INSPEKTOR STANOWISKO ORGANIZACYJNO - ADMINISTRACYJNE Iława oferta pracy Bank Spółdzielczy Iława

Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.

Stanowisko: INSPEKTOR STANOWISKO ORGANIZACYJNO - ADMINISTRACYJNE

Wynagrodzenie: do 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Do zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku będzie należało: 1)Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy.2)Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy.3)Naliczanie i pobieranie od wynagrodzeń podatku dochodowego od osób fizycznych oraz składek ZUS.4)Prowadzenie dokumentacji rejestrowej Banku, prowadzenie rejestru członków Banku, zbioru deklaracji członkowskich oraz dokumentacji członkowskiej. Sporządzanie okresowej informacji o stanie członkostwa.5)Dystrybucja regulacji wewnętrznych do właściwych komórek organizacyjnych oraz prowadzenie rejestru i zbioru regulacji wewnętrznych Banku.6)Obsługa techniczno-organizacyjna spotkań z pracownikami (m.in. szkoleń), posiedzeń organów statutowych (Zebrania Przedstawicieli, rady Nadzorczej, Zarządu, zebrań grup członkowskich) oraz prowadzenie dokumentacji tych organów.7)Kontaktowanie interesantów z właściwymi członkami Zarządu i z pracownikami Banku.8)Projektowanie zasad polityki szkoleniowej i planów szkoleń w tym również w zakresie BHP i p-poż. oraz nadzór nad ich realizacją.9)Zaopatrzenie i dystrybucja rzeczowych składników majątku (wyposażenie w sprzęt techniczny, artykuły i urządzenia biurowe).10)Zapewnienie ochrony informacji niejawnych.11)Administrowanie archiwum.12)Prowadzenie zbioru umów zawartych z kontrahentami.

Data publikacji: 2019-07-09

Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: Bank Spółdzielczy Iława

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Sobieskiego 49, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku będzie należało: 1)Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy.2)Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy.3)Naliczanie i pobieranie od wynagrodzeń podatku dochodowego od osób fizycznych oraz składek ZUS.4)Prowadzenie dokumentacji rejestrowej Banku, prowadzenie rejestru członków Banku, zbioru deklaracji członkowskich oraz dokumentacji członkowskiej. Sporządzanie okresowej informacji o stanie członkostwa.5)Dystrybucja regulacji wewnętrznych do właściwych komórek organizacyjnych oraz prowadzenie rejestru i zbioru regulacji wewnętrznych Banku.6)Obsługa techniczno-organizacyjna spotkań z pracownikami (m.in. szkoleń), posiedzeń organów statutowych (Zebrania Przedstawicieli, rady Nadzorczej, Zarządu, zebrań grup członkowskich) oraz prowadzenie dokumentacji tych organów.7)Kontaktowanie interesantów z właściwymi członkami Zarządu i z pracownikami Banku.8)Projektowanie zasad polityki szkoleniowej i planów szkoleń w tym również w zakresie BHP i p-poż. oraz nadzór nad ich realizacją.9)Zaopatrzenie i dystrybucja rzeczowych składników majątku (wyposażenie w sprzęt techniczny, artykuły i urządzenia biurowe).10)Zapewnienie ochrony informacji niejawnych.11)Administrowanie archiwum.12)Prowadzenie zbioru umów zawartych z kontrahentami.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: jw.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR STANOWISKO ORGANIZACYJNO - ADMINISTRACYJNE

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Nasze wymagania:1)wykształcenie wyższe,2)znajomość obsługi komputera, w szczególności programu EXCEL, Płatnik3)odpowiedzialność, uczciwość, dokładność,4)mile widziane doświadczenie na stanowisku z zakresu obsługi kadrowo-płacowej i prowadzenia sekretariatu.W zamian oferujemy:1)pracę w dynamicznym zespole specjalistów,2)możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji poprzez system szkoleń

