b k. p. w zakresie niewskazanym w art. 221 § 1-3 k. p. ani innych przepisach szczególnych znajdujących zastosowanie w myśl art. 221 § 4 k. p., b) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu zawarcia i wykonania umowy o pracę,c) art. 6 ust. 1 lit. c) i art. 9 ust. 2 lit. b) RODO w celu wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w zw. z art. 221 § 1-3 k. p. oraz w zakresie, w jakim przewidują to przepisy szczególne w myśl art. 221 § 4 k. p., t. j.:- ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),- rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 936 ze zm.),- rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2369);d) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. uzasadniony interes Administratora, jeżeli pracodawca podejmuje decyzje, że przetwarzanie tych danych (w tym podanie przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie) jest konieczne celem przeprowadzenia rekrutacji. 5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w związku z udziałem w procesie rekrutacji. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.6. Odbiorcami danych osobowych będą podmioty do tego uprawnione na podstawie przepisów prawa, bądź w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego na nich ciążącego. Administrator może również udostępniać dane osobowe podmiotom realizującym cele Administratora na podstawie jego polecenia oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych. 7. Dane osobowe będą przetwarzane przez: okres nie dłuższy niż 3 miesiące od zakończenia rekrutacji.8. Przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do Pani/Pana danych osobowych i otrzymania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu, sprostowania nieprawidłowych danych, żądania usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych w art. 17 RODO, żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 21 RODO, przenoszenia dostarczonych danych, przetwarzanych w sposób zautomatyzowany, o ile zachodzą przesłanki wskazane w art. 20 RODO.9. Ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Konsekwencją wycofania zgody będzie brak możliwości przetwarzania danych osobowych innych niż wynikające z przepisów prawa.10. Przysługuje Pani/Panu prawo złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeśli Pani/Pan uzna, że dane są przetwarzane niezgodnie z prawem. 11. Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.12. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.13. Nie przewiduje się przetwarzania danych osobowych w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane.14. Administrator danych po ustaniu celu przetwarzania planuje dalsze przetwarzanie danych tylko w przypadku, gdy osoba, której dane dotyczą, wyrazi na to zgodę.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony danych osobowych

Data dodania oferty pracy: 30.11.2019

Oferta pracy ważna do: 09.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 30.11.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 30.11.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?df71b6249dacf469196d2e2e1ec3f35d

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR UBEZPIECZEŃ W PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W BRODNICY(NR 0978) - od 2 200 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu rolników oraz członków ich rodzin,ewidencjonowanie wpływów należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne rolników,ustalanie obowiązku ubezpieczenia i wydawanie decyzji w tym zakresie,wydawanie zaświadczeń o okresach podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu,obsługa informacji w zakresie ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego,przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwie rolnym,przymusowe dochodzenie należności.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek trzykondygnacyjny - brak windy
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-02-14 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - do 1 850 PLN

Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Radoszyce (świętokrzyskie)

INSPEKTOR D/S BHP - od 4 000 PLN

Organizowanie i przeprowadzanie szkoleń dla nowo zatrudnianych pracowników, szkoleń okresowych dla pracowników. Prowadzenie rejestru zachorowań na choroby zakaźne, wypadków przy pracy, protokołów wypadkowych: opisywanie, dokonywanie okresowych ocen oraz analiz.
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ŁUŻYCKIE CENTRUM MEDYCZNE W LUBANIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-05 - Lubań (dolnośląskie)

KRAWIEC - od 2 250 PLN

Szycie damskiej odzieży wierzchniej na maszynie typu: stębnówka (szycie kurtek i sukienek).Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca jednozmianowa w godz. 6.00-14.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
ZAKŁAD KONFEKCYJNY "MADAM" MAŁGORZATA BARANOWICZ - 2019-05-27 - Bielsko-Biała (śląskie)

INSPEKTOR DS. KADROWO-PŁACOWYCH - do 1 850 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Ostrołęka (mazowieckie)

