INSPEKTOR STANOWISKO ORGANIZACYJNO - ADMINISTRACYJNE Iława oferta pracy Bank Spółdzielczy Iława
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: INSPEKTOR STANOWISKO ORGANIZACYJNO - ADMINISTRACYJNE
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Do zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku będzie należało: 1)Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy.2)Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy.3)Naliczanie i pobieranie od wynagrodzeń podatku dochodowego od osób fizycznych oraz składek ZUS.4)Prowadzenie dokumentacji rejestrowej Banku, prowadzenie rejestru członków Banku, zbioru deklaracji członkowskich oraz dokumentacji członkowskiej. Sporządzanie okresowej informacji o stanie członkostwa.5)Dystrybucja regulacji wewnętrznych do właściwych komórek organizacyjnych oraz prowadzenie rejestru i zbioru regulacji wewnętrznych Banku.6)Obsługa techniczno-organizacyjna spotkań z pracownikami (m.in. szkoleń), posiedzeń organów statutowych (Zebrania Przedstawicieli, rady Nadzorczej, Zarządu, zebrań grup członkowskich) oraz prowadzenie dokumentacji tych organów.7)Kontaktowanie interesantów z właściwymi członkami Zarządu i z pracownikami Banku.8)Projektowanie zasad polityki szkoleniowej i planów szkoleń w tym również w zakresie BHP i p-poż. oraz nadzór nad ich realizacją.9)Zaopatrzenie i dystrybucja rzeczowych składników majątku (wyposażenie w sprzęt techniczny, artykuły i urządzenia biurowe).10)Zapewnienie ochrony informacji niejawnych.11)Administrowanie archiwum.12)Prowadzenie zbioru umów zawartych z kontrahentami.
Data publikacji: 2019-07-09
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Bank Spółdzielczy Iława
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sobieskiego 49, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku będzie należało: 1)Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy.2)Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy.3)Naliczanie i pobieranie od wynagrodzeń podatku dochodowego od osób fizycznych oraz składek ZUS.4)Prowadzenie dokumentacji rejestrowej Banku, prowadzenie rejestru członków Banku, zbioru deklaracji członkowskich oraz dokumentacji członkowskiej. Sporządzanie okresowej informacji o stanie członkostwa.5)Dystrybucja regulacji wewnętrznych do właściwych komórek organizacyjnych oraz prowadzenie rejestru i zbioru regulacji wewnętrznych Banku.6)Obsługa techniczno-organizacyjna spotkań z pracownikami (m.in. szkoleń), posiedzeń organów statutowych (Zebrania Przedstawicieli, rady Nadzorczej, Zarządu, zebrań grup członkowskich) oraz prowadzenie dokumentacji tych organów.7)Kontaktowanie interesantów z właściwymi członkami Zarządu i z pracownikami Banku.8)Projektowanie zasad polityki szkoleniowej i planów szkoleń w tym również w zakresie BHP i p-poż. oraz nadzór nad ich realizacją.9)Zaopatrzenie i dystrybucja rzeczowych składników majątku (wyposażenie w sprzęt techniczny, artykuły i urządzenia biurowe).10)Zapewnienie ochrony informacji niejawnych.11)Administrowanie archiwum.12)Prowadzenie zbioru umów zawartych z kontrahentami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: jw.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR STANOWISKO ORGANIZACYJNO - ADMINISTRACYJNE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Nasze wymagania:1)wykształcenie wyższe,2)znajomość obsługi komputera, w szczególności programu EXCEL, Płatnik3)odpowiedzialność, uczciwość, dokładność,4)mile widziane doświadczenie na stanowisku z zakresu obsługi kadrowo-płacowej i prowadzenia sekretariatu.W zamian oferujemy:1)pracę w dynamicznym zespole specjalistów,2)możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji poprzez system szkoleń
Nazwa pracodawcy: Bank Spółdzielczy Iława
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Sobieskiego 49, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać do dnia 30.07.2019r. na adres:Bank Spółdzielczy w Iławieul. Jana III Sobieskiego 4914-200 Iławaz dopiskiem PRACAlub na e-mail: sekretariat (at) bankbsilawa.plZastrzegamy sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane aplikacje.Nie zwracamy przesłanych dokumentów.Szanowni Państwo,w celu wzięcia udziału w rekrutacji na oferowane wolne stanowisko konieczne jest podanie przez Państwa danych osobowych. W nadsyłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Bank Spółdzielczy w Iławie z siedzibą przy ul. Jana III Sobieskiego 49, 14-200 Iława, w celu realizacji procesu rekrutacji.Jeśli chcą Państwo abyśmy rozpatrywali Państwa kandydaturę także w przyszłych rekrutacjach, prosimy o wyrażenie zgody w tym zakresie poprzez umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Bank Spółdzielczy w Iławie z siedzibą przy ul. Jana III Sobieskiego 49, 14-200 Iława, w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.Klauzula informacyjna:Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r.) - RODO) informujemy, że: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Iławie, z siedzibą w Iławie, adres: 14-200 