Nazwa pracodawcy: Bank Spółdzielczy Iława

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Adres pracodawcy:
Sobieskiego 49, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać do dnia 30.07.2019r. na adres:Bank Spółdzielczy w Iławieul. Jana III Sobieskiego 4914-200 Iławaz dopiskiem PRACAlub na e-mail: sekretariat (at) bankbsilawa.plZastrzegamy sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane aplikacje.Nie zwracamy przesłanych dokumentów.Szanowni Państwo,w celu wzięcia udziału w rekrutacji na oferowane wolne stanowisko konieczne jest podanie przez Państwa danych osobowych. W nadsyłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Bank Spółdzielczy w Iławie z siedzibą przy ul. Jana III Sobieskiego 49, 14-200 Iława, w celu realizacji procesu rekrutacji.Jeśli chcą Państwo abyśmy rozpatrywali Państwa kandydaturę także w przyszłych rekrutacjach, prosimy o wyrażenie zgody w tym zakresie poprzez umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Bank Spółdzielczy w Iławie z siedzibą przy ul. Jana III Sobieskiego 49, 14-200 Iława, w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.Klauzula informacyjna:Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r.) - RODO) informujemy, że: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Iławie, z siedzibą w Iławie, adres: 14-200 Iława, ul. Jana III Sobieskiego 49,2)wszelkie informacje i wyjaśnienia związane z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, w razie takiej koniczności można uzyskać od Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem e-mail iod (at) bankbsilawa.pl lub pisemnie na adres Inspektor Ochrony Danych, Bank Spółdzielczy w Iławie ul. Jana III Sobieskiego 49, 14-200 Iława,3)Administrator będzie przetwarzał tylko te dane osobowe, które zamieści Pani/Pan w CV lub liście motywacyjnym, czyli w szczególności imię i nazwisko, dane kontaktowe (e-mail i numer telefonu), posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe, 4)Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji/przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.,5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do chwili zakończenia procesu rekrutacji lub do chwili wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych. W przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, administrator będzie przechowywał Pani/Pana dane w okresie do 2 lat lub do chwili wycofania zgody,6)posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody, przy czym wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,7)ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego o ile uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się z naruszeniem przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,8)przysługuje Pani/Panu prawo do uzyskania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu przez administratora;9)podanie danych jest wymogiem ustawowym w zakresie określonym w przepisach Kodeksu pracy z dnia 26 czerwca 1974 r., w pozostałym zakresie dobrowolne,10)administrator nie dokonuje profilowania w sposób zautomatyzowany.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, inny

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: iławski

Gmina pracodawcy: Iława

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Iława

Ulica pracodawcy: Sobieskiego

Numer budynku pracodawcy: 49

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.07.2019

Data dodania oferty pracy: 09.07.2019

Oferta pracy ważna do: 30.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 09.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 09.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bf677a9d1a54b5b5e90f8c65b1b55b40

Podobne oferty pracy

TAPICER - od 2 775 PLN

Tapicerowanie elementów do koszy plażowych
"SK-FLOR" Spółka z o.o. - 2018-09-27 - Lubiszyn (lubuskie)

SPRZEDAWCA - od 2 500 PLN

obsługa bezpośrednia sprzedaży, doradztwo i obsługa klienta, poszukiwanie nowych rynków zbytu i pozyskiwanie nowych klientów, rozwój i dobre relacje z istniejącymi klientami firmy, analiza potrzeb i oczekiwań, prowadzenie bieżących rozliczeń z dystrybutorami towarów z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

PRACOWNIK MAGAZYNOWY - od 2 300 PLN

przyjmowanie dostarczonego towaru z Indii, przygotowywanie towarów do wysyłki, odpowiedzialność za porządek w magazynie z indyjskimi produktami, ścisła współpraca z dostawcami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-12-28 - Jabłonowo (mazowieckie)

ROBOTNIK DROGOWY - od 1 850 PLN

Robotnik drogowy
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Śrem (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA/KUCHARZ W BARZE TYPU IMBISS - od 8,5 EUR

Sprzedawca i kucharza w barze typu Imbiss
Radeberger Fleisch- und Wurstwaren Korch GmbH - 2016-01-05 - Niemcy (Niemcy)

