SAMODZIELNA KSIĘGOWA Radomsko oferta pracy CECH RZEMIEŚLNIKÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW W RADOMSKU

Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: - weryfikacja dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi i podatkowymi,- dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych,- uzgadnianie sald kont księgi głównej,- prowadzenie KPiR,- przygotowywanie przelewów bankowych,- analiza i weryfikacja rozrachunków, uzgadnianie sald z kontrahentami,- sporządzanie deklaracji podatkowych, - sporządzanie sprawozdań,- przygotowanie raportów na potrzeby wewnętrzne.

Data publikacji: 2019-08-27

Lokalizacja: Radomsko (łódzkie)

Pracodawca: CECH RZEMIEŚLNIKÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW W RADOMSKU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Reymonta 12, 97-500 Radomsko, powiat: radomszczański, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- weryfikacja dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi i podatkowymi,- dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych,- uzgadnianie sald kont księgi głównej,- prowadzenie KPiR,- przygotowywanie przelewów bankowych,- analiza i weryfikacja rozrachunków, uzgadnianie sald z kontrahentami,- sporządzanie deklaracji podatkowych, - sporządzanie sprawozdań,- przygotowanie raportów na potrzeby wewnętrzne.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSIĘGOWA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radomsko

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: radomszczański

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Radomsko

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: główny księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 27.08.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Główny księgowy (wymagany staż - lata: 3)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
pełna zdolnośc do czynności prawnych oraz korzysatnie z pełni praw publicznych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność przygotowywania sprawozdań finansowych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: systematyczność i terminowość

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: niekaralność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ! umiejętność pracy w zespole

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość Ustawy o rachunkowości

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: umiejętność obsługi programu COMARCH OPTIMA

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość obsługi programu FAKT

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie z zakresu: ekonomii, finansów, rachunkowości lub podatków

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
CECH RZEMIEŚLNIKÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW W RADOMSKU

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku

Adres pracodawcy:
Reymonta 12, 97-500 Radomsko, powiat: radomszczański, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: radomszczański

Gmina pracodawcy: Radomsko

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Radomsko

Ulica pracodawcy: Reymonta

Numer budynku pracodawcy: 12

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy

Data dodania oferty pracy: 27.08.2019

Oferta pracy ważna do: 27.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 27.08.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 27.08.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?907a5ddf8d4686b343f96faee38c7c0e

Podobne oferty pracy

PIEKARZ - od 3 000 PLN

PRODUKCJA PIECZYWA
PPHU Zakład Piekarniczy Elżbieta Olszyńska - 2018-02-01 - Koluszki (łódzkie)

SZWACZKA/ KRAWIEC/KRAWCOWA - od 3 000 PLN

praca siedząca przy maszynie krawieckiej, produkcja nakryć głowy wymagana jest precyzja przy przyszywaniu drobnych elementów.
Fabryka Czapek i Kapeluszy KASZKIET Grajcar i Szmidla Spółka Jawna - 2018-09-28 - Częstochowa (śląskie)