Iława, ul. Jana III Sobieskiego 49,2)wszelkie informacje i wyjaśnienia związane z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, w razie takiej koniczności można uzyskać od Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem e-mail iod (at) bankbsilawa.pl lub pisemnie na adres Inspektor Ochrony Danych, Bank Spółdzielczy w Iławie ul. Jana III Sobieskiego 49, 14-200 Iława,3)Administrator będzie przetwarzał tylko te dane osobowe, które zamieści Pani/Pan w CV lub liście motywacyjnym, czyli w szczególności imię i nazwisko, dane kontaktowe (e-mail i numer telefonu), posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe, 4)Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji/przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.,5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do chwili zakończenia procesu rekrutacji lub do chwili wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych. W przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, administrator będzie przechowywał Pani/Pana dane w okresie do 2 lat lub do chwili wycofania zgody,6)posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody, przy czym wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,7)ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego o ile uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się z naruszeniem przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,8)przysługuje Pani/Panu prawo do uzyskania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu przez administratora;9)podanie danych jest wymogiem ustawowym w zakresie określonym w przepisach Kodeksu pracy z dnia 26 czerwca 1974 r., w pozostałym zakresie dobrowolne,10)administrator nie dokonuje profilowania w sposób zautomatyzowany.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Iława
Ulica pracodawcy: Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 49
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.07.2019
Data dodania oferty pracy: 09.07.2019
Oferta pracy ważna do: 30.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bf677a9d1a54b5b5e90f8c65b1b55b40
Podobne oferty pracy
Tapicerowanie elementów do koszy plażowych
"SK-FLOR" Spółka z o.o. - 2018-09-27 - Lubiszyn (lubuskie)
obsługa bezpośrednia sprzedaży, doradztwo i obsługa klienta, poszukiwanie nowych rynków zbytu i pozyskiwanie nowych klientów, rozwój i dobre relacje z istniejącymi klientami firmy, analiza potrzeb i oczekiwań, prowadzenie bieżących rozliczeń z dystrybutorami towarów z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przyjmowanie dostarczonego towaru z Indii, przygotowywanie towarów do wysyłki, odpowiedzialność za porządek w magazynie z indyjskimi produktami, ścisła współpraca z dostawcami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-12-28 - Jabłonowo (mazowieckie)
Robotnik drogowy
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Śrem (wielkopolskie)
Sprzedawca i kucharza w barze typu Imbiss
Radeberger Fleisch- und Wurstwaren Korch GmbH - 2016-01-05 - Niemcy (Niemcy)
praca przy ochronie obiektów
Argos -1 Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Rzeczków (mazowieckie)
praca na wydziale sklejek i uszlachetniania przy obsłudze maszyn i urządzeń
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2016-12-15 - Tczew (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy, miejsce pracy Słupsk/ okolice
Development Design Sp. z o.o. - 2016-01-08 - Słupsk (pomorskie)
j/w
Stołeczny Zarząd Infrastruktury Wojskowa Administracja Koszar nr 2 - 2017-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Warszawa (mazowieckie)
Rozbudowa działów: chemia profesjonalna, HoReCa i AFH, wprowadzanie, planowanie sprzedaży, szkolenia.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "ALF" - KLOREK, MOSKALIK SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-16 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
- wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie tachografów cyfrowych, ustawy o systemie oceny zgodności, ustawy o kontroli w administracji rządowej, - udział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustaw, - prowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanych, - wykonywanie nadzoru wewnętrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych, - udzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urząd, - przygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzędu, - prowadzenie prac administracyjno-biurowych, - aktualizacja dokumentów systemu zarządzania. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2016-08-16 - Wrocław (dolnośląskie)
ochrona mienia, zabezpieczenie przed kradzieżą i włamaniem, system i rozkład czasu pracy - do ustalenia
SECURITY GROUP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2015-12-22 - Młochów (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Zielona Góra (lubuskie)