REKRUTER/HR SPECJALISTA Z J.NIEMIECKIM - od 2 250 PLN

Poszukiwanie i wybór kanałów rekrutacyjnych dopasowanych do grup docelowych, preselekcja aplikacji, przeprowadzanie wstępnych rozmów telefonicznych oraz rozmów rekrutacyjnych, planowanie, przeprowadzanie i przygotowywanie wewnętrznych oraz zewnętrzynch akcji rekrutacyjnych, wprowadzanie oraz aktualizacja danych kandydatów, przygotowywanie profilu kandydatów oraz opisów stanowisk w języku niemieckim, raportowanie i analiza kluczowych danych oraz określanie działań ukierunkowanych na osiągnięcie celu, ścisła współpraca z zespołami kierowniczymi oraz współpracownikami.Wynagrodzenie: 2250zł brutto do uzgodnienia w zależności od posiadanych kwalifikacji
PZP PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

MŁODSZA PIELĘGNIARKA/ MŁODSZY PIELĘGNIARZ - do 3 556 PLN

Konkurs, szczegóły oferty na stronie: www.sw.gov.pl/praca-oferty/areszt-sledczy-gliwiceWykształcenie: średnie lub wyższe kierunkowe; aktualne prawo wykonywania zawodu; miejsce pracy: Artesz Śledczy w Gliwicach
Areszt Śledczy w Gliwicach - 2019-10-09 - Gliwice (śląskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI LOKALOWEJ (OFERTA KONKURSOWA) - 1 850 - 5 350 PLN

Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 19.12.2016r. w siedzibie Urzędu Miejskiego ul. Rynek 4, pokój nr 12 w zamkniętej kopercie
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach - 2016-12-13 - Tarnowskie Góry (śląskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - do 2 000 PLN

Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; zakres obowiązków: blokowanie potencjalnego wadliwego materiału, komponentu, wyrobu, Nadzorowanie materiału niezgodnego, Weryfikacja zgodności kart braków i niezgodnego materiału, Inicjowanie i koordynowanie akcji sortujących, rozwiązywanie bieżących sytuacji na linii produkcyjnej, Przestrzeganie wymagań klienta, Tworzenie dokumentacji jakościowej; realizacja pomiarów; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-27 - Gliwice (śląskie)

INSPEKTOR - od 2 300 PLN

wykształcenie wyższeSzczegółowe informacje dot. wymagań na podanym stanowisku zamieszczone zostały w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie www.bip.krus.gov.pl
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego POZNAŃ - 2017-08-04 - Krotoszyn (wielkopolskie)

MONTER INSTALACJI SANITARNYCH ZEWNĘTRZNYCH (KANALIZACJA, WODOCIAGI) - od 21 PLN

montaż instalacji sanitarnych zewnętrznych, praca na terenie woj. dolnośląskiego
FIRMA WIELOBRANŻOWA SOW-POL SOWIECKI ŁUKASZ - 2018-03-08 - Lubin (dolnośląskie)

GLAZURNIK - od 2 600 PLN

układanie glazury
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Piaseczno (mazowieckie)

INSPEKTOR - od 2 200 PLN

Kierowanie całokształtem działalności w zakresie ochrony środowiska w jednostce. Przedstawienie potrzeb na zakup usług i środków w zakresie ochrony środowiska.
Jednostka Wojskowa nr 3918 - 2016-07-27 - Jarocin (wielkopolskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

według zawodu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Zielona Góra (lubuskie)

INSPEKTOR W ODDZIALE ADMINISTRACYJNYM SĄDU REJONOWEGO W SZCZECINKU - od 2 250 PLN

Przyjmowanie od dostawców i wydawanie pracownikom materiałów biurowych.Prowadzenie ewidencji magazynowej w systemie ZSRK.Ewidencja faktur zakupionych materiałów w systemie ZSRK.Opatrzenie zakupionych środków trwałych w naklejki ewidencyjne.Opisywanie i upinanie dokumentów księgowych.Przygotowywanie dokumentów do przekazania do archiwum zakładowego, sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych.Obsługa zamówień publicznych.Zastępstwo kasjera.Zastępstwo przy obsłudze korespondencji.
Sąd Rejonowy w Szczecinku - 2019-09-23 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

POKOJOWA - od 2 100 PLN

Praca w hotelu Merkure w Opolu.Dbałość o porządek, mycie powierzchni ogólnodostępnych, znajomość tehniki sprzątania hotelowego; praca wg. ustalonego grafiku, 7-15,11-19. Posiłek gwarantowany gratis
SYLWIA RESPONDEK - 2018-07-30 - Opole (opolskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI SALI - od 1 850 PLN

obsługa sali
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Malbork (pomorskie)