PRACOWNIK OCHRONY - od 2 000 PLN

praca przy ochronie obiektów
Argos -1 Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Rzeczków (mazowieckie)

OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ DO OBRÓBKI DREWNA - od 2 000 PLN

praca na wydziale sklejek i uszlachetniania przy obsłudze maszyn i urządzeń
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Pisz (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - 2 500 - 2 800 PLN

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2016-12-15 - Tczew (pomorskie)

INSPEKTOR NADZORU - od 1 850 PLN

zgodnie ze stanowiskiem pracy, miejsce pracy Słupsk/ okolice
Development Design Sp. z o.o. - 2016-01-08 - Słupsk (pomorskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - STAZ PO WER III - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Warszawa (mazowieckie)

KIEROWNIK DZIAŁU - 4 200 - 6 000 PLN

Rozbudowa działów: chemia profesjonalna, HoReCa i AFH, wprowadzanie, planowanie sprzedaży, szkolenia.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "ALF" - KLOREK, MOSKALIK SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-16 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)

INSPEKTOR - do 2 510 PLN

- wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie tachografów cyfrowych, ustawy o systemie oceny zgodności, ustawy o kontroli w administracji rządowej, - udział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustaw, - prowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanych, - wykonywanie nadzoru wewnętrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych, - udzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urząd, - przygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzędu, - prowadzenie prac administracyjno-biurowych, - aktualizacja dokumentów systemu zarządzania. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2016-08-16 - Wrocław (dolnośląskie)

WARTOWNIK - MŁOCHÓW - od 1 850 PLN

ochrona mienia, zabezpieczenie przed kradzieżą i włamaniem, system i rozkład czasu pracy - do ustalenia
SECURITY GROUP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2015-12-22 - Młochów (mazowieckie)

INSPEKTOR - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Zielona Góra (lubuskie)

INSPEKTOR DS. EKSPLOATACJI - 2 000 - 2 300 PLN

a) utrzymywanie w należytym stanie techniczno eksploatacyjnym oraz właściwa konserwacja i eksploatacjaurządzeń melioracji wodnych podstawowych, śródlądowych wód powierzchniowych stanowiących własność publiczną, istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa, jezior oraz urządzeń ochrony przeciwpowodziowej na terenie powiatu kwidzyńskiego;b) prowadzenie całokształtu prac związanych z konserwacją urządzeń melioracyjnych;c) prowadzenie samochodu służbowego, jego eksploatacji i utrzymanie w dobrym stanie technicznym,d) sporządzanie decyzji administracyjnych,e) uczestnictwo w postępowaniach administracyjnych,f) opiniowanie projektów technicznych,g) opiniowanie i udział w zleconych podziałach, wydzieleniach geodezyjnych,h) prowadzenie ewidencji wód, urządzeń wodnych oraz zmeliorowanych gruntów
ZARZĄD MELIORACJI I URZĄDZEŃ WODNYCH WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO W GDAŃSKU - 2015-11-30 - Kwidzyn (pomorskie)

DORADCA KLIENTA-KASJER - od 1 850 PLN

Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Krasnystaw (lubelskie)

INSPEKTOR DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - od 3 000 PLN

Kosztorysowanie, fakturowanie
TERMOKOR KAEFER Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Rogowiec (łódzkie)

LAKIERNIK - od 1 850 PLN

Według zawodu
kontakt przez OHP - 2016-08-31 - Trzcianka (wielkopolskie)