a) utrzymywanie w należytym stanie techniczno eksploatacyjnym oraz właściwa konserwacja i eksploatacjaurządzeń melioracji wodnych podstawowych, śródlądowych wód powierzchniowych stanowiących własność publiczną, istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa, jezior oraz urządzeń ochrony przeciwpowodziowej na terenie powiatu kwidzyńskiego;b) prowadzenie całokształtu prac związanych z konserwacją urządzeń melioracyjnych;c) prowadzenie samochodu służbowego, jego eksploatacji i utrzymanie w dobrym stanie technicznym,d) sporządzanie decyzji administracyjnych,e) uczestnictwo w postępowaniach administracyjnych,f) opiniowanie projektów technicznych,g) opiniowanie i udział w zleconych podziałach, wydzieleniach geodezyjnych,h) prowadzenie ewidencji wód, urządzeń wodnych oraz zmeliorowanych gruntów
ZARZĄD MELIORACJI I URZĄDZEŃ WODNYCH WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO W GDAŃSKU - 2015-11-30 - Kwidzyn (pomorskie)
Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Krasnystaw (lubelskie)
Kosztorysowanie, fakturowanie
TERMOKOR KAEFER Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Rogowiec (łódzkie)
Według zawodu
kontakt przez OHP - 2016-08-31 - Trzcianka (wielkopolskie)
j.w
Polski Komitet Normalizacyjny - 2016-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: przeprowadzała kontrolę warunków pracy; informowała pracodawcę o zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń; dokonywała oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą przez pracowników w zakładzie pracy; współpracowała z właściwymi komórkami organizacyjnymi w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bhp; sporządzała dla pracodawcy okresowe analizy stanu bhp; udział w ramach zespołu badającego okoliczności i przyczyny wypadku przy pracy/z pracy; prowadziła szkolenia wstępne, ogólny instruktaż w zakresie bhp. Miejsce wykonywania pracy: ul. Mariacka 23, Katowice; ul. Starowiejska 18, Katowice - obsługiwane jednostki oświatowe. - Od 01.01.2017r. Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych będzie występował pod nazwą: Centrum Usług Wspólnych w Katowicach.- Od. 01.04.2017r. miejsce pracy: ul. Wita Stwosza 7, Katowice.- Wynagrodzenie: 2400 do 2800 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony sześć miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru ok. 01.02.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia i staż pracy dla stanowiska: 1) Inspektor ds. bhp - średnie technik bhp 2) Starszy inspektor ds. bhp - technik bhp i co najmniej 3 letni staż pracy w służbach bhp lub wyższe o kierunku bhp lub studia podyplomowe w zakresie bhp. Umiejętności: znajomość kodeksu pracy, przepisów wykonawczych do kodeksu pracy w zakresie bhp, ustawy o pracownikach samorządowych , ustawy o systemie oświaty, znajomość obsługi komputera MS Word i Excel, znajomość topografii miasta Katowice.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-12-16 - Katowice (śląskie)
Technik farmaceutyczny
TEDFARM Ogar & Sady Spółka Jawna - 2016-08-24 - Wojnicz (małopolskie)
poszukiwanie zleceni transportowych na gieladach takich jak Timo Teloroute, kontak z klientem w czasie realizowanego zlecenie, dopilnowanie zlenie transportowych kontakt z kierowca
UNIVERSAL Andrzej Kaciniel - 2019-03-19 - Świdnica (dolnośląskie)
obsługa klientów na Stacji Obsługi samochodów, wystawianie faktur, rozliczenia
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "DEMEX" Jerzy Demiańczuk - 2017-03-15 - Augustów (podlaskie)
prowadzenie szkoleń RODO, opracowanie dokumentacji RODO, wydawanie wytycznych w zakresie bezpieczeństwa informacji, audyty, pisanie procedur, kontakt z klientem, analiza prawna dokumentów
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2019-07-02 - Zielona Góra (lubuskie)
zajmowanie się swoją grupą podopiecznych, prowadenie zajęć, treningów społecznych.
CARITAS Archidiecezji Katowickiej Ośrodek Matka Boża Różańcowa - 2018-12-27 - Pszczyna (śląskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-04-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Prowadzenie dochodzeń powypadkowych i spraw związanych z odszkodowaniami powypadkowymi; - Prowadzenie szkoleń w zakresie BHP, - Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy oraz związanych ze służbą wojskową, a także chorób zawodowych, - Współpraca z laboratoriami do wykonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; - Przeprowadzenie regularnych i doraźnych kontroli na stanowiskach pracy i służby w zakresie BHP; - Opiniowanie instrukcji ogólnych i stanowiskowych dot. BHP; - Opracowanie ryzyka zawodowego występującego na stanowiskach pracy;
Jednostka Wojskowa Nr 3411 - 2019-04-16 - Grójec (mazowieckie)
Praca polegać będzie na prowadzeniu pojazdu o masie pow. 3,5 ton, dostarczaniu produktu (betonu) do klienta oraz obsłudze pompy do betonu w miejscu wykonywania usługi.
UNIMEX Zenon Paryska i Krzysztof Paryska sp. jawna - 2016-08-10 - Szepietowo (podlaskie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z Prawem Budowlanym oraz prowadzenie rozliczeń finansowych i materiałowych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2016-05-19 - Gdynia (pomorskie)