OPERATOR MASZYN - do 13 PLN

Wykształcenie gimnazjalne; mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na linii produkcyjnej; umiejętność pracy w zespole; gotowość do pracy zmianowej; zakres obowiązków: praca fizyczna w firmie produkcyjnej przy obsłudze maszyn w ramach procesu produkcyjnego; zapewnienie wymaganej ilości i jakości produktów na każdym etapie produkcji; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice, ul. Bojkowska; pracodawca oferuje bezpłatny dojazd z terenu Gliwic, Zabrza, Bytomia, Rudy Śląskiej, Tarnowskich Gór, Rybnika, Knurowa, Świętochłowic i Siemianowic Śląskich
HR MASTERS AGNIESZKA BEDNARSKA, MAGDALENA SIWIŃSKA-OLSZÓWKA SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-28 - Gliwice (śląskie)

INSPEKTOR - od 2 300 PLN

analizowanie przyczyn i okoliczności zaistnaiłych wypadków przy pracy i chorób zawodowych rolników, planowanie i realizacja działań prewnecyjnych, upowszechnianie wśród rolników wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej, współpraca z instytucjami, organizacjami i związkami zawodowymi zainteresowanymi problemami bezpieczeństwa i higieny w rolnictwie, podjemowanie regionalnych inicjatyw zoorganizowania środowiskowego nadzoru nad warunkami pracy, propogowanie wśród rolników stosowania maszyn i urządzeń zwiększających bezpieczeństwo pracy oraz sprzętu i odziezy ochronnej, spełaniających wymogi bhp,
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-07-18 - Poznań (wielkopolskie)

INSPEKTOR UBEZPIECZEŃ W WYDZIALE UBEZPIECZEŃW PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W GRUDZIĄDZU(NR 6943) - od 2 200 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:prowadzenie rozliczeń z zakresu ubezpieczenia zdrowotnego i społecznego rolników,ewidencjonowanie składek,opracowywanie decyzji w sprawie udzielania ulg w spłacie należności z tytułu ubezpieczenia zdrowotnego oraz z zakresu ubezpieczenia społecznego rolników,prowadzenie przymusowego dochodzenia należności z tytułu składek,obsługa interesantów,przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach rolnych.Warunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki Terenowej nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest sześciokondygnacyjny, posiada windę. Winda nie jest dostosowana do przewozu osób niepełnosprawnych. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na drugim piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-09-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

BUFETOWA - 997,4 PLN

obsługa klienta na bufecie, przygotowanie i wydawanie napoi ciepłych i zimnych, wydawanie potraw, obsługa komputera i kasy fiskalnej, banie o czystość na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2015-12-16 - Ligota Górna (opolskie)

OPERATOR RECYKLINGU-PRACOWNIK PRODUKCJI - 2 000 - 2 200 PLN

obsługa maszyn i urządzeń dotyczących linii do recyklingu tworzyw sztucznych
PROFILEX Spółka z O.O Spółka Komandytowa - 2017-08-30 - Orchów (łódzkie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - od 3 400 PLN

praca biurowa oraz w terenie osiedla, związana z czynnościami typowymi dla zarządzania zasobami mieszkaniowymi, głównie gospodarka remontowa, kontrole techniczne zasobów, przeglądypraca na umowę na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali D
Spółdzielnia Mieszkaniowa METALOWIEC - 2017-10-20 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK W PUNKCIE GASTRONOMICZNYM - od 15 PLN

sprzedaż dań w punkcie gastronomicznym
kontakt przez OHP - 2019-07-12 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA DO PROFILAKTYKI SKÓRY GŁOWY - do 1 687,5 PLN

- obsługa klienta,- dobór koloru,- dobór fryzury, - mycie i masaż głowy,- dobór odpowiednich kosmetyków do profilaktyki skóry głowy,- wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych,- rozpoznawanie problemów skóry głowy.Niepełny wymiar czasu pracy: 3/4.Umowa na czas nieokreślony. Praca w systemie jednozmianowym, dyspozycyjność w godzianach: 10:00 - 20:00.
kontakt przez PUP - 2019-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)


Wybierz powiat