INSPEKTOR NADZORU DS.OGÓLNOBUDOWLANYCH. Gdynia oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk"
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU DS.OGÓLNOBUDOWLANYCH.
Wynagrodzenie: od 3 900 PLN
Zakres obowiązków: Sprawdzanie, nadzorowanie, przygotowywanie i rozliczanie robót budowlanych, kosztorysowanie. Dokumentacje techniczne, plany robót, przetargi.
Data publikacji: 2020-06-25
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Narcyzowa 1, 81-653 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprawdzanie, nadzorowanie, przygotowywanie i rozliczanie robót budowlanych, kosztorysowanie. Dokumentacje techniczne, plany robót, przetargi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU DS.OGÓLNOBUDOWLANYCH.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2262
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane uprawnienia budowlane oraz umiejętność kosztorysowana .Mile widziane doświadczenie zawodowe. Praca na Witominie
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk"
danePracodawcy_nip: 5860004951
danePracodawcy_regon: 000484009
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Zgoda 8, 81-361 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
danePracodawcy_kodPowiatu: 2262
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934100
Ulica pracodawcy: Zgoda
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242211
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 25.06.2020
Oferta pracy ważna do: 24.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?41492fe33f9d88c6e73b1d8c362e08ed
Podobne oferty pracy
prowadzenie i nadzorowanie realizacji zadań związanych z procesami inwestycyjnymi budowy i remontów obiektów budowlanych oraz urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych realizowanych przez Spółkę. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę. Nadzór, kontrola i przeglądy okresowe istniejących obiektów budowlanych. Opracowywanie dokumentacji budowlanej, kosztorysów inwestorskich, STWIOR. Umowa na 3 miesiące, potem na czas nieokreślony. Godziny pracy: 7.00- 15.00.
"WODOCIĄGI SŁUPSK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-14 - Słupsk (pomorskie)
nadzór nad zgodnością wyrobów ze specyfikacją techniczną, dokonywanie pomiarów kontrolnych, sporządzanie dokumentacji jakościowej związanej z produkcją(praca II zmianowa: 6.0-14.00, 14.00-22.00, 3 m-ce okres próbny)
SPX FLOW TECHNOLOGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Słupsk (pomorskie)
Sortowanie przesyłek na hali, rozładowywanie i załadowywanie samochodów dostawczych, przenoszenie ciężkich paczek, sortowanie i skanowanie kopert
kontakt przez PUP - 2020-03-17 - Staniątki (małopolskie)
prace wykończeniowe, murowanie, malowanie,docieplenia
AD-REM Loretta Nawrocka - 2016-11-22 - Rawicz (wielkopolskie)
sortowanie odpadów: papieru, tworzyw sztucznych, złomu stalowego, szkła
FIRMA EKO-WTÓR Leszek Kuzynowski - 2015-12-01 - Bożanów (dolnośląskie)
obsługa klienta,
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW - 2019-07-17 - Mielec (podkarpackie)
Wypiek pizzy.
Tomasz Popielec Bartnicza 6 m 3, Euro Culinary Express Tomasz Popielec - 2016-05-18 - Płock (mazowieckie)
bezpośrednia obsługa klienta w biurze, zapoznanie się z systemami rezerwacyjnymi, Merlin, Travella, Bluevendo, zapoznanie się z procedurą rezerwacyjną ofert turystycznych, przygotowanie oferty dla klientów, poznanie zagadnień związanych z ubezpieczeniami turystycznymi
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Mysłowice (śląskie)
Montarz rurociągów, spawanie, skręcanie konstrukcji.
BELMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Opracowanie dokumentacji BHP
kontakt przez PUP - 2020-02-11 - Dębno Polskie (wielkopolskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. Wykształcenie min. średnie (technik bhp), preferowane wyższe o kierunku bhp, znajomość rozporządzenia ministra pracy i polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bhp oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bhp, doświadczenie zawodowe w zakresie bhp. Tel.: 261 676 252 Małgorzata Kaczmarek.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2018-08-20 - Wędrzyn (lubuskie)
- kompleksowa obsługa obrabiarek CNC (tokarki lub frezerki)- kontrola jakości wykonywanych elementów- samodzielne programowanie maszyn CNC- ustawianie procesu obróbki skrawaniempraca w godz 6-14
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Łódź (łódzkie)
-weryfikacja jakości produktów zgodnie z kartami kontrolnymi,-wypełnienie dzinnych zapisów kontrolnych w obrębie pionów działu,-wykonywanie pomiarów, przeprowadzanie testów,-przeprowadzanie dziennych Audytów linii,-tworzenie reklamacji wewnętrznych w przydadku znalezinia produktu lub półproduktu niezgodnego, błędu w procesie produkcji lub niewłaściwego składowania
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Bielawa (dolnośląskie)
szczegóły na stronie www.bsm.bytom.pl
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2020-08-03 - Bytom (śląskie)
Brak danych
ZAKŁĄD KARNY W RZESZOWIE - 2017-09-21 - Rzeszów (podkarpackie)
- wykonywanie ocen technicznych i typowania robót, opracowywanie przedmiarów robót, opracowywanie kosztorysów inwestorskich, nadzór nad terminowością zatwierdzania remontów, archiwizacja materiałów poszczególnych zadań, przygotowywanie dokumentów do kontroli, weryfikacja ocen, typowania robót, przedmiarów i kosztorysów;- prowadzenie spraw dotyczących przebudów lokali w tym przygotowywanie porozumień remontowych z najemcami i instytucjami;- uczestnictwo w ocenie wykonanej dokumentacji projektowo - kosztorysowej;- ocena przydatności wykonanej dokumentacji projektowo- kosztorysowej;- uczestnictwo w czynnościach udzielania zamówień publicznych;- rozpatrywanie interwencyjnych spraw technicznych w zakresie robót budowlanych;- wykonywanie funkcji nadzoru inwestorskiego;- współdziałanie z DOM - ami i innymi komórkami ZGN Mokotów;- załatwianie korespondencji z Urzędem Dzielnicy Mokotów i innymi instytucjami;- analizowanie przeglądów technicznych budynków;- współudział w typowaniu i ustalaniu założeń projektowych;- przygotowywanie oraz sprawdzanie materiałów przetargowych na opracowanie dokumentacji oraz wykonanie robót w branży budowlanej;- opiniowanie w ramach obowiązujących uprawnień, wniosków i dokumentacji na przebudowy, nadbudowy, rozbudowy i adaptacje;- bieżące śledzenie i wprowadzenie do stosowania przepisów i zarządzeń związanych z procedurą zlecania robót przez ZGN;- archiwizacja dokumentacji w prowadzonej tematyce;- rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na korespondencję w zakresie spraw budowlanych;- uczestnictwo w komisjach przetargowych.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-07-01 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych, świadczeń wychowawczych,- kontrolowanie realizacji Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3,- kontrolowanie pozostałych dotacji przekazanych z budżetu państwa,- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych w celu zapewnienia jednolitości stosowania przepisów prawa przez jednostki samorządu terytorialnego,- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- weryfikacja dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi i podatkowymi,- dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych,- uzgadnianie sald kont księgi głównej,- prowadzenie KPiR,- przygotowywanie przelewów bankowych,- analiza i weryfikacja rozrachunków, uzgadnianie sald z kontrahentami,- sporządzanie deklaracji podatkowych, - sporządzanie sprawozdań,- przygotowanie raportów na potrzeby wewnętrzne.
CECH RZEMIEŚLNIKÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW W RADOMSKU - 2019-08-27 - Radomsko (łódzkie)
- wprowadzanie danych np. z druków procesowych do systemu informatycznego- wypełnianie wniosków o nadanie uprawnień dla policjantów i pracowników- weryfikowanie dokumentów- udzielanie informacji na zapytania dotyczące policyjnych systemów komputerowych, prowadzenie rejestru sprawdzeń- przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji oraz sporządzanie spisów archiwalnych- wykonywanie innych czynności kamcelaryjno-manipulacyjnych
Komenda Powiatowa Policji w Sokołowie Podlaskim - 2016-08-09 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Praca w laboratorium: wykonywanie posiewów, odczytów mikrobiologicznych i ich analiza. Obsługa sprzętu laboratoryjnego, ocena jakościowa owoców i warzyw, pobieraniem próbek.
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Zamość (lubelskie)
Doświadczenie zawodowe mile widzianeznajomość języka ukraińskiego podstawowe
FENIX - MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiemJedna zmiana - godziny do ustalenia
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, doradztwo
KANCELARIA FINANSOWA Sylwia Jurusik - 2019-02-14 - Jasło (podkarpackie)
- nadzór nad robotami budowlanymi zleconymi zewnetrznym firmom budowlanym- sprawdzanie obmiaru robót, kosztorysów wstępnych i powykonawczych- przygotowywanie zleceń- praca na jedną zmianę w godz. 07:00 - 15:00 we wtorki praca w godz. 09:30 - 17:30
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA DĄBROWA - 2018-09-26 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie sekretariatu OBEN, przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji, sporządzanie projektów pism, przygotowywanie sprawozdawczości, opracowywanie okresowych planów pracy, archiwizowanie dokumentacji służbowej
Instytut Pamięci Narodowej-Komisja Ścigania Zbrodni Przeciwko Narodowi Polskiemu - 2016-10-17 - Poznań (wielkopolskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku będzie należało: 1)Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy.2)Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy.3)Naliczanie i pobieranie od wynagrodzeń podatku dochodowego od osób fizycznych oraz składek ZUS.4)Prowadzenie dokumentacji rejestrowej Banku, prowadzenie rejestru członków Banku, zbioru deklaracji członkowskich oraz dokumentacji członkowskiej. Sporządzanie okresowej informacji o stanie członkostwa.5)Dystrybucja regulacji wewnętrznych do właściwych komórek organizacyjnych oraz prowadzenie rejestru i zbioru regulacji wewnętrznych Banku.6)Obsługa techniczno-organizacyjna spotkań z pracownikami (m.in. szkoleń), posiedzeń organów statutowych (Zebrania Przedstawicieli, rady Nadzorczej, Zarządu, zebrań grup członkowskich) oraz prowadzenie dokumentacji tych organów.7)Kontaktowanie interesantów z właściwymi członkami Zarządu i z pracownikami Banku.8)Projektowanie zasad polityki szkoleniowej i planów szkoleń w tym również w zakresie BHP i p-poż. oraz nadzór nad ich realizacją.9)Zaopatrzenie i dystrybucja rzeczowych składników majątku (wyposażenie w sprzęt techniczny, artykuły i urządzenia biurowe).10)Zapewnienie ochrony informacji niejawnych.11)Administrowanie archiwum.12)Prowadzenie zbioru umów zawartych z kontrahentami.
Bank Spółdzielczy Iława - 2019-07-09 - Iława (warmińsko-mazurskie)
MASZYNOWE WYKONYWANIE RDZENI PIASKOWYCH O WADZE DO 5 KG.
ZAKŁAD METALURGICZNY "WSK RZESZÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Rzeszów (podkarpackie)
-przyjmowanie dostaw towaru -obsługa kasy fiskalnej-obsługa Klienta
"ABS" Spółka Jawna - E.Cz.Bińczyk, R.A. Świtalscy - 2016-01-15 - Zamość (kujawsko-pomorskie)
Zbijanie stelaży do mebli tapicerowanych
NORD MEBEL SPÓŁKA Z O.O. - 2019-06-04 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)