INSPEKTOR / STARSZY INSPEKTOR DS. BHP - 2 400 - 2 800 PLN

- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: przeprowadzała kontrolę warunków pracy; informowała pracodawcę o zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń; dokonywała oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą przez pracowników w zakładzie pracy; współpracowała z właściwymi komórkami organizacyjnymi w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bhp; sporządzała dla pracodawcy okresowe analizy stanu bhp; udział w ramach zespołu badającego okoliczności i przyczyny wypadku przy pracy/z pracy; prowadziła szkolenia wstępne, ogólny instruktaż w zakresie bhp. Miejsce wykonywania pracy: ul. Mariacka 23, Katowice; ul. Starowiejska 18, Katowice - obsługiwane jednostki oświatowe. - Od 01.01.2017r. Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych będzie występował pod nazwą: Centrum Usług Wspólnych w Katowicach.- Od. 01.04.2017r. miejsce pracy: ul. Wita Stwosza 7, Katowice.- Wynagrodzenie: 2400 do 2800 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony sześć miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru ok. 01.02.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia i staż pracy dla stanowiska: 1) Inspektor ds. bhp - średnie technik bhp 2) Starszy inspektor ds. bhp - technik bhp i co najmniej 3 letni staż pracy w służbach bhp lub wyższe o kierunku bhp lub studia podyplomowe w zakresie bhp. Umiejętności: znajomość kodeksu pracy, przepisów wykonawczych do kodeksu pracy w zakresie bhp, ustawy o pracownikach samorządowych , ustawy o systemie oświaty, znajomość obsługi komputera MS Word i Excel, znajomość topografii miasta Katowice.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-12-16 - Katowice (śląskie)

TECHNIK FARMACEUTYCZNY (O) - do 1 850 PLN

Technik farmaceutyczny
TEDFARM Ogar & Sady Spółka Jawna - 2016-08-24 - Wojnicz (małopolskie)

DYSPOZYTOR TRANSPORTU DROGOWEGO TOWARÓW - 345I - od 3 000 PLN

poszukiwanie zleceni transportowych na gieladach takich jak Timo Teloroute, kontak z klientem w czasie realizowanego zlecenie, dopilnowanie zlenie transportowych kontakt z kierowca
UNIVERSAL Andrzej Kaciniel - 2019-03-19 - Świdnica (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. MOTORYZACYJNYCH - 2 500 - 3 500 PLN

obsługa klientów na Stacji Obsługi samochodów, wystawianie faktur, rozliczenia
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "DEMEX" Jerzy Demiańczuk - 2017-03-15 - Augustów (podlaskie)

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - od 2 500 PLN

prowadzenie szkoleń RODO, opracowanie dokumentacji RODO, wydawanie wytycznych w zakresie bezpieczeństwa informacji, audyty, pisanie procedur, kontakt z klientem, analiza prawna dokumentów
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2019-07-02 - Zielona Góra (lubuskie)

TERAPEUTA ZAJĘCIOWY - od 2 700 PLN

zajmowanie się swoją grupą podopiecznych, prowadenie zajęć, treningów społecznych.
CARITAS Archidiecezji Katowickiej Ośrodek Matka Boża Różańcowa - 2018-12-27 - Pszczyna (śląskie)

INSPEKTOR BRANŻY ELEKTRYCZNEJ(NR 2974) - od 5 000 PLN

1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-04-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 2 735 PLN

- Prowadzenie dochodzeń powypadkowych i spraw związanych z odszkodowaniami powypadkowymi; - Prowadzenie szkoleń w zakresie BHP, - Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy oraz związanych ze służbą wojskową, a także chorób zawodowych, - Współpraca z laboratoriami do wykonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; - Przeprowadzenie regularnych i doraźnych kontroli na stanowiskach pracy i służby w zakresie BHP; - Opiniowanie instrukcji ogólnych i stanowiskowych dot. BHP; - Opracowanie ryzyka zawodowego występującego na stanowiskach pracy;
Jednostka Wojskowa Nr 3411 - 2019-04-16 - Grójec (mazowieckie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - OPERATOR POMPY DO BETONU - od 12 PLN

Praca polegać będzie na prowadzeniu pojazdu o masie pow. 3,5 ton, dostarczaniu produktu (betonu) do klienta oraz obsłudze pompy do betonu w miejscu wykonywania usługi.
UNIMEX Zenon Paryska i Krzysztof Paryska sp. jawna - 2016-08-10 - Szepietowo (podlaskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO - 1 950 - 3 500 PLN

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z Prawem Budowlanym oraz prowadzenie rozliczeń finansowych i materiałowych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2016-05-19 - Gdynia (pomorskie)


Wybierz powiat