SAMODZIELNY REFERENT DS. IT - od 2 000 PLN

Realizacja całokształu zadań wynikających z eksploatacji sprzętu komputerowego i systemów informatycznych w tym w szczególności: a) aktualizacja sterowników i oprogramowania; b) czyszczenie, konserwacja, drobne naprawy sprzętu komputerowego; c) diagnozowanie i usuwanie uszkodzeń oprogramowania; d) sporządzanie ewidencji sprzętu informatycznego Biura Związku Gmin Regionu Płockiego oraz okresowej weryfikacji stanu sprzętu w Biurze Związku Gmin Regionu Płockiego; e) zgłaszanie problemów, propozycji modyfikacji i udoskonaleń systemów; f) przygotowywanie planów zakupu sprzętu biurowego i informatycznego oraz przygotowywaniu przedmiotu zamówienia oraz wszelkich niezbędnych dokumentów do realizacji zamówienia na sprzęt biurowy i informatyczny zgodnie z wymogami Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Rejestrowanie raportów nieruchomości otrzymanych od Wykonawców zawierających informację o nieodebraniu odpadów z nieruchomości lub odebraniu odpadów z kodem awaryjnym. Okresowa weryfikacja uprawnień użytkowników systemów teleinformatycznych ZGRP na podstawie informacji przekazywanych przez Zespół ds. organizacyjno - kadrowych. Okresowa weryfikacja uprawnień ZGRP jako użytkownika systemów teleinformatycznych. Wsparcie przy nadzorze nad funkcjonowaniem systemu i oprogramowania do zarządzania systemem identyfikacji pojemników i worków, programem TEMIDA oraz innych systemów i programów wykorzystywanych przez Biuro ZGRP w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania, w tym w szczegolności: a) udostępnianie firmom świadczącym usługę odbioru i zagospodarowania odpadów, mobilnych czytników kodów kreskowych, b) raportowanie i eksportowanie danych, c) nadzór nad eksploatacjśą i bieżacym rozwiązywaniem problemów związanych z rozwiązaniami technologiczno-informatycznymi, w tym obsłudze serwerów ftp, czytników i systemu identyfikacji pojemników i worków za pomocą kodów kreskowych, systemu GPS, d) eksport danych z systemu identyfikacji pojemników i worków przekazanie odpowiednim Działom/Zespołom, w tym współpraca przy wydruku i rozdysponowywaniu kodów kreskowych. Współpraca z Działem Gospodarki Odpadami w zakresie przygotowywania tabeli i analiz niezbędnych przy rozliczaniu i kontroli Wykonawcy, w tym weryfikacja tras pozyskanych z systemu DPS. Współpraca przy wydruku i rozdysponowywaniu kodów kreskowych. Prowadzenie analiz tras wywozowych na podstawie systemu GPS firm wywozowych. Generowanie raportów od/dla wykonawców. Bieżącej pomocy technicznej oraz merytorycznej przy obsłudze systemów i programów informatycznych. Aktualizowanie rejestru nieruchomości objętych systemem gospodarki odpadami oraz przesyłanie aktualizacji Wykonawcom. Administrowanie środowiskiem sieciowym i serwerowym użytkowanym przez ZGRP. Administrowanie stronami internetowymi Związku, nadzór techniczny nad rozbudową i tworzeniem stron, zarządzanie treścią. Opracowywanie graficzne materiałów na zlecenie komórek organizacyjnych materiałów promocyjnych itp. Zabezpieczenie medialne spotkań, konferencji, szkoleń itp. organizowanych przez Związek Gmin Regionu Płockiego. Realizacja polityki bezpieczeństwa systemów informatycznych, zapobieganie naruszeniom oraz nadzór nad archiwizowaniem i bezpieczeństwem gromadzonych i przesyłanych danych. Nadzór nad oprogramowaniem antywirusowym, analiza incydentów. Kopie zapasowe systemów informatycznych i baz danych funkcjonujących w ZGRP. Dokumentowanie zaistniałych incydentów w środowisku sieciowym w czasie codziennej pracy. Wsparcie przy administracji systemem elektronicznego obiegu dokumentów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2017-12-20 - Płock (mazowieckie)

ASYSTENT DS. NIERUCHOMOŚCI (S) - 1 017,4 PLN

1. Obsługa klienta.2. Aktualizacja ofert na stronach internetowych.3. Przygotowywanie dokumentów do umowy.4. Wprowadzanie ofert do bazy.5. Asystowanie przy podpisywaniu umów pośrednictwa.6. Wyjazdy w teren z doradcą w celu pozyskania lub prezentacji nieruchomości.7. Obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Tarnów (małopolskie)

KELNER - od 1 850 PLN

obsługa konsumentów
GODZINA. Kazimierz Godzina - 2016-03-30 - Myszyniec (mazowieckie)

PIELĘGNIARKA - 925 - 1 250 PLN

1.Prowadzenie pracy opiekuńczej w oparciu o obowiązujące przepisy2. Wykonywanie róznych codziennych zabiegów pilęgnacyjnych3. Dokumentowanie wyników obserwacji pilęgniarskiej/położniczej ( monitoring rozwoju dziecka)4. Tworzenie warunków do optymalnego rozwoju dziecka we wszystkich sferach jego rozwoju 5. Współdziałanie i informowanie rodziców o sytuacji zdrowotnej i rozwoju dziecka6. Realizowanie zasad i czynności wyniklających ze statutu żłobka7. prowadzenie dokumentacji związanej przebywaniem dzieci w żłobku8. inne prace opiuekuńczo zdrowotne wynikające z zasad opieki nad dziećmi do lat 3
Miejski Żłobek Nr 1 "Króla Maciusia" - 2016-03-16 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

