INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH Zielona Góra oferta pracy BHPEX Wielgus Spółka Jawna
Stanowisko: INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie szkoleń RODO, opracowanie dokumentacji RODO, wydawanie wytycznych w zakresie bezpieczeństwa informacji, audyty, pisanie procedur, kontakt z klientem, analiza prawna dokumentów
Data publikacji: 2019-07-02
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: BHPEX Wielgus Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kożuchowska 10a, 65-364 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie szkoleń RODO, opracowanie dokumentacji RODO, wydawanie wytycznych w zakresie bezpieczeństwa informacji, audyty, pisanie procedur, kontakt z klientem, analiza prawna dokumentów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inspektor ochrony danych osobowych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: B - PRAWO JAZDY kat.B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
biegła obsługa komputera (internet, Microsoft Office)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętności interpretacji przepisów prawnych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe prawnicze, biegła obsluga komputera, prawo jazdy kat. B, samodzielność, znajomość regulacji prawnych dotyczących ochrony danych osobowych podstawowa wiedza z zakresu informatyki
Nazwa pracodawcy: BHPEX Wielgus Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Kożuchowska 10a, 65-364 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Kożuchowska
Numer budynku pracodawcy: 10a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony danych osobowych
Data dodania oferty pracy: 02.07.2019
Oferta pracy ważna do: 28.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?83f692c8348ea732eea48e84b84dadac
Podobne oferty pracy
Praca na budowach we Wrocławiu jako murarz-tynkarz.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Wrocław (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-05-24 - Radom (mazowieckie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania pepisów i zasad BHP, Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz prowadzenia dokumentacji z tym związanych, przeprowadzanie szkoleń wstępnych BHP
Jednostka Wojskowa Łask nr 1158 - 2017-01-09 - Łask (łódzkie)
Obsługa interesantów, przyjmowanie, rejestrowanie pism, przygotowanie pism, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, wykonywanie innych prac administracyjno-biurowych, przyjmowanie i łaączenie telefonów, zamawianie materiałów biurowych, druków ścisłego zarachowanie
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
- udzielenie informacji w sprawach ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego rolników,- przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego rolników,- prowadzenie ewidencji płatników składek, okresów podlegania ubezpieczeniu oraz rozliczeń z tytułu składek na ubezpieczenie, - opracowanie wniosków o ulgę lub umorzenie nalezności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników,- dochodzenie nalezności z tytułu składek oraz zwrot nadpłat na ubezpieczenie spolłeczne rolników,- przeprowadzenie wizytacji gospodarstw dłuzników,wydawanie zaświadczeń na żądanie osób ubezpieczonych lub instytucji, - sporządzanie sprawozdawczości statystycznej.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu - 2017-03-28 - Kościan (wielkopolskie)
j.w.
Capital Service S. A. - 2016-04-15 - Warszawa (mazowieckie)
Opieka medyczna nad osobami pozbawionymi wolności
Areszt Śledczy w Gdańsku - 2019-01-10 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres obowiązków: Kontrola stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładach oraz przestrzegania przepisów BHP przez pracowników Kontrola stosowania przez pracowników środków ochrony indywidualnej oraz używania właściwej odzieży i obuwia roboczegoSporządzanie dokumentacji wypadkowej oraz prowadzenie rejestru dotyczącego zaistniałych wypadków wraz z analizą ich przyczyn Współtworzenie oceny ryzyka zawodowego Przeprowadzanie szkoleń wstępnych w ramach instruktażu ogólnego dla nowo zatrudnionych pracownikówAktualizowanie wymogów dotyczących rodzajów szkodliwości na poszczególnych stanowiskach pracyUczestniczenie w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracyOczekiwania: Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe Znajomość przepisów BHP i Ppoż. Komunikatywność Umiejętność budowania pozytywnych relacji Odporność na stres Rzetelność Średniozaawansowana znajomość programu Excel oraz Power PointOferujemy: Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku Ambitną i kreatywną pracę oraz możliwość doskonalenia swoich umiejętności Pakiet socjalny (m. in. prywatna opieka medyczna, karta multisport) Profesjonalne narzędzia pracy
MIESZKO BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Racibórz (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Poznań (wielkopolskie)
Pozyskiwanie drewna w różnych klasach wieku (zręby trzebieże wczesne, p,óźne, młodniki), przetwarzanie surowca drzewnego w użyteczne sortymenty (okrzesywanie, przerzynka) pilarka spalinowa z piłą łańcuchową do drewna, wykorzystywanie narzędzi pomocniczych w pracach związanych z cięciami sanitarnymi, okładanie wyrobionych sortymentów drzewnych.
kontakt przez PUP - 2019-03-29 - Michałowo (podlaskie)
Utrzymanie czystości w szpitalu.Praca w systemie 12/24.
Impel Cleaning Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Utrzymanie czystości pomieszczeń oraz otoczenia na obiekcie, czyszczenie sanitariatów dla personelu i osób korzystających z obiektu, sprawdzanie i uzupełnianie dozowników na środki czystości, wykonywanie wszystkich dodatkowych obowiązków powierzonych przez pracodawcę tj. prac związanych ze stanowiskiem pracy.Miejsce wykonywania pracy: Obiekty MOSIR: Basen Letni ul. Spacerowa 24, Leśny Potok, Bolesławiec ul. Jeleniogórska. Praca w ramach umowy zlecenie, proponowane wynagrodzenie: 13 zł/godz.