STAZ/TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 1 033,7 PLN

- szkolenie z zakresu BHP i ppoż. - zapoznanie z regulaminem pracy- zapoznanie się z zadaniami realizowanymi przez Wydział - kompletowanie i porządkowanie akt prowadzonych spraw- przyjmowanie korespondencji - przygotowanie korespondencji do wysyłki - wprowadzanie danych do komputera- obsługiwanie urządzeń techniki biurowej
kontakt przez PUP - 2019-08-20 - Nowa Sól (lubuskie)

SAMODZIELNY KONSULTANT DS. UMAWIANIA SPOTKAŃ B2B - od 2 400 PLN

Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi i indywidualnymi (bez sprzedaży wlasnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników pracy, praca zdalna w miejscu zamieszkania.
I.IQ Energetyka II.DM Negotium III.Forest Legend IV.Stophouse Dariusz Mikrut - 2018-04-27 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 2 000 PLN

Ochrona osób i mienia na kontrolowanym obiekcie
Koncesjonowana Firma Ochrony Osób i Mienia ADLER Ryszard Szarejko - 2017-03-03 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

SPRZEDAWCA W STACJI PALIW - 1 017,4 PLN

wykonywanie prac związanych z obsługą na stacji paliw.
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Moskorzew (świętokrzyskie)

SAMODZIELNY/A KSIĘGOWY/A - 2 500 - 3 000 PLN

Kompleksowa obsługa projektu budowlanego w tym:-dekretowanie i księgowanie dokumentów od dostawców-księgowanie kaucji-sporządzanie przelewów, kompensat, ksiegowanie wyciągów bankowych - potwierdzanie oraz uzgadnianie salda z kontrahentami-wystawianie faktur sprzedaży-sporządzanie deklaracji VAT oraz kontrola zapłat dokonanych przez dłużników i ich ewidencja-ewidencja i rozliczanie różnic inwentaryzacyjnych majątku obrotowego spółki
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów - 2016-06-14 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

SAMODZIELNY AUTOMATYK (AUTOMATYKA PRZEMYSŁOWA) - od 3 000 PLN

- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami, programowanie sterowników Siemens, PLC itp. samodzielność, umiejętność myślenia analitycznego, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiejętność diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-06-29 - Katowice (śląskie)

SAMODZIELNY REFERENT - od 2 500 PLN

OBSŁUGA KOMPUTERA (WORD, EXCEL);TWORZENIE RAPORTÓW KASOWYCH;OBSŁUGA KASY FISKALNEJ;SPORZADZANIE UMÓW I ICH ROZLICZANIE;TWORZENIE GRAFIKÓWWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE;PODSTAWY OBSŁUGI KOMPUTERADOŚWIADCZENIE ZAWODOWE - 3 LATAGODZINY PRACY OD 7:30-15:30
AKADEMIA MORSKA W SZCZECINIE - 2018-01-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)

POMOC TRAKOWEGO/PRACOWNIK FIZYCZNY - od 15 PLN

sprzątanie stanowiska pracy, odbieranie tarcicy, wynagrodzenie 15 zł/h
KPPD Szczecinek S.A. Zakład Przemysłu Drzewnego Kołacz - 2017-10-04 - Kołacz (zachodniopomorskie)

FRYZJER - PRACOWNIK SOLARIUM - od 1 850 PLN

usługi fryzjerskie, obsługa solarium
P.H.U. Anna Dzwonek Anna - 2016-06-07 - Jędrzejów (świętokrzyskie)

KALETNIK / SZEWC / TAPICER (DO PRZYUCZENIA) - od 2 100 PLN

- Drobne prace kaletnicze / szewskie i tapicerskie oraz renowacja skór,- Kontakt telefoniczny 512-006-801
RENAT KAZIMIERZ JANUSZ - 2018-02-09 - Tczew (pomorskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 1 950 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Jeleń (zachodniopomorskie)

SAMODZIELNA(Y) KSIĘGOWA(Y) - od 1 850 PLN

prowadzenie pełnej księgowości firm
Kancelaria Finansowo-Księgowa VECTIGAL Małgorzata Nikiel - 2016-07-27 - Żory (śląskie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY - od 3 500 PLN

- Samodzielne prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów. Samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Sporządzanie zeznań rocznych. Weryfikacja poprawności księgowań.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie zawodowe w biurze rachunkowym. Mile widziana znajomość programu OPTIMA. Wymagana znajomość zagadnień prawa podatkowego i bilansowego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) e-fresz.com.pl
USŁUGI KSIĘGOWE FRESZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-22 - Katowice (śląskie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY - od 2 000 PLN

fakturowanie sprzedaży z wykorzystaniem programu komputerowego, rozliczanie ZFŚS, prowadzenie rejestru środków trwałych, sporządzanie sprawozdań finansowych, analiza kont księgowych.
Przedsiębiorstwo Usług Transportowych "TRANS-ZAK" Sp. z o.o. - 2016-09-09 - Zawiercie (śląskie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - od 4 500 PLN

- księgowanie faktur sprzedaży i zakupu oraz wszelkich wewnętrznych dokumentów księgowych- rozliczanie magazynów, raportów kasowych i wyciągów bankowych- sporządzanie deklaracji VAT- analiza i uzgadnianie sald kont księgowych- inne czynności zlecone przez przełożonego związane ze stanowiskiem samodzielnej księgowej
Chemokor Sp. z o.o. - 2019-05-16 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

OPERATOR KOPARKO - ŁADOWARKI (VOLVO) - od 1 850 PLN

prace na budowie
Borys Zygmunt - 2016-04-05 - Mikołów (śląskie)

DORADCA HANDLOWY - DORADCA KLIENTA - od 2 600 PLN

Wymagane wykształcenie min. zawodowe, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej, zaangażowanie. Mile widziane uprawnienia na wózki widłowe. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie miłej i fachowej obsługi klientów sklepu w zakresie sprzedaży produktów działu, uczestniczy w zaopatrzeniu i utrzymaniu działu oraz wykonuje inne zadania powierzone przez przełożonego. Aplikacje należy składać osobiście w sklepie: Skrzynka na oferty pracy przy Dziale Serwis - tuż przy wejściu do sklepu bądź na adres e-mail: obsługa.klienta.8033 (at) castorama.pl - dopisek - "Doradca handlowy".
CASTORAMA POLSKA SP. Z O.O - 2017-08-23 - Rybnik (śląskie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - od 2 250 PLN

praca w biurze rachunkowym
"KONTRAKT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-17 - Białystok (podlaskie)

SAMODZIELNY REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 1 531 PLN

Realizacja procesu udzielania zamówień publicznych od momentu rozpoczęcia czynności zamówieńpublicznych do momentu zawarcia stosownych umów na realizację zadań z zachowaniem obowiązujących przepisów prawnych, przygotowywanie kompletu dokumentów wchodzących w skład specyfikacji istotnych warunków zamówienia i innych dokumentów wymaganych przepisami, przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji przetargowej w ramach wszczętych postępowań o udzielenie zamówień publicznych w tym prowadzenie korespondencji z wykonawcami, udział w posiedzeniach komisji zamówień publicznych z pełnieniem fukcji sekretarza komisji, w tym udział w negocjacjach z wykonawcami, udział w procedurze odwoławczej i przygotowywanie dokumentów z tym związanych.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2019-08-09 - Gdańsk (pomorskie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA HISZPAŃSKIEGO - 2 417 - 3 317 PLN

Nauczanie języka hiszpańskiego w gimnazjum w 3 grupach w klasach IIIMiejsce wykonywania pracy: Publiczne Gimnazjum Nr 41Praca w środy od 12:30 do 15:45 w środy i 8;00 do 11:30
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Łódź (łódzkie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 2 000 PLN

Naprawa ciągników siodłowych i naczep chłodni.
ARTEX TRANSPORT Sp.Zo.o - 2017-09-06 - Kożuszki-Parcel (mazowieckie)

PRACOWNIK OBSŁUGI TECHNICZNO-SPRZĄTAJĄCEJ - do 2 000 PLN

utrzymanie czystości w obiekcie, wokół obiektu, mycie okien, inne prace porządkowe, dwie zmiany 6.00-14.00, 14.00-22.00
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Zgorzelec (dolnośląskie)