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Bolesławiec - 2017-06-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Prace administracyjne, prace związane z ochrona środowiska, odpadami
Specjalistyczny Szpital Wojewódzki w Ciechanowie - 2019-06-18 - Ciechanów (mazowieckie)
udział w postępowaniach związanych z działaniami inwestycyjnymi oraz utrzymaniowymi dot. wałów przeciwpowodziowych i cieków naturalnych będących w administracji Biura Terenowego w Pszczynie, udział w postępowaniach związanych z regulacją stanu prawnego nieruchomości, dokonywanie uzgodnień warunków posadowienia urządzeń wodnych oraz infrastrukturalnych, opiniowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
Śląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Katowicach - 2017-01-17 - Pszczyna (śląskie)
utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami, pozyskiwanie nowych, wystawianie fakrur, prowdzenie korespondencji
EUREKA Waldemar Chmiel - 2019-02-28 - Kamień Duży (warmińsko-mazurskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw administracyjno - biurowych oraz sekretariatu zakładu karne we włodawie.
Zakład Karny we Włodawie - 2017-10-30 - Włodawa (lubelskie)
Sporządzanie decyzji z pomocy społecznej, sporządzanie list wypłat, uzgadnianie i przygotowywanie sprawozdań, dekretowanie i księgowanie dokumentów, sprawdzanie i kontrola dokumnetów księgowych. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16. Praca zarówno dla osób niepełnosprawnych jak i pełnosprawnych.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Raszynie - 2019-02-14 - Raszyn (mazowieckie)
- nadzór i szkolenia pracowników
- nadzór nad prowadzonymi pracami budowlanymi
- inspekcje terenu budowy
- analiza dokumentacji BHP na budowie
- sporządzanie pozwoleń i raportów robór budowlanych
- analiza rysyka robót
Korporacja Budowlana Doraco Sp zoo - 2017-10-05 - Słupsk (pomorskie)
praca w pralni przy obsłudze urządzeń do prania
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Człuchów (pomorskie)
kierowanie zespołem pracowników, prowadzenie księgowości, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem apteki
Nowa Farmacja Sp. Z O.O. - 2016-07-12 - Iława (warmińsko-mazurskie)
W PROGRAMIE STAZU
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Chocianów (dolnośląskie)
Samodzielne przygotowywanie oraz nadzorowanie następującej dokumentacji:a) dokumentacja związana z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników,b) akta osobowe pracowników,c) ewidencja czasu pracy,d) umowy szkoleniowe z pracownikami.Udział w następujących czynnościach, we współpracy z kierownikami działów:a) przestrzeganie dyscypliny i porządku pracy,b) nabór kandydatów do pracy,c) organizowanie służby przygotowawczej,d) monitorowanie okresowej oceny pracowniczej,e) organizowanie praktyk studenckich oraz staży zawodowych,f) opracowywanie i aktualizacja wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji w zakresie spraw pracowniczych,g) prowadzenie ewidencji planów i analiz w zakresie szkoleń.Obsługa w zakresie naliczania wynagrodzeń:a) sporządzanie komputerowych list płac,b) obliczanie oraz rejestrowanie wynagrodzeń chorobowych i zasiłków chorobowych,c) sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych wynikających z umów o pracę i umów zleceń,d) obsługa programu PŁATNIK.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie - 2018-08-01 - Cieszyn (śląskie)
koordynacja procesu przeprowadzania ryzyka zawodowego, nadzór nad BHP w spółce, przeprowadzania szkoleń, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-12-18 - Wieluń (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Siedliska (warmińsko-mazurskie)
Składanie zamówień, przyjmowanie i wydawanie towaru.
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Lubaczów (podkarpackie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej w Kielcach, - 2018-01-10 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie pojazdu służbowego
kontakt przez PUP - 2019-05-15 - Zielona Góra (lubuskie)
Opieka nad dziećmi w wieku przedszkolnym, przygotowywanie i prowadzenie zajęć dukacyjnych.
TĘCZOWE MARZENIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (Przedszkole Tęczowa Kraina) - 2017-07-26 - Kalisz (wielkopolskie)
1)przygotowywanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji budowy urządzeń wodociągowo- kanalizacyjnych na terenie Gminy wraz z przygotowaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań;2)współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych dotyczących budowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej, w tym:a)przygotowywanie projektów umów dotyczących współfinansowania zadań inwestycyjnych;b)nadzór nad właściwą realizacją zobowiązań wynikających z zawartych umów, w tym nad właściwym przygotowaniem dokumentacji projektowo kosztorysowych i prawidłowym przebiegiem realizacji budowy urządzeń oraz właściwym rozliczaniem zadań; 3)współpraca z innymi referatami (stanowiskami) Urzędu Gminy i Jednostkami Gminyw zakresie dotyczącym realizowanych zadań inwestycyjnych oraz ich właściwego zakończenia.Godziny pracy: 7.30- 15.30
Gmina Kobylnica - 2019-02-11 - Kobylnica (pomorskie)